Diskuze k článku

Historie fašistických plánů na vybudování jednotné Evropy

Příspěvků 25

8.10.2010 8:07

Zastavit to nelze - tak co dál ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Myšlenka jednotné Evropy potažmo jednotné planety je pro mnohé (včetně mě) na první pohled velmi přitažlivá. Nejspíše by skutečně došlo k eliminaci rizika konfliktů mezi zeměmi a došlo by k nastavení jednotných pravidel nejen v ekonomice. Otázkou je ZA JAKOU BY TO BYLO CENU?! Již nyní různí lobisté ovlivňují politiku národních vlád. Vytvoření EU a přijetí LS dalo lobistům nadnárodních elit možnost kontrolovat mnohem větší celek z centra. Pokud v Evropě existují země s rozdílnou "silou", rozdílnými hodnotami a prioritami musí při sjednocování LOGICKY docházet k třecím plochám a následnému omezování národních celků ve prospěch nadnárodních pravidel a hodnot. Už v průběhu integrace tedy dochází k situacím, kdy při budování světlých Evropských zítřků mnozí velmi trpí. A jaké, že to budou ty "světlé zítřky", kvůli kterým se máme obětovat ? Kdo, že bude skutečně držet otěže moci ? Bude to lid nebo Evropská šlechta ? Myslím, že již nyní vidíme, čí ta Evropa nakonec bude. Ti, kteří ovládají nadnárodní celek (tahají za nitky Bruselského loutkového divadélka) mají jednu velkou výhodu. Tou je rozdrobenost a nejednotnost případné opozice. Je zde na jedné straně globální řízení (diktát) a na straně druhé lidé různých národností, kteří jsou rozděleni jazykovou a jinými bariérami. Vůči centrálnímu diktátu, který má skrze nadnárodní elitu s nadnárodním působením bohaté a dlouholeté zkušennosti tu neexistuje INTERNACIONÁLNÍ opozice. Kde není protitlak z druhé strany vítězí arogance a despotismus. Je to podobné jako když je např. žena ve vztahu příliš submisivní a nechá si od dominatního partnera líbit vše. Partner zkouší a zkouší a nenachází žádný odpor. Nakonec si dovolí naprosto vše a z ženy - chudinky je domácí otrok bez jakýchkoliv práv. Za výsledný "nerovnovážný" stav může ten despota nebo si za svou pasivitu a nevytváření protitlaku může spíše ona sama ? A tak je to i s Evropou. Globalizaci již nejspíše nikdo nezastaví a chování loutkovodičů je naprosto logické. Nemají odpovídající protitlak. Protitlak na úrovni národní je v opozici k nadnárodnímu celku naprosto neefektivní. Pokud se tedy nechceme stát v Evropském vztahu otroky musíme naši rezistenci povýšit na nadnárodní úroveň. Jsme ve stavu té ženy, která dostává stále více facek a neví kam má jít nebo jak se bránit. Pokud se nezačneme efektivně bránit na internacionální úrovni tak ve finále zůstanou jen 3 východiska:
1. Hodit si to
2. Podřídit se a snažit se fungovat dle přání "pána"
3. Vzít kudlu, svého "pána" ubodat a pak za to pikat po zbytek života

229558

8.10.2010 8:23

EÚ- najväčší omyl malých štátov

Erika 52 91.?.?.?

Myslím si, že tento nesúrodý a neprirodzený zlepenec nemá budúcnosť. Ťažko môžme krížiť mravce so slonmi, nenarodí sa nič. Nič, čo by stálo za ten pokus.
Dostať všetkých na jednu loď môže byť aj nebezpečné. Ak sa do cesty postaví prekážka, napr. svetová hospodárska kríza, celý Titanik môže ísť razom ku dnu.
Tak ako na Titaniku, myslím si, že ani tu niet dosť záchranných člnov.
Možno sa ich pár zachráni. Tých bohatých, ktorí majú miesta v člnoch isté.

229560

8.10.2010 8:43

Ideové internacionální sjednocení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Již delší dobu uvažuji jak dát dohromady ideové teze několika zemí. Podmínky jsou pro to ideální. Svět je propojen mezinárodní sítí INTERNET. Podobné think-tanky jako zde na Zvědavci existují i na jiných webech. Slováci mají své Dolezite.sk, Tvina atp. Jinak tomu není ani v ostatních zemích Evropy, ale i jinde ve světě včetně USA. Dokonce jsem podobné myšlenky zaznamenal i v Africe, kde jsem nějaký čas žil. Znám mnohé lidi i z Arabských zemí nebo z Asie a i u nich tyto myšlenky, jež jsou velmi podobné těm našim existují. Jistě by sám editor zvědavce mohl přispět se svým pozorováním ve vztahu ke Kanadě. Vlastně již několik let přispívá tím, že tyto teze "odjinud" přináší sem na zvědavce a ukazuje nám, že rozhodně takto nepřemýšlíme v nějakém Česku sami. Je to logické, že jsou v celém světě podobné myšlenky. Na stávající globální realitu jakožto TEZI musí zákonitě vznikat odpovídající ANTITEZE.

To co chybí je komunikace. Je hezké když si přečteme něco od Amrického autora a to nás osloví protože najdeme paralely s naší vlastní zkušenností ALE stále jsou to jen články. Je hezké když sem přijede pan Icke a udělá nějakou přednášku. Pořád je to ale jen někdo odjinud, kdo se s námi denně nebaví. Chybí nadnárodní DISKUZE. Nadnárodní fóra. Nadnárodní pokec, který by nás dal dohromady na nadnárodní úrovni a vytvořil tak pocit nadnárodní sounáležitosti. Pak by teprve byl prostor pro vznik jakési Global Resistance (GR).

Umím si představit podobný diskuzní web jako je tento. Jen by byl mezinárodní. Jak na to technicky, když jsme rozděleni jazykovou bariérou ? Napadlo mne toto. Např. Google dnes již umí plynule překládat celé weby. Je to sice takové "Já najít velká hřib na louka včera zvečera" ale i tak .. dá se v tom orientovat. Na mezinárodním "zvědavci" by bylo možno vkládat příspěvky v originálním jazyce a bylo by je možno i překládat uživatelský .. prostým kliknutím na vlaječku. Články by pochopitelně bylo možné následně (či předem) i "doladit" .. na to by byl v každé zúčastněné zemi určen nějaký redaktor, který by článek "poladil" co do gramatické správnosti. Stejně tak by bylo možné překládat i příspěvjky v diskuzích. Každý uživatel by si na svém účtu mohl napevno provést nastavení voleb např. Všechny články a příspěvky v diskuzi automaticky překládat do českého jazyka. NEBO .. Všechny články překládat do CZ vyjma Anglických a Francouzských, které ponechat v originále (zatržítka). Podobná úprava diskuzního webu s implementací webových translátorů jistě stojí za úvahu. Zajímal by mne názor i jiných lidí na tento nápad.

229563

8.10.2010 9:18

RE: Ideové internacionální sjednocení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 229563

Zcela s Vami souhlasim,ne kazdy umi jazyky.Nevim jak narocne je organizovat stranky jako je zvedavec,ale urcite by se neco mezinarodniho ujalo.Taky si myslim,ze v pripade jakesi fuze stranek,nebo uzivatelu by se zvedlo par lidi od ruznych sluzeb a zacalo hbite shromazdovat informace o clenech.Musite si uvedomit,ze 1.krokem ze strany tz.vladnoucich,by bylo najit slabe clanky,infiltrace,ETC.
Doporucil bych spolupraci s Piratskymi stranami,zejmena se Svedskou,kdo vi neco o jejich dlouhodobe cinnosti da mi zapravdu.Mimoto,maji tam radu IT odborniku a jejich mysleni je volne.

229569

8.10.2010 10:52

RE: Ideové internacionální sjednocení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229569

To už mě taky napadlo. Já myslím, že s něčím podobným "mezinárodním" přijde brzy nějaký ten Facebook nebo třeba sám Google, který připravuje Google ME jako jakousi variantu k FB. Z pohledu zájmu systému k monitorování ideových skupin se využití sociálních (přesnějí komunitních) síťí jeví jako velmi SILNÝ nástroj. V kombinaci s monitorováním KOMUNIKACE (mail, instant messengery, hovory, sms, datové toky atp.) a POHYBU (RFID chipy, mobily, GPS, kamery, bankomaty, prodejní terminály, mýtné brány atd.) získá systém do ruky nástroj monitoringu nejen stávající aktivity rizikových skupin ale i nástroj k efektivnímu odhadu budoucího vývoje. Tím bude moci na základě zjištěných dat přijímat preventivní opatření tj. likvidovat odpor již v zárodku. FB je ideálním adeptem na monitoring dat ve vztahu k ideovým komunitám. Zpočátku bude využívat data marketingově za účelem cílení reklamy ve vztahu k výrobkům či službám a následně i politicky za účelem cílení reklamy ve vztahu k politické manipulaci. Podobné využívání (zneužívání) např. veřejných průzkůmu popř. i diskuzí je stále více patrné už v současnosti.

Jde opět o trend, kterému se nevyhneme a i zde je nutné vytvořit PROTITLAK, k vyvážení celkového stavu. Proto je nutno vytvořit na systému nezávislé (pokud to ještě lze) komunitní weby, které nebudou působit paralelně s MAINstreemem ale budou působit paralelně s ALTERstreemem.

Infiltrace podobných komunit je pravděpodobná ne-li jistá a také z toho důvodu je nutno vytvořit podmínky pro to aby mohla být inflitrace oboustranná. Váš námět na spolupráci s Pirátskou stranou je zajímavý ale obával bych se aby se pak GR (global resistance) nedostal do "onálepkované krabice" podobně jako DS a následně nebyl kompletně zdiskreditován. Tak jako DS skončila díky "nalepení" nácků mohla by budoucí organizace skončit díky vazbě na pirátské a tedy protiprávní jednání (krádeže). Zde bych tedy byl velmi opatrný. Alterstreem by si měl udržet jakousi volnost a rozvrstvenost jako je patrná třeba zde na webu. Je zde mnoho různých lidí s mnoha různými názory a přesto komunikace probíhá efektivně. Není nutno vytvářet nějaký "až příliš pevný" a omezující jednotný program.

229583

8.10.2010 9:56

RE: Ideové internacionální sjednocení

waterfall 193.?.?.?

Reakce na 229563

No tak něco na tom je... Udělat takový velký ANTI-EU nebo ANTI-OSN projekt... Postupně sjednocovat a integrovat weby podobného ražení... nastavit komunikační standardy, definovat rozhraní, nastavit společný jednací jazyk, určit jednotné číselníky a oblasti zájmu... nastavit společné politiky, určit koordinátory jednotlivých frakcí, zajistit financování projektu, nastavit zdanění (poplatky), definovat rozhodovací pravidla (soudní dvůr) a nakonec určit nějakého CEO - maskota projektu.... například Herman Van Rompuy...

Jo, jen jsem zapomněl jak se pak budeme lišit od těch, co chceme zlikvidovat a pohanět...???

229571

8.10.2010 10:55

RE: Ideové internacionální sjednocení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229571

Nejde o to lišit se .. jde o to vytvořit PROTITLAK. Jen ten vede k určitému koncensu a relativní harmonii ve vývoji. Začne-li po Vás někdo střílet z brokovnice budete se snažit Z PRINCIPU odlišit a začnete po něm házet květinou ? [mrknutí jedním okem]

229585

8.10.2010 10:38

RE: Ideové internacionální sjednocení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 229563

Pokud se do tohoto projektu zapojí velká část nezkorumpované inteligence většiny evropských států- duchovní ovoce bude jedlé a může vytvořit podmínky pro novou, spravedlivější a lidštější společnost. Jsem si však jist, že pokud se tak stane, bude snaha takovouto mezinárodní společnost diskreditovat a zničit. Vyžaduje to tedy důkladnou přípravu a metodiku- a také peníze.

