Diskuze k článku

Nový Zvědavec je (téměř) zde!

Příspěvků 151

22.7.2015 0:38

líbí se mi

Václav Dvorský 78.?.?.?

Dobrá práce, líbí se mi to. Jen bych doporučoval se zaměřit na tisk článků do pdf, tam je veliký prostor pro vylepšení grafiky, aby to dobře vypadalo.

336943

22.7.2015 0:42

Vztah mám, ač nevlastník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=5x5oFSYVubs
[velký smích] [mrknutí jedním okem]

336944

22.7.2015 6:39

mobil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Pozerám tú novú stránku v mobile - sony, android kitkat, a texty presahujú za grafiku na pravej strane. Na ľavej zas začína text hneď na kraji na nultej pozícii.

336949

22.7.2015 9:05

RE: mobil

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 336949

Mobilní verze ještě není hotová.

336959

22.7.2015 6:57

Pokrok nezastavíš

jacob 193.?.?.?

Bude mi teskno po starém Zvědavci.

336950

22.7.2015 7:45

pár postřehů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

1. stálemi tu chybí nějaká rubrika, ve které by byly "must read" nejzásadnější články, které tu za dobu existence zvědavce vyšly (tohle je bolest většiny podobných webů, kde se důležité informace postupem času ztrácí v záplavě těch méně důležitých), mohlo by to být formou nějaké fixní "sponky" či jak se tomu říká, aby to stále bylo na očích na viditelném místě stránky (třeba po stranách?)

2. černé písmo na bílém je značně nepříjemné a únavné na oči, obzvlášť v noci

3. design celkově pravoúhle nudný, aspoň záhlaví stránky mohl být pestřejší. Obávám se, že tímhle polovičatým "vylepšením" designu nepřilákáte mladé čtenáře (pořád příliš konzervativní - oni jsou zvyklí na pohyblivé flashové "omalovánky"[mrknutí jedním okem]

4. nevyužitý prostor po stranách, na jednu stranu to sice působí designově čistě, ale mohly tam být další méně podstatné informace, třeba jiným fontem a v méně výrazné barvě. Nebo roztáhnout text na celou stránku, drtivá většina lidí má dnes už širokoúhlé monitory (a ti starší stejně neví, že se to dá roztáhnout pomocí CTRL+)

5. nadpisy článků odlišnou barvou jsou jednoznané pozitivum, je to tak přehlednější. ale kvůli tomu nebylo nutné zcela překopat design stránek

336951

22.7.2015 20:16

RE: pár postřehů

antonov 77.?.?.?

Reakce na 336951

mozna to uz znate, ale pokud ne musite si dat doplnek do prohlizece a mate pak barvu jakou chcete. Ve firefoxu jich je spousta a chrome ma super doplnek DARK READER- to je delo ktery vam z cehokoliv udelaji treba stary rudy pravo. Proste hejblatkujete a nastavite si vsechny parametry.
Dneska kdy vsichni jedou bilou barvu, je to nutnost. Nechapu, ze to lidi nesere

337007

22.7.2015 8:24

Změna k horšímu

Nikdo (originál) 89.?.?.?

Nevidím žádný skutečný přínos nové podoby Zvědavce a navícje to nepěkné a hůře se to čte.

336954

26.7.2015 13:48

RE: Změna k horšímu

Ferda Brablenec 90.?.?.?

Reakce na 336954

ano, opět se potvrzuje staré známé přísloví, že každá změna je změnou k horšímu ... ale my do toho nemáme co kecat, my jsme jen čtenáři, vydavatel má právo si to dělat, jak uzná za vhodné.

337135

22.7.2015 8:24

Barva pozadí / podkladu

charon 62.?.?.?

Nešlo by v nastavení povolit šedivé pozadí, jako v současné verzi? Černá na bílé se nedá vydržet moc dlouho a u delšího článku to unavuje zrak.

336955

22.7.2015 10:21

RE: Barva pozadí / podkladu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 336955

Jestli máte Firefox tak si nainstalujte doplněk Turn off the lights
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/turn-o...
Hodí se nejen na Zvědavec. Navíc si můžete zvolit stupeň ztmavení.

336964

22.7.2015 20:19

RE: Barva pozadí / podkladu

antonov 77.?.?.?

Reakce na 336964

to je doplnek pro stary babky. Rozhodne se v tom prohrabte a nainstalujte si ten co vam dovoli ruzne odstiny jake se libi vam. Obratit bilou na cernou a naopak je ale furt lepsi jak nic pravda.Moje youtube je treba cely cerny

337008

22.7.2015 8:36

ačkoliv je mi 70let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

vítám tu inovaci..Možná by bylo dobré tam přihodit NOČNÍ REŽIM,nebo nabídku změny pozadí z bílé na zelenou..Green back to Lincoln Dollar..Je dobrá pro oči.. [cool] [cool]

336956

22.7.2015 19:42

RE: ačkoliv je mi 70let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336956

Taky bych se přimlouval za nebílé pozadí v nějaké příjemné barvě. "zvědavcová" modrá je možná příliš studená, zelená by byla optimální. Nebo případně možnost přepínání mezi studeným(modrá), teplým (třeba světle okrová) a zeleným pozadím. Aby si to každý přepnil podle roční doby. Třeba v současných úmorných vedrech má člověk chuť na zelenou nebo modrou barvu, ale rozhodně ne na vyprahlou pouštní pískovou [smích]

337003

22.7.2015 8:42

Nový Zvědavec.

Rudy1 213.?.?.?

Podíval jsem se a napadlo mne že je to inovace jako za komunistů,
kdy se třeba ouško u hrnečku přendalo z levé strany na pravou
a byla to velká sláva. [chechtot]
Jen tak mimochodem,zajisté jste vlastník povolení podle
zákona č.101/2000 Sb.

336957

22.7.2015 10:49

RE: Nový Zvědavec.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336957

Taky jsem pro zachování starého formátu....toto je,jak říká kolega nademnou,inovace,jako ten "komunistntwist:tři kroky hlučně kupředu a pět potichu zpátky..." [velký smích]

336967

23.7.2015 0:09

RE: Nový Zvědavec.

OtOp 88.?.?.?

Reakce na 336957

Je to opravdu děsné.

337015

22.7.2015 8:53

Must watch

J_Pitralon 178.?.?.?

Chybí maličká sekce "Must read" / "Must watch" s linky na zásadní trezorové dokumenty typu Zeigeist. Staré a dobré.

Zeitgeist - Duch doby (cz tit)
https://www.youtube.com/watch?v=ZhnMdN1yg6g

Zeitgeist Addendum CZ sub
https://www.youtube.com/watch?v=JbJi39OAipk

Válka, kterou nevidíte (cz tit.)
https://www.youtube.com/watch?v=u6tNXk9aB6k

ZERO
https://www.youtube.com/watch?v=_k2Avo3ajZc

Hypothesis
https://www.youtube.com/watch?v=Bdml7ZxTQY0

9/11: Press for Truth
https://www.youtube.com/watch?v=Qn4bGP3ze0g

336958

22.7.2015 20:12

RE: Must watch

antonov 77.?.?.?

Reakce na 336958

tenhle web se mi zda chce oprostit od spojeni s cimkoli s nalepkou konspi. Tohle nikdy neudelaji, i kdyby ty filmy byly sebelepsi. Vsimam si toho vsude. Uz se nepise ani o ufu [smích]

337006

23.7.2015 9:03

RE: Must watch

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 337006

Proč by neudělali, když revizí historie se Zvědavec zabývá pořád. Je pravda, že český mainstream cenzuruje mnoho faktografie pod záminkou toho, aby nebyly šířeny "konspirační teorie", ale to je nesmysl. Cenzurovat prachobyčejnou historiografii s oddůvodněním, že je to teoretizování o konspirátorech, takový důvod může napadnout jen pablba nebo propagandistu.

Richard Gage on C-SPAN - české titulky
https://www.youtube.com/watch?v=50cDXjUFSPo

7 zemí do 5 let - Generál Wesley Clark
https://www.youtube.com/watch?v=LXrnprlMyB8

337028

Podepisujte tuto petici za tlačítka ztmavení bílého pozadí :

Žádám za nás slabozraké přidání tlačítek pro změnu bílé barvy pozadí -papíru (světle šedá, světle šedomodrá, světle okrová) a to stejně jako jsou již existují tlačítka pro barvu popředí (žluté, zelené, červené).

Děkuji za podporu.

336960

22.7.2015 9:42

Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

nebo tomu co bylo ve značné části připomínek nerozumíte.
Takže polopatě: Přes možnou volbu tří barevných režimů chybí ten hlavní požadavek, t.j. původní šedé pozadí pod hlavním textem, včetně oddělovacích pruhů v pravém sloupci. To je totiž to, co bylo na grafice Zvědavce to nejpodstatnější, tlumená nevysilující obrazovka.

336961

22.7.2015 10:25

RE: Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,

xml 195.?.?.?

Reakce na 336961

Ja sa zas prihováram aby bol primárny dizajn modro-šedej farby tak ako to je na pôvodnej stránke a ostatné alternatívy nech sú už aké chcú byť.

336965

22.7.2015 22:48

RE: Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336965

Presne tak, aj ja som za stare farby, zvysne moznosti nech su ake chcu.
.
Tiez nechapem, preco sa za kazdeho boha musite opicit po ostatnych strankach a narvete tam to otrasne biele pozadie.
Nebavime sa o doplnkoch prehliadaca, pretoze nie kazdy pouziva FireFox.
.
Nehnevajte sa, ale kde sa o tom diskutovalo a dosledne vsetko rozoberalo?
Pretoze len v tejto diskusii je dost vela odporcov skurveneho bieleho pozadia a som si isty, ze v diskusii k zmene by sa zarucene ozvali a bolo by ich asi ovela viac.
Mali ste urcity styl, formu a tradiciu.
Tym "modernym" paskvilom ste to dokonale posrali nastvali dost vela ludi.
.
Podstatna je kvalita informacii a nie nejake omalovanky!
Kludne ste si mohli usetrit namahu.
Ked ste uz velmi chceli, stacilo precistit kod, vyhadzat zbytocnosti a smitec.
.
Takze ocakavam volby zmeny farby pozadia a nie zmenu farby nepodstatnej hlavicky, ktoru v podstate ani nevnimam.
PR slovicka na ospravedlnenie toho "moderneho" zazraku (vzdusny, moderny....) radsej ani nepouzivajte, len tym drazdite.

337012

25.7.2015 18:56

RE: Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,

jirka e nci (zavináč) gmx (tečka) com 95.?.?.?

Reakce na 336961

To je totiž to, co bylo na grafice Zvědavce to nejpodstatnější, tlumená nevysilující obrazovka.
Mohu jen souhlasit.

337117

22.7.2015 9:56

Moc se mi líbí,

Aja 82.?.?.?

je takový odlehčený, svěží, vzdušný...ale také bych se přimlouvala za změnu barvy pozadí, výrazný kontrast textu na bílé ploše je opravdu únavný pro oči.

Jinak dík a paleček nahoru, zadařilo se.

336962

22.7.2015 10:53

RE: Moc se mi líbí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336962

"...ale také bych se přimlouvala za změnu barvy pozadí, výrazný kontrast textu na bílé ploše je opravdu únavný pro oči."

Já bych se taky přimlouvala za změnu barvy pozadí - bílá barva posiluje agresivitu. Může to být ale pouze můj psychický hendikep.

Jinak - když obsahově ZVĚDAVEC vydrží, tak bude stále informační jedničkou...držím všechny palce!!!

336968

23.7.2015 9:48

RE: Moc se mi líbí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 336968

S posilováním agresivity pomocí bílé to myslíte takhle nějak?

