Ve zkratce
Germanofilní protičeské články blogerů LN
25.1.14
Zdroj: http://www.vedominaroda.cz/clanky/361-germanofilni-proticesk...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a maru
Cikán žádá peníze na bydlení, jídlo...
24.1.14
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=rfnjVPqG8c0#t=563
Klasifikace: kuriozity,polit.korekt Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
(mtk | 24.01.14 20:09)
Vypadá to úsměvně, ale to je jasný doklad toho, že cikáni naprosto nechápou naši kulturu, kde se musí člověk o sobe postarat prací. Dokud kočovali, tak byli +- soběstační. Poté, co jim kočování bylo zatrhnuto a nikdo je nenaučil (=nepřinutil) žít podle našich vzorců (sami nejsou evidentně schopni to zvládnout, pochopit), tak se ocitli ve vzduchoprázdnu a šli cestou nejmenšího odporu - parazitování, neúcta ke kultuře, které nerozumí a která jim není vlastní. Jediná cesta je vštípit jim schůdnou cestou náš způsob života, což se naprosto neděje. Místo toho proudí ze západu dotace (které částečně bílá elita rozkrade) na vytváření ghet, aby se problém ututlal, a aby cikáni nemigrovali na západ, protože je tam nikdo nechce. Bez pomocné ruky jsou bez šance, a cpát jim dávky bez práce a vzdělávání (=zkulturňování) je cesta do pekla.
to mtk (E123 | 25.01.14 04:17)
Nemáte tak úplně pravdu. Existují cikánské rodiny, které se přizpůsobily a žijí v podstatě stejně jako my ostatní, takže tu "naší" kulturu a pravidla evidentně pochopit dokáží. A ti cikáni, kteří zneužívají socdávky ta pravidla v podstatě chápou taky, jinak by nebyli schopni systém tak mistrně vysávat. Dokud bude systém nastaven tak, že si děláním dětí a řvaním na sociálce "vydělají" víc, než kdyby měsíc hákovali, nic se tu k lepšímu nezmění.
Většina lidí nadává na cikány, ale ti nejsou ten hlavní problém, oni jen dělají to, co jim systém umožňuje. Hlavním problémem jsou politici, kteří buď mají strach, nebo jim současný stav vyhovuje, protože mohou cikány používat jako zástupný problém a odvádět tak pozornost lidí od svých vlastních špinavostí.
Skrytá perla (Moiry | 25.01.14 08:46)
Klidně bych je nechala napospas osudu. Jedna věta z počátku toho výlevu stojí za zamyšlení a v žádném případě neplatí jen pro cikány. Mzda každého pracujícího člověka by měla pokrýt jeho základní životní potřeby včetně minimální úspory na horší časy.
nono - (timur | 25.01.14 09:11)
nepovedal nič, čo by nepovedal čech v jeho situácii, lenže čech ten sa bojí -a radšej sa postaví na druhú stranu plota a bude veriť, že sa nejako pretlčie, oni sú v podstate v pozícii bezdomovcov, a tak sa pýtajte tých, či by sa k tomuto neprihlásili tiež, asi hej, ak by mali prístup k internetu ako vy, riešte príčinu a nie následok
to E123 (mtk | 25.01.14 09:53)
Cikáni jsou sice jiné etnikum (nikoliv však rasa), ale ve chvíli, kdy plně akceptuje společenské normy, přestává pro mě být de facto cikánem. Cikánství je pro mě spíš způsob života. Takže hovořím vždy o těch, kteří jsou problémem. Moc nevěřím tomu, že ti slušní se stali slušnými přes noc, akceptace a pochopení (pro ně) cizí kultury je dlouhodobý proces přesahující generace. A Systém? Tak ten stvořili bílí, nikoliv cikáni. Na regionální úrovni můžete vidět ty "bílé" chcípáky, kteří než aby píchli do vosího hnízda, tak zbaběle a vypočítavě v zájmu svého znovuzvolení, zametají problém pod koberec. V tomto směru fandím Kotlebovi - dávky za práci.
to mtk (E123 | 26.01.14 16:27)
Jenže právě ten jejich způsob života* (tj. kriminalita, hlučnost a nepořádek) je to, co většině lidí vadí. Pokud v naší společnosti platí určitá pravidla a normy tak, je musí dodržovat všichni, jinak ztrácejí smysl a už jsme zase u toho přizpůsobování. Jenže naše pseudohumanistická společnost se utápí v sebemrskačství a pod vlivem indoktrinovaných pocitů viny za "zločiny bílého muže" se vzdává jakýchkoliv snah o usměrňování příslušníků jiných kultur na svém území.
Cikány v ČR nikdo nedrží násilím, tak pokud se nechtějí přizpůsobit, nechť to zkusí jinde. V současné době je k přizpůsobování nic nenutí, protože dávky vždycky dostanou, a když poruší zákon tak vězení pro ně stejně není žádný trest. Jenže pokud se tento stav nezmění, budou se naštvanost a pocit nesparavedlnosti většiny lidí stále kumulovat a pak se zase objeví nějaký ten pán s knírkem...
Ještě k těm dávkám za práci - toto by mělo platit pouze pro dlouhodobě nezaměstnané.
*Já zřejmě cikány
Automaticky kráceno
pokračování (E123 | 26.01.14 16:37)
*Já zřejmě cikány chápu více "geneticky" než Vy, takže si nemyslím, že je to jen o způsobu života. To by totiž znamenalo, že když se budu chovat jako oni stanu se cikánem, no ve Vašich očích možná ano, ale v jejich asi ne, protože nebudu součástí "rodu/kmene". Budu prostě gadžo, co se chová jako oni...
to E123 (mtk | 26.01.14 20:24)
Že cikány nikdo nedrží "násilím" zde? No, přímo násilím asi ne, ale legislativně určitě ano. Dovedete si představit, že cikáni houfně od-emigrují do Německa? Na to šup je vrátí zpátky. Takže, kam můžou jít? NIKAM! Proto můžou zůstat jen tam, kde jsou teď, a kde jim je relativně dobře (ekonomicky na výbornou, společensky jsou nenáviděni, z logických důvodů).