Je to dobrý nápad - u mě má zelenou. Přeji vám pevné zdraví a svěží mysl.

Zdraví Quido

229579

8.10.2010 11:03

RE: Ideové internacionální sjednocení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229579

Já bych ty náklady až tak nepřeceňoval [mrknutí jedním okem] Implementovat do struktury třeba zrovna tohoto webu prvky online překladače nebude až tak náročné. Mezinárodní provázanost tu už svým způsobem je a přitáhnout sem diskutéry ze zahraničí nebude zas až tak obtížné. Jen se podívejte kolik je tu Slováků a ti jsou zde zejména proto, že si rozumíme. Naše jazyky jsou podobné. I já chodím na slovenské weby podobného zaměření. Začal bych tedy postupně od toho nejjednoduššího. Zavést podobné technologické prvky do tohoto webu je jako sednout ke stolu s lidmi z ciziny a pro ty co nerozumí zajistit tlumočníky. V Bruselu už takto na nadnárodní úrovni zasedají a v čí prospěch jednají víme. Je třeba začít jednat podobně a vytvořit odpovídající protitlak. Začneme-li efektivně a globálně komunikovat metodika i peníze přijdou postupně také.

229586

8.10.2010 13:44

RE: Ideové internacionální sjednocení

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 229586

Ja jsem si jiz drive rikal,jak by bylo skvele,kdyby existoval nejaky spolecny mezinarodni web,urcite je to skvela myslenka.Myslim si,ze v oblasti ekologie jiz podobne weby urcite existuji.
A mate pravdu,ze tam venku jsou rovnez podobne smyslejici lide,jen s nimi navazat komunikaci.
Proste,skvelej napad. [smích]

229601

8.10.2010 17:10

RE: Ideové internacionální sjednocení

Alex33 62.?.?.?

Reakce na 229601

Zaujimave, ze prave v tychto dnoch sa na slovenskom _dolezite_ rozprudila vcelku konstruktivna debata o tom, ako komunikacne zjednotit ludi. Je to pod clankom "na čo čakať". Zda sa, ze ludom dochadza trpezlivost.

229627

8.10.2010 15:57

RE: Ideové internacionální sjednocení

Ľubomír 77 89.?.?.?

Reakce na 229586

Zdravím Jean,

Vaša myšlienka a ídea na vytvorenie nadnárodnej komunikačnej siete je veľmi zaujímavá , a podľa mojej mienky by bola značným progresom, ak by s ju podarilo dostať do reálnej praxe.To by som však chápal ako 1. krok k vytvoreniu , ako to Vy nazývate, Global Resistance. Tu som si spomenul na archaické...bez spojenia niet velenia. [smích]

Globálni hráči typu Google už určite majú rozpracované viaceré potenciálne aplikovateľné projekty, ako udržať ovečky v košiari.

Infiltrácia takejto siete by podľa mňa bola istá na 100 %. To by si predsa globálni predátori nemohli nevšimnúť. Skutočnosť, že na všetkých alternatívnych weboch už pracujú profesionálni diskutéri, prebehla už aj v hlavných médiach.Z toho vyplýva, že všetko, čo by sa plánovalo vytvoriť, by muselo prejsť setsakramentskou vstupnou analýzou a oponentúrou...To môžu urobiť len fundovaní odborníci s hlbokými skúsenosťami z rôzných oborov a hlavne z medzinárodného práva! Inak by sa mohlo stať, že začínajúca sieť skolabuje hneď po pôrode. [smích]

Náklady - v tomto nie som vôbec v obraze.Možno pán Stwora vystačí povedzme s nákladmi 1000 CAD za mesiac...Avšak vytvorenie globálnej komunikačnej siete, to si bude vyžadovať náklady rádovo podstatne vyššie ( ak ma pamäť neklame, tak rozbeh Facebooku financoval pre malého špinavého židáčka Zuckerberga, ktorý myšlienku ukradol svojim kamarátom na Harvarde, brazilský mafián sumou 15 000 USD, len za prevadzkovanie serverov ).
Tu by sa mali vyjadriť odborníci, čo si bude vyžadovať stránka s povedzme, na úvod 10 mil. návštev za mesiac, s príslušným vybavením pre medzinárodnú komunikáciu.

Začneme-li efektivně a globálně komunikovat
>metodika i peníze přijdou postupně také.

Len mám obavu, že to také jednoduché, ani zďaleka nebude.

S pozdravom

229614

8.10.2010 16:56

RE: Ideové internacionální sjednocení

quido2 81.?.?.?

Reakce na 229586

Pane Jeane,souhlasím,že nejdůležitější je začít. Se Slováky si jistě rozumíme-tam to bude snadné. Ale je třeba brát v potaz dosavadní činnost budoucích aktivistů. Mnozí se budou vnucovat proto, aby v budoucnu škodili. Přečtěte si prosím článek z 13.9.2010, který byl zveřejněn na http://afinabul.blog.cz/0902/americki-che-guevarovia Říká se tam[překvapení]tvorenost,s ktorou slovenskí predstavitelia tretieho sektoru rozprávajú o svojej účasti na príprave a realizácii štátných prevratov v iných krajinách, vyvoláva následné otázky.(následuje popis) Opíšu krátké úryvky:
Oni-dedičia Ghándiho a Mac Donalda.Je jich iba hrstka,iba niekolko desiatok,ale poriadne potrápili císaríkov bývalého sovietského bloku. Ať už pať rokov "vyvážajú" revolúciu do Východnej Evropy a Strednej Ázie. Ujali sa aj pádu Ševardnadzeho v Gruzínsku,Kučmu na Ukrajine a následne aj Akajeva v Kirgizku. Dnes sa snažia o zvrhnutie skorumpovaných a autokratických vodcov v Minsku,Alma-Ate a Baku.
Možno ich pomenovať"mezinárodnými demokratickými brigádami". Ich činnost zastrešuje Washington. Navyše,niektorí z nich boli menovaní do funkcie "šampionov svobody" Georgom Bushom osobne.