Bílá liga
Bílá síla
Bílá liga je bílá, bílá
Vyčisti si boty
V nich je Tvoje síla
Bílá síla mě zaslepila
Černou duši mi vybělila


Nemohl jsem si pomoci, ale tenhle notoricky známý popěvek od Landy mi sem vyloženě seděl [velký smích] [velký smích]
(pro odlehčení)

337030

22.7.2015 10:06

mam radsej tento

anonym 213.?.?.?

ja chcem zachovanie stareho, a to aj ked optimalizujete novu verziu pre IE

336963

22.7.2015 10:48

Nuda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Je to naprosto průměrný trend. Zvědavec tím ztratí na svém nynějším kouzlu (patrně kouzlo omylem), kdy jeho zaměření, ale i fanklub, spojuje jistá archaičnost, něco jako stalinistická nostalgie, ke které nerozdílně patří ale i formální strnulost. Takže tato perestrojka ho nejspíš pohřbí.
No, já plakat nebudu, ale trochu se mi stýskat bude, skoro jako po soudruhu majoru Zemanovi. [mrknutí jedním okem]

336966

22.7.2015 12:03

Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Jsem silně proti jakýmkoliv změnám webu.

336971

22.7.2015 14:19

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 336971

Jestli tomu dobře rozumím, říkáte: "dej mi stejnou práci do jiného obalu a já už ji neocením" .... ? Tak jde vám o mou práci a kvalitu článků, nebo vám jde o šedý podklad? Jestli váš finanční příspěvek stál na tomhle, tak byste se měl spíš stydět. Nebo se pletu?

336978

22.7.2015 15:13

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

anonym 213.?.?.?

Reakce na 336978

co tak sa spytat citatelov ci vôbec chcu zmenu? a samozrejme tych zaregistrovaných alebo rovno len tych platiacich ( to aby si si to mohol zratat na prstoch [mrknutí jedním okem])

336981

23.7.2015 9:54

sehnat nějakého dobrého grafika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 336981

Stejně bylo nutné změnit zastaralý kód stránek. A s tím se nějak svezl i design. Jen bylo chybou, že u toho nefiguroval nějaký kvalitní grafik, k tomu přičtěmě tradiční editorovu neústupnost a problém je na světě [smích]

Kdybyste raději místo těch keců sehnali Vladimírovi nějakého dobrého grafika. Neříkejte mi, že z těch tisíců čtenářů není ani jeden grafik, nebo nějakého nezná?

337032

24.7.2015 10:54

RE: sehnat nějakého dobrého grafika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 337032

Zastaralý kód stránek? Oni se ty bity nějak po čase drolí nebo co? Jako že zpuchří a nějak se pomalu sypou zkrz procesor? [smích]
Nebo snad došlo k jakémusi zmatení jazyků a nové prohlížeče tomu najednou nerozumí [smích] ?

Ale ne, třeba je jich jen málo a je to celé málo složité a moc odolné a blbě se do toho schovává malware...

Kdybyste raději místo těch vašich keců nekecal a prozradil nám ten skutečný důvod.
Celé to smrdí befehlem seshora...

337086

22.7.2015 15:19

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336978

Konzervatismus, chodím sem cca 10 let a člověk si tak nějak zvykne. Něco jako mít rád auto, které se za delší čas vymění za lepší, hezčí, ale ono to v něm není vůbec ono... Pár kvalitních článků navíc by jistě vyvážilo investici času a energie do takového nesmyslu, kterým se jak je vidno z diskuse stějně nazavděčíte všem. Pro mě má zvědavec hodnotu informací, nejde o web cocacoly. Aneb kdyby vše zůstalo při starém, nikdo to nekritizuje a takhle...uvidí se.

336982

22.7.2015 16:03

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 336978

Jestli tomu já rozumím, tak dotyčný si nepřeje nic víc, než aby existovala možnost nastavit bgcolor na #cccccc místo #ffffff, a aby svému minimálnímu požadavku dodal váhu, hovoří o penězích.

336983

23.7.2015 11:11

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

istd 37.?.?.?

Reakce na 336978

Říká Vám tím, že když máte čas a prostředky investovat do takových kravin, tak jeho peníze nepotřebujete.

337034

26.7.2015 14:01

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 336978

"dej mi stejnou práci do jiného obalu a já už ji neocením"
Presne tak, neocenim, ked mi nieco vypaluje oci!
Takze ocenujem stare pozadie a kvalitne info.
Ono to ide akosi ruka v ruke.
.
Vasou starostou by malo byt, dat citatelom volbu navratu k povodnej farbe pozadia.
Presne o to tu ludom ide.
Ale opat narazame na nasu tvrdohlavost a zatatu neustupcivost, ako ste uz v minulosti niekolko krat predviedli.
Stupili ste do hovna a snazite sa z toho obvinit nas.
.
"Jestli váš finanční příspěvek stál na tomhle, tak byste se měl spíš stydět. Nebo se pletu?"
Ano pletiete sa a to poriadne!
Staci, aby clovek pouzil mobilny net pocas cesty po zahranici a ste uplne mimo!
Takze ano, mozete sa hanbit.
Aj za vasu, velkou castou neprijatu "pracu", aj za jej tvorbu bez konzultacie s ludmi, ktori ju sleduju/konzumuju/platia, aj za otvaranie si ust na ludi, ktori vas sponzoruju, ale aj za otvaranie si ust na citatelov, ktori vas opravnene kritizuju.
Keby k tomu bola diskusia a vacsina by bola za, nepoviem ani pol slova, ale....
Rozhodli ste sa sam, sam ste ten paskvil vytvorili, tak si za to aj sam nesiete zodpovednost a vsetku kritiku.
Ste tvrdohlavy a tak vam treba.
Vsetko sam, vsetko viete najlepsie, do vsetkeho sa vyznate....tak to potom vyzera.
.
Vela stastia s novym designom.
BTW, po navrate z cesty rusim trvaly prikaz.
Moju "kavu" si za takyto pristup nezasluzite.

337136

26.7.2015 17:00

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 337136

Samé zástupné problémy a uražené ega. Ach jo.

337138

26.7.2015 17:20

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337136

Dobře. Beru vás za slovo. Dokažte, že jste někdy něco poslal na provoz tohoto serveru. Stačí, když mi napíšete na email (nebo tady) číslo účtu ze kterého jste to posílal. Stačí první dvě čísla a poslední tři. A já se pak zamyslím nad obsahem vašeho příspěvku.

Pokud to neuděláte, budu to brát jako plané plácnutí a zařídím se podle toho.

337139

26.7.2015 18:01

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337139

Ja uz sa tesim na tu sablonu pre oldskool zvedavcov a hlavne tych, ktori si svoj zrak vazia, ktora zavrie usta nespokojnym citatelom (aj mne) a skoncia tieto uplne zbytocne zabomysie vojny, ktore akurat beru cas ktory mohol a moze byt venovany niecomu skutocne prinosnemu. Takze za par dni snad bude tymto debatam koniec a aj vlk bude syty a ovca tiez bude cela. [smích]

337140

26.7.2015 20:36

RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337139

Snad byste Editore nepáchal násilí na svém tvůrčím egu kvůli pár drobasům. Sama dobrá myšlenka nezaváží, bez promítnutí na konto?
To jste to dopracoval!
I přesto, Vám i sobě přeji sdostatek "káviček" pro další provoz Zvědavce.
Na ty mladé se zdravým zrakem bych moc nespoléhal, oni totiž nevědí že vše co se přetěžuje, časem odchází. Oni o tu zkušenost nepřijdou. Učit se budou jako obvykle - hloupě na svých vlastních chybách, místo aby se poučili na cizích.
Jen aby pak pokorně vzali svůj díl odpovědnosti za zničený zrak.

V tu chvíli Antonín, topič mozolnatý,
poznal těch dvacet pět roků u pece, u lopaty,
v nichž oči mu krájel plamenný nůž,
a poznav, že stačí to muži, by zemřel jak muž,
zakřičel nesmírně nad nocí, nad světem vším:
"Soudruzi, dělníci elektrárenští,
slepý jsem, - nevidím!"

337147

22.7.2015 12:38

Je to fajn

Weston 109.?.?.?

Ja by som uvital vacsi font, alebo moznost zvacsit font cez kliknutie na widget na urovni nadpisu, tak ako je tu napr. tu: https://mises.org/library/international-austrian-conversation-carmen-elena-dorob%C4%83%C8%9B-0

Inak good job!

336973

22.7.2015 13:20

Nelibi se me to

QQ 60.?.?.?

a mohu jen za sebe, jako ctenar dodat (samozrejme s laskavym svolenim majitele stranek), ze povazuji inovaci nejen za naprosto zbytecnou, ale ke vsemu me pripomina stranky http://cz.sputniknews.com/ a to esteticky v mnohem chudsim vydani. Na druhou stranu priznavam, ze me samotneho to take inspirovalo a to nejen k odzalozkovani teto stranky, ale i ke zmene nahledu - na ono "kaficko", se kterym to zrejme nebude zase tak "horke".

336974

22.7.2015 13:24

Radšej by som to

dyk 185.?.?.?

nechal tak, ako to je teraz na starej, lebo nova sa zle číta a stará je prijemnejšia. Vlastne ani nič netreba meniť na tejto stránke, lebo je prehľadná a príjemnejšia. Hnedá, alebo aká to je, sa nehodí na stránku, lebo je nepríjemná očiam a v kombinácii s bielou to už vôbec nie.

336975

22.7.2015 13:28

Ešte by som vylepšil

dyk 185.?.?.?

staráho zvedavca o to, aby človek nemusel klikať na príspevky, ale aby sa príspevky automaticky ukazovali pod článkom.

336976

22.7.2015 13:47

Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Jestli si dobře vzpomínám, tak změna vzhledu byla zdůvodněna přiblížením se mladé, perspektivní a na kafíčko mající mladé generaci, kvůli všelijakým těm chytrým telefonům, co mladí mají, kvůli Blackbarry, co mají zase ti staří, a kvůli tabletům, které neodmyslitelně patří do ruky každého mladého čtenáře politicky nekorektních webzinů.

Jak se to povedlo? Inu, moc ne. Nebudu hodnotit mobilní verzi, která ještě není hotová, ale zaměřím se na iPad.

Takže jak vypadá moderní Zvědavec na moderním zařízení?

Vložený obrázek

Rozhodně mi to nepřijde jako něco, co bylo stokrát prodiskutováno a rozhodně ne s perfekcionistou. Pokud byl zkoumán každý detail, tak se nezadařilo, detaily jsou to, co celou stránku kazí.

Nejsem si jistý, zda nenechat žádné místo od kraje obrazovky je to pravé ořechové. Spíš naopak. Místo by bylo, to je ta ošklivá obří mezera mezi levým a pravým sloupcem, která zabírá osm procent šířky a tento ztracený prostor by bylo možné využít daleko lépe.

Font se nijak nezvětšil, takže lépe čitelné to není. Nevím, zda lepší čitelnost nebyla také jedním z důvodů pro několikadesetitisícovou investici, ale skoro bych řekl, že ano. Nezadařilo se.

Místo většího fontu máme obří mezery mezi články, což je další nevyužitá plocha, kterou by šlo spolu s tou obří mezerou mezi sloupci využít pro text větším fontem.

Použití kondenzovaného fontu sice nacpe více písmenek na řádek, ale čitelnost je horší.

Grafika je naprosto nudná, mdlá a rozhodně ne "moderní". Nahoře v hlavičce vpravo chybí pozadí, které se ovšem objeví, pokud si hlavičku zamknu. Celkově web nezaujme, obsah je prezentován sterilně, pokud se to mělo přiblížit mladé generaci, tak by neškodily ilustrační obrázky u článků.

Z levého horního rohu zmizela jedna z nejdůležitějších částí Zvědavce. Tedy posledních pár příspěvků. To je to, na co jsem se vždy podíval pokaždé, když jsem stránku otevřel. Již mnohokráte jsem zde tvrdil, že diskuse, to je hlavní deviza Zvědavce. Nyní je to zasunuté úplně mimo hlavní prostor, tedy k ničemu. Navrhuji posunout nad "kávičku".

A ještě trochu odbočím... Co se stalo s panem Králem? Proč už nepíše?

336977

22.7.2015 16:21

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

vendysg 90.?.?.?

Reakce na 336977

Váš iPad používá rozlišení 1024x768 pixelů, které je zastoupené velmi málo (http://www.rankings.cz/en/rankings/screen-resoluti...). Je pravděpodobné, že výrobci tabletů v budoucnu rozlišení těchto zařizení zvednou, a tím šířka 1024 pixelů odpadne ještě více. Nový Zvědavec je tedy optimalizován na rozlišení obrazovky 1152 pixelů a vyšší. Chybějící vykreslení pozadí napravím, děkuji za upozornění.

Václav Žďárek

336985

22.7.2015 17:15

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 336985

Nevím, nakolik se v oblasti tvorby webových stránek orientujete, takže vás upozorním ještě na jednu věc.

Vůbec nemá cenu se zabývat nějakou šířkou stránky, protože mobilní zařízení si stránky zvětší či zmenší na PLNOU šířku. Viděl jste někdy na tabletu či telefonu, aby kolem stránek bylo volné místo? Pokud je daná fixní šířka stránky, prohlížeč si ji přepočítá podle rozměru obrazovky.

Takže i na VŠECH iPhonech (které mají rozlišení na šířku i 1920px) a i na Androidu se stránka zobrazí VŽDY roztáhlá na plnou šířku. Už vám dochází, co to vždy udělá? Pokaždé bude text přilepen na levou stranu obrazovky a nezlobte se, to má k dokonalosti a k vyřešenému detailu opravdu hodně daleko. Zejména pokud bylo důvodem ke změně lepší zobrazení právě na mobilních zařízeních.

Doporučuji přidat nějaký padding, pak se to nemůže stát.

Ještě bych doplnil moji připomínku k obrovským mezerám mezi sloupci a články... Podívejte se na http://outsidermedia.cz.

Tam mají také velkou mezeru mezi sloupci a články. A víte proč to tam nevadí? Schválně se na to pořádně podívejte. Protože je to PROPORČNĚ správně k velikosti nadpisů a písma. Také se podívejte, jak se to chová, když zmenšujete okno prohlížeče. Nacpou se jim písmenka ke straně? Nenacpou. Protože vědí, že nějaké procentuální určování standardní šířky obrazovky je nesmysl. I dnes platí, že stránky mají být bez problému zobrazeny v rozlišení 1024px na šířku, tedy třeba 980px fixní šířky kvůli posuvníku. Pokud se stránky dělají širší, měly by být řešeny responsivně tak, aby se přizpůsobily i této šířce.

336988

23.7.2015 0:26

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

OtOp 88.?.?.?

Reakce na 336988

Neuvěřitelné blábolení. Stovky hodin práce [smích], tak to by si nevydělal ani na slanou vodu, teda pokud nedělá pro Zvědavce. "hestroy", nesnažte se se něco vysvětlovat, je to naprosto zbytečné.

337017

23.7.2015 0:52

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

Míla Peč 50.?.?.?

Reakce na 336988

Ty zmíněné stovky hodin práce jsou tu prostě znát, Je to svěží neokoukaný design a web si to už zasloužil, stejně jako si web zaslouží zmíněný důraz na bezpečnost návštěvníků, v dnešní době především a tvůrce současného vzhledu má v tomhle mou důvěru. Musím přiznat, že mi to téměř vyrazilo dech, ta možnost změny barvy je prostě cool, jak říkají naši mladí i na těch jejich internetech. Prostě dobrá a znatelně profesionální práce k nezaplacení. Za sebe děkuji a rád přispěji nejednou kávou.

337018

23.7.2015 12:02

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

vendysg 90.?.?.?

Reakce na 336988

Ohledně toho jestli má nebo nemá cenu se zabývat pevnou šířkou stránky - responsivní šablona s sebou nese hodně omezení (pozicování, šířky elementů) a pokud chcete používat responsivní šablonu, tak i obsah webu tomu musí odpovídat. Outsidermedia běží na Wordpress šabloně a je do ní zřejmě od začátku plněn, takže tomu odpovídá nejen kód webu, ale i data v databázi. Do něčeho podobného bychom těžko dostávali některé části Zvědavce - třeba formulář v tabulce - dovedete si představit responsivní chování takového kódu?

"I dnes platí, že stránky mají být bez problému zobrazeny v rozlišení 1024px na šířku, tedy třeba 980px fixní šířky kvůli posuvníku. Pokud se stránky dělají širší, měly by být řešeny responsivně tak, aby se přizpůsobily i této šířce."
Hodně navštěvované publikační weby se toho nedrží, mají fixní šířku a už při 1024 px se objeví horizontální scrol (např.: čt, idnes, parlamentní listy, sputniknews ... ano, vím, že některé jsou "fuj"[mrknutí jedním okem]. Jak je možné, že nejsou responsibilní?

Přidání padding je dobrá připomínka - to je třeba ošetřit.

337036

23.7.2015 12:38

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 337036

> Do něčeho podobného bychom těžko dostávali některé části Zvědavce - třeba formulář v tabulce - dovedete si představit responsivní chování takového kódu?

Když se chce, všechno jde. Není to zas takový problém a pokud na tom údajně někdo pracoval 3 měsíce...

> Hodně navštěvované publikační weby se toho nedrží, mají fixní šířku a už při 1024 px se objeví horizontální scrol (např.: čt, idnes, parlamentní listy, sputniknews ... ano, vím, že některé jsou "fuj". Jak je možné, že nejsou responsibilní?

Amatéři. Alespoň tam mají ten padding.

Mně osobně naprosto uniká to, že když už se Zvědavec předělává, proč se neudělá tak, aby splňoval alespoň základní vlastnosti, které by měla dnes webová stránka splňovat? Nový Zvědavec neřeší žádnou z předchozích "chyb", jde jen o změnu barviček a šířky mezer mezi bloky.

Mimochodem, clearovací divy jsou dnes již opravdu překonané...

337037

23.7.2015 13:00

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337037

Poslyšte, začínáte už být opravdu trapný. Sám jste nepředvedl vůbec nic, jen kritizujete. Tzv. responsive design je buzz word, módní novinka a v podstatě jeden velký podvod. Miliony stránek s mnohem větší návštěvností než Zvědavec to nepoužívají, ale vy jste se k tomu upnul a neustále to tady otloukáte o hlavu, zpochybňujete odbornost designera a veškerou práci, kterou jsme tady odvedli.

Měl bych jednu radu: Prostě sem nechoďte. Nikdo vám nedrží pistoli u hlavy. A konec konců, i vy sám musíte uznat že je to proti vašemu vnitřnímu přesvědčení; přeci nebudete chodit na stránky, které používají clearovací divy.

337040

23.7.2015 15:06

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 337040

Responsivní design není žádný buzz word, naopak je to velice mocný nástroj k přizpůsobení obsahu velikosti stránky. A pořád nechápu, jak současná verze řeší problémy s vaším Blackberry.

Chápu vaše rozčarování, ale opravdu si myslíte, že platí, že když už jste tomu věnovali tolik práce, tak to musí být dobré a nikdo nemá právo kritizovat? Opravdu si myslíte, že jste to dotáhli do dokonalosti, tak jak to ze článku vyplývá? Pochlubil jste se tak, že jsem čekal nějakou bombu, zejména to, že "nic tady není odfláknuto"... Už mě asi trochu znáte a víte, že jakmile někdo začne vydávat podobná ultimativní prohlášení, nedá mi to, abych je nepodrobil kritice.

Clearovací divy jsou patrně jediná drobnost, jinak je kód udělaný dobře.

Chápu, že jsem vám už dlouho nic neposlal, tak musím držet hubu a krok, i kdyby tahle změna měla stát Zvědavce celou kavárnu.

337044

23.7.2015 15:10

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 337040

>Měl bych jednu radu: Prostě sem nechoďte. Nikdo vám nedrží pistoli u hlavy.

To je špatná rada.
Pokud chcete neco udelat jinak, než se zdá být prospešné pro "zákazníky", tak je na míste se pokusit to stručne vysvetlit.

Kdyby se podobnými radami chovali nekteré firmy, tak proste v této džamahírii kolem proste neprežijí.

Vy si zrejme predelávku k horšímu neumíte predstavit. Odbornost nedelá nálepka, ale výsledky po čase. Nač predbíhat.

337045

23.7.2015 16:04

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

vendysg 90.?.?.?

Reakce na 336988

K iPadu. Nikdy jsem tu věc neměl v ruce, mám jen Android. Chyba. Moje doměnka o tom, že iPad "neroztahuje" šířku stránky na celý viewport byla mimo, díky za vysvětlení.

337049

23.7.2015 5:00

RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336985

Na Lenovu s full HD to vypadá stejně...

337023

22.7.2015 15:02

připomínky

pm 80.?.?.?

Jakkoliv mi poslední dobou články zvědavce připadají čím dál hloupější (ale ne vždy hloupé), a i přes to, že jsem už dávno přestal posílat 100 Kč na jejich provoz, musím se tentokrát editora zastat.

Nové stránky jsou opravdu v jejich jednoduchosti vzdušné a přehledné. Stará verze zvědavce ve srovnání s nimi působí ponuře a fousatě..

Červený design mi přijde nejpovedenější. Pozadí bych možná také zkusil trochu víc do šeda, ale jen velice velice decentně a jen na zkoušku. Ta světlá je totiž vizuálně velice hezká.

Celkově vzato vzhled stránek chválím.

Jiné je to s obsahem. Když zvědavec začínal, byl hlavně zvědavej, kladl otázky, ale odpovídal si na ně jen opatrně. Hloubal nad nimi, přemýšlel, ptal se, špekuloval, pochyboval. Ale věděl, že nic neví, a že situace je výrazně složitější, než její redukce na "židovské zlo". Dnes je vše jinak, zvědavec už ví, nepochybuje, a proto začal být hloupý

336980

22.7.2015 16:08

Dokonalé

J_Pitralon 178.?.?.?

Je to perfektní, jde asi jen o zvyk a doplnění dalších barevných stylů. No a když existuje rubrika "nápisy na WC", tak proč tam někam nedoplnit ještě pár linků na informativní historické dokumenty.

Václav Havel - Humanitární bombardování pod vlivem drog
https://www.youtube.com/watch?v=m-YPgDrQMEI

9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out | české titulky
https://www.youtube.com/watch?v=bGJbiyqx_T8

PROPAGANDA - FULL VERSION CZ sub(2012)
https://www.youtube.com/watch?v=lPpiRIy_q7g


[mrknutí jedním okem]

336984

22.7.2015 16:46

Mně se nový Zvědavec líbí

Dáša Daisy 89.?.?.?

A nejvíc zelená verze. Web se načítá rychle, vše přehledné, jsem spokojena. Také se přidávám k názorům, že tmavší pozadí by bylo lepší. Zvědavec si nový design určitě zaslouží, ten původní byl dobrý, ale už moc okoukaný. Mějte se a smějte se [mrknutí jedním okem]

336986

22.7.2015 17:13

fuuuuuuuuuuuuuuj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

336987

22.7.2015 17:18

nie to to to pravé orechové

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Snaha sa síce cení, ale práve súčasný vzhľad Zvedavca je z môjho osobného pohľadu bezkonkurenčne najlepší zo všetkých webov, ktoré čítam. Je prehľadný, neutrálnou farebnosťou príjemný pre oči. V navrhovanej zmene vzhľadu nevidím žiadny prínos, skôr naopak.
Robiť zmenu vzhľadu len kvôli zmene podľa mňa nemá zmysel a techické vychytávky a vylepšenia by sa iste dali napasovať aj do súčasnej podoby.

336989

22.7.2015 17:29

fonty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

A ty nove fonty se tam natahuji, aby se dalo lepe poznat kdo nove chodi na zvedavce [smích] ?
http://akademie.dw.de/digitalsafety/your-browsers-...

336990

22.7.2015 17:37

take se připojuji

Antiseptik 67.?.?.?

k zachování původního zvědavce, novým nejsem nijak nadšen. Ale tak daleko abych zvědavce kvůli té změně ignoroval, tak to bych nešel.

336991

22.7.2015 17:43

co je opravdu nahovno !!!

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

1. Obrovské plýtvání místem. Všude bílá zárící plocha, žádné info o reakcích, jako dosud vlevo, ješte i "ve zkratce" je to pod reklamou na príspevek, ale dejme tomu jsou peníze duležité.

2. Hnusná bílá microsoftí barva co žere oči. To opravdu už nemáte na víc? Doufal jsem že alespoň jedna z možností 3 default čtverečky vpravo ji bude mít jinou, a smula. To si poravdu myslíte, že tyhlety strakaté barvy jsou ty pravé? Červená, nebo zelená?

3. Prihlašovací kolonky vedle sebe. Copak si myslíte, že každý musí mít povinne široký monitor? Já ho nepotrebuji, bere to na stole moc místa. Sloní uši jsou moc šitoké. Zhozil jsem se, kolikrát jsem musel stránku zezoomovat, abych pochopil, že se tam dá i prihlásit a nastavit prý ten "profil".
Tohle mi neudelal už ani opravdu masochistický globalista Slovak Telecom.

Ješte jednou. Zcela nahovno jsou bílá barva pozadí, pozice prihlašování príliš vpravo a vodorovne, a absence vybraných reakcí na príspevky (to poslední mi nevadí, pokud to stojí práci navíc).
Velké plýtvání místem. Zase si deláte soft jen pro sebe a ostatní, když se vám nelíbí, buď se prizpusobte, nebo nechte být.
Pokud chcete monitorem svítit, tak to nedelejte do očí a kupte si nejaké LED diody.
Utrpel jsem opravdu http šok, myslete si o tom, co chcete.

336992

26.7.2015 10:59

RE: co je opravdu nahovno !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 336992

To je problem si nastavit v tabletu nebo smarthonu "enable text reflow" ?

337132

22.7.2015 17:59

Titulok je povinny

Trust no One 62.?.?.?

Tie farebne schemy su o nicom. Preco ste tam nedali aj schemu, ktora sa pouziva dnes? To ako naschval? Ved dobre viete, ze drviva vacsina prave toto farebne schema povazuje za najlepsie. Alebo to budete robit ako Microsoft, ktory serie na potreby pouzivatelov a nehladi na ich priania? Proste tu mas a drz hubu! (Metro a podobne srackove napady buzikov sediacich na veducich poziciach)
Mozno sa to paci Vam, ale vacsine rozhodne nie. Namiesto plytvania casu na zmenu layotu webu ste mohli s casom lepsie nalozit. A zrejme aj s peniazmi, pretoze to iste nebolo zadarmo.

Uplne zbytocna zmena! (mobilna verzia je potrebna, to ma svoje opodstatnenie)

336993

22.7.2015 18:31

Za mě dobrý

Petens 91.?.?.?

Dost jsem se změny bál, ale to co je vidět teď je fajn [smích]

336994

22.7.2015 19:05

líbí, negativní reakce nepřekvapí

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 37.?.?.?

oba jste odvedli výbornej kus práce, je to BETA, takže je jasné, že je prostor k dodělávkám i připomínkám [smích]

negativní reakce mne nepřekvapují, spousta lidí nemá nadhled a hnípe se buď v kravinách nebo se neumějí pohnout ze svých egocentrických písečků

ale jako ubohost vnímám reakce - teď přestanu přispívat, to už je pro mne taková typická reakce "českého podnikatele", co sám nenapsal ani byte kódu [smích])))

chlapi držte se a doporučuji nedělat statistiku pro a proti, ale držet se nás optimistů [mrknutí jedním okem]

336995

22.7.2015 23:01

RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 336995

Uplny suhlas. Ani snad niet co dodat. Prajem vam vela optimizmu Vladimir, pretoze ako vidno z prispevkov vacsina populacie mysli predsa len inak a pokial ma aku taku moznost stale lipne na tom co uz pozna a tazko sa prisposobuje zmene. Ale to je normalne. Pokial je pritomny podvedomy strach tak obavy zo zmeny su silny pud a dokonca az tak ze ludia su schopni vas urazit a pospinit za to ze ste si "dovolil" zmenit vzhlad Vasho webu a to napriek tomu ze to vlastne robite aj pre nich..tu zacitujem ucitela osvietenia jezisa krista, ktoreho dokonca zo strachu ukrizovali..odpustite im..oni nevedia co cinia..a to je naozaj tak..
Mne sa ten novy vzhlad paci a ked chce niekto sede pozadie su tu odkazy na doplnky prehliadacov, alebo nech si sadne s holou ritou na komin [smích]

337013

23.7.2015 0:14

RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí

dub 62.?.?.?

Reakce na 337013

a teď si představte, že by někdo napsal něco v opačném gardu - tedy jestli chcete bílé pozadí, abyste si sedli holou riťou do vápna.

líbilo by se vám to?

takže nezbude, než si počkat, jaký bude mít nový design dopad na čtenost. neb debilní kydy vašeho ražení kritériem rozhodně nejsou[mrknutí jedním okem]

337016

23.7.2015 8:12

RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337016

Hm..zaujimave ze ked Vam niekto nastavi zrkadlo tak sa hned urazate, ale to ze tu 80 percent vynadalo Stworovi ako svini do hrantu po tolkych hodinach prace na novom designe Vas ale nemrzi ani trosku..sa zamyslite aspon kym z Vas nieco vylezie..to je neuveritelne..toto podla mna Vladimir necakal ani nahodou..

337025

23.7.2015 10:10

RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí

PeS 193.?.?.?

Reakce na 337025

1) Můžete strávit milion hodin na projektu, který nemá žádný význam. Bude to jen ztracený čas.
2) Můžete vyhodit milion korun za projekt, který je k ničemu. Budou to jen vyhozené peníze.
3) Editor se neptal na názory svých čtenářů, prostě si udělal změnu podle sebe. Názor jeho čtenářů je mu u ... Stejně jako Microsoftu. Tohle je největší chyba. Místo aby se editor snažil budovat nějakou komunitu, tak dává čtenářům okázale najevo, že jsou mu ukradení. Proč nenechal jako jednu z barevných voleb ten starý vzheld? Na statistikách by se potom ukázaly preference lidí. Bojí se snad, že by nakonec vyšlo najevo, že ten nový super cool vzhled skoro nikdo nepoužívá?
4) Hodně lidí se tu ozývalo proti změnám už při jejich prvním ohlášení. Není pravda, že by to editor nevěděl.
5) Pokud tento arogantní přístup někoho odradí od placení příspěvku na kávičku, tak je to svobodná vůle toho kterého člověka a nikdo mu za to nemůže nadávat. Proč by měl někdo přispívat na výdaje za web design (podle editora desetitisíce korun), když se mu nový návrh nelíbí a považuje to za vyhozené peníze? Kdyby editor chtěl, mohl vybírat peníze na konkrétní věc (design stránek, obsah, atd.) a poté by se teprve uvidělo, co lidi opravdu chtějí. Teprve až má člověk sáhnout do peněženky, teprve potom se opravdu rozmyslí. Vše předtím jsou jen kecy. (Put your money where your mouth is.)

Život je otázka priorit. Mnoho čtenářů Zvědavce má evidentně priority jinde než editor. Chtějí obsah a starý vzhled ponechat. Editor si chtěl pohrát s designem a zaprogramovat si. Teď to chce po čtenářích zaplatit...

337033

23.7.2015 12:02

RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 337033

Tak tahle odpověď je zcela vyčerpávájící, podepisuji se, ale pochybuji, že to je ten člověk, na kterého reagujete, schopen pochopit. Podržtaškové mají svou úlohu pevně danou.

337035

23.7.2015 12:50

RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 337035

Ale no tak snad som schopny to pochopit, rozumiem co chcete povedat. Mate pravdu, moze to byt aj tak, sam Stwora to vie najlepsie aky mal zamer. Tak sorry ze som sa ho zastal.

Apropos, ak by Ti nemal kto podrzat tasku [smích]

337038

22.7.2015 19:21

Proč změna ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Dával jsem Zvědavce vždy za příklad,jak lze udělat přehledný a dobře čitelný server.Tu změnu nevítám s nadšením.Jsem pro tradicionalismus,ne modernismus - aneb proč měnit něco,co funguje ?
Pozitivní na tom je,že se pan Stwora nevydal cestou třeba Aeronetu,kde mi lítají bannery sem a tam a nepřečtu si nic.

336996

22.7.2015 19:26

jak zlepšit formu ?

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Nu, shledávám, že nejsem konzervativní jen já sám,
ale napřed pozdrav a poděkování by nebylo marné.

Takže děkuji Vladimíre !

Nu a teď k tomu, co vidím a co čtu.
Je to již mnoho let, co sem chodím, a neřekl bych, že je to marnost,
spíše již jde o doslova potřebu

Za to děkuji znovu.

Obecně problém "rozvoje" v dnešní době vidím v tom, jak ve vlaku a jinde celkem znechuceně sleduji naprostou většinu "šolíchačů" displejů.

MLUVENÍ jaksi NENÍ SLEDOVATELNÉ. spíše je to jakoby ty lidi měli potřebu se za něco schovávat.

Zato diskuse na webu bývají pravidelně jako malé souboje, kde brzo nevím, proti komu kdo stojí a hlavně vůbec nevím proč.

Shoda, dohoda, tolerance, smysl věcí, to je všechno jaksi "pošolíchané"

Vzhled, je mi také milejší, jak jsem si již zvykl,

Leč když najdu informaci kdekoliv, tak naberu celý text -vrhnu to do textového editoru
-- mám Linux, takže do KWrite a pak to uložím jako txt --tím zruším haldu zbytečností v textu
Proč ? no to je prosté --- potřebuji to číst ! a posoudit smysl věci. pak ten txt Wordpadem a první co učiním je zrušení hodin u odkazů, zabití web odkazů, pokud tam jsou a vůbec zmenšení na velikost pro uložení dále.
Formát RTF-8 --velmi výhodný při opravách HDD a jiných strojových vylomeninách-již několikrát se mi to hodně vyplatilo !
Teprve nyní vjedu do diskuse zkopíruji a editorem "vytluču z toho všechno, co nedává souvislost v textu"

Pakliže to má obrázky, tak uložím zvlášť- nemám s tím problém

Vím, že vypadám jako masochista,
ale věřte, že vyčištěný text přečtu až potom, a to 15 rychleji.

načež si podtrhávám podstatné věty- zvláště u záznamů z parlamentu to dělám dlouho
-takže nakonec mám destilát zbytků a to je daleko kratší na uložení.
výsledkem pak je, že mohu rozhodnout, zdali uvedená osoba má souvislost a pevnost v názorech--pro mne je to zásadní ! Tím rovněž shledávám často i souhlas s osobami v opozicích a stranách.

Takže s dovolením, bude nějaká možnost stáhnout uvedený článek tak, abych to editování nesmyslů nemusel dělat ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.? zde můj způsob jak to uložím
pozor, jde o vysvětlení smyslu po uložení--vzorek dávám jen jako náhled !

Pisatel anonym -- toto mi stačí odkazy na adresy nejsou k čemu použitelné,tedy u mne
Kdo na co reaguje přece již vidím dole pod diskusí,
ale používám to jen sporadicky, neb souvislosti mi potíže nedělají

takže hodně bych uvítal možnosti změn barev, hlavně to pozadí, v tom jsem v souhlasu s většinou
více bych uvítal stažení ve formátu textu, vůbec nejlepší by to bylo UTF-8
to je velmi vhodné i pro ruštinu, třeba sleduji toho víc, víme ?

žádné další fonty nepotřebuji, překopávám to do jednotného stylu stejně, pakliže je to vhodné

[b]odkazy na archivní souvislosti ...Automaticky kráceno

336997

22.7.2015 19:34

jak zlepšit formu ?

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Dodatek, s prominutím
nevešel jsem se, což se dalo čekat, po tak dlouhé prodlevě v nějaké diskusi

Jsem ročník 1948 a proto oceňuji, co pro nás Vladimír dělá a také, co v této souvislosti musel vytrpět kolem těch soudů o ničem
Jinak předpokládám, že budu "sepsut" až hanba, to snad ještě vydržím

odkazy na archivní souvislosti bych uvítal velmi -- budou-li, jak a podobně

psaní natvrdo od kraje není to, co bych nutně musel kritizovat, ale pohodlné to není, zase souhlasím s většinou

Ferda Havránek Morava 150722

337000

22.7.2015 19:38

Nelibi!

vladuna 109.?.?.?

Pridavam svuj hlas k tem, kterym se tato zmena nelibi.
Cely design bych nechal tak jak je nyni.
Stalo by za otazku ctenarum, zda chodi na rubriky v levem sloupci, a pokud, tak na ktere: Temata, Zabava, Pocitace, Hry, Odkazy, Menove kurzy - vsechny tyto linky bych vyhodil a nechal zbyvajici [tedy vetsinou ty, ktere souvisi s technickym provozem Zvedavce]. Zbytek at zustane jak je. Zbytecne investovane penize.
Palec dolu.
Predpokladam ovsem, ze cesta zpet neni ... V tom pripade bych ukotvil horni listu, aby byla stale viditelna.

337002

22.7.2015 19:51

zvedavec byl jedinecny obsahem i designem, nyni uz jen obsahem...

te 46.?.?.?

zvedavec nyni nema designem daleko k ac24.cz ...

moznost sedeho pozadi bude doufam po tolika zadostech ctenaru implementovana!

vzhledem k jednoduchosti implementaci barvy pozadi by tam mohl byt i posuvnik sedi, at si kazdy nastavi aktualni sedost podle aktualnich kriterii (unavenost zraku, okolni osvetleni).

nemohl by jet stary a novy zvedavec paralelne? jak tomu bylo u inespravy.sk, kde stara a nova verze mela sve vyhody a nevyhody a tak ji majitel nechal jet soubezne.

diky za zvedavce (predevsim za stareho...)

337004

22.7.2015 20:09

sepia

antonov 77.?.?.?

zahodit sedou je jako by cocacola zahodila cervenou. No asi jste nikdy nic neprodavali a nepremysleli o jedinecnosti v konkurencnim prostredi co? Idnes- cerveny, aktualne modry a budujou to roky! a podvedome to lidi znaji. A vy to zahodite?
Gratuluju, to bych vam nikdy jako vas kamos nedovolil a prekecal bych vas.
Dale kdyz si muzu vybrat nejakou zelenou, ktera nic neresi, tak chci zmenu barvy pod pismem- SEPIA napriklad. No proc ne. Dejte nam sedou a sepia pro vyber, abychom si nesrali oci a ok.
Za bilou barvu na cteni se melo davno strilet. Lidi to nevim proc maji radi.
Za posledni. Asi jste vybrali debilni font- co to je? Je sice hezkej, ale pismenka se mlží nebo jak to rict. To je des na te bile. asi jsou radky blizko pod sebou. To je nejdulezitejsi vyber- font a i kdyz je moc hezkej, neni rozhodne dobre na cteni a hrani si z velikostí fontu nepomaha!
Zalomeni vlevo- milimetr od kraje obrazovky je NEPOUZITELNe. Vpravo misto a vlevo neni ani 2 cm prostor- tohle musite opravit jako prvni

337005

22.7.2015 20:31

Děsnej font

kalik 89.?.?.?

Ten font je děsnej. Je "kostrbatej" (jakoby rozostřenej a hranatej zároveň) a špatně se mi čte, je to iritující. V tučné formě nerozezezníte "i" od "l" (i l).

Přimlouvám se za barevné schéma původního Zvědavce a ztmavení pozadí.

337009

25.7.2015 22:02

RE: Děsnej font

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337009

Musím reagovat, protože mi to fakt už připadá, jak nářek z domova důchodců. Každý je nejchytřejší, každý kritizuje, jak staří dědci ( opravdu bych rád viděl jejich počitač a prohlížeč). Vyhrožují zrušením příspěvků na Zvědavce, sepisování petic. Za mě osobně nevidím problém se zobrazením ( jak fonty, tak různé rozlišení displeje, zkoušeno na Androidu,IOS, mobilni Windows 8, desktop prohlížeče Firefox, Chrome, IE 10,11) .Beta je skoro hotova, byli tam drobne chybky.Design stránek je chytře vyřešen, v Androidu např. 4.4 funguje špičkově zoom stránky. Barevné provedení mi sedne, je minimalistický, mě se čte moc dobře a pohotově.
Držím palce a nenechte se pane Stwora otrávit těma průjmama některých lidí.

337121

22.7.2015 21:00

Není to špatné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Je to celkem fajn, jen bych malinko zabarvil, ale opravdu nepatrně pozadí. Nezdá se mi to špatný.

337010

22.7.2015 22:04

zvedavec je chytry zvedavec

mercedes 178.?.?.?

povodny zvedavec je neporovnatelne lepsi tak farebne ako aj navrhom rozmiestnenia. dufam ze zostaneeeeeeeeeeeee! [pláč]

337011

23.7.2015 1:08

RE: zvedavec je chytry zvedavec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 337011

nezóstane, chvíli se milostivě ponechá stará verze pod nějakou lehce zapamatovatelnou adresou typu "www.zvedavec-stara-verze-kdo-sem-jeste-leze-je-debil.org" a pak se to nechá vyhnít, a po pár měsících se řekne že na to stejně nikdo nechodí a že málo peněz na údržbu atd., a zbudou nám jen oči pro pláč (ze slzení z fontů a bílo/černého vypalování)

337019

24.7.2015 0:43

RE: zvedavec je chytry zvedavec

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 337019

"www.zvedavec-stara-verze-kdo-sem-jeste-leze-je-debil.org"

Dobre som sa zasmial [chechtot] 100 bodov!

337069

23.7.2015 8:41

doporučení - další volby barevnosti :)

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Vladimíre asi se nabízí, abyste místo 3 voleb barevnosti měl minimálně 4, lépe ale 10 [velký smích]

určitě udělejte CSSko, které předá novému webu starý vzhled [mrknutí jedním okem]

testování:

1. žlutý a zelený design mají stejně vysoké záhlaví, při klinutí na červený je záhlaví o něco nižší (nechce se mi to měřit) - testováno na Safari, Chrome a Firefox v MacOS X - dělá to i MSIE ve Win7

2. na iPadu se mi nepodařilo přihlásit se, vypadá to, že nefunguje to animované pop-up okýnko

337027

23.7.2015 9:53

Přehlednost

Ferro 178.?.?.?

Mohu-li přidat názor, tak si myslím, že původní barevné schema je pro mé unavené oči příznivější. Hlavně v části diskuse mi současný kontrast mezi podkladem a textem vůbec nesedí.
Možná jsem zkostnatěle konzervativní a nechápu potřebu svěžího větru, ale původní vzhled i rozvržení stránek mi naprosto vyhovovalo. Proto si kladu otázku, proč měnit něco s čím je spokojenost a co je funkční?? Pane Vladimíre, máte pocit, že touhle změnou vzhledu přitáhnete nové (mladé) čtenáře? Já jsem přesvědčen, že ten, kdo hledá, tak najde a kdo jen bezcílně bloumá po síti, tak není cílovou skupinou! Byť by nějakou kačkou MOŹNÁ přispěl.
Kdysi tu byla rubrika s fotkami spoře oděných děv, která bez valné pozornosti čtenářstva zmizela. Tento počin nepozvedl informační úroveň Zvědavce, ale zcela jistě snížil jeho atraktřivitu pro mladé. Máte info, jakým způsobem se to projevilo v návštěvnosti či finanční kondici Zvědavce? Opostili jej jeho čtenáři?[chechtot]
Na počet návštěv můžete být hrdý a ten nedělá design, ale obsah a diskuse (Vaši čtenáři). Já jsem pro zachování stávajícího designu.
Ferro

337031

23.7.2015 13:29

starý web je technicky i esteticky kvalitnější

raxas 88.?.?.?

prosím, rozhodně ho nerušte

337041

23.7.2015 14:12

Vzhled stránek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

je pro mne prakticky irelevantní, důležitý je obsah. Avšak nové stránky se nekorektně chovají ve starých prohlížečích (např. Firefox 2 a 3), což nutí uživatele k instalaci jiného softwaru, případně i operačního systému (starší systémy Linux). To je zcela zavrženíhodný trend, jdoucí proti svobodě jednotlivce a rozhodující za něj, co je pro něho dobré.

Není divu, že tento trend je podporovaný hlavně velkými korporacemi, produkujícím v převažující míře naprosto zbytečné produkty, s nulovým navýšením užitné hodnoty, které by se nikdy nemohly prodat, nebýt šikovného PR a reklamy. Patří sem naprostá většina nových verzí software, staré léky v nových obalech, "vylepšené" prací prášky z kterých se osypete a hromada dalších věcí. Téměř celé lidstvo se tak zacyklilo v převážně naprosto zbytečné a marné činnosti, v níž obelhává a okrádá samo sebe, přičemž spotřebovává svůj čas, tvořivý potenciál i energetické zdroje téměř bez užitku.

337042

23.7.2015 14:32

RE: Vzhled stránek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337042

>Avšak nové stránky se nekorektně chovají ve starých
>prohlížečích (např. Firefox 2 a 3),

Proboha! Firefox 2 a 3? Dnes máme FF verzi 39. Obávám se, že pod verzemi 2 a 3 už dnes pojede hodně málo stránek. Nemluvě o silném bezpečnostním riziku, kterému se vystavuje kdokoliv s takovými verzemi.

337043

23.7.2015 15:36

RE: Vzhled stránek

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 337043

Vy už jste pane editore jako ten Microsoft. Vláčí své uživatele za svým vozem, na milost a nemilost.

Já treba používám Operu 12. Vždy jsem nerad menil verze, Oper bylo i predtím dost. Chovali se jen o chlup snad vlídneji než takový Adobe Reader, kde nekdy nešlo prečíst i obyčejný ascii text, zpetná kompatibilita na nule.

Jak jsem si pokaždé naexportoval novou verzi Opery, tak prevést maily šlo jenom jednou. Jak neco nesedelo, nebo bylo horší, než predtím, tak nešlo již aktualizovat starší verzi a reexportnout maily. Predstavte si, že máte za nekolik let komunikace. To opravdu nejde pretahovat maily, jenom proto, že nová verze neco ztropí. Tak je to i s ostatním. Teď nabízí Opera 12.16, a já trnu, že když na to presedlám, tak se muže zase neco zpackat.
Opravdu nepotrebuju místo kapesního nožíku sofistikovaný otvírač na konzervy, který selže pri pokusu prečíst nekompatibilní konzervu. Proste na každý se furt zabývá jenom 4 stenama a tím svým PC, nebo po ceste nejakým mobilem.
A to nejsou jenom ty maily. Furt neco, co človeku bere zbytečne čas.

Pritom človek potrebuje mít spolehlivý text a obrázky, nejaké to hledání. Nic tak mimorádne víc.

39. verze FF je spíše dukaz, že FF to zpackal, podobne, jako jiní, kterí neumí dát na trh stabilní produkt. Asi zapomínáte, kolik času stojí ty všechny preinstalace. Podíval jste se nekdy na účet z telefonu, kolik hodin protelefonujete?

Softvery vláčí své príznivce za svými verzemi.

337047

26.7.2015 19:08

RE: Vzhled stránek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 337047

Možná nebude problém se stabilitou prohlizece, ale stabilitou celého vašeho oper.systému. 90 % uživatelů má svůj počítač v žalostném stavu.

337142

23.7.2015 15:10

RE: Vzhled stránek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 337042

Ve firefoxu 2 (který používám [smích])) to bez scriptů vypadá asi takhle

Vložený obrázek

Ve FF 4 to už vypadá i bez scriptů normálně.

Není to vzhledově nic extra, ale jediný co bych skutečně upravil je to LOGO - třeba vzít to starý. Takhle je to suchý.

337046

23.7.2015 15:52

RE: Vzhled stránek

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 337046

A jak to vypadá v IE 5.5?

337048

23.7.2015 20:07

opera 30.0.1835.125

marduk hulllersk (zavináč) gmail (tečka) com 92.?.?.?

na opere 30.0.1835.125 nefunguje rss odkaz, možnosť odoberať články cez rss rozšírenie v opere rss detector, odkaz na rozšírenie pre istotu:

https://addons.opera.com/en/extensions/details/rss-detector/

337054

23.7.2015 20:45

A pak má bejt na zemi mír,

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

když se tu verbálně bojuje o barvy a fonty až stříká kref z monitoru. Úplnej Křest svatého Vladimíra.

Tak to chodí na tom světě,
každou chvíli jinák,
dneska ctí tě za svatého,
zejtra budeš sviňák!

Editor si přece může dělat se svým webem, co chce. Někteří to nechápeme trochu, někteří vůbec, jiní tleskají a mnohým je to fuk. Editor se svérázně optal lidu čtenářského na dojmy a dostal je. Jak s nimi a se svým webem naloží, je jeho a jen jeho věc a taky trochu odpovědnost. Přeji mu dobrou trefu.

[cool]

337055

23.7.2015 20:46

Mi osobně, se líbí původní verze Zvědavce

Lev. 73.?.?.?

Nynější grafická úprava Zvědavce, se po tolika létech stála klasikou, ve které, se hodně starších čtenářů, dobře orientuje. Nová grafická úprava, tak to už nebude ten pravý, ořechový, klasický Zvědavec, Lev v.r. [mrknutí jedním okem]

337056

23.7.2015 22:19

Forma stránky nevadí, ale pozadí by mohlo být trošku barevné.

Léčitel 37.?.?.?

Třeba jemně zelené, jako například na webu www.nwoo.org.
O grafice se těžko diskutuje,je to věc názoru, který ani nemůže být objektivní. Obraz nebo socha se také libí určitému procentu lidí a zbytek je zavrhne!
Každý má jiný vkus a názor a zavděčit se všem není možné. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

337060

23.7.2015 23:24

Novy Zvedavec

Josef K. 174.?.?.?

Novy zvedavec je velice spatne citelny, puvodni Zvedavec mi vyhovuje, nepotrebuje zadne zmneny. Zdravim pracovni tym

337063

24.7.2015 0:04

nic moc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Starý zvědavec se mi líbí víc. Nový zvědavec mi přijde graficky poněkud dojebaný. [oči v sloup]

337064

24.7.2015 0:23

RE: nic moc

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 337064

Me se taky libi starej Zvedavec vic. A vypada to , ze je voproti novymu vic prehlednejsi.

337066

24.7.2015 0:21

Starý zvědavec

Ales_ 46.?.?.?

Není možné zachovat i starou verzi zvědavce ?

Mě se tahle verze líbí , je přehledná, barevně s ní nemám problém.
Nemyslím si, že nová verze přítáhne nové návštěvníky, avšak je možné, že nová verze odradí stávající návštěvníky k častějším návštěvám.

Není potřeba přecházet za každou cenu k modernější verzi. Sposta webů co změnila design, tak to nebyla změna k lepší, nýbrž k horšímu a mám trošku obavy, že to bude i případ zvědavce

Chtělo by to nějakou petici, za udržení staré verze zvědavce.

[velký smích]

337065

24.7.2015 2:06

Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Trust no One 62.?.?.?

Vložený obrázek

Co na to vravite? Pohral som sa trosku so zdrojakom a asi si to takto aj prisposobim cez nejaky doplnok natvrdo. Idealne by bolo, keby to pan Stwora zakomponoval aj ako sablonu na tvrdo.

337072

24.7.2015 9:41

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337072

Mně se váš návrh líbí. Můžete se mi ozvat na email? Třeba bychom to mohli přidat.

337082

24.7.2015 14:00

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337082

Dakujem, urcite sa ozvem.

Ale nastala komplikacia. Myslel som, ze som si tu upravenu stranku ulozil tak ako treba, ale prave som zistil, ze upravy sa neulozili. Nie som webdizajner, tak je to z mojej strany slendrianstvo z nevedomosti. Upravy robim vyhradne cez prvok "Inspect element" v samotnom webovom prehliadaci Chrome.

Lenze nevadi. Zapnem nastroj na zistovanie farieb a urobim to znovu. Popracujem aj na zmene farieb pozadia a fontov v diskusii. A potom tieto udaje konkretne poslem na Vas mail.

Vdaka za ustretovost. Za odmenu dnes poslem prispevok na chod Zvedavca a dufam ze mi situacia umozni posielat prispevky pravidelnejsie.

337091

24.7.2015 15:16

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337091

Nemusíte už nic posílat, můj designer byl schopen zjistit přesné odstíny a už se na tom pracuje. Co se změny fontů tyče, to je problematičtější, tohle se dělalo na začátku a od fontů se pak odvozují všechny poměry a rozložení. Ale i na tom se už pracuje. Vyměníme aspoň ten font, který zobrazuje i a l stejně.

337094

24.7.2015 17:41

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

rad 77.?.?.?

Reakce na 337094

skvely! A bacha na to aby text po rozkliknuti clanku nebyl uplne vlevo,ale vzdy byl od rohu obrazovky, i kdyz si vyzvetsuju pismo- proste aby zustala vzdy delka radku stejna, i kdyz bude pismenko vysoky 1cm. Tu sedou bych dal samozrejme jako default a uvidite, ze lidi budou v pohode. Logo mate moderni- stupidne jednoduche s teckou dole jako napad- to ted frci, ale asi se to brzo zmeni. Asi bych zadal tady na strankach soutez a vsadim se ze dostanete 100 navrhu! Lidi si radi hrajou na pocitaci a spousta to uz hodne dobre ovlada. Takze toto zvazte

337095

24.7.2015 22:18

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337095

Ano ano, logo je podla mna celkom fajn. Rozhodne neurazi, ale asi ani nenachne. Vyhlasit sutaz s navrhom noveho loga Zvedavca je dobry napad a cesta ako tento web este vylepsit. Isto by bola hromada navrhov a citatelia v ankete by mohli vybrat najlepsie. Kludne vitaz by mohol vyhrat aj nejaky ten sestak za unuvanie. Stoji to za zvazenie. Uz teraz mi v ghlave chodia po rozume nejake navrhy. Pismeno Z na zaciatku slova ponuka dobru vektorovu variabilitu a zaklad pre pekne logo. No dufam ze onedlho bude clanok so sutazou o nove logo. [smích]

Aj stranka bude fajn, ked sa vhodne sklbi moderna s osvedcenymi prvkami. Citim, ze to ide dobrou cestou. Na mobilnu verziu som uz tiez zvedavy.

337101

24.7.2015 18:26

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337094

Mail som predsa len poslal. Opisal som to konkretnejsie a mozno to ulahci pracu.

Mimochodom, vas FIO ucet nemam ziadnu predvolbu?

337098

24.7.2015 21:17

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337098

Už jsem mu to přeposlal.

Můj účet u fio banky, pokud jste na Slovensku, je 2000368066 / 8330.

V ČR je to 2000368066 / 2010.

Děkuji moc.

337099

24.7.2015 9:42

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 337072

Prísť o šedomodrý základ hlavne na monitore by bolo ako prísť o hlavu, alebo niečo iné.

To je jedna z dôležitých vecí, čo robili Zvedavca Zvedavcom. Nenásilie a pokus o objektivitu aj v grafickom podaní.
Forma a obsah nie sú až tak nezávislé, akoby sa mohlo zdať.
Aj vetu s rovnakým obsahom možno povedať rôznymi spôsobmi a s veľmi rôznym výsledkom.

Veľmi by som sa čudoval, ak by niekto toľko rokov budovanú reklamu a logo zahodil. Veci sa nestavajú tak ľahko, ako sa búrajú. Obyčajný obchod musí niekoľko rokov trpezlivo čakať na svojich ľudí, kým si zvyknú. Málokedy urobí zázrak zo dňa na deň. Voľného poľa a priestoru nie je toľko, ľudí je veľa a je treba si vážiť aj malý ale spoľahlivý fliačik. Lepší vrabec v hrsti, než holub na streche.

Displej vrátane toho v mobile je na čítanie a nie na svietenie. Málokto aj chápe, prečo ako podklad na čítanie nie sú vhodné jednofarebné plochy vyšších sýtostí akejkoľvek farby, vrátane bielej. Unavujú a oslepujú len jeden druh farbových receptorov, prinášajú ich rozdielne zaťaženie, čo je časom cítiť ako nepohodlie.

Analógia s bielym papierom nie je nutne správna, pretože monitor obvykle zaberá pri pozeraní väčší priestorový uhol, než list papiera A4, na ktorý sa ani vždy nepozerá ako na celok. Biely papier A4 je väčšinou zasadený do širšieho a nie bieleho prostredia, preto jeho čítanie nie je nepohodlné. Monitor je ale aktívny zdroj s oveľa vyššou intenzitou generovaného svetla, než papier vo vzťahu k obvyklým podmienkam. Pokus o biely podklad na monitore preto oslepuje. Na mobile to môže byť zase naopak, tam sa žiada viac rozlišovacia schopnosť, a mobil nepredstavuje tak veľkú bielu plochu, ktorá by oslepila vnútro oka v dôsledku rozptylu.

337083

24.7.2015 11:20

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337072

Tak tuhle šablonu přidáme. Rozhodnuto. Budete mít své šedé pozadí.

337087

24.7.2015 12:45

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 337087

Šablona 'KlaSSik' pro konSServativující Pepíky a Mařenky! Mám radost. (-:

337089

27.7.2015 21:07

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337072

Tak šablona je hotová, můžete testovat a zkoušet. Dejte mi vědět, když něco nebude, jak by mělo.

337191

27.7.2015 21:41

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337191

Parada. Ide to ako ma. Skusal som citat aj pri uplnej tme a je to fajn na oci. Zadrhel som nenasiel. Spokojnost.

337195

27.7.2015 22:59

RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 337195

Týjó [mrknutí jedním okem] Skvělíř [velký smích]

337200

24.7.2015 3:29

Dobrá práca.

Danielle 178.?.?.?

Všetko, čo mi vadilo na starom šate, ste odstránili.

Je to super, gratulujem!

[smích]

337076

24.7.2015 7:08

nový zvědavec naprosto nelíbí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

nejsem zastáncem "starých časů", ale odskoušených stránek,

píchá mě bílá barva - až za "voči", chce se mi okamžitě pryč

přihlášení - ano, odhlášení - jenom smazat "nick"? vše chce prax...

vylepšení Vaší staré stránky podle Vás, a vše ostatní nechat

337077

25.7.2015 0:50

Znamka jako ve skole: 2.8 [24/7/2015]

vladuna 165.?.?.?

Tak mi z toho plyne, ze nepatrna vetsina je pro noveho Zvedavce; tedy pokud jde o formu.
Pokud je Zvedavec financovan z prispevku, bylo by byvalo patrne lepsi jeste pred rozjetim tohoto projektu usporadat nejakou anketu, jestli ano nebo ne, a jestli ano, pak dalsich par doplnujicich otazek.
Zajimalo by mne, kolik z tech co posilali prispevky prestanou je posilat diky novemu designu a kolik tech, kteri neposilali, posilat zacnou prave pro novy design.

337104

25.7.2015 15:15

RE: Znamka jako ve skole: 2.8 [24/7/2015]

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 337104

Všem, co hodnotili článek pětkou a nemají sdílenou IP adresu, by se mělo v záhlaví týden zobrazovat něco odporného, třeba Přemysl Sobotka.

337115

25.7.2015 6:38

50 odstínů šedi ...

Tom 47.?.?.?

... klikám, klikám překlikávám ze starého na nově se rodícího Zvědavce a vzdychám ... “sakryšmattkomáriazlomenánohofunebrákova” ... Hlavička žlutá: Čtenáři stůj signál houká - Správa silnic a dálnic právě lajnuje Novou štreku pro Zvědavce! Hlavička zelená - úleva Pepka námořníka po špenátu? Hlavička červená: Tak to už je jenom pocit. Pocit, jakobych vlez do lacinýho bordelu ....

Vladimíre, stávající Zvědavec, v porovnání s novým “demo”, je rajcovně sexy. “Padesát odstínů šedi“ plus obrázek “kávičky pro Zvědavce” - růžička pod Venušiným pahorkem - může snad jen feministka nevidět!

Vladimíre, na kolenou prosím, střihněte jedno zkušební demo přesně v těch barvičkách jako je ten starý, sexy výkonný Zvědavec. Děkuji.

Tom

337107

25.7.2015 21:21

Novy design stranek je povedeny a prehledny.

alex69 95.?.?.?

Musím reagovat, protože mi to fakt už připadá, jak nářek z domova důchodců. Každý je nejchytřejší, každý kritizuje, jak staří dědci ( opravdu bych rád viděl jejich počitač a prohlížeč). Vyhrožují zrušením příspěvků na Zvědavce, sepisování petic. Za mě osobně nevidím problém se zobrazením ( jak fonty, tak různé rozlišení displeje, zkoušeno na Androidu,IOS, mobilni Windows 8, desktop prohlížeče Firefox, Chrome, IE 10,11) .Beta je skoro hotova, byli tam drobne chybky.Design stránek je chytře vyřešen, v Androidu např. 4.4 funguje špičkově zoom stránky. Barevné provedení mi sedne, je minimalistický, mě se čte moc dobře a pohotově.
Držím palce a nenechte se pane Stwora otrávit těma průjmama některých lidí.

337120

26.7.2015 6:52

RE: Novy design stranek je povedeny a prehledny.

Tom 47.?.?.?

Reakce na 337120

"... otrávit těma průjmama některých lidí."

Považujete-li názor za průjem, opravdu si myslíte, že váš průjem tady nikoho neotravuje?

337125

26.7.2015 7:56

RE: Novy design stranek je povedeny a prehledny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 337125

Je pravda, že čtenáři se starým IE a Firefoxem 2,3 budou mít problém. Mě na tabletu nebo notasu funguje nádherně. Protože tento typ stránek je můj šálek kávy, tak jsem rozhodl posílat to pade vicekrat. Jenom,aby nedošlo k nějakému kompromisu, kvůli konzervám...... Minimalistický design ma chytrou navigaci a zvykne si člověk na ní rychle hlavně na mobilu a tabletu. Obecně vzato změnu nemají radi hlavně starší ročníky, kteří tu padesatku stejně nepošlou na provoz a budou jenom kafrat jak je to hovno.

337128

27.7.2015 3:59

Font

Serial Loser 213.?.?.?

Tmavsi pozadi bude, super, trochu se mi nelibi velky mezery mezi jednotlivejma oddilama, je to takovy prazdny, ale to neni nic zasadniho. Cervena verze je OK, taky ma stihlejsi pruh hlavni nabidky. Co mi ale vadi je font. Nechapu modu rastrovejch fontu, jaky to ma mit vyhody? Serou to posledni dobou uplne vsude, tady je to jeste v pohode, necitelnej je jen tucnej. "Technologii clear type" znova zapinat nebudu, rozmaze mi to vsechno ostatni krome webu, neda se to vyladit (spis jsem si nevsim, ze by se nastavovanim neco menilo) a vypnout jsem to musel v registrech (checkbox se odchecknul, ale zobrazeni zustalo). Zatim nejhorsi vec, na kterou jsem za rok a pul pouzivani win 7 narazil.

Jinak jsem (ac se porad povazuju za mladyho) zasadne proti nejakejm hejbacim hovadinkam, jen to zneprijemnuje ovladani. Logo je fajn, mozna by nebyly od veci novy smajly, tyhle vypadaj uz dost archaicky, ale to uz vazne resim hovadiny.

1280*1024, FF 27.

337157

27.7.2015 11:20

RE: Font

alex69 188.?.?.?

Reakce na 337157

Co čekáte, když máte vyple vyhlazování písma. Je rok 2015.

337165

27.7.2015 23:04

RE: Font

Serial Loser 213.?.?.?

Reakce na 337165

To je dnes moderni mit rozhrani rozmazany?

337201

28.7.2015 12:50

RE: Font

alex69 188.?.?.?

Reakce na 337201

Moderní je se už konečně naučit nastavit vyhlazování textu a trochu si pohrat s nastavením grafické karty, máte to tam asi rozbité....

337224

29.7.2015 2:38

RE: Font

Serial Loser 213.?.?.?

Reakce na 337224

Tak jsem to zkusil znova a dokonce jsem (pri pohledu z asi 15cm) pri nastavovani poznal nejaky zmeny. Nicmene se ostrost ani zdaleka nepriblizila vzhledu s clear type vypnutym. Z neustalyho ostreni me po 10 minutach boli oci, ktery maj jinak u monitoru nabehanejch tak 5 let cistyho casu (a neznam nikoho, kdo by do dalky videl lip nez ja). On antialiasing je z principu rozmazani, jak jiste vite. Co nevim ja je, co bych mel nastavit v driverech VGA (catalyst 13.12), nic ohledne nastaveni fontu nebo antialiasingu tam neni, coz me neprekvapuje.

A porad mi nikdo nikde nevysvetlil, jakej prinos maj rastrovy fonty.

337263

27.7.2015 23:12

RE: Font

Serial Loser 213.?.?.?

Reakce na 337157

A propos, novy barevny schema je super! Mozna by jeste stalo za to preskladat formular pro odesilani komentaru, prave jsem omylem vlozil puvodni prispevek a zapomnel vyplnit jmeno.

337202

28.7.2015 0:41

RE: Font

Serial Loser 213.?.?.?

Reakce na 337202

Precijen jsem neco nasel. V novy sablone mi nejde kliknout na zamceni/odemceni hlavicky. Ona je zase o neco uzsi (chvalim) a tlacitka rolet asi zustaly.

337204

28.7.2015 1:21

RE: Font

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337204

Ale ide, len je treba sa spravne trafit [smích]

Vložený obrázek

337205

28.7.2015 8:57

RE: Font

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337204

Víme o tom. Bude opraveno. Děkuji.

337211

28.7.2015 13:46

Zelený pruh nahoře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Nemohl by ten zelený pruh nahoře u čtvrté varianty se šedým pozadím být modrý stejně jako barva titulků? Ta zelená evokuje armádu nebo myslivce. A bohatě by stačily dvě varianty - nová na bílém pozadí a šedo-modrá pro konzervy, kterých je tady asi většina. Font v nadpisech by to chtělo ještě vyměnit, tohle je bída a běs. I Arial by byl lepší. Tady je příklad povedeného redesignu stránek: http://www.prisonplanet.com/

337227

28.7.2015 16:18

RE: Zelený pruh nahoře

Tom 47.?.?.?

Reakce na 337227

Už se to valí, už se to veze!

"... u čtvrté varianty se šedým pozadím být modrý stejně jako..."

... až skoro tak stejně jako na dosud stojícím Zvědavci [smích]
Promluvil jste mi z vize, dobrý muži.

btw nějak jsem se nevšimnul, že beta verze je o otestování funkcí a ne o vzhledu. Pokusím se tedy už udržet péro na uzdě ...

337236

28.7.2015 21:53

RE: Zelený pruh nahoře

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337227

Osobne som zvolil zelenu farbu nie preto, ze by mala evokovat armadu, alebo polovnikov, ale vseobecne zelena farba posobi upokojujuco a to nie je moj vymysel, ale fakt. Relaxovanie na zelenej luke nebyva len tak z rozmaru. [smích]

Tu zmenu na modru ste myslel asi takto?

Vložený obrázek

Ak ano, tak v tom pripade by som bol aj za zmenu farby fontu na tej liste...

Takze asi takto:

Vložený obrázek

Mne sa ale vidi za zelena verzia je lepsia, ale nemam nic proti tomu, aby sa nahodila aj dalsia sablona. No a aby nebolo zbytocne vela sablon, moze sa nahodit nejaka anketa, aby sa zistila napr. trojica preferovanych sablon a tie sa v osstrej verzii nechali natrvalo.

337248

28.7.2015 22:27

RE: Zelený pruh nahoře

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 337248

Aby to působilo uklidňujúcně, musela by ta zelená být světlejší a ne jenom v tom jednom sprostém pruhu.
S modrou ten pruh vypadá líp. Ale všeho moc škodí, tyrkysový text v tom pruhu tahá za oči. Ta šedo-bílo-oranžová nebo co to je za barvu (klidně by to mohla být jen šedá) tam vypadá vyváženěji.
Ale nejsem bu*erant, abych tu řešil barvičky… [smích]

337251

28.7.2015 22:47

RE: Zelený pruh nahoře

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 337251

Ak by bola ta zelena svetlejsia, tak by zase (najma v tme) vyzierala oci. Preto som zvolil jej tmavsi variant. Modra farba je naopak velmi chladna farba, aj ked sa mi paci po zelenej a ciernej najviac.

337253

28.7.2015 23:23

RE: Zelený pruh nahoře

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 337253

OK. Podle mne tam ta zelená nepatří. Na stránce není žádný jiný prvek v tmavězelené barvě, proto to působí nepatřičně a rušivě. Navíc bohatě stačí protikladná (a pěkná) kombinace dvou barev, červené a modré, a nemusí se tam míchat ještě zelená…

modrý pruh (1A1F8F) působí optimisticky, stránku trochu rozsvěcuje

tmavě šedý (#424242) působí usedle, ale taky dobře

červený (#9E0000) působí revolučně, ale neškodí

tmavě zelený (#214703) vypadá jako kdyby vršek stránky chytl nějakou plíseň, nebo Zvědavce hacknula armáda nebo zálesáci.

Howgh [smích]

337256

28.7.2015 23:35

RE: Zelený pruh nahoře

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 337256

Nehovoříc o tom, že modrý pruh je přítomen i v záhlaví stávajících stránek, takže je záhodno ho nějakým způsobem přenést i do nové "šedé" verze.

337259

28.7.2015 22:48

RE: Zelený pruh nahoře

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337248

Prosím vás nenechte se vykolejit. Absolutně není možné vyhovět všem. Co se líbí jednomu, nelíbí se druhému. Ta zelená tam má své místo, já už to nechci a nebudu měnit.

337254

28.7.2015 23:23

RE: Zelený pruh nahoře

dub 62.?.?.?

Reakce na 337254

hlavně je to na tak malým prostoru nahoře, že to člověk stejně ani nevnímá, takže tuhle lištu bych už opravdu neřešil. (tím spíš, že není kontrastní, takže nic nebije do očí a člověk si ji prakticky nevšimne, pokud se na ni nezaměří).

337257

29.7.2015 7:12

Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za ">" v diskusi pod články.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Ve všech barevných verzích je nick i dílčí kopie odkazované části za znakem ">" v barvě černé, taktéž i odkazy do internetu např.http://outsidermedia.cz. Doufám, že to není záměr.
V původní verzi to bylo modré, ale i v jiných verzích by bylo dobré aby odkaz byl podle barvy verze vybarven.

337265

29.7.2015 9:02

RE: Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337265

Tohle samozřejmě je chyba. Barevně to bylo odlišeno, ale se zavedením poslední barevné šablony se to nějak rozhodilo. Vím o tom. Opravíme.

337267

29.7.2015 10:04

RE: Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 337267

K barvám...

Písmo stejné, jen svetlejší barvy, jako je podklad je obecne špatne čitelné. Nejvíce toto ruší v úplne horní lište v zelené verzi. Ale dejmetomu, že zvolím šedou verzi, tak se me to netýká.

možná jen maličkost - pokud nemám zezoomovanou obrazovku, tak mám na neširokouhlém monitoru pri prihlášení heslo už za rohem.
Nevím proč preferujete pole účet/heslo vedle sebe. Pokud by byly pod sebou, je to v tomto smeru lepší.Nebo, pokud by bylo celé prihlášení celé více vlevo.
O mne v tomto ani nejde, ale muže se stát, že to muže být komplikace i pro jiné.

337272

29.7.2015 14:41

RE: Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337272

Už jsem to předal designerovi, uvidíme, co se s tím dá dělat.

337282

31.7.2015 6:01

Ve veci principu a tradice

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Muj nazor je ten, ze bych Zvedavce, jeho "tvar",jeho "fasadu nemenil, zmenil bych a nebo pridal vic technickych zdroju, nebot, Zvedavec uz ma svou povest, popularitu, vybudoval si zajem ctenaru na ceste hledat pravdu, informovat lidi a zaroven i kritiku stavajiciho systemu, ma , uz svou historii,tradici, coz je nesmirne dulezite.
Mladi lide uz nevedi, co je to tradice, nevedi, ze kdysi sym nasledoval otce a ze mnohdy v ramci tradice, dobreho jmena, sla z otce na syna po mnoho staleti, posudte samy.
Jedna rodina v Anglii vede reznictvi, zde ,nasli prvni zapisky jejich rodinneho podnikani od roku 1559, slouzi v dobrem jmenu, tradici,verejnosti, vzrucnost prechazela desitky, stovky roku z pokoleni na pokoleni, dnes,remeslo a jine upada, nebot neni pokracovatelu, neni rodinnych nasledovniku, jez voli jine zamestnani, nez jejich rodice , tradice, vzrucnost,duvera zakazniku upada,cela spolecnost ztraci neco, co , uz nejde nahradit,jejich zakaznici, jez verili v kvalitu jejich zbozi zanikli, nositele rodinne tradice odumreli a neni za ne nahrady.Duvera verejnosti prechazi z otce na syna
Proto bych Zvedavci pral, budovat svou historii do budoucna, svou tradici, jez ma dobre jmeno. Lide s dobrym umyslem, podporuji Zvedavec, lide se spatnym umyslem, se boji tradice, jez je pro ne neprustrelna,oni nemaji vybudovanou duveru verejnosti a to je ta zakladni vec, dobre zaklady baraku, umozni, prezit vsechny spatne okolnosti, Zvedavec ma dobre zaklady.
Zvedavec ma pisatele-ctenare, jez jsou zarukou pristich dnu..Tradice, zazari svou solidnosti a svou silou duvery, v tomto tak, v dnesnim zkorumpolovanym svetem, vymkne se z pout "propagandy a lzi" , kde myslenka nezahyne pod navalem materialismu, levne komercni zurnalistiky, te , mame plnou v TV.
Mozna, ze i zkorumlovany svet , uz ma svou tradici zkorumplovanosti.

337333

Příspěvků: 151

22.07. 00:38 Václav Dvorský  líbí se mi
22.07. 00:42  Vztah mám, ač nevlastník
22.07. 06:39  mobil
22.07. 09:05 Vladimír Stwora  RE: mobil
22.07. 06:57 jacob  Pokrok nezastavíš
22.07. 07:45  pár postřehů
22.07. 20:16 antonov  RE: pár postřehů
22.07. 08:24 Nikdo (originál)  Změna k horšímu
26.07. 13:48 Ferda Brablenec  RE: Změna k horšímu
22.07. 08:24 charon  Barva pozadí / podkladu
22.07. 10:21  RE: Barva pozadí / podkladu
22.07. 20:19 antonov  RE: Barva pozadí / podkladu
22.07. 08:36  ačkoliv je mi 70let
22.07. 19:42  RE: ačkoliv je mi 70let
22.07. 08:42 Rudy1  Nový Zvědavec.
22.07. 10:49 Emil Robot  RE: Nový Zvědavec.
23.07. 00:09 OtOp  RE: Nový Zvědavec.
22.07. 08:53 J_Pitralon  Must watch
22.07. 20:12 antonov  RE: Must watch
23.07. 09:03 J_Pitralon  RE: Must watch
22.07. 09:31 výjimečné porušení omerty  Petice
22.07. 09:42  Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,
22.07. 10:25 xml  RE: Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,
22.07. 22:48  RE: Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,
25.07. 18:56 jirka e  RE: Editore, Vy si svých čtenářů vůbec nevážíte,
22.07. 09:56 Aja  Moc se mi líbí,
22.07. 10:53  RE: Moc se mi líbí,
23.07. 09:48  RE: Moc se mi líbí,
22.07. 10:06 anonym  mam radsej tento
22.07. 10:48  Nuda
22.07. 12:03  Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
22.07. 14:19 Vladimír Stwora  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
22.07. 15:13 anonym  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
23.07. 09:54  sehnat nějakého dobrého grafika
24.07. 10:54  RE: sehnat nějakého dobrého grafika
22.07. 15:19  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
22.07. 16:03 Andrew Siddur  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
23.07. 11:11 istd  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
26.07. 14:01  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
26.07. 17:00  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
26.07. 17:20 Vladimír Stwora  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
26.07. 18:01 TnO  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
26.07. 20:36  RE: Ruším trvalý příkaz na podporu zvědavce
22.07. 12:38 Weston  Je to fajn
22.07. 13:20 QQ  Nelibi se me to
22.07. 13:24 dyk  Radšej by som to
22.07. 13:28 dyk  Ešte by som vylepšil
22.07. 13:47 hestroy  Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
22.07. 16:21 vendysg  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
22.07. 17:15 hestroy  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 00:26 OtOp  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 00:52 Míla Peč  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 12:02 vendysg  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 12:38 hestroy  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 13:00 Vladimír Stwora  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 15:06 hestroy  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 15:10 ppppp  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 16:04 vendysg  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
23.07. 05:00  RE: Když už něco předělávám, tak alespoň ne k horšímu
22.07. 15:02 pm  připomínky
22.07. 16:08 J_Pitralon  Dokonalé
22.07. 16:46 Dáša Daisy  Mně se nový Zvědavec líbí
22.07. 17:13  fuuuuuuuuuuuuuuj
22.07. 17:18 Malý a zvedavý  nie to to to pravé orechové
22.07. 17:29  fonty
22.07. 17:37 Antiseptik  take se připojuji
22.07. 17:43 ppppp  co je opravdu nahovno !!!
26.07. 10:59  RE: co je opravdu nahovno !!!
22.07. 17:59 Trust no One  Titulok je povinny
22.07. 18:31 Petens  Za mě dobrý
22.07. 19:05 Kájík  líbí, negativní reakce nepřekvapí
22.07. 23:01  RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí
23.07. 00:14 dub  RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí
23.07. 08:12  RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí
23.07. 10:10 PeS  RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí
23.07. 12:02  RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí
23.07. 12:50  RE: líbí, negativní reakce nepřekvapí
22.07. 19:21  Proč změna ?
22.07. 19:26 FERDA  jak zlepšit formu ?
22.07. 19:34 FERDA  jak zlepšit formu ?
22.07. 19:38 vladuna  Nelibi!
22.07. 19:51 te  zvedavec byl jedinecny obsahem i designem, nyni uz jen obsahem...
22.07. 20:09 antonov  sepia
22.07. 20:31 kalik  Děsnej font
25.07. 22:02 alex69  RE: Děsnej font
22.07. 21:00  Není to špatné
22.07. 22:04 mercedes  zvedavec je chytry zvedavec
23.07. 01:08  RE: zvedavec je chytry zvedavec
24.07. 00:43 Trust no One  RE: zvedavec je chytry zvedavec
23.07. 08:41 Kájík  doporučení - další volby barevnosti :)
23.07. 09:53 Ferro  Přehlednost
23.07. 13:29 raxas  starý web je technicky i esteticky kvalitnější
23.07. 14:12  Vzhled stránek
23.07. 14:32 Vladimír Stwora  RE: Vzhled stránek
23.07. 15:36 ppppp  RE: Vzhled stránek
26.07. 19:08  RE: Vzhled stránek
23.07. 15:10  RE: Vzhled stránek
23.07. 15:52 Andrew Siddur  RE: Vzhled stránek
23.07. 20:07 marduk  opera 30.0.1835.125
23.07. 20:45 výjimečné porušení omerty  A pak má bejt na zemi mír,
23.07. 20:46 Lev.  Mi osobně, se líbí původní verze Zvědavce
23.07. 22:19 Léčitel  Forma stránky nevadí, ale pozadí by mohlo být trošku barevné.
23.07. 23:24 Josef K.  Novy Zvedavec
24.07. 00:04  nic moc
24.07. 00:23 Satanist  RE: nic moc
24.07. 00:21 Ales_  Starý zvědavec
24.07. 02:06 Trust no One  Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 09:41 Vladimír Stwora  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 14:00 TnO  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 15:16 Vladimír Stwora  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 17:41 rad  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 22:18 TnO  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 18:26 TnO  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 21:17 Vladimír Stwora  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 09:42 ppppp  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 11:20 Vladimír Stwora  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 12:45 Andrew Siddur  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
27.07. 21:07 Vladimír Stwora  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
27.07. 21:41 TnO  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
27.07. 22:59  RE: Novy Zvedavec by mohol vyzerat aj takto
24.07. 03:29 Danielle  Dobrá práca.
24.07. 07:08  nový zvědavec naprosto nelíbí!
25.07. 00:50 vladuna  Znamka jako ve skole: 2.8 [24/7/2015]
25.07. 15:15 Andrew Siddur  RE: Znamka jako ve skole: 2.8 [24/7/2015]
25.07. 06:38 Tom  50 odstínů šedi ...
25.07. 21:21 alex69  Novy design stranek je povedeny a prehledny.
26.07. 06:52 Tom  RE: Novy design stranek je povedeny a prehledny.
26.07. 07:56  RE: Novy design stranek je povedeny a prehledny.
27.07. 03:59 Serial Loser  Font
27.07. 11:20 alex69  RE: Font
27.07. 23:04 Serial Loser  RE: Font
28.07. 12:50 alex69  RE: Font
29.07. 02:38 Serial Loser  RE: Font
27.07. 23:12 Serial Loser  RE: Font
28.07. 00:41 Serial Loser  RE: Font
28.07. 01:21 TnO  RE: Font
28.07. 08:57 Vladimír Stwora  RE: Font
28.07. 13:46  Zelený pruh nahoře
28.07. 16:18 Tom  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 21:53 TnO  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 22:27 Andrew Siddur  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 22:47 TnO  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 23:23 Andrew Siddur  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 23:35 Andrew Siddur  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 22:48 Vladimír Stwora  RE: Zelený pruh nahoře
28.07. 23:23 dub  RE: Zelený pruh nahoře
29.07. 07:12  Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za ">" v diskusi pod články.
29.07. 09:02 Vladimír Stwora  RE: Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za
29.07. 10:04 ppppp  RE: Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za
29.07. 14:41 Vladimír Stwora  RE: Dotáhnout vybarvení nicku, a kopírované části za
31.07. 06:01 Robert Nohejl  Ve veci principu a tradice

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

30

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 10 333 korun, což je 30 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
bc1q40mwpus89teua4ruhxrtal6v45lc3ye5a9ttud

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Politico - Západ nakupuje plyn od Ázerbájdžánu, ale Rusko z toho těží 21.11.24 19:24 Neurčeno 0

Protestující policisté a hasiči vypískali Rakušana. Jeho sliby označili za pohádky21.11.24 17:43 Česká republika 0

Mezinárodní trestní soud vydal zatykač na Netanjahua. Viní ho z válečných zločinů v Gaze21.11.24 17:25 Neurčeno 0

V bažinách Washingtonu začíná být rušno 21.11.24 15:15 USA 0

Po nás potopa21.11.24 08:13 USA 0

Vláda zvýšila dědickou daň pro britské zemědělce 21.11.24 07:24 Británie 0

Česká republika koupí 14 tanků Leopard 2A4 za čtyři miliardy. Nahradí sovětské stroje21.11.24 07:13 Česká republika 0

Markov: Toto rozhodnutí Spojených států, Británie a Francie není krokem k jaderné válce, je to velký skok k jaderné válce, jaderné destrukci21.11.24 00:45 Rusko 0

Kyjev: "Bombardovali jsme ruský Krasnodar pomocí British Storm Shadows" - Zasáhne Rusko Británii? 21.11.24 00:35 Ukrajina 1

Zelenský se porušením Ottawské smlouvy stává válečným zločincem20.11.24 23:02 Ukrajina 0

52 % Ukrajinců si přeje, aby vedení země vyjednalo co nejdříve mír20.11.24 22:45 Ukrajina 1

Evropští lídři byli zděšeni brzkým zveřejněním komuniké G20, aby se účastníci vyhnuli diskusi o ruské válce 20.11.24 22:04 Brazilie 0

Dánsko dodalo Ukrajině šest F-16, dalších 13 bude následovat 20.11.24 21:50 Dánsko 1

USA oznámily balíček vojenské pomoci pro Ukrajinu ve výši 275 milionů dolarů20.11.24 21:46 USA 0

Evropské země, včetně Polska, jsou připraveny převzít odpovědnost za podporu Ukrajiny, pokud Spojené státy omezí svou pomoc20.11.24 21:43 Evropská unie 0

Skupiny pro lidská práva kritizují Bidenovo rozhodnutí poslat Ukrajině nášlapné miny20.11.24 20:44 USA 0

Bloomberg: "Ukrajina vypálila 12 britských řízených střel Storm Shadow na cíle na ruské půdě" 20.11.24 20:10 Rusko 5

Ministr energetiky v budoucí Trumpově vládě: Klimatická krize je destruktivní podvod20.11.24 17:33 USA 0

Kolik amerických raket ATAMS má Ukrajina k dispozici?20.11.24 17:08 Ukrajina 2

Von der Lejnová přitvrzuje20.11.24 16:54 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
24,20 Kč
Euro
25,37 Kč
Libra
30,50 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
27,31 Kč
100 japonských jenů
15,66 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
6,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,59 Kč
100 rublů
23,89 Kč
1 unce (31,1g) zlata
64 604,03 Kč
1 unce stříbra
744,82 Kč
Bitcoin
2 370 291,64 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2024 22:00 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 199