Rasově to vidíte blbě, rasa je nadřazený pojem pojmu etnikum. Cikáni nepochybně jsou výrazně odlišné etnikum, a mj. i z toho důvodu, že podstatnou většinu své historické existence toto etnikum kočovalo, a podstatnou menšinu této historie se učilo žít "civilizovaně". Buďto jim tu civilizovanost po dobrém vnutíme (velmi dlouhodobý program), anebo je prostě vymlátíme (což je raz dva). Celkem si umím představit, jakou možnost byste volil Vy. Evidentně prokazatelně jsou cikáni na nižší úrovni civilizovanosti (a díky nespoutanému množení i patrně v intelektuální rovině), kteroužto příčinou nejsou SAMI schopni řešit svou
Automaticky kráceno
pokr. (mtk | 26.01.14 20:25)
...situaci v rámci naší vyšší úrovně civilizace. V podstatě nejsme úplně v rozporu, jen se výrazně rozcházíme v možnostech řešení.
no - (timur | 27.01.14 15:17)
dokážete veľmi zaujímavu rozprávať o tom aký ste vlastne rasisti, lenže vy môžete, lebo ste češi, a doma sa tomu hopvorí "vlastenci" - pobít je , aby nám více zbylo, toť právo je na naší strane, jenom je všecky vyhnat, a bude dobře, - odpočuté vo vlaku - je málo práce, a oni pracovat nebudou, - naozaj - a nie je problém v nedostatku práce práve pre čechov? - a preto tá radikalizácia a ten náhľad na riešenie - na Sloevensku bol Tiso, ale tak= názory tú nie sú, u vás Heydrich zasial dobré semeno, a klíči pozorujem
to mtk (E123 | 27.01.14 18:52)
Rasově to blbě nevidím, protože s cikány náležíme do stejné rasy. A pokud vím etnikum není podmnožina rasy, protože je to pojem spíše kulturní. Jinak docela by mě zajímalo, jaké řešení bych podle Vás volil já i když možná bude lepší když vystřelím jako první... Když to velice hrubě zjednoduším, tak jsem pro integraci metodou cukru a biče tj. žádané chování podporovat a nežádoucí trestat a komu se to nebude líbit, bude tu možnost emigrace na státní náklady, samozřejmě výměnou za zřeknutí se občanství a státní příslušnosti. Bude to stát spoustu času a peněz, ale jiné nenásilné řešení nevidím. Takže bych řekl, že v názorech na řešení se celkem shodneme nebo snad "civilizovanost vnucená po dobrém" znamená něco jiného??
to timur: Zkuste se trochu dovzdělat, ať příště nepíšete takové pitomosti, jako že Čech může být vuči cikánovi rasistou... A btw to, co jste vyslechl ve vlaku (ta radikalizace) je klasický důsledek současného pseudořešení cikánského problému.
Kdo ukradl Smetanovu Vltavu?
23.1.14
A znáte izraelskou hymnu Hatikva?
Zdá se, že ji Habakuk Kluger malinko upravil kvůli autorským právům a udělali si z ní v Izraeli hymnu...
Schválně - najděte pět rozdílů.
A jedna zajímavost na konec. K izraelské hymně nelze na youtube přidávat komentáře. Jako ostatně nelze ani k dalším videím z této série. :)
Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=NjfFpFW9OdA
Klasifikace: kuriozity Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Český text (Andrew Siddur | 23.01.14 21:04)
Kočka leze dí_rou (Kol od balevav)
pe_es o_oknem (penima)
Ne_bude li_i pršet nezmoknem (Nefesh Yehudi homiya)
Naprostý nesmysl (mtk | 24.01.14 00:20)
Jedná se o tak jednoduchou a běžnou melodii, že ji zhudebnil kde kdo:
https://www.youtube.com/watch?v=cXHWYuekkiY
Ferrini, 17.století
Navíc Smetana údajně tu melodii načerpal ve Švédsku, kde jistý čas působil. Takže zdroj Vltavy v Kočce je dost nejistý. A zdroj Hatikvy ve Smetanovi tím spíš.
pardon (mtk | 24.01.14 00:23)
(mtk | 24.01.14 00:44)
Navíc, tak krátký motiv ani nepodléhá autorským právům, musela by se použít větší část celé skladby, o čemž v tomto případě nemůže být řeč. Tzn., pokud by někdo použil cizí motiv k rozvinutí vlastní skladby, nejedná se o krádež ve smyslu současných stupidních autorských práv, nýbrž o inspiraci, a těch je v historii přehršel. Ale znovu opakuji, tak jednoduchou melodii může vymyslet kdekdo, aniž by musel čerpat odjinud.
@mtk (Andrew Siddur | 24.01.14 01:16)
Díky za odkaz; skoro to vypadá, že autor hudby IL hymny prachsprostě zkopíroval Ferriniho a jen dodal skladbě ten typický temnější charakter, který židi docela umí (bez ironie).
A v neposlední řadě za střízlivý komentář, který účtuje s výstřelky tohoto typu.
Dovede si nekdo predstavit.. (coinageboy | 24.01.14 04:09)
Dovede si nekdo predstavit paraziticky narod mit neco originalniho? Cesku ukradli Vltavu, Palestine vsechnu pitnou vodu...
vtip (pjn | 24.01.14 07:15)
Chtěl jsem si odkaz přehrát v telefonu. Marně. V prvním případě jsem dostal odpověď, že video není určeno pro tuto zem (myšleno Čechy). V druhém pokusu, autor si nepřeje zveřejnit video pro mobilní zařízení. Čeho se tak boji? Nebo jsou Češi na stejné rovině s izraelskými teroristy?
asi (Pavel -Čert- Němec | 24.01.14 08:44)
aby si Schwarzenberg nepustil omylem z mobilu do naslouchadla izraelskou hymnu az zase bude chtit zpivat tu ceskou...
hatikva (popolnik | 24.01.14 11:03)
pre rozsirenie horizontu ponukam 7,5 minutove video k vzniku izrl. hymny.
url]http://www.youtube.com/embed/NbirbjMkpdY[/url]
to Siddur (mtk | 24.01.14 19:49)
To je právě na této době k vzteku, v 18.století autor složil skladbu, dostal zaplaceno, a tím celé autorství skončilo; skladba si žila vlastním životem (bylo to něco jako "společné kulturní dědictví/vlastnictví lidstva, všechno bylo všech). Takto slovutný J.S.Bach kompletně "vykradl" A.Vivaldiho
Vivaldi:http://www.youtube.com/watch?v=7E-RTI-H2oI
Bach: http://www.youtube.com/watch?v=aeZHC4IqMSs
A nikdo se nad tím nepozastavuje, bylo to v té době naprosto normální. Když se někomu něco líbilo, tak si to prostě vzal a pracoval s tím, jak uznal za vhodné. Dnes je obtížně dohledatelné, kdo kterou melodii složil první, a hlavně - je to nepodstatné.
V naší době si kdejaký blbec patentuje i hovno, které vysere.
Ještě, že v hudbě nebyly SW patenty (F&T | 25.01.14 11:11)
Patentovat si nějaký námět zablokuje vývoj v určíté oblasti. Zejména v dnešní době SW patenty jsou opravdové peklo. Někdo si patentuje dvojité poklepání tlačítkem myšky a jsme všichni nahraní.
Přejímání hudebních námětů bych nikomu nezazlíval na rozdíl od jiných věcí.
http://cs.m.wikipedia.org/wiki/Hatikvah
Na Wiki píšou, že jak Polská tak i Ukrajinská hymna mají podobný začátek jako Haktiva.
to F&T (mtk | 25.01.14 15:18)
Díky za odkaz. Překopíruji to podstatné:
Na stejném hudebním motivu, [b]rozšířeném po celé Evropě od renesance[/b], je založena také symfonická báseň Bedřicha Smetany Vltava z cyklu Má vlast z roku 1874. Podle některých zdrojů je písnička švédského původu, ale použil ji, protože charakterem odpovídala české lidové hudbě. Ve většině prací týkajících se původu hudebního motivu se uvádí, že melodie je moldavská.
Několik tisíc demonstrantů před americkým velvyslanectvím v Kijevě
23.1.14
Zdroj: http://www.strategic-culture.org/news/2014/01/23/protesters-...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Lidé s kříži v rukou a pravoslavní na straně (Euro-)Ameriky? (Andrew Siddur | 24.01.14 14:35)
Tak určitě!
Pěkně nakašírovaný fotky. Chce to víc křížů! A taky lidi s Davidovými hvězdami na klopě by se měli objevit na pro(euro)amerických demonstracích, aby jedno oko nezůstalo suché.
snad jen dodatek (vj66 | 24.01.14 20:15)
česky se Kijev píše KYJEV !!
Bude-li Nicolas Anelka shledán vinným, čelí dlouhému zákazu
23.1.14
Dieudonné.

Fotbalová asociace to řeší jako nacistický pozdrav. Své obvinění shrnula v 34 stránkovém dokumentu a vyzvala Anelku, aby se vyjádřil. Pokud ho FA shledá vinným, hrozí mu ninimálně zákaz na pět her.
Anelkovo gesto už vedlo sponzorskou firmu Zoopla spoluvlastněnou židovským podnikatelem Alexem Chestermanem k oznámení, že neprodlouží třímilionový kontrakt s klubem.
Další zdroj informací zde: http://www.theguardian.com/football/2014/jan/23/nicolas-anelka-jewish-quenelle
Zdroj: http://www.theguardian.com/football/2014/jan/21/nicolas-anel...
Klasifikace: polit.korekt,sport Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Politicky korektní dnes musí být i fotbal (Andrew Siddur | 23.01.14 19:12)
To je hrozné. Fotbalista se podrbe na nose, a dostane vyhazov, protože drbání na nose je poznávacím znakem nějakého politicky nekorektního a jistě i antisemitského člověka na druhém konci světa.
Bylo dokonce takové hloupé heslo: "This is football!", kterým ta divná sebranka politicky korektních fotbalistů většinou černošského původu a oligarchů většinou ještě zvláštnějšího původu přesvědčovala sama sebe a především diváka, že ještě hrají fotbal. Nehrají. Hrají politicky korektní fotbal, a to je něco úplně jiného.
Když si koupím housku se salámem, je to pro mne větší zážitek, než sledovat tento dnešní pafotbal, kde každé národní mužstvo je vzorkem rovníkové afriky a v každém zápase nějaká primadona hystericky máchá rukama, aby diváci v hledišti nebučeli nebo nejedli banány.
Horentní pokuty za to, když se nějaký hráč vysměje politicky korektní doktríně, už jsou takovou tečkou za tím, čemu se kdysi říkalo fotbal.
pohlednete na jeho tvar ! (steve | 27.01.14 01:49)
.. fotbal je pro toto individuum pouze zakerna maska ! On pretiskuje clanky o 4milionove variante, Tydli to zcela jiste dokaze u hrdelniho soudu - jako "expert" ...
Takze - tento hnusny putinovec si uz do meruny - necutne.
nedávno na čt24.. (AlA777, ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com | 28.01.14 16:57)
byl pořad německé DW o dění v Evropě a jedna reportáž byla vyhrazena Dieudonnému. Ten sice žádný prostor k vyjádření nedostal, dozvěděli jsme se o něm, že je to stejně vlastně takový zhrzený "exot", který nenávist vůči židům získal, když se nějak pohádal se svým jude kámošem. Od té doby to s ním šlo "z kopce" až se z něho nakonec stal popírač a antisemita. Kdyby nebyl černej, určitě by byl druhý Hitler. Nebude náhoda, že pomlouvačnou kampaň vedl hlavně mladý židovský cápek, který kromě nácků nemá rád ani musulmany, kteří se kolem Dieudonného začali kumulovat.
Ukrajinský poslanec hovoří o přítomností odstřelovačů z NATA
23.1.14
Již dříve bylo povšimnuto při různých barevných revolucích podivných odstřelovačů, když žádný rozkaz k ničemu podobnému nebyl vydan.
Zdroj: http://www.vz.ru/news/2014/1/23/669192.html
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
Nové normy pro uzeniny od 9/2014
23.1.14
Kdyby ty mastné ukrajinské huby z evromajdanu věděli, že přijdou o své slavné sadlo, tak jdou dělat ten brajgl raději do Bruselu.
Zdroj: http://rus.ruvr.ru/2014_01_22/Evrosojuz-mozhet-lishitsja-kop...