Pokud se jedná o Slovensko, nejzkušenější z nich je Pavol Demeš. Má 49 let a na tuto dráhu se vydal jako jeden z prvých. V roce 2000 tajně koordinoval program zahraniční pomoci vzbouře proti Miloševičovi atd... Jsou do toho dále namontované bezpečnostní služby a legislativa. Vidíte tedy,že případná opozice dosavadního společenského systému nebude mít snadný úkol .

Při této příležitosti si vzpomínám na pana Steva. Nejúčinnější flintičky jsou myšlenky. Řádně vedená a směrovaná mysl v režiji schopných. Chce to tedy společenství zapálených a především schopných lidí. A tady na Zvědavci takoví schopní lidé jsou.

Zdraví Quido

229624

8.10.2010 11:27

Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Daleko před rokem 1942 se mnoho ekonomů a finančníků v nacistickém Německu zabývalo souhrnným plánem pro novou, politicky a hospodářsky sjednocenou Evropu, která by svým ekonomickým rozvojem a politickou jednotou všech zůčastněných států nebyla,už vystavena žádným válkám o území a hospodářskou nadřazenost.Evropa v letech kolem roku 1930 byla ekonomicky po většinou orientovana na Anglii, ale,tou dobou,už i v Italii probíhalo jednaní o spolupraci všech evropských národů na ustaveném ekonomickém plánu dosud nevídaného směru v jednotném hospodaření všech zůčastněných států,to byla svou dobou dosti velká revoluční myšlenka,jež měla zcela změnit celý koncept územní politiky jednotlivých národů v rámci tohoto plánovaného spojení,čímž by prakticky dominantní vliv Anglie byl omezen a Anglie se ovšem nechtěla s nikým dělit o své dominantni prvenstvi.Nově zvolený kancléř Adolf Hitler neměl ve svých plánech jenom dvanáctiletý plán na přestavbu hlavního města Německa, Berlina, ale i představu a plány o novém uspořádání evropských států, což tou dobou byl pro dominující a diktující Británii nepřijatelný politicko-ekonomický plán v ovzduší jejich světové kolonisační politiky a rozpínavosti na poli hospodářském. Nesmíme zapomenout, že tou dobou císař Wilhen Kaiser a kral George V, byli příbuzení, vsichni z jedne a te same aristokraticke rodiny a Kaiser se I zůčastnil pohřbu královny Victorie a toto spojení s britskou královskou rodinou a rovněž, tak i již svrženým a mrtvým ruským carem Nikolase II mel velmi pratelske styky, jehož žena, Alexandra pocházela též z německé strany, to vše hrálo svou roli. Příbuzenské vztahy s Británií dávaly naději i novemu kancleri Hitlerovi, který doufal, že se domluví s Anglií na určitých problémech mezinárodních zájmů obou zemí, kdyz z pocatku tato Hanoverska vetev nemeckeho pribuzenstvi mluvila jen nemecky az pozdeji si zmenili jmeno na Winsor, takze,mnohym milovnikum historie muze byt naprostou zahadou, proc vubec doslo k tomu, ze Anglie valcila s Nemeckem, kdyz vlastne vsichni byli z jedne rodiny.
Toto vše, bylo varujícím signálem pro inteligentní společnost v Německu, jež nechtěla skončit u zdi pod kulkama, tak zvaných bolševiků , ve zkutecnosti zidu a tak vedoucí vrstvy inteligence zpracovali plany na přeměnu Evropy, jež by politicky, na dobrém hospodářském zakladě odolala zhoubnému vlivu revolučního hnutí, tak zvaného, bolševického-revolucniho vlivu a zamezili plánům , tak zvane “rudé internacionaly” v pronikání do Evropy a ovsem i dalším válkam jimi vyvolanych. Výkvět německé společnosti, průmyslníci, společně s finančními kruhy se po letech studií nakonec shodli a předložili plany, na nové uspořádání Evropských států, jako jednotný územní celek Evropy. Europaische Wirtschafts Gemeinschaft - Evropské ekonomické společenství. Prvním mužem tohoto plánu, byl říšský ekonomick...Automaticky kráceno

229587

9.10.2010 23:00

RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno

Pasant 79.?.?.?

Reakce na 229587

Pane Nohejle, můžete prosím uvést citovaný zdroj? Předem děkuji.

229726

10.10.2010 1:39

RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno

mtk 88.?.?.?

Reakce na 229726

Někde tady v té studnici "nevyvratitelné pravdy a nezpochybnitelné moudrosti" to určitě někde najdete. Netvrdím ovšem, že tam nejsou zajímavé informace.

229732

10.10.2010 3:04

RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 229726

Svědectví mapy z roku 1941
Nic na světě se neděje náhodou, vše je připraveno předem, nevěříte?
Dnes, je svět opětně na pokraji války, pomineme slova generála israelské armády, Sulchan Aruchu, poradce Ariel Sherona, který řekl doslova, at dělají křestani, co chtějí tak se třetí světové valce nevyhnou.
Winston Churchill se vyjadřil v podobném duchu”Vy musíte rozumět, že tato válka není proti Adolfu Hitlerovi a Narodním socialistům,ale přímo proti německému národu. Otištěno, His Career in War and Peace, strana 145=Emrys Hughes,Wilston Churchill.
Nakonec, zjistíme, že hodně vlivných lidí ví pravdu, ale neřeknou to lidu, kde je nějaká evidence , tak ji zničí a nebo uzamknou v archivech, jako, například noviny y roku 1939,kde je projev polského maršála, jež by zcela změnil náhled na Hitlera a vůbec, druhou světovou válku.Polský maršal Rydz=Smigly v reportáži Daily Mail, August 6th,1939 řekl “Polsko chce válku s Německem a Německo se jí nemůže vyhnout i kdyby pro to dělali, co chtěli.” Rovněž prohlašoval,že do týdne, jeho husaři budou projíždět ulicemi Berlína, jak to dopadlo, všichni víme, ale nikdy jsme nevěděli začatky,kdo je vlastně za válku zotpovědný.

