Ve zkratce
Potraviny s.r.o
5.3.12
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=s01ubofkG8s&feature=player_em...
Klasifikace: zdravi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 05.03.12 20:53)
pracujem na projekte, ktorý tento problém nevyrieši, avšak zredukuje... bohužiaľ si ho budú môcť dovoliť len málokto... resp. vyšia stredná a vyšia vrstva... Každopádne do 4-5 rokov budete mať možnosť uvidieť moj systém v praxy aj v ČR... A potom, pokiaľ budete môcť financujte a kupujte...
Pro matusyho (djb | 05.03.12 22:02)
Tedyn nechci podceňovat, co jste vymyslel, z kontextu vyplývá, že půjde o produkci zdravých potravin, ovšem logicky drahých v tomto směru totiž nevím co je potřeba vymýšlet, stačí všechny metody pro kvalitní chov, pěstování a výrobu jsou známy, jen jsoou drahé a nikdo is na ně netroufne. Pokud to máte drahé, není co vymýšlet, stačí se do toh vrhnout. Revluční by bylo, kdybyste to měl levné.
... (Bořivoj Tydlitát | 06.03.12 01:01)
Nejlepší asi bude, vrátit se opět k malým JZD. Vzpomínám co tady v okolí bylo kravínů. Jenže kdo to bude dělat? Každej by v práci nejraději seděl na prdeli před kompem.
Borivoji, ja bych to sel delat rad !!, .. se mi posral comp .. (steve | 06.03.12 01:39)
.. ale asi by me zavreli za popirani i s kravama a silazim ,, popirat nutnost Bruselu je totiz trestne - to vi kazda krava (i blba ..)
Bořivoj Tydlitát (Tsignotschka | 06.03.12 09:18)
Já to dělám dobrovolně a rád. V rámci zdravé psýchy mi nic jiného nezbývá. Zvířátka nejsou falešná, nelžou, nekradou (jak které :D). Jen nic nevydělám, plácam se +- na nule. A k tomu takové radosti jako daň z nemovitosti (tento rok 5x více než vloni) nebo odpady a už jsem finančně závislý na pracující manželce.
Proto to nikdo nědělá, bo se to nevyplatí. A všem se zdáli vajca za 3,50kč od futrovaných slepiček z nekonečného výběhu moc drahé bo v Penny měli vajca za 1,90. Teď mi ti samí nabízejí i 5kč za vajíčko. Bohužel pro ně mám dost svých odběratelů za 3,50kč a dokud mi nestoupnou náklady, tak zdražovat nebudem. Tzn jsem totálně obchodně nepoužitelný, ale šťastný a spokojený. A čím dříve tenhle nesmyslný systém spadne tím lépe pro všechny.
PS: nemusíte mít kotel zvířat, ke štěstí stačí si pohrabat v zemi, něco si zasadit a starat se o to. Mě někdo říct před 5-ti lety že budu farmařit, tak bych se mu od srdce vysmál. Ono ty změny vypadají hrozně a neuskutečnitelně, ale jak se
Automaticky kráceno
pokračování (Tsignotschka | 06.03.12 09:19)
Ono ty změny vypadají hrozně a neuskutečnitelně, ale jak se dívám zpětně tak se teď musím jen smát jak jsem žil předtím v Matrixu. Třeba v něm žiju furt, ale asi aspoň jsem na více userfriendly úrovni.
Vajíčka (L.C. | 06.03.12 12:34)
Kéž by za 5,- Kč, tady u nás jsou již za 7,- Kč. Když jsem byl malý, měli jsme doma slepice a králíky a zahrádku se zeleninou. Budu muset oprášit vzpomínky a začít, protože jinak to nedopadne dobře. O loňském podzimu už jsme zasadili česnek a jak to tak vypadá, další plodiny budou rychle následovat. Ne, že bych už teď nebral vepřové, vajíčka, brambory a jablka od soukromých zemědělců (od známých, co vím, jak se o vše starají), jenže trocha samostatnosti není nikdy na škodu.
Ještě začnu sbírat bylinky a stát může táhnout, kam slunce nesvítí.
2steve (dub | 06.03.12 15:57)
opravte si prosím skloňování - brusel, bez brusele, v bruseli...
jako prdel, predele, prdeli, ať se vyjadřujeme gramaticky správně:-)
4 "dub" - polepsim se ! (steve | 06.03.12 17:33)
.. a ja myslel, ze - Brusel .., bez hoho ceho - bez brusle ! Ale mate pravdu, stejne jako moje pani profesorka cestiny Vondrikova !! Ta mi porad rikala - steve, nedelejte mi z cestiny hitlerjugend !! Zdravim - "dube" !! @@@@@@
4 Tsignotschka !!! (steve | 06.03.12 17:37)
.. ja na Vas davam pozor a sleduji Vas ! Ani o tom nevite ! A drzim Vam palce za to - co delate !! A preji VSE uplne NEJ - chlape !! @@@@@@
S těma vajíčkama, česnekem.... (Rene Bartosek | 07.03.12 00:38)
Držím palce. A Ať je takovejch lidí čím dále více, a že o to je zájem, mi taky dělá radost. Já se sice v zemi zatím nehrabu, poněvadž nemám kde, ale budu s tím něco muste dělat. Stal se ze mě rostlinožravec, sýrožrout a vajíčkožrout... Kdyby mi to někdo řekl před rokem a půl, tak bych si taky poťukal prstem na čelo. Aspoň pro mě utahování opasků nebude tak bolestivé jako pro požírače bifteků. Přece jenom prohnat pytel brambor a zrní apod. přes prase vyjde trochu draho, ale tláču bych si někdy ještě furt zobnul, na tu budu koukat jako starou lásku do konce života se slzou v oku. :D :D
Nevíte o jak moc jde v ruských volbách
5.3.12
Zdroj: http://rus.ruvr.ru/2012_03_05/67610541/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
Prejav (mt-svk | 06.03.12 13:29)
Zjuganova bol bud prejavom niekoho, kto nevie zhltnut porazku, pripadne niekoho, kto nenaplnil ocakavania svojich mecenasov.
Libyjští "rebelové" se obrátili proti svým spojencům
5.3.12
Kouzelné je, jak o tom referuje oficiální iDnes. V článku Libyjští ozbrojenci rozmlátili hroby padlých Britů, vláda se omluvila není ani slovo o tom, že to byli spojenci Západu, píšou o nich jako o "vandalech". Pokud chcete vědět, kdože jsou ti "vandalové", klikněte si na ruský zdroj níže.
Zdroj: http://rt.com/news/cemetery-libya-graves-desecrate-791/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Co chcete od špinavých professionálních vrahů? (Vodník | 05.03.12 12:37)
Aby měli úctu ke hrobům? Od toho si je NATO nenajalo!
Homs padl
4.3.12
Izrael má kolem stovky jaderných hlavic. Není členem žádné dohody o nešíření jaderných zbraní. Netají se s tím, že jsou namířena na evroská města. Protestoval proti tomu nějaký evropský politik? Kdo to vlastně jsou, ti evropští politikové?
Zdroj: http://rus.ruvr.ru/2012_03_03/67389515/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
Prý měli evropské, americké a israelské zbraně. (Vodník | 05.03.12 12:41)
Doufám, že se o těchto kanálech dovíme víc. Nezavidím těm mujaheddínům, kteří padli živí do rukou syrské bezpečnosti, ale nic lepšího si nezaslouží!
Tooo je skoda, (steve | 05.03.12 12:53)
ze nam uchradnul soudruh venda ! - mohl nam napsat o Homsu nejake "divadlo" ...
Homs osvobozen (pje | 07.03.12 14:31)
Pokud nezapomenete, že vám sprostá sebranka vrahounů z vlastní země zavraždila vašeho otce, obyčejného Syřana ve vojenské službě, tak ctíte Asadovský režim, i když má své nedostatky. Dost Syřanů tohle ví a proto se bojí, že bez Asada a BAASu by lépe bylo jen zázrakem...
Richard Sulík versus předseda parlamentu EU Martin Schulz
3.3.12
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rPla0...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
(Luxor | 03.03.12 18:24)
Ze Sulika mám dost rozporuplné pocity, ale tento jeho diskusní projev byl na jedničku. Mimochodem smekám před jeho brilantní němčinou (pěkný kontrast proti směšně polsko-anglicky blekotajícímu předsedovi Jerzymu Buznovi)
Odporný Voldemordí óbrzmrd Schulz se už vícekrát móóóc hezky projevil při jednáních Europarlamentu, třeba když ho Bloom označil za fašistu. Krásné bylo také jeho prohlášení "všichni Němci mají odpovědnost za holocaust"
Sulík sa sekol (Tamiral | 03.03.12 18:37)
iba v tej solidarite západného Slovenska s východným. ale ináč klobúk dole pred jeho vyjadreniami v tejto diskusii.
Lidé jako Sulík dokáží zažehnout další válku v EUropě (MoUdrostrak | 04.03.12 09:43)
Nemohu si pomoci, ale lidé jako Sulík jsou přesně předurčeni aby dokázali zažehnout další evropskou válku. Pokud k něčemu EU byla a je, tak právě k tlumení excesů typu Řecka, Irska, Islandu...a dalších pravicujících excesů a zrůdných deforem sociopatů.
Pan Sulík sice používá "pravdivé", ale NEKOPLEXNÍ argumenty. Každý, kdo prošel několika třídami obecné školy, tak se přesvědčil, že rychlejší a bystřejší musí občas zvolnit, aby byl dán také prostor těm co jim to tolik nepálí.
Ať už si tedy Slováci vyhlásí obdobu Švýcarska, vytvoří maďarsko, rusínsko a polsko jazyčné kantony. Odstřihnou se od EUropy, zavedou slovenský frank..... Kdysi jim to navrhoval Vlado Mečiarů - a pak to nějak zapadlo.
Sami uvidí, zda je ve světě poptávka po produktech, které Slovensko vyrábí z 90% jen jako přesenou výrobu díky EUR a EU - KIA, Peugeot, Samsung apod. Ono je jedno chtít - a druhé dokázat:-(
(Luxor | 04.03.12 10:17)
Jenže ony se netlumí excesy Řecka, ale z našich daní se zachraňuji soukromé banky.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=20120...
Bankéřům se podařilo zcela zdiskreditovat krásnou ideu jednotné Evropy
2 moudro... (AA | 04.03.12 11:39)
Zadny Sulik bananovu republiku nespasi. Cela SaS vznikla podla mna ako SOP, ci ANO, proste strany na 1-2 volebne obdobia, ktore su silne viazane na podnikatelske kruhy.
OOdbornost jeho strannikov radsej velmi komentovat nebudem, ale: Obrany schopnost Slovenska klesla na historicke minimum; Moderator z komercnej TV je minister kultury? - jasne znicme statnu TV aj rozhlas - za 15 mesiacov pokrocil slusne. A ten posera Miskov? 27 mega EUR daruje Samsungu, ktory si sem nosi robotnikov z vietnamu, rumunska (dokonca aj jeho dodavatelia)...
Nie, to nie su ludia, ktori vytiahnu bananovu republiku z toho bordelu kde sa nachadza
Vážený pane Luxore, co to je - "naše daně"? (MoUdrostrak | 04.03.12 12:12)
Mne nezajímá, kolik na daních platím. Mne zajímá, co za ně dostávám z toho, co si nemohu jinak za své peníze přímo/volbou koupit:
1) Bezpečnost na veřejných prostranstvích.
2) Nízkou kriminalitu a nezaměstnanost, aby nebyl ohrožený můj majetek.
3) Kvalitní (nejen dopravní) infrastrukturu.
4) Stabilní podnikatelské prostředí.
5) Vysokou kupní sílu mého bezprostředního okolí - abych prodal co nejsnáze mé vědomosti a produkty.
6) Proexportní politiku, abych co nejvíce vyvezl a na oblíbené banány, fíky a třtinový rum se nemusel dřít.
Pokud k tomu zlá EU potřebuje moje daně, aby stabilizovala zlé Řecko a zachránila výše uvedené body, nechť si vezme třeba 70-80% mých příjmů. I tak mi zbyde dost. A záchranou výše uvedeného prostředí se tedy i moje světově mnohanásobně vyšší příjmy, nežli mají jiní pozemšťané, zachrání a možná i poposkočí:-)
@MoUdrostrak (Luxor | 04.03.12 12:34)
Jo hned jak jsem to odeslal, tak jsem si uvědomil ten překlep- nemělo být „daně“, ale obecně “mé peníze“.
Mám vás rád, ale jsou hold témata, ve kterých se neshodneme. Obdivuji vaše sociální myšlení. Já se přiznávám, že já takový nejsem. Mě vyloženě sere, když se mi pořád někdo hrabe v kapse, reguluje tržní hodnotu mé práce a z toho co zbyde mi ještě část sežere inflační kyselina způsobená tiskárnami ECB. Jak říkám myšlenka EU krásná, realita tragická (až si kladu otázku jestli to nebyl něčí záměr)
Vážený pane Luxore, jaká je cena "mé práce"?! (MoUdrostrak | 04.03.12 16:42)
Také si Vás velice vážím. Ale rád bych se Vás zeptal, jaká je např. cena Vaší i mojí práce v ráji ODS = ničím neregulované a nesocialisované Africe?
Mohu být excelentní odborník, ale KOMU & ZA CO budu svoji práci prodávat, když v mém okolí je mizivá kupní síla, i když nemusím platit daně, nikdo se mi nehrabe v kapse... Ale ani pro mne neasfaltuje silnice, neudržuje bezpečnost, nedesinfikuje (a ani nevakcinuje) mé spoluoVčany...
Výše daní a "hrabání se v kapse" je podle mne velice relativní: ve zlé socialistické a vysoce přerozdělující Skandinávii pustím na daních půl i více příjmů. Ale svému blahobytnému okolí lehce prodám svoji kvalifikovanou/i nekvalifikovanou práci. A prodám ji daleko dráž, nežli v rájích s nízkými či pražádnými zlými daněmi.
2 Moudrostrak (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 04.03.12 16:42)
Z našich peňazí (tak to vyzerá aj českých) sa nesanuje Grécko, ale nenažrané banky, nevyplácajú sa dôchodky, ale Nemecký výrobcovia zbraní.
Takže čo to vlastne hovoríte?!
preco Nemecko a Francuzsko nepomozu (mt-svk | 04.03.12 19:19)
Grecku tak, ze urobia audit jeho dlhu, suhlasia so zrusenm objednavok zbrani od ich vyrobcov, neklepnu bankam po ruke?
(haban | 05.03.12 14:31)
Je to celé nějaké otočené a postavené na hlavu.
Proč (na prvním místě) nemá "solidaritu" těch pár lichvářů (těch Top 0,9%), co jim půjčuje svoje finanční přebytky, se kterými stejně neví co udělat. Kdyby je utratili za zboží, tak budou stimulovat celou ekonomiku víc než půjčky vládám.
Až lichváři škrtnou všechny dluhy, tak se můžeme začít bavit o solidaritě.
Proč všichni ukazují na Řeky a ne na ty lichváře???
dluhy (hony | 05.03.12 15:19)
Banky, spekulanti utocici na meny a jednotlive zeme jsou hlavni vinici. A presto za poslednich 5 let nikdo z nich nestanul pred soudem a nesedi. To je dukaz toho jak to nadherne sehrali. Pritom tu mame mnoho dukazu o tom jake praktiky pouzivaji pri obchodovani na burzach, atd. Na Recko hazi jenom hnuj aby odvratili pozornost a Rekove jsou ti lini spolu se zbytkem PIIGS zemi. O tomhle uz neni pochyb, uz nikdo nemuze pochybovat o co tu jde a kdo nam maze med kolem huby.. dokud se nevyresi otazka penez, zpusobu jejich tvoreni a pristupu k nim tak tu budou stale ty same krize, boomy, atd. Krize jsou predem planovane a hlavne banky o nich vedi s dostatecnym predstihem. Nemaji co ztratit kdyz se zachranuji z nasich penez !
moudostrak opět slinty jako vždy (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 05.03.12 23:06)
jasně nízká kriminalita apod jsou důležité věci
ale stabilní podnikatelské prostředí vysoká koupěschopnost a proexportní politika
znamená že někde na světě musí existovat oblast řádově větší kde tyto věci nebudou jinak to nefunguje
přesně tímto způsobem - parazitickým vysáváním a vykořistováním zbytku světa prosperovalo a prosperuje například tebou opěvované německo
ano je to ekonomikcý systém kde se víc chdáků skládá na blahobyt menšího počtu privilegovaných tebou oslavovaných všichni to tak mít nemůžou takže být tebou raději držím hubu
Aristokrate, on to ví! (Duanitta | 06.03.12 09:05)
Luxore, (pje | 07.03.12 14:43)
budiž vám čest. Jde o to, že osamělé od systému oddělené plahočení se může velmi snadno přejít v plážení se, prakticky nikdy ve vzpřímenou chůzi či běh pro radost. Pokud se v potu tváře a s únavou těla i ducha usilujete bez ohledu na okolí blízké i vzdálené se uživit, něco je špatně. Buď jste láný a děláte to špatně nebo vaše okolí nemůže nebo nechce vám vyjít vstříc a nekomplikovat vám váš život. Systémové myšlení vychází z intuitivní sociální citlivosti. Proto ani mně nevadí vysoké daně (tak jako skandinávcům) a toužím po jejich stabilitě a uměřeném životním stylu...
Rusko si meje ruce
3.3.12
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/rusko-pritvrdilo-vuci-syrii-zadny-spe...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a kutra
Ani bych neřekl (meloun | 03.03.12 08:14)
Ani podle článku v odkazu mi nepřijde, že by si Rusko mylo ruce a pochlebovalo amíkům. Dokonce bych řekl, že Rusko mírně přitvrdilo, když zopakovalo, aby se západ pod vlivem emocí nevměšoval do situace v Sýrii. Ona ta ruská mluva je truchu jiná než mluva mocných ze západu. Rusko se ve svém postoji většinou verbálně nevyjadřuje ostře, ale jako by naznačuje, čímž dává prostor druhé straně se ctí vycouvat:-). Jako příklad radar v ČR. Putin tenkrát prohlásil "radar v ČR by byl problém, ale já a prezient Bush jsme přátelé a tak problém nebude" a skutečně se výstavba radaru nekonala a nevěřím že by to bylo tím přátelstvím.:-)
Po prvé neverte všetkému, čo je na iDes. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 03.03.12 08:32)
Pokiaľ je to pravda, čo si myslíte, že píšu, tak Rusi trochu vylepšili pascu čo si vedenie USA vykopala, akísi Vietnam 2.1 (Afganistan a Irak nie je vylepšená pasca).
Moja teória je toto:
-Rusy verejne proklamujú, že Sýria nie je dôležitá (to isté urobili amíci s Kuvajtom)
-v tichosti Rusy vyzbrojujú Sýriu zbrane+inštruktori
-pomáhajú režimu sa zbavovať "ozbrojenej opozície"
Kto má správne (spravodajské) informácie a a vie dať do hromady 1+1, vidí na míle, že je to horšia pasca než Vietnam, len tí fanatický idioti vo vedení NATO a Izrael.
Ktokoľvek sa tam vstúpi s vojenskou silou, je odsúdený na neúspech, či má atómovku alebo nie.
Ja som jaksi nepochopila, v com Rusko pritvrdilo, (mt-svk | 03.03.12 08:38)
ved povedalo to iste, co tvrdi stale, staci si to prelozit. No a najma, nikde nekritizovalo Asada.
Rusko kritizovalo Asada (petesv | 03.03.12 11:35)
reformy měly přijít dřív. Ale jak chcete jednat s neozbrojenou, mírumilovnou opozicí, která má tanky, pancéřovky, kalašniky? Co ty můžeš očekávat od Rusů? Že ti zasunou ten svůj Topol-M rovnou do zádele a odpálí to. Dokonce to schvaluji.
nadherna ukazka zkreslovani zprav (martas300 | 03.03.12 14:07)
Syrska armada se snazi,aby se do zeme nedostali z venku zbrane pro tzv.rebely (zapad o tom vazne uvazuje),a tak je hranice okolo cele Syrie pod plnou kontrolou armady.To zpusobilo nemale problemy Rusku,ktere ma v Syrii zakladnu.Rusko samorejme jednalo podrazdene,a co z toho vzniklo si ted muzeme vsichni precist ve zpravach jako byla tato.
(Luxor | 03.03.12 14:50)
No jestli toto tedy byla podrážděná reakce Ruska to tedy fakt nevím. Mě přišla spíše typicky oportunistická. Váš idol Putin opět hlavně zdůrazňoval že s Odumbou a Cameramanem na věčné časy a nikdy jinak
Putin (mt-svk | 03.03.12 18:51)
nie je mojim idolom, ale tu fakt nevidim nic take. Proste diplomatickejsie zopakovali svoju poziciu vot vsjo. :)
Mimochodom, (mt-svk | 03.03.12 18:53)
kritiku Asada naozaj nevidim. :)
2 Luxor (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 03.03.12 19:08)
V niektorých prázdnych hlavách, váš názor je správny, v skutočnosti Putin len toľko, že Rusku nebude vadiť keď z toho západ vycúva. Keď ale tento výrok interpretujú tak ako Vy, tak to dopadne ako Vietnam.
@Oracle (Luxor | 03.03.12 19:21)
To jste mi to teda nandal. Předpokládám, že máte fotku toho čekisty Putina doma na zdi a každý den se k němu modlíte
2 Luxor (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 03.03.12 23:39)
lol
Ad fotka Putina- nie nemám, ale rozmýšľam nad tým, že jednu zakúpim :D
Ad prázdna hlava- nuž je faktom je, že na kľúčových miestach sedia karieristi, ktorý odhodili aj posledné zbytky zdravého rozumu a Váš názor by vyvolal určite tú správnu ozvenu, ktorá by ich primäl jednať tak ako som to opísal.
Takže nebolo to myslené ako si to myslíte. :)
Diplomatická mluva. (Rene Bartosek | 04.03.12 03:13)
Západ má možnost se v tichosti stáhnout. Velmi rozumné, mnohem lepší než hloupým ukazováním bicepsu nahrát bezpáteřním figurám jako Romney. Zatím premiér Putin nepotřebuje za každou cenu sbírat populistické body pro vítězství v presidentských volbách. Část Severní flotily je stále na cvičení ve Středozemním moři, v tichosti není to třeba zdůrazňovat. Podpořit nezávaznou rezoluci vyzývající všechny strany konfliktu k zastavení násílí nic nestojí, a nijak to nezměnilo nic na předchozím vetu v RB.
@Oracle (Luxor | 04.03.12 08:22)
Aha, špatně jsem si to vyložil. Omlouvám se Oracle.
Já mám prostě problém věřit člověku, který už v 17 letech vstoupil do vražedné organizace a udělal tam závratnou karieru. Já Putinovi nejvíc zazlívám, že intenzivně nepracuje na opozici vůči USA a leze jim do prdele. Nemyslel bych si, že to někdy řeknu, ale život ukázal, že nejstabilnější je bipolární svět.
to MT-svk (petesv | 04.03.12 13:25)
ved povedalo to iste, co tvrdi stale, staci si to prelozit. No a najma, nikde nekritizovalo Asada - Kritizovalo. třeba: http://www.zman.com/news/2012/02/07/119910.html.
V Sýrii jsou mezitím katarské a britské oddíly speciálního určení. http://rus.ruvr.ru/2012/02/10/65782457.html
http://rus.ruvr.ru/2012/02/10/65752535.html
Bůh potrestej Británii, už toho svinstva stačilo.
Syrská armáda zadřela v Homsu francouzské vojáky (petesv | 04.03.12 13:43)
http://rus.ruvr.ru/2012/02/10/65752535.html
Dobrý, co? Asi tam přednášeli o demokracii. Mimochodem, vynořily se teorie, že drahá ropa hraje na ruku Západu - 60% ceny PHM jde ve formě daní do rozpočtu. Takže tento stav budou udržovat. Navíc vzrostla poptávka po USD. Kdo se má v tomto vyznat.
4 "petesv" (steve | 04.03.12 15:40)
1./ - francouzsti vojaci" - je Legie, - tudiz opet zoldaci vsech narodnosti posbirani napric svetem .., stejne jako Blackwater - dnes CX, Purpurova garda - latinska amerika, apod. V Libyi bylo vedle Cizinecke Legie i 3000!! DANU (Dansko) .. no comment !
-- k poptavce po dolaru: "big FUCKING BULLSHIT !! Zeptejte se Sorose jek to udelal s Librou a mate odpoved na poptavku po dolaru .. @@@@@@@@@@
2 Luxor (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 04.03.12 17:01)
Putin vstúpil do zahraničného vetvy KGB, pracoval mimo územie CCCP. Čo sa týka jeho politiky niekoľko poznámok:
-Putin síce používa diplomatickú mluvu, ale v tichosti pomaly ale isto podrýva moc USA spolu s Indiou, Čínou, Pakistanom a Iránom
-podmienky sú také, že keby kopol do USA ohrozil by svoje pozície
-budú voľby, ktoré musí vyhrať
-musí najprv vysporiadať s prodemokratickou opozíciou čítaj vlastizradnými predajnými kurvami platených z kongresových fondov USA na podporu demokracie (pomocou týchto fondov dosadzujú a podporujú diktátorov ako Saakašvili)
to petesv (mt-svk | 04.03.12 19:16)
mala som na mysli dotycny clanok, kde kritiku nevidim. :)
K Putinovi, len boh vie, co sa udialo za dvermi rokovania Putin-Kissinger, udajne sa pridal na ich stranu, neviem. No viem, ze prave Putin fakticky suhlasil jednotkami NATO na uzemi Ruska.
Putin bruslí v rámci možností (petesv | 05.03.12 06:02)
Pořádnou válku nechce, ani já ne. Vy jo? Tak podporujte opozici. Nezapomeňte, kolik je v Česku nepřizpůsobivého obyvatelstva. Už pomalu tolik co v Kosovu. Ne že v Sýrii, tady to vybuchne jak granát. Asi se jim postavím do čela. Uděláme někde v Mostě svoji republiku. Budu dělat prezidenta. Postavíme celnice, budu vybírat clo. Rum bude zadarmo, místo sociálních dávek. Spousta kasín a bordelů. Z toho budeme žít. Kdo mě chce za prezidenta, ať hlasuje teď. Mám rozhodně lepší program než Klaus s Havlem dohromady.
to petesv (mt-svk | 05.03.12 10:18)
hlasovat za opoziciu, to mozeme rovno Rusko rozpredat. A to sa tyka aj Zjuganova s Zirinovskym. Dufala som, ze aspon jeden z dvojice Levasov-Ivasov budu ako kandidati, ibaze Nikolaja Levasova podvodom odpalkovali (UVK odmietla kandidaturu, udajne kvoli tomu, ze nezil poslednych 10 rokov v Rusku, pritom v ustave o tom niet ani slova, vravi sa, ze musi minimalne 10 rokov zit v Rusku a nie poslednych 10 rokov) a Ivasov kandidaturu stiahol. Uvidime, snad Putin, vdaka podpore ludi odstrani verbez okolo seba a konecne nastupi kurz na rozvoj Ruska.
->petesv (pje | 07.03.12 14:53)
Já vám velice fandím, pokud půjde o separatistický stát okresní rozlohy. Zbývající ČR by se tak rázem stala kulturní a prosperující zemí...
EU uznala sýrské "rebely" jako oficiální reprezentaci Sýrie
2.3.12
"Evropská unie podporuje sýrskou opozici v jejím boji za svobodu, důstojnost a demokracii a uznává Sýrskou národní radu jako jedinou legitimní reprezentaci Sýrie. Vyzývá všechny členy sýrské opozice, aby se ve svém mírovém boji spojily," praví se v přijatém dokumentu.
Drzost EU je doslova dech beroucí. Místo oficiální vlády uznávájí grázlové z EU gangy vrahů a teroristů za jediné představitelé suverenního státu. Takhle přesně to bylo i v Libyi, vzpomínáte?
Kupodivu oficální sračkomety o tomto důležitém kroku dosud mlčí.
Zdroj: http://en.rian.ru/world/20120302/171693111.html
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Ano - presne tak to funguje .. (steve | 03.03.12 00:34)
dnesni "libyjska vlada" venuje na podporu "syrskych bojovniku" 100 Milionu !!
----
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/1...
(haban | 03.03.12 02:13)
Jak se do Syrie volá, tak se ze Syrie ozývá.
Kdo Syrii jámu kopá, sám do ní padá.
Nedělej Syrii to, nechceš aby dělala ona tobě.
Bližší Brusel nežli Damašek.
Čím EU dobře, peklem se ti odmění.
Jako bys nosil dříví do EU.
Dvakrát miř, jednou střílej.
...
4 haban .. (steve | 03.03.12 08:07)
.. libyjska: .."kde je ta voda ? - na hrbitove zakopani"
---
.. ceska: .. "tak dlouho se chodi s hrncem pro ucho - az ji nekdo chyti"
Po tom čo sa popálili Líbyou, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 04.03.12 17:02)
tomu sa ani nečudujem.
a nebo (omega13 | 05.03.12 08:33)
vrána k vráně sedá,
rovný rovného si hledá
Řecko se domáhá auditu svého dluhu - stále marně
2.3.12
Zdroj: http://afinabul.blog.cz/1203/v-grecku-sa-domahaju-auditu-ich...
Klasifikace: politika,ekonomika,finance Zprávu vložil/a maru
Jasne, že márne. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 02.03.12 20:42)
Však bankári by prišli o dobrý biznis, keby vyšla pravda najavo.
Evropští poslanci žádají v ekonomické a finanční krizi navýšení platů
2.3.12
Pokud bude toto navýšení příští měsíc v Bruselu potvrzeno, bude to znamenat zvýšení platu každého poslance o 2.500 liber ročně + více peněz na výdaje a navýšení důchodů. Konečné náklady na evropské poslance by pak v příštím roce dosáhly částky £1.55 miliardy liber.
Zdroj: http://www.express.co.uk/posts/view/302644/302644
Klasifikace: ekonomika,krimi,finance Zprávu vložil/a maru
.. ja bych jim to dal, protoze - kdyz jim to nedame .. (steve | 02.03.12 19:34)
.. tak si stejne vezmou 3 az 6 milionkrat vice .., a znate to: - ..." co jsme si - to jsme si, - musime si pomahat, - a nejsme jako oni."
Sarkozy se musel ukrýt před francouzskými Basky do kavárny
2.3.12
Sarkozy pak obvinil rozlobený dav ze spolupráce s teroristickou organizací ETA.
Zdroj: http://www.repubblica.it/esteri/2012/03/01/foto/uova_contro_...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a maru
Hmm, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 02.03.12 17:35)
iste ETA nejakým mystickým a veľmi komplikovaným spôsobom nielen dostal ľudí do bankrotu, primäl štát aby vyplácal bankárov z peňazí daňových poplatníkov, ale aj urobil to takým spôsobom, že ľudia z toho obviňujú vládu a Sarkécyho, aby potom ich mohli hádzať vajíčkami a papierom.
Dodávam: Steve so mnou určite súhlasí, že za holokaust môže ETA.
Teraz vážne, uveria to Francúzi Sarkécymu? Myslím si, že on mal šťastie, o málo viac rozvášnený dav a ho zlynčujú a koľko Francúzov by oslávil jeho smrť.
.. samozrejme, ze "ETA", ostatne - maji to uz ve svem nazvu (steve | 02.03.12 19:29)
ETA - "Eto Tjazolye Antysemyty"
Pan profesor Tichý (AMU) vrátil Dobešovi medaili
2.3.12
Zdroj: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/profesor-amu-tichy...
Klasifikace: politika,kultura Zprávu vložil/a maru
Tenhle profesor (Tsignotschka | 02.03.12 17:38)
patří k elitě národa, narozdíl od těch kašparů ve vládě.
Dobeš je sám kašpar... (Destanov | 02.03.12 22:58)
Jo Dobeš ten určitě...Sám je jeden z největších kašparů ve vládě...stačí se podívat co se za jeho fungování ve školství děje...
HN: Vondrův případ Promopro končí, padnou obvinění
2.3.12
Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/hn-vondruv-pripad-promopro-...
Klasifikace: politika,krimi Zprávu vložil/a mkadlec
Z tejto slučky sa vyšmykol. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 02.03.12 17:47)
Z tej slučky ktorú pripraví lynčujúci dav Sášenkovi a jeho "priateľom" (aj z justície-viď posledný škandál s kresličom z autobusu) už nevyšmykne. Hoci defenestrácia v Česku má väčšiu tradíciu.
Nezabúdajme lynč je veľmi demokratické, takpovediac kvintesencia demokracie, na jednom konci rozzúrený dav, ktorý má moc, na druhom konci "ten chlap" ktorého idú obesiť alebo defenestrovať.
"Strom svobody je obcas treba zalet krvi" - US president - Jefferson (steve | 02.03.12 19:20)
steve: (Jiří Koubek | 03.03.12 06:09)
"... vlastenců a tyranů"
Jenže, komu by se dnes chtělo rolévat svou krev?
2 Koubek: (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 03.03.12 08:40)
Tyran sa vždy nájde (v tom máte pravdu) a čo sa tíka vlastencov, nejaké nemehlo vždy zomrie pri zvrhnutí tyrana.
Tak tohle za válku stojí
1.3.12
Tohle USA nesmí připustit, i za cenu světové války, třeba i jaderné. V opačném připadě občanská válka v USA a pád do propadliště dějin. Takže Lybie, Syrie, Irán, Kavkaz, Severní Kavkaz, Rusko atd. ...
Rozum to nebere, ani ho v tom nehledejte. Naši písálci v mainstreamu to nějak zdůvodní. Bude se šířít svoboda i demokracie do posledního nesvobodného. Navíc nerosty se hodí, bez nich Čína ani nevrzne.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2012_02_28/67108602/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
... (Destanov | 01.03.12 16:41)
No ono to koneckonců není dlouho, co americký ministr obrany nepokrytě označil země BRICS za ohrožení národní bezpečnosti...mizerný amíci!
.. toz - to Vam povim, sousedi - (steve | 01.03.12 18:13)
tohle je tezky kalibr, tohle jim za ten jejich "ocistny nuklearni ohen" napric planetou - stoji. Takze - ted to maji Iranci dobre !! - ted je vyvrazdi z jineho duvodu ..
V tomto světě všechno něco stojí (Karel z Čech | 01.03.12 18:20)
Za podržení eura a dolaru musí lichváři něco obětovat nebo půjdou do kytek. Je to vážné rozhodování - přesně však podle západem daných pravidel. Tak dlouho se chodí se džbánem ......
Potrestání Íránu se bušistánu vydařilo (Karel z Čech | 01.03.12 18:39)
Írán teď musí ropu namísto za nehodnotné dolary a eura prodávat za zlato. To jistě trest jako bejk.
Irán súhlasil získať zlato na výmenu za ropu
čm déle je drženo auro a dolar (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 01.03.12 18:41)
tím pravděpodobnější je až obě měny padnou bude to znamenat konec celého ekonomického systému
budme rádi že tak ti pánové činí kdyby dali v roce 2008 volnou cestu tržním silám a bankrotu tak by se z toho mohl kapitalismus vylízat dnes je čím dál víc jasné že bankrot bude pro něj smrtící rána ze které se nevzpamatuje
2 Karel (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 01.03.12 19:08)
Tomu sa hovorí, motyka sa vystrelila. Čítal som článok, je v tom dobrý kus propagandy, ako by pre Irán bol problém že nesmie brať krachujúce $ & €. Skôr si myslím, že embargo zo strany EU a USA nielen dávno čakali, ale aj uvítali. Náramne uľahčili Iránu situáciu v prípade minimalizovania strát krachu $ & €. Z ekonomického hľadiska budú ostrovčekom stability v mori rútiacich sa arabských ekonómií.
Politkovská, Litviněnko ...
1.3.12
Má za ušama, přijemně mě překvapil. Za každým zločinem hledej komu prospěl. Bez tohoto postulatu by dnešní policajti nemohli ani pracovat. Politkovská nebyla nic jiného než takováto oběť. Přestala být užitečná a začala reptat. Čečenská stopa? Přece Berezovský vladl Jelcinovi a byl jedna ruka s čečenskými "bojovníky". Štěkot opozice pro Putina v jeho situaci není ani tolik co muší bzukot. Proč by měl vraždit nějaké naprosto bevýznamné figurky, které neposlouchá ani 1% voličstva? Ovšem ten řev po vraždě je o něčem jiném, takže komu to prospělo?
Litviněnková vdova v anglijském tisku prohlásila, že Litviněnko pracoval pro MI 6, a že ona o tom promluví. Takže přeběhlík od KGB, takových v 90-ch letech bylo! Zůstala totíž bez apanáže a takto vydírá chlebodárce, co na ni zapoměli.
Otec Litviněnka žije v Italii v naprosté bídě a žádá vracení ruského občanství. Prosí za odpuštění, co všechno namluvil svého času, když o něj byl zájem. http://www.1tv.ru/news/world/198339 Pamatujete si na ten povýk po smrti Litviněnka? Anglani žádali změnu ruské ústavy, aby jim Rusko vydalo své občany ke stíhání(!?). Větší drzost už nejde ani představit. Jeden z hlavních obviněných prohlásil, že Litviněnko byl pro něj naprosto bezvyznamný známý, který ho urgoval, aby se sešli. Takže tam se v té restauraci stavil cestou na letiště i se svými dítětém. Měl mít u sebe něco jedovatého, radioaktivního v ceně stovek tisíc USD? Na Litviněnka by stačil obyčejný jed na krysy, ani za to nestal. Uvažujte komu ty skandály prospívají? Jestli chcete trochu rozumět, kde se vzali ruští oligarchové - 14 z 15 zadarmo zprivatizovali, o čem byl Jelcin, a o co doopravdy jde v nynějších volbách - koukněte třeba na film "пирамммида". Jenom místo Molčanov dosaďte Mavrodi, misto Beljavský Berezovský, ostatní sedí.
Zdroj: http://www.lenta.ru/news/2012/02/29/victim/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
Jěště se čtyřikrát vyspinkáme (MoUdrostrak | 01.03.12 21:15)
a sensační a mysteriozní Vladimir Vladimirowich bude opět na dlouho presidentem:-)
Mnoga lijeta, mnoga lijeta, mnoga lijeta - živijó!
nevím kde bere sílu (petesv | 02.03.12 12:53)
Co tak sleduji, Putin obden navštěvuje trochu významnější podniky po celém Rusku, od Kamčatky po západní hranice. Nevím, kde na to bere sílu. Pamatujete si Klause nebo Havla, že by se zajímal, nedejbože podpořil Tatru, Poldi, nebo Vagonku ve Studénce, dokud tam byla? A co tak Svit a obuvnický průmysl? Sklo a porcelánky? Značka "znojemské okurky" patří němcům. Tuto krásnou a soběstačnou zem obrátili naruby. Ne komouši,ale za posledních 20 let. Klaus poradí nanejvýš tak přednášet svoje liberální teorie o ruce trhu. Ne že Rusko, Česko surně potřebuje osobnost ala Putin, nebo propadne do nicoty a postavení na úrovni Nikaragui. Možná už je pozdě na záchranu, školy chrlí právníky místo soustružníků, kde vzít kvalifikovanou pracovní sílu? Zase na Ukrajině? Už tak lehko nepůjde, raději jezdí vydělávat do Ruska. Tak to je.
Americký kontinent bol v dobe ľadovej zrejme osídľovaný ľudmi z Európy
1.3.12
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_28/67097619/
Klasifikace: kuriozity,veda Zprávu vložil/a jan26
Vládne jednotky prevzali kontrolu nad "rebelskými" štvrťami mesta Homs
1.3.12
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_29/67186253/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a jan26
Pevně věřím (hluban | 01.03.12 16:21)
že syrským bezpečnostním silám pomáhají při úklidu ussáckého bince i ruští specialisté. Nedávná návštěva nejen šéfa ruské rozvědky snad již přináší ovoce.
Dvaja novinári. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 01.03.12 17:28)
Prečo mám ten dojem, že to boli "novinári" čítaj agenti CIA (alebo inej "západnej" tajnej služby)? Čo tí dvaja hľadali v okupovaných štvrtiach medzi "ozbrojenou opozíciou"?
4 Oracle .. (steve | 01.03.12 18:03)
.. souhlas. Ta jednooka "muza deemograzie" byla v Iraku, Afghanistanu, Libyi - a vzdy v tabore onech "humanitarnich zabijaku" posbiranych po vsech smetistich a skladkach lidskeho odpadu ..
.. Takze je skoda, ze ji poslali za vendou az ted .., ale stejne - presto to cloveka potesi ..
Agenti CIA, krytí průkazy novinářů (MoUdrostrak | 01.03.12 21:17)
pobývali na suverénním syrském territoriu bez řádných systských víz!
I to o mnohém svědčí:-(
Zatčeno 25 údajných Anonymous
29.2.12
Zpráva neuvádí, zda budou zadrženi podrobeni výslechu právem útrpným, pouze radostně konstatuje, že si musí (chlapci z Anonymous) uvědomit, že jejich virtuální činnost nese ovoce v reálném světě.
Zdroj: http://www.wired.com/threatlevel/2012/02/anonymous-arrested-...
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
spolupráca polícií ako za starých dobrých čias (jan26 | 01.03.12 07:32)
Bezpečnostné zložky týchto štátov majú bohaté skúsenosti s potieraním "komunistickej hrozby", teda logicky aj s právom útrpným i "vaporizáciou" členských celých politických strán. Spolupráca ako v časoch strýčka Pinocheta...
Týden neklidu
29.2.12
Zdroj: http://www.pozitiv.cz/tydenneklidu/
Klasifikace: veda Zprávu vložil/a Lin
Klient (Jarmila | 29.02.12 20:24)
Mocní tohoto světa se snaží z celého lidstva nadělat klienty. To jsem si všimla už dávno, že tenhle termín zavádějí uměle do všech sfér života: Klient bankéřů, místo turisty klient, místo pacienta taky klient, no a teď místo studenta už taky jenom klient.
(kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.02.12 21:12)
Místo občana pouze klient atd. atd.
Zkrátka a dobře. Právo žít má jenom ten, kdo může a chce platit. Ostatní můžou tak akorát přežívat na pokraji společnosti.
(haban | 29.02.12 21:51)
Žeby další krok evoluce?
Kapitalismus -> Korporatismus -> Klientelismus
haban (Tsignotschka | 29.02.12 22:14)
nazyvejte veci pravymi jmeny, mel jste mit za sipkama --> fasimus
(haban | 01.03.12 00:43)
Nebude to další K?
Co třeba Kleptománismus??
Dovolim si nesuhlasit (herbert | 01.03.12 08:22)
Nesnazia sa z ludi robit klientov, ale zdroj. Zdroj penazi, lacnej pracovnej sily. Klient je iba eufemizmus.
Jak je to s temi akademickymi svobodami (Pavel -Čert- Němec | 01.03.12 10:02)
by mohl vypravet Norman Finkelstein
Zpráva dne: senát schválil zákon o Havlových zásluhách
29.2.12
http://www.novinky.cz/domaci/260470-senat-schvalil-zakon-o-uznani-havlovych-zasluh.html?ref=zpravy-dne
Je to k zamyšlení. Z mého pohledu je výše uvedený „tvor“ (vskutku jsem dalek použít v souvislosti s touto kreaturou termín člověk) vlastizrádce a kolaborant. A nejen to. Jen spojení tohoto jména se jménem pana M.R.Štefánika je zločin. V takovém případě pochopitelně každý, kdo obhajuje takové „osobnosti“, je také vlastizrádcem a kolaborantem. Je tristní, že zrovna 52 jich sedí v senátu.
Chtěl bych zdůraznit, že tento názor nevyjadřuje názor pana editora, kterému bych tímto nechtěl způsobit žádné potíže. Uvědomuji si, bez ohledu na rádobysvobodu slova a projevu, odsouzením výše uvedené zrůdy porušuji „zákon“. Dělám to ale také s vědomím, že porušení zákona, který je výsměchem, plivancem a fackou do obličeje všem slušným lidem, je povinností každého občana a vlastence.
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a L.C.
Kdy soudruzi počítají, že zákon vstoupí v platnost? (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.02.12 20:00)
Ať vím, hned se půjdu udat, to kurva nemá obdoby.
Krysin (Jarmila | 29.02.12 20:16)
Doufám, že už se Krysin smaží v pekle za to co českému národu provedl. Ta diskuse na Novinkách je taky kouzelná- ani jediná pochvala na adresu Krysina. Pouze senátoři mají jasno.
Pro: baba_Blažková (L.C. | 29.02.12 20:54)
Předpokládám, že nejspíše okamžitě. Co kdyby někdo pochyboval, než ten paskvil přijde v platnost.
Opravdu netuším, co dělat, ale začínám být čím dál nasranější. Až z toho vzteku začínám mít strach.
Pochybovat? (Tsignotschka | 29.02.12 22:22)
nad cim? Ze Venca Havel pod rouskou pravdy a lasky nechal rozkrast zem a vrhl ji do sparu mezinarodnich korporaci (bank) a zrusil jeji suverenost? tak nad tim nepochybuju
Ikdyz vlastne V.H. nebyl vlastizradce, pro svou zem toho prece tolik udelal. Jen to nebyla CR.
(haban | 01.03.12 00:38)
(Jejich)pravda a (sebe)láska zase zvítězila. 52 namyšlených individuí rozhodlo o tom, co si smí o někom myslet, povídat, psát zbývajících 10.500.000 ??? Nebo jsem to špatně pochopil? Jak je to myšleno?
Tady už chybí jen Václav
Caligula aby mezi ně jmenoval svojeho koně.
Tak nám teď k popíračům (Karel z Čech | 01.03.12 10:32)
holokaustu přibudou i popírači zákonem stanovených zásluh zločince V. Havla. To už aby naše vláda začala stavět další nové věznice, ať je kam popírače zavírat.
Na věznice bych to neviděla. (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 01.03.12 11:51)
Spíše na domácí vězení s obojkem či náramkem, plus odstřihnutí od netu, abychom nemohli své nebezpečné a ideově závadné myšlenky šířit dále.
Chtěl bych tento zákon porušit (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 01.03.12 13:19)
Mohu ? Prosím nějakého právníka o radu jak to udělat. Pokud je totiž zákon neporušitelný není to pak zákon, ne ?
Domácí vězení a náramky (L.C. | 01.03.12 13:32)
Domácí vězení a náramky by určitě nepomohly. Já své ideově a politicky nekorektní myšlenky, zejména ty o tomto agentovi, zločinci a válečném štváči, šířím, kudy chodím. Takže v mém případě by pomohl jedině kriminál nebo provaz. Teoreticky by mi mělo stačit jen držet zobák, jenže já už jsem tak nasraný, že už to prostě nejde. Navíc se cítím ošizen tím, že ten šmejd již s odpuštěním zdechnul, protože ten měl viset lidem na očích, dokud by jeho tlející mrtvolu neroznesli krkavci po vlastech českých.
Krvavá Madla (haban | 02.03.12 13:49)
Krvavá Madla - nové české strašidlo z kategorie "Upíři - humanitární bombardovači"
Osudový přeřek Madelejno Korbhelové/Allrigtové na pohřbu Havla (Maiden = panna)
Nebo spíš osudová pravda? Dá se to pochopit různě :]
"Jako prezident zdechl nový život nejen (v) této republice, ale také hluboce zakořeňeným tradicím humanismu Komenského a Masaryka"
"Jako prezident zdechl. Nový život nejen této republice ale také hluboce zakořeňeným tradicím humanismu Komenského a Masaryka!"
jak porušit zákon (te | 02.03.12 19:15)
to také nevím
tak si založte web s výstižným a vyzývavým názvem
adresy (60kc/měs. domena 2. radu)
kde bude 100 nejlepších článků popisujících havlovy přehmaty
počínaje přepisem jeho známého projevu na začátku jeho prezidentování
pokračujíce přepisy dopisů od lidí, co jej znali osobně apod.
pokud se to dostane do medií, bude zajímavé sledovat, co se stane po podepsání zákona
pokud by k nečemu soudnímu došlo, tak obsah webu smažete a na přední stránku dáte kopii soudního rozsudku
bude to pěkný pomník svobodě
ale zákon jsem nečetl, podle názvu uznává havlovy zásluhy,
tedy možná jen nemůžete tvrdit, že havel ČR nepomohl,
ale neobírá vás to nijak o právo poukazovat na jeho přehmaty
jak říkám, nečetl jsem to
USA sa chystá vyzbrojiť bojové lode elektromagnetickými zbraňami
29.2.12
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_29/67144702/
Klasifikace: technika Zprávu vložil/a jan26



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin