Diskuze k článku

Generální stávka

Příspěvků 88

20.8.2007 6:53

bude zvlastni vydani?

Josef Valchar 89.?.?.?

Chtel bych se zeptat, jestli bude v den stavky najake zvlastni vydani Zvedavce. Protoze Zidovska media celou vec ignoruji a snazi se zatajit. Pritom mezi delniky uz to vre!! Toto nam neslibovali a ted chteji americkou okupaci!! Ja ted jdu do prace a vsem chlapum v dilne o tom povim at vedi o co se jedna. Vsichni pujdeme na tu stavku a verim, ze uz nyni se novym mocipanum svyraji prdelky strachem. Josef

142076

20.8.2007 9:08

RE: bude zvlastni vydani?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 142076

Myslím,že by bylo dobré, aby občané zítra spontánně vyrazili ke koňovi na Václavák bez ohledu na to, zda to někdo zorganizuje či nikoliv. Prostě jen svou osobní přítomností by dali najevo, že s jednáním současných vládnoucích papalášů nesouhlasí. Já osobně se ke koňovi dostavím.

142086

20.8.2007 12:44

RE: bude zvlastni vydani?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 142086

Budu tam také. V 10:00
http://vzkaz.cunkovi.cz/gs.htm

142100

20.8.2007 18:29

RE: bude zvlastni vydani?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 142076

Mezi dělníky to vře, jo? To zní zajímavě...

142116

20.8.2007 18:47

RE: bude zvlastni vydani?

Koumeles 82.?.?.?

Reakce na 142116

Jako bych to uz nekde slysel [smích]

142120

20.8.2007 19:54

RE: bude zvlastni vydani?

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 142116

Ano, vre to mezi nami pane Vangarde a vy se o tom zitra presvecite.Jenom by to chtelo, aby nas nesly tisice, ale miliony. Aby skutecne ten delnicky krok dunel v ulicich, jinak se ti vladci neleknou. Co sem prisel z prace, tak zvoni telefon kazdych pet minut. Chlapi chteji vedet, co delat. Jenom neco podepsat pod tim konem se jim zda byt malo. Ja sem psal panu Frankemu, ale zatim neodpovida. Chtelo by to vic organizovat, treba pan Bartosek kdyby mnel nejaky napad co delat.
Pani Jarmilo, rad bych se s vami setkal. Budu myt texasky a sede sako tak se ke me prosim prihlaste. Josef.

142127

20.8.2007 21:14

RE: bude zvlastni vydani?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 142127

Chápu...nemáte co ztratit, leda své okovy. A ostatně, i kdybyste padli všici, vstanou noví bojovníci, rudý prapor zavlaje, že ano [chechtot]

142137

20.8.2007 22:57

RE: bude zvlastni vydani?

Hugo Chaves 89.?.?.?

Reakce na 142137

At zije vlada delnicke triiidy...konec vykoristovani, nase delnicka pest vyprasi kozich vrahum z volstritu...ami gou houm!!!

142150

21.8.2007 2:18

RE: bude zvlastni vydani?

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 142150

To si delate prdel , nebo jste jeden z volicu Mlade levice? [oči v sloup]
Komunismus jste zrejme nikdy nezazil, ze jo? [zmaten]

142171

22.8.2007 9:43

RE: bude zvlastni vydani?

Hugo Chujes 83.?.?.?

Reakce na 142171

nn..ja nemam rad komuinisty, a proto bych si nikdy nestoupl na stejnou demonstraci jako oni.

142294

20.8.2007 23:54

RE: bude zvlastni vydani?

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 142137

Nu, pokud mate tak rad delnicke pisne, uslysite jich zitra ze vam bude v usich zvonit. Treba Internacionalu, protoze to neni nejaka komunisticka pisen, to je hymna Socialisticke Internacionaly. I CSSD je soucast te Internacionaly, ale takoveho Paroubka nikdy tuto hymnu spivat neuslysite. Ten byl naopak prvni kdo pozval Americany k okupaci. Pan Bartosek ma pravdu-je to zradce. Ale zitra uvidite, ze cela levice neni zkorumpovana.
Pryc s tyrany a vladci vsemi, at zhyne stary podly svet!! Josef

142159

21.8.2007 19:53

RE: bude zvlastni vydani?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 142159

Dělnickou píseň jsem dnes neslyšel ani jednu...jak je to možné?

142234

22.8.2007 18:22

RE: bude zvlastni vydani?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 142234

>Dělnickou píseň jsem dnes neslyšel ani jednu...jak je to
>možné?
Pač Vám ve sluchátkách duní Hip Hop Na Ségru a v kapsách cinkají krvavé dolary. [mrknutí jedním okem]

142338

20.8.2007 20:19

RE: bude zvlastni vydani?

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 142076

Nejsem v CZ a bych se pridal ! Uz jen proto , ze za me a za ty druhy chce naky pokriveny hovado s plnou hubou o democracii rozhodovat !

142130

19.1.2008 13:57

RE: bude zvlastni vydani?

mark 99.?.?.?

Reakce na 142076

Tak, tak, spravne !
Delnici a rolnici spojte se !

152059

20.8.2007 6:27

o odbornosti autora tohoto clanku

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 218.?.?.?

mam zase ja velke pochybnosti. Neznam zadneho ministra zahranici se jmenem "Swarzenberg", veta "Pro toto referendum je dlouhodobě 75% lidí a dlouhodobě je okolo dvou třetin občanů." nedava smysl vubec.
Jak je to s tim jadernym reaktorem napajejicim radar?

142077

20.8.2007 8:41

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 142077

Jak je to s tim jadernym reaktorem napajejicim radar?... Je to obycejnej hoax. [smích]

142085

20.8.2007 11:24

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Balu 193.?.?.?

Reakce na 142085

Vzhledem k tomu že se jedná o vojenské zařízení, navíc jiného státu, jsou přesné technické informace zřejmě utajovány. Samotný radar zřejmě nebude energeticky úsporný a také nebude na základně jediným spotřebičem. Celé zařízení je deklarováno jako podstatná součást obranného systému, takže by asi nebylo moudré spoléhat na to že přívodní kabel nikdo neponičí ve chvíli, kdy má toto zařízení splnit svoji úlohu. Z této jednoduché úvahy plyne, že základna musí disponovat alespoň záložním zdrojem, kterým těžko budou akumulátory. S největší pravděpodobností zde tedy bude umístěn agregát na výrobu elektřiny. Otázkou je čím bude poháněn, aby dodal potřebné množství energie pro plný provoz(nikoli nouzový) a dokázal být v plném výkonu ve velmi kráké době od výpadku energie (použití jako záložní zdroj), nebo zda bude dodávat radaru energii neustále.

Nezavádějící odpověď na otázku "Jak je to s tim jadernym reaktorem napajejicim radar?" zní : "???????"

142093

20.8.2007 18:53

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

koumeles 82.?.?.?

Reakce na 142093

vsechno tohle zajisti naftovej aku....jeden z duvodu proc tvrdim, ze atom. el. je jen propaganda odpurcu radaru(nedelam si iluze)

142123

20.8.2007 20:17

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Balu 88.?.?.?

Reakce na 142123

je to možný, ono to totiž není nic moc důležitého. Daleko důležitější je obsah hlavice rakety, která by ten radar mohla pletět vypnout.

142134

20.8.2007 22:27

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Koumak 89.?.?.?

Reakce na 142134

ja si myslim, ze az nejaka atomova bomba spadne, tak to bude vcelku jedno.... [smích]

142151

21.8.2007 9:35

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

balu 193.?.?.?

Reakce na 142151

Taková hezká slovní hříčka: Až přiletí, tak to už bude vážně jedno, ale je skuečně jedno, zda přiletí??? [mrknutí jedním okem]

142199

21.8.2007 15:44

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Smkoou 83.?.?.?

Reakce na 142199

Nemyslim, si, ze by radar mohl za to, az nam sem spadne nejaka atomovka....hodne duvodu by se naslo uz ted

142215

20.8.2007 22:40

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Koumak 89.?.?.?

Reakce na 142134

Kdyz si vezmete, ze nemocnice ma naftovej generator, spousta lidi na pristrojich, utahne to nekolik dnu....a atomova valka se pocita stejne na hodiny [smích] Taky si myslim, ze je jedno, jestli budem mit radar, nebo mame zidovsky mesto, nebo ami ambasadu...ono duvod se vzdy najde [smích]

142152

21.8.2007 3:03

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142152

US Army maji naftovy agregat o vykonu 4 MW. Kolik to spotrebuje a kolik to zabere mista nevim. Rikaji, ze to budou resit z elektricke rozvodne site, pak by bylo nejrozumnejsi vest kabely pod zemi. V kazdem pripade plutoniovy reaktor je nejlepsi technicka alternativa. Tyto reaktory se pouzivaji letadlovaych lodich a ponorkach US Navy a to desiyky let. S ohledem na minimalni poruchovost je povazuju za bezpecnejsi nez atomove elektrarny, v Rezi u Prahy je v provozu nejakych 50 let vyzkumny jaderny reaktor. Ja nemam s jadernou energetikou problem a jsem presvedcen, ze jadro je v blizske budoucnosti jedina mozna alternativa ohledne zajisteni energie pro nasi civilkizaci.

Politickou realitou je, ze verejnost nema dvakrat v oblibe tento typ zarizeni a vladni stranou jsou i zeleni, kteri si nemohou dovoli ztratit nekolik procent hlasu volicke prizne jako treba ODS. Dovedu si predstavit, ze Americane budou souhlasit i s mene technicky vyhodnym zajistenim energie. Koneckoncu prioritou je prosadit existenci zakladny. V zakladne Thule na Gronsku byly tajne skladovany nuklearni zbrane. Kvuli utajeni byl civilni personal zakladny vystaven rizikoum ozareni. Danska vlada dlouho odmital zaplatit odskodneni za zdravotni ujmu, ale nakonec to po dlouhboletych tahanicich byla nucena ucinit. Ve chvili, kdy bude zakladna mimo primou kontrolu CR existovat, proste berte napajeni radaru jako ciste americkou zalezitost technickeho charakteru[mrknutí jedním okem]

142180

21.8.2007 11:36

Chlazení

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 142180

Základní problém je, kam odvézt odpadní teplo. 20MW reaktor vyprodukuje řádově 8OMW tepelné energie, kterou je třeba "zlikvidovat". Na letadlových lodích a ponorkách to není problém (jaderná ponorka nechává za sebou pořádnou tepelnou stopu v moři), v Brdech to problém je.

142203

21.8.2007 16:39

RE: Chlazení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 142203

Možná právě proto je zvažovaný zRadar plánován vystavět v místech, kde je coby kamenem dohodil vodní dílo dvou obrovských Padrťských rybníků a vody tím pádem dostatek...

viz: Padrťské rybníky1

nebo:Padrť a okolí-Brdy

a také: Padrťské rybníky2

m,[smích]

142220

21.8.2007 22:46

RE: Chlazení

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 142220

Padrť znám, jejich tepelná kapacita postačuje na pár dní provozu. Vodnatost padrťského potoka je po většinu roku nedostatečná na tak veliký výkon. Nejbližší dostatečné zásoby vod jsou v zatopeném železnorudném dole v Ejpovicích (i Klabavská přehrada je malá), ale to by museli vykopat tunel přivaděče (cca 25km), případně zatopené kamenouhelné doly v Mirošově - těžba uhlí byla obnovena za WW2 ale zkrachovala na neodčerpatelné spodní vodě - (cca 10km). Ohřátou vodu pak Padrťským potokem vypouštět zpět.

142259

20.8.2007 23:24

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Logistik 91.?.?.?

Reakce na 142123

Tak si skuste spocitat treba jak velike by museli byt ty nadrze na naftu ke generatoru. Generatory co napajeji mytne brany skoro porad objizdi cisterna a doplnuje naftu. Ale zakladna by se v dobe valky na prisun nafty cisternou spolehnout nemohla.

U nas v praci mame generator 100 kilowatt zalohujici serverovnu. 300l paliva v nadrzich staci na 10 hodin chodu, o povodnich jsme na clunech vozili naftu v kanystrech a dolevali aby to bezelo. Tady se bavime o zalohovani 10-20 krat vyssiho odberu po dobu nekolika tydnu. Chcete mi rict, ze soucasti zakladny bude potrubi napojujici generatory na rafinerii v Kraupech? Bavime se treba o 500 litrech na hodinu = 12 kubiku na den = 360 metru kubickych nafty na mesic provozu zakladny. Umite si predstavit ty nadrze ??

Naproti tomu kompaktni jaderny generator o vykonu par megawatt otestovany na ponorkach a druzicich... Co myslite, ciste logicky, kdyby jste byl generalem US Army. Po ktere moznosti by jste sahnul? Jaderny generator = kompaktni bezudrzbova jednotka schopna dodavat par megawatt po dobu nekolika let / naftovy generator co potrebuje na par dni zalohy nadrze na par set kubiku nafty...

142158

21.8.2007 3:46

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142085

Re: FW: Dotaz - retezovy mail radar‎
Sent: Thu 6/07/07 1:41 PM
Reply-to: dzubak@hoax.cz


Dobry den

S redkatorem zvedavce jsem se vcera domluvil, ze mohu,
tak jsem to umistil sem jak v textove podobe, tak s grafickou
ukazku sireneho dokumentu:
http://www.hoax.cz/cze/index.php?action=hoax_detail&id=677
technickym vecem v tomhle smeru nerozumim, proto je nekomentuju,
od toho je pripadne vyjadreni odborniku, ktere treba nekdy doplnim.

Z myho pohledu a mnoha dalsich uzivatelu je to dalsi retezovy e-mail
ktery nekdo vytvoril pouhym zkopirovanim textu ze Zvedavce a rozeslal do sveta.

Diky a mejte se fajn

J. Dzubak

www.hoax.cz




Rene Bartosek napsal(a):



> Date: Wed, 6 Jun 2007 10:47:24 +0200
>
> To:editor@zvedavec.info
> Subject: Dotaz - retezovy mail radar
>
> Dobry den
>
> Provozuji server HOAX.CZ, ktery se zabyva zejmena retezovymi
> zpravami na Internetu. Jiz delsi dobu dostavam spoustu dotazu
> na retezovy e-mail, ktery se siri v ruznych podobach napriklad
> take jako prilozeny DOC dokument - viz priloha.
>
> Pri hledani informaci o tomto e-mailu jsem zjistil, ze se pravdepodobne
> jedna
> o prepsany (zkopirovany) clanek na Zvedavci, proto se na vas obracim s
> dotazem
> zda by Vam nevadilo umisteni plneho zneni sireneho textu do
> databaze retezovych
> zprav s prislusnym odkazem na puvodni zdroj (
> http://www.zvedavec.org/prispevky_1900.htm ).
>
>
> S pozdravem
>
> J. Dzubak
>
> www.hoax.cz
>

>
Taky preju hezky den,
ridim se zasadou, ze informace maji jako zakladni vlastnost ochotu byt sdileny. Jedna starana je poskytuje, druha je prijma a pritom nikdo nic netrati. Upozornuji, ze clanek sireny mailem, je moje prvni reakci na problematiku XBR radaru v CR a obsahuje nektere nepresnosti, nosna myslenka je vsak spravna a stojim za ni. Samozrejme je volne siritelny a volne diskutovatelny kymkoliv, o tzv. ochrancich autorskych prav si myslim sve i o tom kolik si za ochranu vezmou z celkove sumi, jakakoliv tyranie ci mafie se oproti nim ve "zdaneni ci ve vypalnem" chova jako bridil.Takze smele do toho.
Rene Bartosek
P.S. Nekontroloval jsem zda vas server souhlasi ci nesouhlasi s mym nazorm na vec, neni to pro me podstatne. Pokud vsak jde o odkaz na Zvedavce nevim jake jsou zvyklosti na netu a musite si to vyjednat s editorem Zvedavce.

Tady mate plne zneni korespondence o tom hoax mezi mnou a panem Dzubakem. [mrknutí jedním okem]

142181

21.8.2007 16:04

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Smoula 83.?.?.?

Reakce na 142181

Takove hoaxy odpurcum radaru moc nepomuzou, spise je zesmesnuji

142216

22.8.2007 1:58

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142216

Souhlasim, byla to moje prvni reakce a rozproudila docela cilou debatu. Od tech dob jsem si vylepsil znalosti o technickych aspektech a rekl bych, ze jsem sve chyby odcinil. Pokud to je malo, zadny strach, mam v umyslu pokracovat ve svem odporu vuci radaru, protoze ho povazuju za velke bezpecnostni riziko globalne, vcetene CR. I kdyz stale si stojim za tim, ze pres dilci technicke nepresnesti celkova koncepce puvodniho clanku je spravna. A nechtel bych to srovnavat s technickymi perlami, kterymi nas informovala nase vlada ve stylu Klvana.

142265

20.8.2007 14:37

ehm, ano

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 142077

s tim jadernym reaktorem se to vyjasni hned potom jak se vyjasni jak bude radar chranit "spojence" pred naletem civilniho letadla na civilni budovu nebo pred odpalenim sebevraha v metru...

142106

20.8.2007 19:15

RE: ehm, ano

Me2d 82.?.?.?

Reakce na 142106

Ono Jaderny reaktor, to pro me stejne neni duvod byt proti, ja se atomu nebojim [smích]...Bude chanit asi tak jako Gripeny v hangaru [smích]

142126

21.8.2007 3:00

RE: o odbornosti autora tohoto clanku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142077

Copak pane Koubek jste nervozni? [smích] Psal jsem to velmi narychlo, panu ministru zahranicnich veci se omlouvam za neumyslne (tentokrat) zkomoleni jmena, a mozna za horsi srozumitelnost textu, tem co ho ctou. Za celkovy obsah a nosnou myslenku se vsak omlouvat nebudu, za tou totiz pevne stojim!!

Uprimne vam reknu, ze datum generalni stavky je vybrano dobre, pokud to lidi vedi i z jinych zdroju nez z internetu, na kteri ne vsichni my z lidu mame pristup, tak verim, ze zitra se na chvili zastavi ekonomika republiky. Ne proto, aby ji nekdo skodil, aby nejaka skupina prosazovala nejake skupinove vyhody, ale aby byl slyset jejich hlas. Pane Valchar nevim jestli jste skutecna osoba vite mate az prilis zvlastni prijmeni, ale pokud jste... Nevim jsetli vyjde nejake zvlastni vydani Zvedavce, ani nemam zadny extra napad. Napsal jsem nazor na vec, a protoze ten nazor povazuju za spravny a ve velmi vazne , tak jsem lidi, co to budou cist, vyzval aby tento nazor zvazili. Volba je vsak na kazdem z nas, to je posvatne pravo, ktere by se nikomu neodvazil uprit, ani v teto veci. [mrknutí jedním okem]

142178

20.8.2007 8:54

To si ale musi vetsina odpurcu radaru rychle najit nejakou praci

Koumeles 83.?.?.?

[cool]

142084

20.8.2007 16:33

RE: To si ale musi vetsina odpurcu radaru rychle najit nejakou praci

listonos 85.?.?.?

Reakce na 142084

Hahaha - skoro som padol pod stol [smích]

142113

20.8.2007 9:07

Info o stávce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

O gen. stávce kromě Zvědavce není nikde zmínka. Ani na stránkách Ne základnám. Nerozumím tomu [zmaten]

142091

20.8.2007 12:13

RE: Info o stávce

Tomáš Franke omikron84 (zavináč) smejdil (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 142091

Informace o stávce jsou zde:

http://vzkaz.cunkovi.cz/gs.htm

142099

20.8.2007 13:07

RE: Info o stávce

Kahan 90.?.?.?

Reakce na 142091

Dobrý den, autor článku se zmýlil v jedné věci (jinak s ním naprosto souhlasím): Organizace Ne základnám (prošpikována BIS-kou, to mám z první ruky a mám s tím osobní nepříjemnou zkušenost) tuto stávku nepodpořila. Tato organizace je pro lidi určitý druh ventilu, který ovšem spouští BIS-ka naprosto málo a lidem ani neumožní se angažovat ve svém odporu více. Je to umělě vytvořená údajná opozice, která díky řízení z vnitra moc odporu proti radaru nedovolí. Její protestní akce jsou jenom formální, neškodné, byť se jich zúčastňuji, protože jiný způsob protestu proti zvrácenému záměru vlády jsem nenašla a nenacházím kromě ještě jednoho způsob odporu: podporuji chudáky vesničany z Trokavce www.trokavec.cz v jejich nerovném boji. Jinak více se o stávce dozvíte na: http://vzkaz.cunkovi.cz/gs1.htm... Obávám se, že tento boj jsme stejně prohrály (z dobře informovaných zrojů už vím, že se vedle Trokavce už budují základy pro radar - porazili tam už vzácné stromy, které se léta vyráběy housle... Už je tam navežena těžká technika z USA, atd./Ale stejně, dokud mohu, budu protestovat. I když se to nepovede, tak budu mít pocit, že jsem pro to udělala alespoň něco...

142101

21.8.2007 1:01

RE: Info o stávce

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 142101

Přiznám se, že za ten rok, co jejich akce probíhají, mám podobný pocit. Pocit, že je to jen takový státem kontrolovaný ventil.
No, rád bych se pletl, koneckonců těch organizací připojujících se k tomuto je dost, i jednotlivců. Problém je v tom, že se pořád jen spoléháme na nějakého vůdce, v tomto případě na ně. Že až zase "oni" něco zorganizuijí, tak se přidáme. Jenže to pokaždé končí tím, že oni to "písknou" a my všichni jdeme opět poslušně domů. Čekat, až zase vymyslí další divadýlko...

Jsem rád, když vidím, že to takto vidí více lidí. Ovšem co jiného s tím dělat zatím nevím. Snad jen to, že bychom neměli podceňovat protivníka. Chování lidí lze dobře předvídat, dokonce snad matematicky vypočítat a řekl bych, že oni to mají spočítáno příliš dobře. Malé vítězství může klidně být plánovaná oběť protivníka, který již promýšlí několik tahů dopředu.

Hezký den

142163

21.8.2007 0:37

BRNO 21.8. 16h

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 142163

http://www.nezakladnam.cz/cs/343_2182007-brno-poch...
(lépe zapálit svíčku...)

142165

21.8.2007 3:44

RE: Info o stávce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142101

Na strance Nezakladnam neni nic. Mate pravdu automaticky jsem tam uvedl tuto organizaci, protoze jsem o stavce vedel z internetu a neoveroval jsem to. Tim se omlouvam panu Frankemu, Polakovi a lidem, kteri tento protest organizuji. Rikate, ze Nezakladnam ridi ceska zpravodajska sluzba. Jestlize je opozice skutecne politickou opozici svobodne zeme, tak by mela tuto informaci proverit. Masaz verejneho mineni je masaz verejneho mineni,ale vytvoreni formalni organizace a infiltrovat ji agenty tajne sluzby pro kontrolu obcanskych iniciativ, to uz je silna kava!! Ale komu verit i desinformace o Nezakldnem a jejich diskreditace by mela cenu zlata.

Generalni stavka je stare pravo, ktere by ve vlastnim zajmu meli podrzet odbory. Jedna vec je existence nejakeho prava na papire, druha vec je mit nejake pravo zafixovane v myslich a srdcich lidi. Pravo na papire nema samo osobe respekt, pravo zakotvene v lidech ano. Mozna budeme muset zorganizovat jeste jednu generalni stavku a obratit se primo na odborove svazy, zda by do toho byly ochotne jit? Zda lide, ktere sdruzuji by chteli takto vyjadrit nazor? Myslim si, ze problem neni nazor ceske verejnosti, problem je zorganizovat a masovou formou tento nazor vyjadrit.

Infiltrace BIS?!? To je chytre, i kdyz na to prijdeme, tak mezi nami bude zaseta neduvera. Komu verit? Budeme se muset naucit verit na ciny a neverit na hezke reci!! Jsem presvedcen, ze i pokud mate pravdu, tak existujou skupiny skutecnych obcanskych inciativ v ramci organizace Nezakladnam, protoze tohle hnuti vznikalo spontane.Pokud tato stavka nebude mit dostatecnou ucast zorganizujeme jeste jednu stavku a vyzveme organizaci Nezakladnam, aby se na tomto podilela, vyzveme odbory, a vyzveme taky vsechny i mimoparlamentni politicke strany, vyzveme osobnosti a vsechny, kteri s radarem nesouhlasi, aby se na tomto podileli a pomohli tuto protestni akci zorganizovat na celostatni urovni. "..Strom poznate po ovoci..." [smích] [mrknutí jedním okem]Stara modrost, ktera oddeluje zrno od plev. To by nam mohla byt majakem v otazce Komu verit?

142183

21.8.2007 5:18

RE: Info o stávce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142183

Ja bych sel tak daleko, ze bych to iniciativu Nezakladnema nechal koordinovat vsechny ostatni, kdo by se do organozovani generalni stavky byli ochotni zapojit. [mrknutí jedním okem] A pokud jde o pripadnou infiltraci BIS, jestli nejaky pravnik muze dat podklad jsem ochoten podat podnet k prosetreni klidne to pisemne zanesu osobne na konzulat v Chicagu. I kdyz si myslim, ze tohle je primo soslokapr pro opozici. A pokud si nekdo takovou nehoraznost dovolil, tak by mu v tom meli radne vymachat hubu. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem] Ledaze by bylo ve hre tolik, ze to nejde udelat. Jeden nikdy nevi. V kazdem pripade nechat ze strany opozice toto prosetrit je naprosto legitimni krok. Co by tak proti tomu mohla vlada namitnout? Bude chtit dukazy? Mno, nejsem advokat, takze si pockam na nazor advokatu.

142189

22.8.2007 3:59

RE: Info o stávce

Jan X. 84.?.?.?

Reakce na 142189

Ja si teda myslim, ze infiltrovat jakekoli nevladni politicke organizace je primo v popisu prace MV i tajnejch sluzeb. Takze by bylo opravdu s podivem, kdyby zrovna Ne-Zakladnam infiltrovana nebyla. To by snad byl skoro slendrian.. [oči v sloup] [chechtot]

142275

24.8.2007 2:19

RE: Info o stávce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142275

Opravdu a ja jsem si dycky myslel, ze demokracie vychazi ze stareho rimskeho prava, ze jednotlivec ma povoleno vse, co nema vyslovne zakazano. A stat ma zakazano, vse co nema zakonem vyslovne povoleno. Takze nam zbyva zjistit uz jenom pouze, jaky ze to zakon porusila iniciativa Nezakladnam a na zaklade jakehoze zakona by byla mozna infiltrace teto iniciativy agenty BIS! Takze...?

142473

21.8.2007 5:18

RE: Info o stávce

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 142183

To je v Česku stará praxe. Stejným způsobem byla organizována
větší část Charty 77. Výsledky známe a co jsme si na náměstích
nazvonili, to také máme.Mohlo to být o hodně lepší.
Povětšinou jsou vždy zneužiti poctiví lidé, kteří sednou na vějičku
ideologickým kouzelníkům a lidé, kteří opravdu bojují za nějakou
formu spravedlnosti, jsou z politického života vyšachováni!

142192

22.8.2007 2:29

RE: Info o stávce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142192

Mate pravdu, ale je rozdil mezi totalitnimi praktikami a tim, co je dovoleno v demokracii. Minula volebni kampan byla velmi spinava, o Kubicem si myslim svoje. Nase elitni policejni jednotky, nejenom ze byla zkorumpovane, ale oni tvorili jeden z nejnebezpecnejsi gangu podsveti viz. kauza Berdych, jeste zavaznejsi je kauza Berka, kde se na krimanalite podilela jako ridici prvek osoba soudce. Pokud tento augiasov chlev nebude vycisten. Muzeme se dockat nejenom dalsich spinavych voleb. Padlo tady velmi vazne podezreni, ze tajna sluzba infiltrovala obcanskou iniciativu. to je vazna vec, ktera do svobodne spolecnosti nepatri. Je zcela legitimni, aby kdokoliv v parlamentu, pozadal o vyjadreni politiky odpovedne za tajne sluzby. Zda to je pravda ci ne. Koneckoncu existuji ruzne parlamentni vybory s ruznou kontrolni cinosti vcetne tajnych sluzeb. Pokud by to nahodou byla pravda, tak s jakym ukolem byli agenti vyslani, z jakeho duvodu, kdo dal prikaz...

142266

20.8.2007 11:03

Parkanová

Petr186 217.?.?.?

Paní Radarínové vadí eutanázie a potraty ale nevadí jí vraždění žen a dětí v Iráku a Afganistánu, klidně tam bude posílat další žoldáky.

142095

20.8.2007 23:09

RE: Parkanová

Koumes 89.?.?.?

Reakce na 142095

Kde se ti zoldaci naucili odpalovat autobusy, a pasat bomby na maly deti?...rezat lidem hlavy a ukamenovavat lidi, sekat lidem za kradeze ruky?.....Ja vim, je to vse jen prozapadni propaganda, vymyvani mozku, pravda je nekde jinde, nekde tam venku [smích]

142153

21.8.2007 10:07

RE: Parkanová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 142153

ak myslite napriklad tych britskych vojakov ktori v basre v 2005-tom cestovali preobleceni za arabov a po kontrole irackou policiou (teda ich spojencami) pri ktorej sa v ich vozidle nasli nejake tie vybusniny jedneho policajta zastrelili a dalsich zranili tak je az smiesne jednoduche zistit kto ich to ucil teda kto v britskej armade cvici spravodajcov. len sa stale nikto nenamahal vysvetlit preco strielali na spojencov (ze by omyl?) na co im tie vybusniny boli a kam ich viezli (asi isli detom v nemocnici urobit ohnostroj) a preco sa prezliekali za arabov (mozno usporne opatrenia v britskej armade alebo je ich vystroj nekvalitna a im chudacikom nic ine nezostava?)

no a zidkovia sa svojimi akciami do nedavna este chvalili takze tiez nie je problem dohladat co len srdce raci - aj ked len akcie starsieho data pretoze dnes uz sa kvoli politickej korektnosti nenosi verejne priznat v com maju prsty

takze az nabuduce niekde vybuchne nvs tak za tym nemusi hned automaticky byt magor v turbane

142200

20.8.2007 11:59

Zasluhuje zastání

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Náš současný ministr zahraničí žil dlouhá léta v exilu. Přesto píše správně česky. Zato autor tohoto článku náš rodný jazyk nechutně przní.

Proto panu Bartoškovi doporučuji. Namísto stupidních výzev zpět do školních škamen.

142098

20.8.2007 18:25

RE: Zasluhuje zastání

skud 85.?.?.?

Reakce na 142098

Vy asi neumíte nic jiného, než rýpat.

142119

20.8.2007 21:51

RE: Zasluhuje zastání

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 142119

Možná můj příspěvek vyzněl jako rýpnutí. Nezlobte se, ale mě skvosty typu "byli vyčerpány možnosti" opravdu vadí.

K problému radarové základny zatím nemám vyhraněné stanovisko. Proto možná vnímám podobné články poněkud kritičtěji, než vy. V každém případě jak článek, tak většina diskuse pod ním nese zřetelné rysy groupthink. Pokusíte-li se zjistit oč jde, možná už vám slovo "stupidní" nebude znít tolik vulgárně. A třeba i nahlédnete, že umělé rozdmýchávání podobných "problémů" má odvést vaši pozornost od mnohem důležitějších věcí.

142145

20.8.2007 22:21

RE: Zasluhuje zastání

PavelHavel 89.?.?.?

Reakce na 142145

takhle pise clovek, rozumny clovek....tleskam, vic takovych

142154

20.8.2007 22:53

RE: Zasluhuje zastání

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 142145

Ohledně radaru s námi občany vláda pěkně "cvičí" !


Česká republika: Již před půl rokem byla zveřejněna informace bývalého šéfa Národní referenční laboratoře pro elektrické pole Jana Musila, že s přelomem let 2000/2001 (tj. již po začátku rozhovorů ČR a USA o možnosti umístění radaru) došlo Nařízením vlády č. 480/2000 Sb., které nahradilo vyhlášku Ministerstva zdravotnictví č. 408/1990 Sb., ke zvýšení přípustné hodnoty elektrického pole o frekvenci do 1,8 GHz (kam spadá i americký radar) ze 4,3 V/m na 58 V/m, tj. více než 13krát.

Přitom např. Itálie, Švýcarsko či Polsko mají limit 6,0 V/m. Stejným dokumentem byla též pro obyvatelstvo zvýšena mezní hustotu zářivého toku z 0,25 mW/cm2 na 1,0 mW/cm2, tj. čtyřikrát. Právě odpor proti zvýšení uvedených hodnot měl, podle Musila, být důvodem jeho odchodu z funkce.

142157

21.8.2007 10:37

RE: Zasluhuje zastání

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 142157

Myslim, ze tohle bylo uz vysvetleno a docela rozumne...ono se tehda pocitalo, ze to zareni ma stejny vliv jako rentgenove, jenze to je blbost...tak se to zmenilo, byla to stara norma....ted je to shodne s normou EU

142202

22.8.2007 3:38

RE: Zasluhuje zastání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 142202

Aha, tak proc si zbytek zaostale zapadni evropy tu normu taky nezvedne ? Treba 20x.

142273

21.8.2007 4:41

RE: Zasluhuje zastání

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142098

A tam mi i vylepsi krome jazykovych schopnosti mysleni a moralni profil? V mem pripade by snad zabrala jedine lobotomie. Pokud jde o lingisticke schopnosti minstra zahranici, ty me jsou osobne putna. Me osobne zajimaji jeho schopnosti diplomaticke a politicke. A ty mne jako obcana nepresvedcili, nepopiram, ze jsem clovek z lidu a tomu odpovida i muj lidovy jazyk. Ja pisu, ale pro lidi, a pokud se vam to nelibi nechte byt. Nemusite se bat castusky skladat neminim, ty totiz nejsou o lingvistice, ale o moralce.. Pokud krome jazykoveho projevu nechcete konkretne vecne rozebrat stupiditu mych vyzev, tak se vam poroucim.

142184

20.8.2007 13:28

Zítra u koně

Tomáš Franke omikron (zavináč) smejdil (tečka) cz 195.?.?.?

Zítra od 10:00 budu na Václavském náměstí pod koněm sbírat podpisy nutné pro založení politické strany, která bude jako hlavní bod programu mít uzákonění práva občanů na iniciativu a referendum - I&R - který navrhuje i pan Gravel, kandidát na prezidenta USA, přijetí Občanské ústavy (ústava, která obsahuje prvky občanské společnosti, I&R a která bude schvalována všemi lidmi v referendu.

V současné době máme cca 600 podpisů z 1000 nutných
Sběr podpisů občany nepodléhá nahlašovací povinnosti, proto kdo fandíte tomuto směru vývoje společnosti, přijďte nás podpořit.

Pokud byste chtěli sbírat podpisy i ve vašem regionu, formuláře jsou ke staženi zde: http://www.demokracie.info

Tomáš Franke

http://vzkaz.cunkovi.cz/gs.htm

142102

20.8.2007 14:06

Vôbec Vám to bratia nezávidím...

step 194.?.?.?

Náš Fico je tiež ojedinelý zjav, ale ta Vaša vláda... V súvislosti s touto témou ma napadá jedno slovo od D... a má to súvis s vládou a Vašimi dejinami a kamennou doskou neďaleko Pražského orloja(ak sa nemýlim).
Za normálnych okolností by som mal slabo povznášajúci pocit, že je na tom niekto ešte horšie, ako Slováci. Tento krát však nie. Vaše zlyhanie, ako národa v tejto záležitosti môže mať fatálne následky, aké nie som schopný domyslieť.
Ľudia dobrí... niečo sa strašne posralo a práve prebiehajúce udalosti sú toho následkom. Kde sa v nás zobrala tá chamtivosť, že sa dokážeme takto zapredať? Myslím všetkých nielen vládu. Každý jeden máme maslo na hlave. Ak je to s tou stávkou pravda, tak sa stavím, že dopadne fiaskom. Väčšina národa mávne rukou a pôjde vo vyšliapaných koľajach. Bol by som rád, keby som sa mýlil.

142103

20.8.2007 19:00

Jen by me zajimalo

Kadence crazy 154.?.?.?

jakej ze je rozdil mezi Indrou , Bilakem , Kolderem , Husakem a tema co dnes lezou juesej a sionistum do (_!_)az jim z ni koukaj jen ty posrany paty ! Lidi v CZ a je jich vetsina ten americkej radar v CZ zkratka a dobre ve voplocenym a hlidanym prostoru v lese kam chtej chodit na houby bez rizika ze z tech frekvenci na kterejch radar pracuje omarodej nechteji a moc dobre vedi proc ! At ten radar nainstalujou Havlovi do obejvaku kdyz podepsal petici a tak po nem touzi aby prestal o neco driv rackovat .

142121

20.8.2007 19:26

Generalni stavka

Kadence crazy 154.?.?.?

Na jednu v 68 se jako kluk pamatuju . Tenkrat se muj tata prisel najist domu a nemusel jsem za nim s obedem v tom mumraji nasranejch lidi a okupantskejch tanku bezet do dilny . Moje mama se snazila me ale stejne neudrzela doma a se pamatuju , ze jsem psal s kamosema po zdech a i v azbuce . Rudi bratri jdete domu ! Vinnetou ., na Bazar jsem napsal Prodame dohodu s CCCP , zn. levne a hned vedle na rozcestnik sipku Moskva 2000 km , sundavali jsme ze silnic cedule ....... I brikety u ucha s kusem dratu byli mezi ceskymi obcany k videni a cerny obtisky na uchu okupantu . Se pamatuju i na to , ze me mama vzbudila pozde v noci ..... po silnici jezdili dlouhy kolony okupantskejch tanku a nakladaku s bilym pruhem , televize byla pustena a na obrazovce oznamovala Kamila Mouckova v pyjamas ze okupacni vojska vstoupila na uzemi CSSR .......

142128

20.8.2007 20:55

Clovek, zasne co par radistu s lidma udela

Rumik 89.?.?.?

ze se vam chce [cool]

142136

20.8.2007 22:43

RE: Clovek, zasne co par radistu s lidma udela

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 142136

Skoda , ze misto radaru Vam v CZ Amici nepostavi vysilac kde by jste si mohli na jistych frekvencich na docela obycejnych recievers qualitne poslechnout zdejsi pojizdny ilegalni americky piraty v eteru ktery maj naladeny transievers na ruznych frekvencich aby jste pochopili o co tem ktery Vam chtej v CZ postavit radiolokator vlastne jde !

142148

21.8.2007 15:18

RE: Clovek, zasne co par radistu s lidma udela

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 142148

Na kterých "různých frekvencích"?

142211

21.8.2007 19:02

RE: Clovek, zasne co par radistu s lidma udela

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 142211

V CZ to nechytnete . V USA ano ale jen v urcitych areach protoze kazda piratsky station ma jen urcitou range a taky zalezi na pasmu a dalsich podminkach dokonce i tech povetrnostnich . Taky maji limitovany outputt protoze ty pojizdny jsou odkazany na generator nebo baterie . Na Monitoring times jsou vsechny piratsky pojizdny i nepojizdny stanice ktery vetsinou vysilaji v USA na FM nebo AM vypsany i se zonama kde se to necha chytat i s frekvencema a je tam i doba od kdy do kdy a v ktery dny vysilaji a list je pomerne dlouhy . Taky se to dost meni a ja si osobne myslim ze je mozny ze jeden radio pirat vysila i jako vic stanic a ne na stejny frekvenci v urcitych pasmech . Vsechno co potrebujete k poslechu je qualitnejsi reciever se zdirkou pro wire antena . Preju Vam prijemny poslech . PS: Na computeru to taky najdete ( Pirate radio station USA ) a snad se z ty zabavy u reciever az se dostanete do USA i poucite .

142230

20.8.2007 21:36

BUM BUM

Pepoň 62.?.?.?

Já tady u nás nechci žádné cizí vojáky a už vůbec ne vojenská zařízení - nejsem odborník na politiku a mezinárodní vztahy, ale trochu přemýšlím, devět tříd dějepisu mám, 1984 jsem četl, a opravdu bych se skoro vsadil, že udělat nějaké ty bubáky agresory nebo teroristy dá tolik práce a nákladů, že si to naše chudá země nemůže dovolit [mrknutí jedním okem] takže sotva budeme mít nepřátele, proti kterým bychom se potřebovali paktovat s nějakou velmocí, i kdyby to byla skutečně nějaká fiktivní země svobody. Ale když tady radar bude, tak se z toho taky neposeru, nikdy jsem ostatně žádné instituci nevěřil, natož naší vládě.
Čeho se ale fakt bojím, že nějaká cizí kurva tady u nás, když lidi dají hodně najevo, že jsou proti radaru, udělá BUM BUM. Hodně BUM BUM, aby nám ukázali, jak zlá je doba, a že tady radar a amíky potřebujeme. Chápete? [bliji]

142147

21.8.2007 4:09

RE: BUM BUM

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142147

Muze bejt, takze radeji volite, ze na nas Rusove zameri bum bum Iskander, zrejme zrusi smlouvu o raketach stredniho doletu a rapidne vzroste riziko pro velke BUM BUM, ktere muze udelat v prostredku Cech hodne velkou diru? Chapete?

142185

21.8.2007 9:27

RE: BUM BUM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 142147

Mylíš jako CIA a podobně, jo? protože nevim, kdo jinej by to dělal...

Krysa

142197

21.8.2007 13:47

RE: BUM BUM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 142197

Vložený obrázek

142209

21.8.2007 17:58

RE: BUM BUM

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 142209

Jednou jeste za komancu v CSSR , to uz je peknych par let jsem takovy podobny razitko na mizernym papiru videl pripichnuty na zvandalizovanym zidovskym hrbitove v Ceskym raji u Turnova a pod nim bylo pripsany ZA TOHLE ! [velký smích]

142226

21.8.2007 0:31

Cumnu na Idnes

Kadence crazy 154.?.?.?

a nemuzu uverit svym ocim kdyz vidim clanek Radikalove sepsali udajne zidy v cesky politice ...... By the way , ten presny seznam jmen je k nahlednuti .

142161

21.8.2007 2:01

\Oh man

reach52 88.?.?.?

Tak tohle je nátěr, takovejch mentálů pohromadě. Vás nikdo nezavře, to není možný... [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

142167

21.8.2007 4:36

RE: Oh man

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 142167

Vitame te na Zvedavci - MENTALE [chechtot]

142188

21.8.2007 4:48

RE: Oh man

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 142167

Tak o zavrenych mentalech v Israeli se asi nakym nedopatrenim na Idnes CZ objevila statistika z Tel Aviv a bylo tam i dost podrobnosti az se me z toho procentniho cisla sama od sebe otevrela huba nad tema vselijakejma fobiema kterejma trpi skoro polovina obyvatel Israele tak ze by jste se z tech faktu [velký smích] ale [pláč]

142191

21.8.2007 4:45

Neco pro editora.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mam tady jeden z konstruktivnich pocinu serganta Kuliska a plne sdilim jeho nazor, ze za pravopis zaslouzim sardel jako vysitou. [velký smích]
Bylo mozna dobre to opravit a mozna i to co namatkou sergant neobjevil. S pravopisem jsem na stiru a tezko s tim neco udelam.
http://www.nezvedavec.org/bartosek/

142187

21.8.2007 4:51

RE: Neco pro editora.

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 142187

Proč se ponižuješ?
Máš blbý pravopis, ale číst Kulíškovy sionistické válečnické bláboly je daleko větší utrpení, než se dívat na tvoje hrubky.
A největší rozdíl je v tom, že ty se pravopis snadno doučíš,
ale jeho úchylnost a špatnost je věčná!

142190

21.8.2007 15:17

RE: Neco pro editora.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142190

Ja se prece neponizuju. Faktem je, ze tam jsou pravopisne hrubky, ktere by bylo dobre opravit. V tom leho pravdu a me to vrasky nedela. A pokud jde o obsah, tak at si s nim delaji vrasky jini. K silenstvi jsemu z privadel sve cestinarky pri slohovych pracich. Obvzlast jedna skutecna dama na gymnaziu to mela tezke. Dejte sardel nejlepsi slohove praci, kvuli pravopisnych hrubek. Tomu rikam dilema, taky me to dala najevo. Hrubky jsem opravopval pred zraky cele tridy pred katedrou, kde jsem byl na ne konkretne tazan vyucujicim. Tedy nez zjistila, resignovala. Dostaval jsem casto a priznavam otevrene nespravedlive ze slohovek za dva, z hlediska mych provopisnych chyb naprosto nemozne dobry vysledek. [smích] [mrknutí jedním okem]

142212

21.8.2007 15:32

No...

Pepoň 195.?.?.?

Vážení, každopádně: držím palce s celou věcí. Velikášské ohlašování GS a "zasvěcenecké" komentáře na mě dojem neudělaly, ale říkal jsem si, aspoň něco. Já vám, lidi, sakra fandil, a snažil se o té stávce mluvit, prostě něco dělat, aspoň symbolicky říkat dnes v práci: ale jo, uděláme to pro vás, ale dovoluji si vás upozornit, že dnes, 21.8., máte možnost dát najevo, co vás sere, a to takhle: ... víte, a snad každý mi řekl, no to kdybych včera věděl, tak snad fakt jdu na to náměstí, já jsem rozhodně proti radaru...

Co si o tom myslet? Nejsem rozhodnutý pro ani proti. Snažím se tu žít po svém, a nikdy nemít žádné iluze o "těch nahoře". Ale když teda skoro každý nadává, tak proč dnes nikdo nic neudělá?

Mimochodem, možná byla také chyba spojovat stávku s jinou iniciativou, natož s podpisy pod vznik nové politické strany. Já i spousta ostatních bychom se spíš připojili k prostému: "ne radaru".

Ale... možná se pletu, a někde venku se něco děje. Doufám.

142213

21.8.2007 20:03

Tohle jsem nasel na Idnes a je to docela zajimavy .......

Kadence crazy 154.?.?.?

http://www.zpravy.idnes/domaci.asp?klic=64218o=0 Me ty clanky na Idnes ktera pise jak Rudy pravo za Komancu pripada jako manipulace obcanu v mediich ....... Se staci podivat podivat na odpovedi byvalyho Jana Neorala , pry byvalyho komunistu ktery je dnes starosta obce Trokavec a na ty jeho odpovedi ... to je teda sila .

142241

22.8.2007 2:04

RE: Tohle jsem nasel na Idnes a je to docela zajimavy .......

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142241

Mohl by jste byt konkretni. Zatim uplne vsecko co jsem od pana Neorala cetl a ve mne vzbuzuje respekt. Takze co je konkretne jako Rude pravo za totace?

142268

22.8.2007 4:52

Ostuda!!

Josef Valchar 89.?.?.?

Tak takovou ostudu jsem tedy jeste nezazil. Nikdo nestavkoval, lidi s trykolorami sem videl za cely den jen asi deset!! Prisli sme s dvema delniky od nas z dilny k sose Sv.Vaclava a ani tam nikdo nic neorganizoval, pry at podepiseme papir pro zakladani jakesi nove strany. Proti Americe nic!!
Ted me nekdo rekne, ze je to kvuli novinam co je vlastni Zidi. Ale Zidi mely noviny uz za prvni republiky a stavky se tehdy organizovaly obrovske!! A to delnici nemeli ani telefony. Dnes ma kazdy mobil a internet, ale zorganizovat se nedari nic. Kdosi moudry napsal, ze 'kdo chce zapalit, musi sam horet'. Pani Franke, Svoboda, Bartosek jak videt nehori, protoze vyzvali nas vsechny ke stavce a pak utekli jako mali kluci. At si priste delaji blazny z jinych lidi!! Josef

142276

22.8.2007 16:59

RE: Ostuda!!

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 142276

Nezbývá než dodat: [chechtot]

142325

24.8.2007 3:12

RE: Ostuda!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142276

Pravda udelat stavku a jeste ke vsemu generalni bez odboru je blbost. Priste vam dam vedet. Doufam, ze od vas zacnu trochu vice coudit, i kdyz s tim horenim bych si tak nebyl jistej. Jinak mate pravdu, na hlave mam kbelik masla, i kdyz ten napad hromadne vyjadrit hlas tech dvou tretin lidi i pres snazivou vladni propgandu korunovanou Klvanou, co nesouhlasi s radarem formou generalni stavky neni vubec spatny.

Nikdo nemusi nikam jezdit, treba do Prahy a muze jednoduse projevit svuj nazor. A dokonce tak hlasite, aby ho slysel treba pan Topolanek, ktery zrejme bude muset v nejblizsi dobe zacit s nacvikem reci pro hluchoneme, jeho povestny vztyceny prst je pravdepodobne p[ouze pocatkem kurzu. Nastesti toto vyjadreni pro jednicku nepouzil pri navsteve presidenta Bushe. V USA kde momentalne pobyvam, to ma totiz uplne jiny vyznam, takze mohlo dojit k mezinarodni incidentu. Toz, asi tak Josefe. [smích]

142474

22.8.2007 18:30

Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

GHEORGHE svoboda26 (zavináč) upcmail (tečka) cz 62.?.?.?

Akce GS vznikla zcela spontánně, když na diskusní síti Iniciativy Ne základnám více lidem došlo, že Iniciativa není vůbec iniciativní, ale spíše naopak, že utlumuje již v zárodku veškerou aktivitu svých členů. Bylo zřejmé, že na ono památné datum nechystají žádnou akci. I když jsme se s panem Frankem osobně neznali, z příspěvků v diskusi vyplynulo, že oba máme podobný pocit, že něco pro to musíme udělat a nejenom zbytečně a planě na toto téma pouze písemně konverzovat.

Já osobně jsem propagoval akci ve formě tichého odporu nepřítomností v práci a relaxací a meditací, aby si každý mohl
odpočinout a vyčistit svou mysl.
Že akce nabere tento směr – sejdeme se u koně a budeme sbírat podpisy pro stranu demokracie - jsem nepředpokládal.

Protože již nebyl čas na přípravu, domlouval jsem telefonicky s tajemníkem Asociace samostatných odborů ing. Kašparem (kaspar.ivan@ospzv-aso.cz) možnost, že by se tato asociace (http://www.asocr.cz) přidala ke GS a celou akci zorganizovala.

Jmenovaný potvrdil, že více odborových svazů o stávce v tomto termínu uvažovalo. Po zasedání šéfů, mi pak v pondělí oznámil,
že však tito bosové odmítli akci podpořit. Tak jsme zůstali sami.

Nejvíce mne ale překvapil počet zlých a nenávistných emailů, které jsme oba dva s panem Frankem obdrželi. Začalo nám připadat, že děláme něco proti vůli většiny lidí.

Když nám pak jakýsi pan Jaromír Vacek vyhrožoval fyzickým napadením – že nás zmlátí až nás vlastní máma nepozná, jak nás zřídí, tak já osobně jsem se obával o své zdraví a na akci jsem raději nepřišel. Bojím se – nejsem žádný hrdina – a nemám chuť se dále v této věci angažovat. Pan Franke toto vyhrožování oznámil na Policii.

Když mne dnes Iniciativa Ne základnám po více jak půlroce nečinnosti najednou osobně pozvala na pochod Brdskými lesy dne 25.8.2007, odmítl jsem. Je mi podezřelá ta náhlá aktivita. Bojím se o své zdraví i o svůj život.
Jiří Svoboda

142332

24.8.2007 3:39

RE: Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142332

To je mi lito, ze jste byl cilem nenavistnych utoku. Takove metody jsou vskutku demokraticke a pouzivajicich padnych argumentu, ktere mohou byt velmi "ostre." Vase reakce a reakce nicku kahan, ktery otevrene upozornil na moznost rizeni obcanske iniciativy ze strany statu, jsou jednoznacne nejcenejsi prispevky teto diskuse pro me osobne. Vubec nelituju toho kbeliku masla, ktery jsem si vylil verejne sam na hlavu. Bylo to kralovsky zaplaceno.

Nedavno jsem cetl moralisticky prispevek o svedomi a rady, kdo ma koho volit. Odpovedel jsem , ze kritizovat chyby bez ucelene koncepce reseni techto chyb je malo. Kdo chce respekt, ten se musi cinit, aby si ho zaslouzil. Pokud jsou podezreni pravdiva, pak ma moznost nekdo z toho ziskat respekt, ale musi pri tom nest kuzi na trh. Za respekt je treba zaplatit svou cenu . Vite spousta lidi klade priority na podruzne veci. Kdyz nemate resepkt, nemate nic. A timto prispevkem jste prokazal kus odvahy. Odvaha neni hloupa nevedomost, riskovat bez znalosti rizik. Odvaha je znat dusledky sveho jednani, mit strach, prekonat jej a jednat na zaklade sveho vedomi a svedomi. A to je presne to, co jste timto prispevkem udelal.
S uctou Rene Bartosek

142476

Příspěvků: 88

20.08. 06:53 Josef Valchar  bude zvlastni vydani?
20.08. 09:08 Jarmila  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 12:44  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 18:29 Vanguard  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 18:47 Koumeles  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 19:54 Josef Valchar  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 21:14 Vanguard  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 22:57 Hugo Chaves  RE: bude zvlastni vydani?
21.08. 02:18 Romanov  RE: bude zvlastni vydani?
22.08. 09:43 Hugo Chujes  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 23:54 Josef Valchar  RE: bude zvlastni vydani?
21.08. 19:53 Vanguard  RE: bude zvlastni vydani?
22.08. 18:22  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 20:19 Kadence crazy  RE: bude zvlastni vydani?
19.01. 13:57 mark  RE: bude zvlastni vydani?
20.08. 06:27 Jiří Koubek  o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 08:41 Koumeles  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 11:24 Balu  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 18:53 koumeles  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 20:17 Balu  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 22:27 Koumak  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
21.08. 09:35 balu  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
21.08. 15:44 Smkoou  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 22:40 Koumak  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
21.08. 03:03 Rene Bartosek  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
21.08. 11:36 pikatchu  Chlazení
21.08. 16:39  RE: Chlazení
21.08. 22:46 pikatchu  RE: Chlazení
20.08. 23:24 Logistik  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
21.08. 03:46 Rene Bartosek  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
21.08. 16:04 Smoula  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
22.08. 01:58 Rene Bartosek  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 14:37 vulgar von hulwaath  ehm, ano
20.08. 19:15 Me2d  RE: ehm, ano
21.08. 03:00 Rene Bartosek  RE: o odbornosti autora tohoto clanku
20.08. 08:54 Koumeles  To si ale musi vetsina odpurcu radaru rychle najit nejakou praci
20.08. 16:33 listonos  RE: To si ale musi vetsina odpurcu radaru rychle najit nejakou praci
20.08. 09:07  Info o stávce
20.08. 12:13 Tomáš Franke  RE: Info o stávce
20.08. 13:07 Kahan  RE: Info o stávce
21.08. 01:01 QWSAQ  RE: Info o stávce
21.08. 00:37 QWSAQ  BRNO 21.8. 16h
21.08. 03:44 Rene Bartosek  RE: Info o stávce
21.08. 05:18 Rene Bartosek  RE: Info o stávce
22.08. 03:59 Jan X.  RE: Info o stávce
24.08. 02:19 Rene Bartosek  RE: Info o stávce
21.08. 05:18 Pramen  RE: Info o stávce
22.08. 02:29 Rene Bartosek  RE: Info o stávce
20.08. 11:03 Petr186  Parkanová
20.08. 23:09 Koumes  RE: Parkanová
21.08. 10:07  RE: Parkanová
20.08. 11:59 Vojta49  Zasluhuje zastání
20.08. 18:25 skud  RE: Zasluhuje zastání
20.08. 21:51 Vojta49  RE: Zasluhuje zastání
20.08. 22:21 PavelHavel  RE: Zasluhuje zastání
20.08. 22:53 Pramen  RE: Zasluhuje zastání
21.08. 10:37 Koumeles  RE: Zasluhuje zastání
22.08. 03:38  RE: Zasluhuje zastání
21.08. 04:41 Rene Bartosek  RE: Zasluhuje zastání
20.08. 13:28 Tomáš Franke  Zítra u koně
20.08. 14:06 step  Vôbec Vám to bratia nezávidím...
20.08. 19:00 Kadence crazy  Jen by me zajimalo
20.08. 19:26 Kadence crazy  Generalni stavka
20.08. 20:55 Rumik  Clovek, zasne co par radistu s lidma udela
20.08. 22:43 Kadence crazy  RE: Clovek, zasne co par radistu s lidma udela
21.08. 15:18 Pasant-x  RE: Clovek, zasne co par radistu s lidma udela
21.08. 19:02 Kadence crazy  RE: Clovek, zasne co par radistu s lidma udela
20.08. 21:36 Pepoň  BUM BUM
21.08. 04:09 Rene Bartosek  RE: BUM BUM
21.08. 09:27  RE: BUM BUM
21.08. 13:47  RE: BUM BUM
21.08. 17:58 Kadence crazy  RE: BUM BUM
22.08. 04:46 Jan X.  RE: BUM BUM
21.08. 00:31 Kadence crazy  Cumnu na Idnes
21.08. 02:01 reach52  Oh man
21.08. 04:36 Romanov  RE: Oh man
21.08. 04:48 Kadence crazy  RE: Oh man
21.08. 04:45 Rene Bartosek  Neco pro editora.
21.08. 04:51 Pramen  RE: Neco pro editora.
21.08. 15:17 Rene Bartosek  RE: Neco pro editora.
21.08. 15:32 Pepoň  No...
21.08. 20:03 Kadence crazy  Tohle jsem nasel na Idnes a je to docela zajimavy .......
22.08. 02:04 Rene Bartosek  RE: Tohle jsem nasel na Idnes a je to docela zajimavy .......
22.08. 04:52 Josef Valchar  Ostuda!!
22.08. 16:59 Vanguard  RE: Ostuda!!
24.08. 03:12 Rene Bartosek  RE: Ostuda!!
22.08. 18:30 GHEORGHE  Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další
24.08. 03:39 Rene Bartosek  RE: Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 65 čtenářů částkou 11 417 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
bc1q40mwpus89teua4ruhxrtal6v45lc3ye5a9ttud

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Rakousko je uprostřed krize. Počet bankrotů je rekordní, firmy propouštějí23.11.24 05:26 Rakousko 0

Rusko již "zničilo ukrajinské vojenské tažení pro rok 2025"22.11.24 23:36 Rusko 0

De Telegraaf: Mark Rutte se na Floridě setká s N. Trumpem 22.11.24 23:23 Nizozemsko 0

"Hrozba globálního konfliktu je vážná a reálná ," řekl dnes polský premiér Donald Tusk22.11.24 23:16 Polsko 0

B. Putin: „Zahajujeme sériovou výrobu Orešniku – může zasáhnout cíle po celé Evropě“ 22.11.24 23:04 Rusko 0

12 zemí NATO deklaruje podporu Ukrajině "až do konce" - Ale neříkají, čí "konec" to bude... 22.11.24 22:53 Evropská unie 0

Zelenskij oznámil, že vyvine nové zbraně k zachycení... Orešnika22.11.24 22:38 Ukrajina 0

Rusko vypálilo 31 hypersonických raket Kinzhal na klíčové ukrajinské vojenské struktury 22.11.24 17:58 Rusko 0

Tajné dokumenty odhalily, že Německo začalo připravovat plány na rozmístění 800 000 vojáků pro případ, že Rusko napadne NATO 22.11.24 17:55 Německo 0

Rusové na Rudém náměstí předvedli mezikontinentální balistickou raketu s nápisem „Po mně zůstane jen ticho“ 22.11.24 10:36 Rusko 0

Francouzský prázdninový chaos, protože bylo zrušeno 60 letů a Eurostar zpožděna kvůli masivnímu sněžení 22.11.24 10:12 Francie 0

Ukrajina se snaží vytvořit atmosféru třetí světové války ve snaze obrátit celý Západ proti Rusku22.11.24 09:59 Ukrajina 2

Maďarsko přesouvá všechny své protiletadlové systémy k hranici s Ukrajinou22.11.24 09:46 Maďarsko 2

USA: Krátce před předáním moci administrativa T.Bidena uvalila nové sankce na ruskou Gazprombanku22.11.24 08:21 USA 0

Projev Vladimira Putina k vážné mezinárodní situaci, "Orešnik" dopadá jako prut na záda válečných jestřábů.22.11.24 08:12 Rusko 0

Nový americký ministr zdravotnictví Robert Kennedy vysvětluje, jak NATO způsobilo válku na Ukrajině (video) 22.11.24 08:11 Ukrajina 0

Baltské moře: Dánské přístavní stráže zajaly čínské plavidlo Yi Peng 3 - Je obviněno ze sabotáže 22.11.24 08:06 Dánsko 0

Rusko: „Naším dalším cílem může být americká základna protiraketové obrany v polském Rezikově“!22.11.24 07:49 Rusko 1

Británie ve válečné pohotovosti: "Očekáváme útok z Ruska i dnes večer" 22.11.24 07:40 Británie 0

Ukrajinci opět zasahují raketami a drony ruské území na jihu Ruska22.11.24 06:58 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
24,35 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
30,50 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
15,82 Kč
Švýcarský frank
27,22 Kč
100 japonských jenů
15,73 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
6,16 Kč
Ukrajinská hřivna
0,59 Kč
100 rublů
23,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
65 942,21 Kč
1 unce stříbra
761,40 Kč
Bitcoin
2 418 849,31 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2024 22:00 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 043