Angličané sami říkají, ” Když jdou věci špatně,není nic lepšího, než dobrá válka”.

Nakonec svým kolonialismem to světu dokázali.

Na počátku druhé světové války, kdy německá vojska prakticky bez vážného odporu postupovala na všech frontách a vojáci umírali na všech stranách a nikdo nevěděl, jak to vše zkončí,tak byli lidé, kteří věděli, co dělají a jak to zkončí.Vojáci, civilisti, všichni byli obětmi války, ačkoliv už předem bylo rozhodnuto, jak bude vypadat Evropa po zkončení války, nevěříte?

Zde je důkaz v mapě , jež byla vytisknuta v září 1941 a publikována pro veřejnost v roce 1942. Ponechám zbytek mé práce v anglickém originálu k posouzení čtenářům, jak se věci opravdu mají. Jen na okraj, nezapomente, že bylo na 60 milionů křestanů obětí této hry mocných tohoto světa a poučení do budoucna , prakticky žádné, svět dnes opět harasí zbraněmi a je na světě mnoho ohnisek, kde může třetí světová válka začít v několika minutach, při dnešní technologii.
http://sun-bin.blogspot.com/2006/09/outline-of-post-war-new-world-map-1941.html
Jeste jedna mapa a to k novemu usporadani sveta v ramci Jedne Svetove Vlady.
http;//strangemaps.files.worldpress.com/2008/08/worldtroop.gif
Tato mapa rika ,kde budou umistena cizi vojska na uzemi ruznych statu.Zde muzete najit,kdo bude v Ceske republice.
Mapa ma souvislost s artiklem OPERATION VAMPIRE KILLER 2000.
Vložený obrázek

229734

11.10.2010 17:39

RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 229734

jen technicka propriste, neslo by ten obrazek udelat odkazem? nebo aspon thumbnailem? mi to totalne rozhodilo stranky

229825

8.10.2010 11:38

dejiny integrácie

anon 95.?.?.?

sú bohatšie, v dejinách sa ako nástroj používala vojna, o niečo kultivovanejšie bola kolonizácia. Vlastnosť moci je presadzovať sa a rásť,zvedčovať sa, použité nástroje sa vyvíjali až do dnešnej doby od klasického dobývania územia na spôsob rímskej ríše, s vrcholom použitia v II.sv. až po dnešné moderné integračné technológie "dobrovolného" spájania, ponúkané ako - výhoda - pre každého, (to sa musí všeobecne prijať, ako sa aj deje). Cieľ sa od starého ríma nezmenil, .................. [mrknutí jedním okem]

229589

8.10.2010 13:05

Myšlenka sjednocené Evropy není špatná

63 88.?.?.?

Jenom je otázka formy! Původní EHS fungovalo dobře, šlo o ekonomickou spolupráci, výhodnou pro všechny členy.
Dnešní EU má však tolik zjevných vad a chyb, že je pouze otázkou času,kdy dojde k velikému štěpení, nebo úplnému rozpadu!
Celá poslední přijatá smlouva je jeden velký problém, kde nejsou jasně dané mantinely a možnosti vynucení nastavených ekonomických parametrů! Nejlepším příkladem je Řecko, ale už dávno předtím, ani velké státy neplnily kritéria a bylo potřeba vyjímky!!! Celý systém, kdy nejdříve musí státy zaplatit a potom jsou jim milostivě nějaké fondy určeny je naprosto scestný!!!
Pokuď EU,tak musí být jasně stanoveno, jaké "služby" bude EU jednotlivým státům poskytovat a co za to bude chtít!!!
Není možné, aby velké státy "válcovaly" ty malé,zmocnily se monopolně jejich trhů a potom na ně vyvíjely "diktát"!
Taková EU už dlouho nevydrží!
Musíme se nejspíše vrátit zpátky a zachovat to, co je dnes v EU velmi příjemné,třeba že nemáte od nás až k moři hranice a já pořád při vzpomínce, co člověk zakoušel od "pohraničníků" a "celníků" jsem velice rád, že jsem se dožil podobných "vymožeností"!
Je nutné začít kardinální revizí smluv, které jsou uzavřeny úplně blbě a vytvářejí pitomosti,které se byrokracie v Bruselu ani nesnaží řešit, jako je "pomazánkové máslo" a podobné vysoce "aktuální" ptákoviny.Přitom cca 30 milionů nezaměstnaných a těžká zadluženost některých členů, přesahující 100% DPH je nosné a palčivé téma,zrovna tak jako těžká vlna stávek! To jsou skutečné problémy, ale o těch se nějak "nemluví", není to slušné!
Je lépe mazat med občanům EU kolem huby,překládat jim jak "vítězíme" 9 let v Afganistánu!!!!
EU založená na lžích a podvodech brzo zkrachuje!
Také především politicky se musí EU dostat ze slepé koleje!
EU nemůže již podléhat zbankrotělým USA a musí si hledat svůj prostor.Také NATO se dostalo úplně někam jinam, než má v zakládací smlouvě , jako obranná aliance.
EU a NATO jsou dinosauři současné politické scény a je otázkou, jak dlouho přežijí!
Žádné nebezpečí EU odnikud nehrozí, ani ekonomické a ani vojenské!!!! Třeba Rusko, nebo Irán je uměle vytvářený nepřítel!
Rusko si lebedí, že má kam prodávat suroviny a auto Škoda je v Rusku zcela vyprodaná , na Fábii se v Rusku půl roku čeká a přitom je dražší asi o 20% , než v Česku!Takže, jaký nepřítel?
Největším nepřítelem EU jsme my sami!!!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

229597

8.10.2010 14:10

RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229597

Souhlasím s Vámi. Něco podobnéhop tvrdí i Klaus. Pokud jde o mezinárodní společenství založené na spolupráci a vícestranných smlouvách pak je vše OK. Pokud však začne převládat diktát a ztráta suverenity účastníků, kteří na svém účastnictví prodělávají pak je něco špatně. Já myslím, že na unifikaci Evropy není rozhodně ten správný čas a dlouho ještě nebude. Zatím stále existují disproporce ve vztahu k ekonomické síle jednotlivých zemí a reálné nebezpečí, že Evropu nebudou řídit lidé skrze své zastupitele ale elity skrze zmanipulovaný lid a nastrčené a podplacené pseudozastupitele v Evropském úřadě.

Já osobně bych EU rozhodně nerušil. Má z určitého úhlu pohledu i svou výhodu. Může působit jako protiváha jiným světovým velmocem. Pochopitelně za jistých podmínek, a to pokud nebude ovládána nadnárodními elitami s celosvětovou působností. Jinak je pak totiž NAPROSTO NĚČÍM JINÝM ! Rozhodně bych v současném nevyváženém stavu neuplatňoval Lisabonský diktát. Státy by měly spolupracovat a v rámci svých možností by měly usilovat o vytváření hospodářské a politické nezávislosti. Mám na mysli nezávislost na zahraničních investorech, soběstačné zemědělství a zejména svobodu v rozhodování. Tu nelze realizovat skrze poskoky Elit, které schválí naprosto vše proti vůli evropanů jak to bylo vidět při schvalování LS. Musí zde být jiný systém demokracie. Zastupitelská (nekontrolovatelná) forma je přežitkem. Jako východisko vidím jistou kombinaci zastupitelské a přímé demokracii tj. forma demokracie s větší účastí občanů na rozhodování a zejména s možností průběžného dohledu nad zastupiteli a možnostmi jak zastavit jejich svévoli. Klíčová jsou zde Referenda. Snad to zní jako utopie ale podle mne to takto realizovat jde. Pokud vzniká nadnárodní celek na bázi vzájemné spolupráce měl by být do tohoto prostředí přenesen i princip nadnárodní plurality ve smyslu vytvoření skutečné nadnárodní opozice. Nemám na mysli "kontrolovanou" opozici kterou z naší země známe ve formě KONTROLOVANÝCH Levico-Pravicových tahanic ale skutečnou opozici o které jsem psal výše.

229604

8.10.2010 14:46

RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 229597

Pokud EU funguje na principu volného trhu jako dosud pak tu vidím jistý problém. "Chudá" část EU je využívána investory jako zdroj levné pracovní síly a investoři těží výhody volného pohybu a možnosti volné daňové registrace tam, kde se jim to hodí. O různých úlevách ani nemluvím. Pak je reálný stav takový, že v zemích našeho typu je plno továren, jejichž produkce je určena převážně na export do zemí s vyššími příjmy. "Chudé" země jsou v naprosto jiné příjmové kategorii a proto nejsou cílem odbytu produkce, která je zde vytvářena. To paradoxně často vede i k tomu, že je zboží dováženo cestou různých distributorů z jiných levných zemí a vzhledem k nižšímu odbytu je následně dražší než v "bohatších" zemích. Pokud není občan země, kde působí pro cizince jako levná pracovní síla sám spotřebitelem, není zde ani tlak na zvyšování jeho kupní síly. Takovýto stav znamená, že nemůže dojít k vyrovnání SÍLY jednotlivých členů nadnárodního celku. Národní vlády se budou dále snažit udržet levnou pracovní sílu jako LEVNOU a budou tedy různými způsoby držet mzdy dole aby udržely v zemi i investory. Je otázkou jak může EU zajistit aby se spotřebitelé v "chudých" zemích stali současně spotřebiteli tj. aby vzrostla jejich kupní síla. Takový stav by znamenal zvýšení odbytu. Zde je pochopitelně na stranu druhou riziko, že investor přesune výrobu mimo EU (Asie, Afrika) a spotřebitele v "již bohatších" zemích EU učiní nezaměstnanými. Tím by ale současně přišel o nabyté spotřebitele. Nejsem ekonom a rozhodně tu jistě bude mnoho dalších souvislostí. V každém případě si ale myslím, že současná podoba ekonomických vazeb v Evropě je z dlouhodobějšího hlediska neudržitelná a to zejména v kontextu nadnárodního společenství. Současný trend pravicových vlád v Evropě, který dělá z levné pracovní síly ještě levnější pracovní sílu vede k prohlubování popsaného problému a k celkovému hospodářskému kolapsu v EU. To co nás má dostat z krize a zadlužování nás naopak dovede ještě do větší krize a do většího zadlužení končícího národnímy bankroty jako v Řecku. Doufám, že se pletu.

229608

8.10.2010 17:13

RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná

Ľubomír XXL 89.?.?.?

Reakce na 229608

Zdravím jean,

>Pak je reálný stav takový, že v zemích našeho typu je plno
>továren, jejichž produkce je určena převážně na export do
>zemí s vyššími příjmy. "Chudé" země jsou v naprosto jiné
>příjmové kategorii a proto nejsou cílem odbytu produkce,
>která je zde vytvářena. To paradoxně často vede i k tomu,
>že je zboží dováženo cestou různých distributorů z
>jiných levných zemí a vzhledem k nižšímu odbytu je
>následně dražší než v "bohatších" zemích. Pokud není
>občan země, kde působí pro cizince jako levná pracovní
>síla sám spotřebitelem, není zde ani tlak na zvyšování
>jeho kupní síly. Takovýto stav znamená, že nemůže dojít k
>vyrovnání SÍLY jednotlivých členů nadnárodního celku.
>Národní vlády se budou dále snažit udržet levnou pracovní
>sílu jako LEVNOU a budou tedy různými způsoby držet mzdy
>dole aby udržely v zemi i investory. Je otázkou jak může EU
>zajistit aby se spotřebitelé v "chudých" zemích stali
>současně spotřebiteli tj. aby vzrostla jejich kupní síla.
>Takový stav by znamenal zvýšení odbytu. Zde je pochopitelně
>na stranu druhou riziko, že investor přesune výrobu mimo EU
>(Asie, Afrika) a spotřebitele v "již bohatších" zemích EU
>učiní nezaměstnanými. Tím by ale současně přišel o
>nabyté spotřebitele. Nejsem ekonom a rozhodně tu jistě bude
>mnoho dalších souvislostí. V každém případě si ale
>myslím, že současná podoba ekonomických vazeb v Evropě je z
>dlouhodobějšího hlediska neudržitelná a to zejména v
>kontextu nadnárodního společenství. Současný trend
>pravicových vlád v Evropě, který dělá z levné pracovní
>síly ještě levnější pracovní sílu vede k prohlubování
>popsaného problému a k celkovému hospodářskému kolapsu v
>EU. To co nás má dostat z krize a zadlužování nás naopak
>dovede ještě do větší krize a do většího zadlužení
>končícího národnímy bankroty jako v Řecku. Doufám, že se
>pletu.

Nie, nemyslím si, že sa mýlite...Národné vlády jednotlivých krajín už dávnejšie vlastne ani neexistujú...Sú len formálnymi vykonávačmi globálnych hráčov...Všetko ostatné , ktoré sa deje naokolo ...to je len hra pre bežný plebs...Môžeme o tom podiskutovať aj bližšie, ak máte záujem...

S pozdravom

Ľubomír

229628

9.10.2010 15:14

RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná

Olas 78.?.?.?

Reakce na 229608

Pokud EU funguje na principu volného trhu jako dosud pak tu vidím jistý problém.
Ano, tento problém ovšem vězí ve vnímání tří základních postulátů již z doby francouzské revoluce. Jsou jimi EGALITE, FRATERNITE, LIBERTE.
LIBERTE - všichni jsme v EU svobodni, FRATERNITE - všichni v EU jsou přece bratři, EGALITE - no to je ta základní chyba, jaká pak rovnost... NO,NO,NO to přece nejde !
Podrobíme-li analýze reálný stav společnosti lehce zjistíme, že na světě ať chceme nebo nechceme je více nespravedlnosti než spravedlnosti. Spravedlnost se stala jaksi luxusem. Čestnost se stává společensky nebezpečnou protože je nekorumpovatelná. Nebezpečným se nestává darebák, ale naopak čestný člověk. Společnosti i pospolitosti rozlišují jedince z hlediska zájmu o ně pouze na dvě skupiny:
- na ty, které lze korumpovat a kteří za to stojí, tedy jedince prezentující a zajišťující určitý ekvivalent hodnoty,
- a ty, které nestojí zato korumpovat.
Stoprocentně nekorumpovatelní jsou v současnosti pouze obyvatelé hřbitovů, kterým jsou hodnoty reálného světa již smrtelně lhostejné.
Elementární prvek lidské společnosti - člověk, je teoreticky vzato svobodná bytost. Jeho svoboda je však relativním pojmem, který matematicky vyjádřeno je v poměru přibližně 1:6000000000. Existence zla umožňuje konat dobro. Jedinec, který "poctivě vydělal" miliony na úkor těch chudších věnuje na charitu s velkou pompou 80 000,- Kč a my všichni jásáme. Chudoba někoho jiného dává bohatému pocit nadřazenosti. Na závěr snad dva citáty:
- Protože pracuji pro blaho lidstva, nemám čas zabývat se jedinci. V.I.Lenin
- Piju, lžu a děvkařím a proto mají lidé pocit, že mi mohou věřit. J. Heller
A kousek z E. Fromma a jeho Být či mít. Jsem tím víc, čím více mám; tedy musím chovat nepřátelské city vůči těm druhým; ke svým zákazníkům, které chci podvádět, ke svým konkurentům, kreré chci zničit, ke svým dělníků, které chci vykořisťovat. Nemohu být nikdy uspokojen, protože mé nároky nikdy nekončí; musím závidět těm co mají více a bát se těch, kdo mají méně. Všechny tyto pocity však musím potlačovat abych se jevil sobě (ostatním stejně jako sobě) usměvavým, racionálním, poctivým, laskavým člověkem, jakým se věřejnosti snažím prezentovat.
Na závěr pro některé debatéry - E.Fromm rozhodně není komunista.

229708

9.10.2010 5:33

Ekonomie nacistickeho Nemecka, jako hospodarsky vzor.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Ellen Brown is a lawyer by profession, a Greenbacker by confession, and a fan of Adolph Hitler's economics by consistency.
She is quite open about her support for National Socialism's economics, as I shall demonstrate. What is depressing is this: she is getting a respectful hearing in Tea Party circles. Her book, The Web of Debt (2006), is widely cited on the World Wide Web. As of early October, 2010, a Google search for "Ellen Brown" and "Web of Debt" generated close to 600,000 hits. This is huge.
Vložený obrázek
Jak se zda,tak financne to Amerika nevydrzi a zda se,ze ani nechce.Ceho se obcane nejvice obavaji ,je ztrata na penzi a nebo ,statem konfiscace zlata astribra,coz ,uz zde jednou bylo,ze Americky obcan nemel narok na drzeni vzacnych kovu.
Doba let tricatych v Nemecku,byla pro americke ekonomi vzorem,jak, se vyhnout financnimu padu;An example was Gertrude Coogan. She was not well known. I have written a minibook on her economics, published by the Mises Institute: Gertrude Coogan's Bluff. (You can download it for free here.) Others joined the anti-Roosevelt Left. The most famous example was the radio preacher, Father Charles Coughlin, who later broke with the New Deal because he thought it was not sufficiently committed to the welfare state. He called the New Deal "the Jew Deal." He favored the economic policies of Hitler.Prvni veci bylo,ze se melo prikrocit tomu,aby reservni banka nebyla spolecnosti soukromych bank,ktere razi penize a aby tuto roli prevzal stat,Kennedy a Linkoln to zkusili a stalo je to zivot.
The Greenbackers are big advocates of Abraham Lincoln. Why? Because he allowed the banks to suspend payments in gold in 1861. Then in 1862 and 1863, he signed into law a system of unbacked fiat money called Greenbacks. They see him as the creator – a would-be national savior who was thwarted by the bankers, who had him assassinated.
Ellen Brown adds this:While Hitler clearly deserved the opprobrium heaped on him for his later military and racial aggressions, he was enormously popular with the German people, at least for a time. [Web of Debt, p. 235.]
Her message: Hitler was a man of the people! She wants the United States to follow his lead . . . but only in economic policy, of course. Not the concentration camps. Not the war.
She finally did what was implied by them all after 1935, but which only Father Coughlin had the courage to do. She came to the defense of Adof Hitler's economy. I have waited for a target like her for 45 years.
Pravdepodobne,vsechno nebylo,tak spatne na Nemecku,jak se nam ruzni popularni propagandisti snazi namluvit,nakonec Main Kampf je nejvice prodavanou knihou v Israelu.Nakonec,prvni oddili cernokosilacu v Italii,byli zide, nakonec,nekteri rabini tvrdi,ze fasismus byl kopii judaismu a spoluprace zionistu s nacisty, ma svou vlastni kapitolu-Havara agreement.

229693

Příspěvků: 25

08.10. 08:07 jean.laroux  Zastavit to nelze - tak co dál ?
08.10. 08:23 Erika 52  EÚ- najväčší omyl malých štátov
08.10. 08:43 jean.laroux  Ideové internacionální sjednocení
08.10. 09:18  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 10:52 jean.laroux  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 09:56 waterfall  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 10:55 jean.laroux  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 10:38 quido2  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 11:03 jean.laroux  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 13:44 Martin300  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 17:10 Alex33  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 15:57 Ľubomír 77  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 16:56 quido2  RE: Ideové internacionální sjednocení
08.10. 11:27 Robert Nohejl  Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno
09.10. 23:00 Pasant  RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno
10.10. 01:39 mtk  RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno
10.10. 03:04 Robert Nohejl  RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno
11.10. 17:39 mkadlec  RE: Z jinych historickych pramenu dnes uz vime, co bylo pro Evropu pripraveno
08.10. 11:38 anon  dejiny integrácie
08.10. 13:05 63  Myšlenka sjednocené Evropy není špatná
08.10. 14:10 jean.laroux  RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná
08.10. 14:46 jean.laroux  RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná
08.10. 17:13 Ľubomír XXL  RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná
09.10. 15:14 Olas  RE: Myšlenka sjednocené Evropy není špatná
09.10. 05:33 Robert Nohejl  Ekonomie nacistickeho Nemecka, jako hospodarsky vzor.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 65 čtenářů částkou 11 417 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
bc1q40mwpus89teua4ruhxrtal6v45lc3ye5a9ttud

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Rakousko je uprostřed krize. Počet bankrotů je rekordní, firmy propouštějí23.11.24 05:26 Rakousko 0

Rusko již "zničilo ukrajinské vojenské tažení pro rok 2025"22.11.24 23:36 Rusko 0

De Telegraaf: Mark Rutte se na Floridě setká s N. Trumpem 22.11.24 23:23 Nizozemsko 0

"Hrozba globálního konfliktu je vážná a reálná ," řekl dnes polský premiér Donald Tusk22.11.24 23:16 Polsko 0

B. Putin: „Zahajujeme sériovou výrobu Orešniku – může zasáhnout cíle po celé Evropě“ 22.11.24 23:04 Rusko 0

12 zemí NATO deklaruje podporu Ukrajině "až do konce" - Ale neříkají, čí "konec" to bude... 22.11.24 22:53 Evropská unie 0

Zelenskij oznámil, že vyvine nové zbraně k zachycení... Orešnika22.11.24 22:38 Ukrajina 0

Rusko vypálilo 31 hypersonických raket Kinzhal na klíčové ukrajinské vojenské struktury 22.11.24 17:58 Rusko 0

Tajné dokumenty odhalily, že Německo začalo připravovat plány na rozmístění 800 000 vojáků pro případ, že Rusko napadne NATO 22.11.24 17:55 Německo 1

Rusové na Rudém náměstí předvedli mezikontinentální balistickou raketu s nápisem „Po mně zůstane jen ticho“ 22.11.24 10:36 Rusko 0

Francouzský prázdninový chaos, protože bylo zrušeno 60 letů a Eurostar zpožděna kvůli masivnímu sněžení 22.11.24 10:12 Francie 0

Ukrajina se snaží vytvořit atmosféru třetí světové války ve snaze obrátit celý Západ proti Rusku22.11.24 09:59 Ukrajina 2

Maďarsko přesouvá všechny své protiletadlové systémy k hranici s Ukrajinou22.11.24 09:46 Maďarsko 2

USA: Krátce před předáním moci administrativa T.Bidena uvalila nové sankce na ruskou Gazprombanku22.11.24 08:21 USA 0

Projev Vladimira Putina k vážné mezinárodní situaci, "Orešnik" dopadá jako prut na záda válečných jestřábů.22.11.24 08:12 Rusko 0

Nový americký ministr zdravotnictví Robert Kennedy vysvětluje, jak NATO způsobilo válku na Ukrajině (video) 22.11.24 08:11 Ukrajina 0

Baltské moře: Dánské přístavní stráže zajaly čínské plavidlo Yi Peng 3 - Je obviněno ze sabotáže 22.11.24 08:06 Dánsko 0

Rusko: „Naším dalším cílem může být americká základna protiraketové obrany v polském Rezikově“!22.11.24 07:49 Rusko 1

Británie ve válečné pohotovosti: "Očekáváme útok z Ruska i dnes večer" 22.11.24 07:40 Británie 0

Ukrajinci opět zasahují raketami a drony ruské území na jihu Ruska22.11.24 06:58 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
24,35 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
30,50 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
15,82 Kč
Švýcarský frank
27,22 Kč
100 japonských jenů
15,73 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
6,16 Kč
Ukrajinská hřivna
0,59 Kč
100 rublů
23,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
65 942,21 Kč
1 unce stříbra
761,40 Kč
Bitcoin
2 418 849,31 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2024 22:00 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 031