Klasifikace: polit.korekt,ekonomika Zprávu vložil/a petesv
Asi uz jsem starej kokot (coinageboy | 24.01.14 04:12)
Ale i ty hnusny burty, tedy spekacky, za komancu chutnaly lepe..
na vystoupení (pjn | 24.01.14 07:25)
Na vystoupení z EU se asi referendum konat nebude. Obzvlášť když Babiš u koryta. Tvrdý zastánce GMO a registrovaného zemědělství. Bohužel asi nebude ani referendum o Euro měně. Protože bych byl určitě proti.
jen malá kulturní vložka k slavnému ukrajinskému "sádlu" :) (QWSAQ | 25.01.14 10:16)
Asi měla na mysli Ukrajinu
23.1.14
v r. 2014 dojde ke změně mapy světa. Rusko se stane silnější než Čína s USA dohromady, začátek konce USA.
Že by to ti vypatlanci právě odpalili na Ukrajině?
Zdroj: http://rus.ruvr.ru/2013_12_04/Egipetskaja-jasnovidjashhaja-V...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
Bohužel to spíše vypadá na "něco" při Olympiádě... (leo69 | 24.01.14 03:00)
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 24.01.14 14:10)
:D hahaha
Rusko silnejšie ako Čína a USA dohromady ? :D Tak to je dobrý fór...
Rusko umiera, USA stagnuje a Čína rastie.
Vraj rusko silnejšie ako Čína :D .. Tak to je dobrý fór...
Nie že by som sa čudoval... "egyptská astrologička" je krásny príklad ľudí, ktorý veria v moc Ruska... Astrologovia, ezoterici a socialisti... Stratené existencie :D
A proč ten odkaz v ruštině, když je to přeloženo? (F&T | 14.02.14 15:18)
Kyjev čeká další drsná noc
22.1.14
A ještě pár fotek ze sociálních sítí: http://russian.rt.com/article/21200
Zdroj: http://russian.rt.com/article/21201
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Lin
Anarchie proti vlade,aby se sami stali vladou (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 23.01.14 01:35)
Dojde k takovemu zabijeni,ze nebudou ani vedet proc zabijeji.ale,budou zabijet.
.. no,tak nejak .. (steve | 23.01.14 02:29)
s Vami zcela souhlasim. To vite - "deemograzyje" .., - vrazdeni a rabovani je humanitarnim zakladem. Saak uz sam Velky Venda - kral kanalii a zvratek pseudolasky doby, nam o tom mile vypravel ....
Kozel zahradníkem, Babiš ministrem financí
22.1.14
První náznak toho, co lze očekávat: Babiš souhlasí se zavedením eura v ČR.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/jednani-prezidenta-zemana-s-kandidaty...
Klasifikace: finance Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
--- (Andrew Siddur | 22.01.14 21:29)
Euro bude (Singer s Rusnokem mu umetli cestu dotace budou (jak pro koho)... zkrátka: Ano, bude stejně. Nyní ještě nevyhnutelněji.
Blonďatí maskoti české politiky I (Andrew Siddur | 23.01.14 00:29)
Tak už i nepolitická strana (slovy svého zakladatele) ANO bude mít svého blonďatého maskota pro lepší obraz u veřejnosti!
Ale že to trvalo. Židovcům (dříve lidovci) jejich blonďatý maňásek Bělobrádek vyhrál – ač hutně sponzorovaný developerem Sekyrou – volby.
I obroda ODS se nese ve znamení árijsky světlé tváře, tak nepodobné všem dřívějším modrým poloizraelitům (od Béma, Bendy, Blažka, Bartáka [proboha, jenom od B tolik krásných židovských jmen!] až k Zahradilovi) – vivat Petr Fiala! I plénum strany s ptákem ve znaku jednomyslně zvolilo blonďatého maskota. Odulý tmavovlasý gay nedostal šanci. "Nevolte Pospíšila!" šuškali si prý delegáti v zákulisí.
Včera (22. 1.) dokonce MFD otiskla poněkud podivný Kemelův vtip, kde ODSáci Klaus, Nečas a (asi) Novotný, sami majitelé obřích nosů, pohrdlivě odfrkují nad Fialou (který ovšem není nikde vyobrazen, ani zmíněn): "..
Automaticky kráceno
Blonďatí maskoti české politiky II (Andrew Siddur | 23.01.14 00:51)
Včera (22. 1.) dokonce MFD otiskla poněkud podivný Kemelův vtip, kde ODSáci Klaus, Nečas a (asi) Novotný, sami majitelé obřích nosů, pohrdlivě odfrkují nad Fialou (který ovšem není nikde vyobrazen, ani zmíněn): "...a všimli jste si toho jeho malýho nosu?" (Zajímalo by mne, kolik lidí ten vtip nepochopilo; asi dost.)
Takže tu teď máme hotovou plejádu blonďatých maskotů. Asi se jimi máme kochat, a naopak nehledět na to, co v politice vyvádějí naši staří neárijští známí...
Záměrně byli na nejviditelnější pozice navoleny blonďaté xichty, aby se nevděčným kreslířům špatně karikovaly. Babiše obšlehne každé dítě podle Stürmeru, ale takovou Krnáčovou? Štěstí, že Bělobrádek má aspoň ty své divné zuby a oči.
Ale o to nejde. Nenechme se těmito záměrně vybranými novými tvářemi, kteří mají budit zdání důvěryhodnosti, oklamat, a všímejme si, jaké lotroviny se na nás zase chystají. Už toto nepravděpodobné vystavování košer blonďáků je jednou z nich.
Italský kněz je obviněn z praní špinavých peněz přes Vatikánskou banku
21.1.14
Zdroj: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25831234
Klasifikace: krimi,nabozenstvi Zprávu vložil/a maru
Majdan - Kyjev - přímý přenos
21.1.14
Zdroj: http://www.ustream.tv/channel/euromajdan/pop-out
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a maru
Výzva: Židovská obec by se měla postavit protiromskému rasismu
21.1.14
Ale kdepak. Ti, které nesmíme jmenovat, cikány opovrhují ještě více než my. Používají je pouze jako kladivo k rozklížení a nahlodání většinové společnosti.
Zdroj: http://zidovskelisty.blog.cz/1308/vyzva-zidovska-obec-by-se-...
Klasifikace: kuriozity,polit.korekt Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
aha (timur | 21.01.14 12:38)
začína vám svitať -
--- (Andrew Siddur | 21.01.14 13:02)
To vona se postaví. Když vo nic nejde. A příště se postaví třeba blbý náladě, nebo posmívačům pravdolásky. Jako i každýmu jinýmu fiktivnímu problému, který má vždy velký ohlas v médiích.
Sakra (coinageboy | 21.01.14 16:53)
Ja myslel ze na protirimsky rasismus nadava jenom Cudlik v Britskych Listech.. Ted uz vim odkud vitr vane (To kecam, ja to vedel odjakziva...)
pojem "rasa" (ppppp, ur (zavináč) stonline (tečka) sk | 21.01.14 18:56)
obsažený v článku 21. LLPaS nedovoluje uplatnení rovnosti pred zákonem obsaženém v článku 20.
Rozpor a rozkol je zasetý práve tímto v samotné LLPaS. Nemužou oba články platit současne. Stejné je to i v regionálních zákonech. Pro rovnost neexistují žádné dodatky v podobe rasizmu, který reálne dokáže využít jen rasove nebo národnostne definovaná menšina a zavést tím pozitivní diskriminaci.
Proti?romsky rasizmus (udo1, udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk | 21.01.14 19:58)
Ako občan demokratického štátu musím dôrazne apelovať na odstránenie fašistického podtextu z nadpisu uvedeného článku.
T.j. výraz "proti" by mal byť obratom odstránený.(fašizmus = teror menšiny voči väčšine).
Ďalšou otázkou, testom funkčnosti demokratického štátu je pokračujúca nečinnosť prokuratúry vo veci trestného stíhania prevádzkovateľov blogu "zidovskelisty.blog.cz" a ďalších naviazaných tzv."židovských" organizácii, otvorene propagujúcich fašizmus na báze judaizmu(rasisticko-mafiánskej ideológie nadradenosti jedného etnika nad druhými).
Vzniká tak dôvodné podozrenie prepojenia konkrétnych osôb z prokuratúry s uvedeným druhom organizovaného zločinu.
Aktuálnou otázkou potom je, čo s tým spravia ostatní zodpovední zástupcovia silových zložiek našich štátov a v neposlednom rade aj občania, ako zamestnávatelia spomínaných úradníkov?
Kanadský premiér Harper: anti-sionismus rovná se antisemitismus
20.1.14
Mezi další jeho perly patří prohlášení, že projev anti-sionismu je vlastně projevem antisemitismu. Poté zmínil Írán a řekl, že sankce Kanady vůči Íránu zůstanou v platnosti navzdory tomu, že Írán přestal obohacovat uran. Proč zůstanou v platnosti, nevysvětlil.
Harper postavil celou svou osobní kariéru na řitním alpinismu Izraeli. Jen díky tomu přežil vyslovení nedůvěry své vládě a dostalo se mu opětovného "zvolení" premiérem navzdory tlakům frankofonních lobby.
Zdroj: http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.569559
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
= Ľudskosť (udo1, udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk | 20.01.14 23:42)
= antifašizmus
(judaizmus = fašizmus)
Jen,co se vysplhaji do nejvyssich funkci..... (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 22.01.14 02:53)
tak se projevi,co jsou vlastne zac,Cameron a nebo "francousky" president ,vsichni maji jedno spolecneho-zradne svine.Cameron i Holander prohlasili,az po zvoleni,to da rozum,ze jsou zionisti,nevidel jsem jedineho zida v Israelu,ktery by v parlamentu prohlasil,ze je krestan.
K takove kolaboraci se zatim zadny nesnizil,zid jednou a na veky,stolety marranos to ukazali svetu.
Proto parissky katolicky biskup rika,ze je zidem predevsim.
Krestansti politikove naopak rikaji,ze jsou prvne prozidovsky a potom to ostatni.
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.01.14 11:26)
Sionizmus=Židovský nacionalizmus
Prekážkou k vytvoreniu Palestínskeho štátu nieje nik iný ako teroristický Hamas.
Prečo by nejaký politik (vyžratá sviňa ktorá nevie pracovať)
odmietol spoluprácu s AIPAC ?... Tie správy o Izraelskej lobby nejak strácajú na vážnosti... Je to ako informovať, že sviniam chutia pomyje...To je ale novinka
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.01.14 11:28)
Poetický Udo evidentne nevie nič o judaizme.
Judaizmus, Kresťanstvo a Islam sú tie isté učenia.
Bývalá ústavní soudkyně dala v televizi návod, jak zrušit církevní restituce
20.1.14
Zdroj: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byvala-ustavni-...
Klasifikace: nabozenstvi,pravo Zprávu vložil/a maru
Bendovo-Kalouskovy restituce (Andrew Siddur | 20.01.14 19:45)
No, je mi jasné – jako asi každému, kdo nemá mozkovnu vytapetovanou výtisky MF DNES a Lidovek –, že tato NECÍRKEVNÍ, druhá ATEISTICKÁ PRIVATIZACE, která je od počátku záměrně matoucně označována jako "církevní restituce", aby tím svedla pozornost a hněv od pachatelů kamsi do ztracena, byla schválena jen silou zloby, pomsty a trucu.
Nečasova polovláda horko těžko získala ten jediný hlas potřebný k vyjádření své triumfální zlovůle nad 80 % obyvatelstva ČR, o to fanatičtěji se snažila tyto Bendovo-Kalouskovy antirestituce protlačit.
Z projektu NEcírkevních NErestitucí bude profitovat možná desetina zúčastněných (jako při obdobných privatizacích), všichni ostatní, kteří mu naivně uvěřili, pocítí jedině negativní dopady tohoto zesoukromnění, vynuceného ekonomickou krizí (respektive tím, že "česká" vláda ji neumí čelit jinak, než špatně).
Absolutní kašlání lidí na charitativní sbírky od doby schválení této demence je takovým pěkným zvykem, který si zaslouží dal
Automaticky kráceno
Heileluja (Andrew Siddur | 20.01.14 19:46)
Absolutní kašlání lidí na charitativní sbírky od doby schválení této demence je takovým pěkným zvykem, který si zaslouží dalšího rozvíjení.
(Twisted Truth | 20.01.14 22:27)
Kazdy jeden zakon sa da zrusit. Tak ako je zakon prijaty, moze byt neskor zmeneny, alebo zruseny, Staci aby to navrh zakona, alebo jeho zmenu odkleplo dostatok poslancov. Nic viac. Otazka len znie, co ma vobec strana ktora by toto deklarovala aj sancu vyhrat. Ludia by si isto nechali od medii vymyt hlavy preco by ich volit nemali. Ved vidime to stale ako stado v kuse voli standardne zlodejske a zidoservilne partaje, ktore nemaju snahu nieco menit v prospech obcanov.
no (timur | 21.01.14 07:18)
v kolóniach sa zákony neprijímajú, drží sa línia diktovaná kolonizátorom, a tu ma navrch Vatikán ...
To bedákanie je smiešne (Tak je to | 21.01.14 09:01)
veď nový parlament môže urobiť čokoľvek -zákon zmeniť, zrušiť, znovu zabaviť... Je to len komédia o tom ako sa to nedá. ALE ONO SA TO NECHCE.
Idea vrátenia je v poriadku. Či je zákon v poriadku - to je vec parlamentu. Pozoruhodné je to nabrúsenie verejnosti voči cirkvi. Veď to nie je len Vatikán. To sú Vaši spoluobčania, ktorým komunisti zabavili to, na čo sa časom sami vyzbierali. Možno.... možno, že časť majetku bola získaná aj neprávom, ALE KTO INÝ BY MAL DNES MAŤ PRÁVO na tento majetok.
(Andrew Siddur | 21.01.14 12:32)
"Pozoruhodné je to nabrúsenie verejnosti voči cirkvi", "To sú Vaši spoluobčania, ktorým komunisti bla bla", "KTO INÝ BY MAL DNES MAŤ PRÁVO na tento majetok"
Přesně o tom mluvím! Právě proto Benda s Kalouskem svou židovsko-ateistickou privatizaci nazvali "církevní restituce". Aby se dočkali reakcí totožných s tou vaší.
Proboha, tady nejde o žádnou církev. Trochu mě štve, že to není schopna prokouknout i ta třída zuřivě ateistických komunistických dělňasů (nic proti ní), která proti "restitucím" hned startuje na proletářskou strunu, s hesly jako "tmářský církvi ani halíř, ani korunu!"
Znovu opakuji, u Kalouskovo-Bendovy privatizace nejde o církev, nýbrž převážně o ekumenické vysírky a vyžírky, uctívající Zlaté Tele.
A taky o pár pomatených ateistů většinou krajně specifického původu, usadivších se tu u katolíků, tu u evangelíků, kterým pořád něco chybělo ke štěstí, a oni nevěděli, co. Tak jim parlamentní ateisti přiklepi aspo
*dokončení (Andrew Siddur | 21.01.14 12:32)
Tak jim parlamentní ateisti přiklepi aspoň ty majetky, aby dali pokoj.
Bedákanie II (Andrew Siddur | 21.01.14 12:48)
Pořád se mluví o vracení pozemků církvi. Plac, na kterém stojí panelák, má podle Bendy s Dukou patřit pánubohu. No, ten musí mít radost!
Když vracet, tak pořádně. Najít přinejmenším potomky Keltů, a jim vrátit pozemky. Na kterých stojí třeba kostel. Ať s nimi naloží podle vlastního uvážení. I kdyby to mělo zahrnovat příjezd demoliční čety, neboť se zjistilo, že sakrální stavba stojí na keltském pohřebišti...
---
To by byly ty PRAVÉ restituce. Ale to by se našim nekřesťanským vyžírkům nalezlým ve všech církvích asi příliš nelíbilo...
Ukážte mi toho Kelta (Tak je to | 24.01.14 14:58)
My všetci sme predsa potomci aj tých Keltov. Hádam nechcete celé Česko darovať Írsku.
Fracking: proč britská vláda trvá na těžbě břidlicového plynu
20.1.14
Podle britského ministerstva energetiky může být břidlicový plyn těžen na 32 tisících čtverečních mílích britského venkova (64%).
Cameronův volební poradce Lynton Crosby byl spojen australskou lobbistickou firmou Crosby Textor, která je součástí společnosti QGC. QGC vlastní 51 licencí pro těžbu břidlicového plynu ve Skotsku.
Zdroj: http://cz.opinionspost.com/proc-britska-vlada-trva-na-tezbe-...
Klasifikace: politika,ekologie Zprávu vložil/a maru
V Turecku vešel v platnost zákon zakazující první pomoc bez souhlasu vlády
20.1.14
Zdroj: http://wertyzreport.com/2014/01/19/v-turecku-vesel-v-platnos...
Klasifikace: zdravi,pravo Zprávu vložil/a maru
(mtk | 20.01.14 21:55)
První pomoc? To bude nějaká pitomost. To jako doktor, když přijede k nehodě, tak bude nejdřív zjišťovat totožnost raněného, pak telefonovat na úřad vlády, čekat na souhlas, nebo čučet do databáze a mezitím mu raněný chcípne pod rukama?
To bude asi myšleno jinak, někdo to překladatelsky zřejmě odfláknul.
(SPECZ | 21.01.14 19:20)
No podle meho soudu je to opacne nez jste to pochopil - totiz ze poskytovatel prvni pomoci musi mit papir od statu. IMHO je to ale kravina ...
Amerika hrozí Ukrajině sankcemi, pokud si od zaplacených chuligánu nenechají nas#$t na hlavu
20.1.14
Obamovi nedochází, že se situace změnila, Ukrajina není jejich kolonií a USA není v pozici, ve které by mohly klást podmínky.
Jde o sprostou formu politického nátlaku, vydírání a zasahování do vnitřních záležitostí suverénního státu.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/usa-vyzyvaji-k-ukonceni-nasilnosti-v-...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Obamovi to dochází (Antiseptik | 20.01.14 15:44)
ale co má dělat když bez exportu barevných revolucí jaksi neudrží posici a ke všemu se zdá že i ta Gruzie mění stranu.
Rusové mají Ukrajinu jako prubířský kámen (MoUdrostrak | 20.01.14 19:18)
Rusové nyní studují Ukrajinu coby prubířský kámen. Všiml jsem si během cest na UA, že přibývá regionů, které uzákoňují ruštinu jako úřední jazyk. Což bylo Od rozpadu CCCP téměř 20 let nemyslitelné. I to je známkou, že obyvatelé Ukrajiny touží po prosperující ruské náruči a osvícené vládě Vladimira Vladimiroviche. Vývoj na Ukrajině budiž vzorem i v pravicujicím a zbídačeném Česku.
Pane Stwora (Droan | 20.01.14 21:16)
Prosím Vás, nechte si ty subjektivní názory na tuto situaci. Lidé, kteří na Ukrajině demonstrují, tak nejsou žádní žoldáci západu. Zjistěte si od někoho kdo tam žije, o co tam ve skutečnosti jde. Nejde ani o Rusko, ani o západ. Jde úplně o jiné vnitropolitické problémy. To, že tam cestuje McCain a snaží se tomu dopomoci je úplně mimo místu a Ukrajinští nacionalisté v prvních řadách demonstrujících USA nenávidí, stejně jako Brusel nebo Moskvu. Né všechno je způsobené Americkou intervencí ;-) Kvůli tomu jak pořád čtu ty urážky Ukrajinského hrdinného lidu, tak jsem si založil registraci, abych to tu mohl napsat. Jsem Ukrajinec a hrubě mě tohle uráží.
Ukrajina (Droan | 20.01.14 21:21)
Jde o mafiánskou vládu, která tam už vládne desítky let. Jde o každodenní život a chudobu, kterou do ted Ukrajinci trpěli. A především o zákony, které si vláda odhlasovala, aby nikdo nikdy už nemohl proti nim demonstrovat a snažit se to změnit. Tymošenková je sice trumpeta, ale ti co tam bojují nemají s Tymošenkovou nic společné a se západem už vůbec ne. Nikdo je neplatí, je to Ukrajinský lid, který povstal proti tyranii. Vy Češi říkáte, jak máte mafiánskou vládu, ale nemáte představu o tom, jak vypadá skutečná mafie ve vládě. bez urážky
Pane Droan (ppppp, ur (zavináč) stonline (tečka) sk | 20.01.14 21:32)
Mužete být 100x ukrajinec, a nemusíte vedet odkud vítr fouká, stejne jako to neví lidé tady. Ta "vaše" chudoba je i tady, jen v jiné forme, a to nechtejme snížit odbyt aut. TA chudoba je prirozený dusledek proporce a stylu, který je nastavený. Máme príliš vysoké nároky, a ne všechno se muže ujít všem, není to možné, ani kdyby byli všichni chytrí, moudrí, pracovití... parazitizmus to ješte dále výrazne zhoršuje, a u nás sotva najdete vzor bez nej
Bravo!!! (coinageboy | 21.01.14 06:59)
Vynikajici komentar..
Závislých na vodě přibývá
19.1.14
Zdroj: http://ona.idnes.cz/je-pitny-rezim-podvod-0tw-/dieta.aspx?c=...
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a Erik Sedláček
Vody je málo a je čím dál dražší (Andrew Siddur | 19.01.14 11:47)
Tak média apelují: "Nepijte!"
Tak je to se vším (Andrew Siddur | 19.01.14 12:10)
Mrkev prospívá očím / mrkev nemá na zrak vliv, kafe denně jednou škodí, jednou zase prospívá. Asi se to musí střídat, aby rostla ekonomika.
Ale že už došlo i na vodu...! Jednou její bohatá konzumace prospívá pleti, teď zase vůbec. Zrovna se chystají na trh nějaký BB nebo CC krémy, co?
Ale že se vzrušuji.
Vlastně jsem chtěl jenom napsat, že každý takový tendenční škvár (většinou přejatý z amerických/britských masmédií) MYSLÍCÍMU člověku přivodí pocit neskonalé radosti, že dávno přestal brát média vážně a řídí se logikou.
(mtk | 19.01.14 12:54)
Výborný článek, díky.
no - (timur | 19.01.14 19:53)
ja som sa dostal presne tak do nemocnice - odviezla ma 112 - bol som tam tri dni, nútili ma piť, syndrom skoro rovnaký, pomaly mi odišli ľadviny, len som sa chytil zdravého rozumu a odmietol som túto liečbu, a ajhľa, na tretí deň som odišiel zdravý. Pán primár sa mi ospravedlnil ...
Když jsme u těch výbornejch článků... (Andrew Siddur | 19.01.14 22:07)
Antisemitská MF DNES nadále pokračuje v prznění židovských jmen i příjmení.
V šábesonedělním vydání (18.–19. 1.) zkomolili židovské příjmení ředitelky úseku kontroly kvality staveb ŘSD Marie Birnbaumové – na BirMbaumovou.
Jistě, N a M jsou blízko sebe, ale na to by se mohl vymluvit i Adolf Hitler!
to židovská modlitební knížka (mtk | 19.01.14 22:32)
Na čem frčíš? To musí být "slušný žrádlo". Vždyť ten článek v podstatě vystihuje to, co jsi sám řekl: aby člověk používal vlastní rozum a vyhověl tělu. Taky jsem svého času vyzkoušel "pitný režim", ale 3 litry jsem do sebe nebyl schopný vpravit, natož 5. Jo, na stavbě při 35 stupních, to šlo rychleji, páč voda letí potem taky po litrech, ale v zimě? Během týdne jsem se na pitný režim vybodl, protože stát u sklenice vody, navíc když je z toho pak šoufl, je k ničemu. Navíc mi nikdy nikdo nevysvětlil, čím se znehodnotí čistá voda, když se do ní přileje trocha sirupu. Všeho s mírou. A obchod s balenými tekutinami a odpadem z pet? Každý jeden den v měsíci stojí na naší ulici u většiny domů pytel až dva plné poctivě rozšlapaných petek na komunální svoz (do spalovny). Prostě odpadková civilizace. A s těmi Judejci si už dej pokoj, nebo ti to rozežere játra. Když mrkneš [url=http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups_by_region.shtml#at_pco=smlwn-1.0&at_tot=1&at_ab=p
Automaticky kráceno
(mtk | 19.01.14 22:34)
sem, tak zjistíš, že židé jsou prachobyčejní Syřané.
k mtk (Andrew Siddur | 20.01.14 04:15)
Šak OK. V sextě na lyžáku jsme chlastali z trucu (poté, co učitelstvo zabavilo část lihových zásob) minerálku. Závodilo se, kdo vypije dřív víc flašek, a dvě dámy si při té příležitosti přivodily snad bezvědomí (naštěstí nic vážného). Každopádně zase pořádnej průser.
Předražený balený vody/minerálky taky považuju za největší zhůvěřilost. Stejně jako to, nad čím zůstává rozum stát, když ve jménu "úspor a ekologie" se tepelnými čerpadly zbůhdarma drancuje podzemní voda.
Z kohoutku mi naštěstí teče vynikající voda (aby ne, když je tak drahá). A vypozoroval jsem, že pivo fakt vysušuje pleť (a snad i čaj), kdežto normální voda z kohoutku právě naopak (ačkoliv jí taky nepiju dogmatické 3 l denně)...
Budoucnost konfliktu,boj o vodu (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 20.01.14 12:06)
Vsechno kolem nas ztrati na cene,voda bude to nejdrazzsi co budem nebudem mit.Dalsi valky budou vedeny o vodu,tak,jak Israel zabral Golanske vysiny a udoli Jordanu, uz ted tahaji ledovce do pristavu a delaji z neho pitnou vodu,co by vynosny obchod,svet zacina mit zizen.Zamoreni sveta a znecisteni vody pokracuje,chemicke latky ze Syrie ,velmoci potopi do Stredozemniho more,tomu se rika "Chytrost hlupaku",rezou vetev na ktere sedi.
muže jít o podvod (ppppp, ur (zavináč) stonline (tečka) sk | 20.01.14 21:24)
duvedem jsou asi 2 veci:
-ledviny jsou "projektovány" na určitý prutok, který je cca 1.5 litru denne +- se nepru
-snižuje se koncentrace kyseliny v žaludku, co má nekdy za následek nežádoucí snížení odolnosti vuči mikrobum, a také její vyplavování. Pak muže stoupnout produkce, která zase delá problém v čase, kdy se nepije
Zvedavec naletel na propagandu : ) (asdn | 21.01.14 07:39)
Pitna voda z vodovodu a elebo PET flase nieje vobec pitna z biologickeho pohladu. Jedna sa v podstate o zriedenu kyselinu. Zmerajte jej pH, a hned pochopite preco sposobuje zdravotne problemy. Skutocne pitnu vodu ziskate v dnesnej dobe iba z ionizačneho prístroja... http://www.drinkitclear.com/sk/e-shop/pristroje-na-upravu-vody/ionizace-vody/hybrid-pwi-2100.html?gclid=CIKznofUjrwCFcuWtAod5kcATQ
Život jedné březí prasnice
18.1.14
Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=2EZ2diDrzwc
Klasifikace: zvirata Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
(Twisted Truth | 19.01.14 00:37)
Podobne je nakladane s kravami. Takmer okamzite po narodeni teliatka je toto teliatko odobrate matke, aby "nekradlo" mlieko, ktore chcu mat spinavi kreteni a hlupaci na kseft. Teliatko je zatial krmene umelymi svinstvami s ATB a caka ho neskor rovnaky osdu ako jeho matku.
Este viac zarazajuci je fakt, ze drviva vacsina konzumentov mlieka si mysli, ze krava dava mlieko cely rok len tak sama od seba a len malo z nich vie, ze aby krava mala mlieko, musi byt periodicky znasilnovana, aby mala mlade a znovu mlieko.
Ako by sa pacilo ludom a hlavne zenam, keby ich proti vlastnej voli niekto druhy znasilnoval, oplodnoval, kradol deti a nasledne aj mlieko?
Kedy sa konecne hlupaci uvodomia a prijmu fakt, ze mlieko inych cicavcov nikdy nebolo prirodou mienene ako potrava pre cloveka, pretoze obsahuje latky, ktore su pre cloveka cudzorode a alergia je to najmensie negativum z celeho radu. Mlieko je potrava pre potomka, kym nebude schopne sa zivit "pevnou stravou" a obsahuje specificke latky potrebne pre vyvoj a vyvin konkretneho druhu.
Dalsi idioti argumentuu vap
Automaticky kráceno
(Twisted Truth | 19.01.14 00:37)
-
Dalsi idioti argumentuu vapnikom a vobec ich nezaujima, ze to je jedine pozitivum, ktore mozu najst. Vapnik ma aj dalsie zdroje a tie neprinasaju dalsie negativa.
Twisted Truth (Alis | 19.01.14 09:01)
S tím mlékem máte nejspíš pravdu, je to divné. Já osobně mám k mléku od nejútlejšího věku odpor, a prakticky nejsem schopná ho pozřít. V jiných formách (sýry, máslo) už ano. Zpracováním mléka jako potraviny pro člověka se ale zabývali už naši praprapradávní předkové, tak možná nějaký význam to mělo. Ale asi ho nekonzumovali zdaleka v takové míře jako my dnes a byl to jen doplněk stravy, zpestření...
(Twisted Truth | 19.01.14 16:05)
Draha Alis, rovnako tak aj ja mam k mlieku (inych cicavcov) odpor a nechuti mi od malicka. Ak som mal nieco malo vypit, tak musel som surove, pretoze teple mi sposobovalo nauzeu. O dost lepsie to bolo s mliecnymi vyrobkami, ktore mi docela chutili, ale aj to vdaka roznym dochucovadlam. Konmumacia mlieka predstavuje vyborny kseft jednak pre farmy a na druhu stranu pre farma biznis a medicinu, pretoze narastom ludi, ktori maju problemy s mliekom si pekne prilepsuju. Lekar je rad ze ma koho "liecit" a nemusi zarabat peniaze inym uplatnenim, farmacie zase mozu chrlit antialergika a farmam tecu peniaze za predaj mlieka. V tomto zvratenom svete kde su su peniaze na prvom mlieke urobia ludia pre kseft vsetko.
Zdravie je az na poslednom mieste.
Krásný (hestroy | 19.01.14 18:27)
Tyhle věci mi vždy připomenou, že vychcípání dobytka jménem lidstvo by bylo pro všechny zúčastněné strany nejlepším řešením.
.... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 20.01.14 13:07)
2 hestroy:
Súhlasím. Ideálne by však bolo, keby mohol ľudstvo niekto inšpirovať...Skús ľudí inšpirovať... Obes sa, nahraj to na kameru a zaves na youtube. Ja ťa síce nasledovať nebudem, ale určite inšpiruješ hromadu tebe podobných morálnych velikánov a tvoje prianie nabere aspoň na čiastočnej skutočnosti.
(Twisted Truth | 20.01.14 22:37)
matusy, to co od hestroya pozadujes, je technicky nemozne. Ale to Tvoja chora hlava ani nikdy nepochopi. Zato trieskanie nezmyslov Ti ide jedna radost.Smelo mozem vyhlasit ze imho na tomto webzine som este vacsieho hlupaka od Teba nestretol. A boli tu uz vselijake firmy...
--- (Andrew Siddur | 20.01.14 22:53)
je to technicky možné, jen to chce aplikaci, která záznam smrti pak sama nahraje na youtube



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin