Ve zkratce
Tak tohle za válku stojí
1.3.12
Tohle USA nesmí připustit, i za cenu světové války, třeba i jaderné. V opačném připadě občanská válka v USA a pád do propadliště dějin. Takže Lybie, Syrie, Irán, Kavkaz, Severní Kavkaz, Rusko atd. ...
Rozum to nebere, ani ho v tom nehledejte. Naši písálci v mainstreamu to nějak zdůvodní. Bude se šířít svoboda i demokracie do posledního nesvobodného. Navíc nerosty se hodí, bez nich Čína ani nevrzne.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2012_02_28/67108602/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
... (Destanov | 01.03.12 16:41)
No ono to koneckonců není dlouho, co americký ministr obrany nepokrytě označil země BRICS za ohrožení národní bezpečnosti...mizerný amíci!
.. toz - to Vam povim, sousedi - (steve | 01.03.12 18:13)
tohle je tezky kalibr, tohle jim za ten jejich "ocistny nuklearni ohen" napric planetou - stoji. Takze - ted to maji Iranci dobre !! - ted je vyvrazdi z jineho duvodu ..
V tomto světě všechno něco stojí (Karel z Čech | 01.03.12 18:20)
Za podržení eura a dolaru musí lichváři něco obětovat nebo půjdou do kytek. Je to vážné rozhodování - přesně však podle západem daných pravidel. Tak dlouho se chodí se džbánem ......
Potrestání Íránu se bušistánu vydařilo (Karel z Čech | 01.03.12 18:39)
Írán teď musí ropu namísto za nehodnotné dolary a eura prodávat za zlato. To jistě trest jako bejk.
Irán súhlasil získať zlato na výmenu za ropu
čm déle je drženo auro a dolar (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 01.03.12 18:41)
tím pravděpodobnější je až obě měny padnou bude to znamenat konec celého ekonomického systému
budme rádi že tak ti pánové činí kdyby dali v roce 2008 volnou cestu tržním silám a bankrotu tak by se z toho mohl kapitalismus vylízat dnes je čím dál víc jasné že bankrot bude pro něj smrtící rána ze které se nevzpamatuje
2 Karel (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 01.03.12 19:08)
Tomu sa hovorí, motyka sa vystrelila. Čítal som článok, je v tom dobrý kus propagandy, ako by pre Irán bol problém že nesmie brať krachujúce $ & €. Skôr si myslím, že embargo zo strany EU a USA nielen dávno čakali, ale aj uvítali. Náramne uľahčili Iránu situáciu v prípade minimalizovania strát krachu $ & €. Z ekonomického hľadiska budú ostrovčekom stability v mori rútiacich sa arabských ekonómií.
Politkovská, Litviněnko ...
1.3.12
Má za ušama, přijemně mě překvapil. Za každým zločinem hledej komu prospěl. Bez tohoto postulatu by dnešní policajti nemohli ani pracovat. Politkovská nebyla nic jiného než takováto oběť. Přestala být užitečná a začala reptat. Čečenská stopa? Přece Berezovský vladl Jelcinovi a byl jedna ruka s čečenskými "bojovníky". Štěkot opozice pro Putina v jeho situaci není ani tolik co muší bzukot. Proč by měl vraždit nějaké naprosto bevýznamné figurky, které neposlouchá ani 1% voličstva? Ovšem ten řev po vraždě je o něčem jiném, takže komu to prospělo?
Litviněnková vdova v anglijském tisku prohlásila, že Litviněnko pracoval pro MI 6, a že ona o tom promluví. Takže přeběhlík od KGB, takových v 90-ch letech bylo! Zůstala totíž bez apanáže a takto vydírá chlebodárce, co na ni zapoměli.
Otec Litviněnka žije v Italii v naprosté bídě a žádá vracení ruského občanství. Prosí za odpuštění, co všechno namluvil svého času, když o něj byl zájem. http://www.1tv.ru/news/world/198339 Pamatujete si na ten povýk po smrti Litviněnka? Anglani žádali změnu ruské ústavy, aby jim Rusko vydalo své občany ke stíhání(!?). Větší drzost už nejde ani představit. Jeden z hlavních obviněných prohlásil, že Litviněnko byl pro něj naprosto bezvyznamný známý, který ho urgoval, aby se sešli. Takže tam se v té restauraci stavil cestou na letiště i se svými dítětém. Měl mít u sebe něco jedovatého, radioaktivního v ceně stovek tisíc USD? Na Litviněnka by stačil obyčejný jed na krysy, ani za to nestal. Uvažujte komu ty skandály prospívají? Jestli chcete trochu rozumět, kde se vzali ruští oligarchové - 14 z 15 zadarmo zprivatizovali, o čem byl Jelcin, a o co doopravdy jde v nynějších volbách - koukněte třeba na film "пирамммида". Jenom místo Molčanov dosaďte Mavrodi, misto Beljavský Berezovský, ostatní sedí.
Zdroj: http://www.lenta.ru/news/2012/02/29/victim/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a petesv
Jěště se čtyřikrát vyspinkáme (MoUdrostrak | 01.03.12 21:15)
a sensační a mysteriozní Vladimir Vladimirowich bude opět na dlouho presidentem:-)
Mnoga lijeta, mnoga lijeta, mnoga lijeta - živijó!
nevím kde bere sílu (petesv | 02.03.12 12:53)
Co tak sleduji, Putin obden navštěvuje trochu významnější podniky po celém Rusku, od Kamčatky po západní hranice. Nevím, kde na to bere sílu. Pamatujete si Klause nebo Havla, že by se zajímal, nedejbože podpořil Tatru, Poldi, nebo Vagonku ve Studénce, dokud tam byla? A co tak Svit a obuvnický průmysl? Sklo a porcelánky? Značka "znojemské okurky" patří němcům. Tuto krásnou a soběstačnou zem obrátili naruby. Ne komouši,ale za posledních 20 let. Klaus poradí nanejvýš tak přednášet svoje liberální teorie o ruce trhu. Ne že Rusko, Česko surně potřebuje osobnost ala Putin, nebo propadne do nicoty a postavení na úrovni Nikaragui. Možná už je pozdě na záchranu, školy chrlí právníky místo soustružníků, kde vzít kvalifikovanou pracovní sílu? Zase na Ukrajině? Už tak lehko nepůjde, raději jezdí vydělávat do Ruska. Tak to je.
Americký kontinent bol v dobe ľadovej zrejme osídľovaný ľudmi z Európy
1.3.12
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_28/67097619/
Klasifikace: kuriozity,veda Zprávu vložil/a jan26
Vládne jednotky prevzali kontrolu nad "rebelskými" štvrťami mesta Homs
1.3.12
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_29/67186253/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a jan26
Pevně věřím (hluban | 01.03.12 16:21)
že syrským bezpečnostním silám pomáhají při úklidu ussáckého bince i ruští specialisté. Nedávná návštěva nejen šéfa ruské rozvědky snad již přináší ovoce.
Dvaja novinári. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 01.03.12 17:28)
Prečo mám ten dojem, že to boli "novinári" čítaj agenti CIA (alebo inej "západnej" tajnej služby)? Čo tí dvaja hľadali v okupovaných štvrtiach medzi "ozbrojenou opozíciou"?
4 Oracle .. (steve | 01.03.12 18:03)
.. souhlas. Ta jednooka "muza deemograzie" byla v Iraku, Afghanistanu, Libyi - a vzdy v tabore onech "humanitarnich zabijaku" posbiranych po vsech smetistich a skladkach lidskeho odpadu ..
.. Takze je skoda, ze ji poslali za vendou az ted .., ale stejne - presto to cloveka potesi ..
Agenti CIA, krytí průkazy novinářů (MoUdrostrak | 01.03.12 21:17)
pobývali na suverénním syrském territoriu bez řádných systských víz!
I to o mnohém svědčí:-(
Zatčeno 25 údajných Anonymous
29.2.12
Zpráva neuvádí, zda budou zadrženi podrobeni výslechu právem útrpným, pouze radostně konstatuje, že si musí (chlapci z Anonymous) uvědomit, že jejich virtuální činnost nese ovoce v reálném světě.
Zdroj: http://www.wired.com/threatlevel/2012/02/anonymous-arrested-...
Klasifikace: krimi Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
spolupráca polícií ako za starých dobrých čias (jan26 | 01.03.12 07:32)
Bezpečnostné zložky týchto štátov majú bohaté skúsenosti s potieraním "komunistickej hrozby", teda logicky aj s právom útrpným i "vaporizáciou" členských celých politických strán. Spolupráca ako v časoch strýčka Pinocheta...
Týden neklidu
29.2.12
Zdroj: http://www.pozitiv.cz/tydenneklidu/
Klasifikace: veda Zprávu vložil/a Lin
Klient (Jarmila | 29.02.12 20:24)
Mocní tohoto světa se snaží z celého lidstva nadělat klienty. To jsem si všimla už dávno, že tenhle termín zavádějí uměle do všech sfér života: Klient bankéřů, místo turisty klient, místo pacienta taky klient, no a teď místo studenta už taky jenom klient.
(kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.02.12 21:12)
Místo občana pouze klient atd. atd.
Zkrátka a dobře. Právo žít má jenom ten, kdo může a chce platit. Ostatní můžou tak akorát přežívat na pokraji společnosti.
(haban | 29.02.12 21:51)
Žeby další krok evoluce?
Kapitalismus -> Korporatismus -> Klientelismus
haban (Tsignotschka | 29.02.12 22:14)
nazyvejte veci pravymi jmeny, mel jste mit za sipkama --> fasimus
(haban | 01.03.12 00:43)
Nebude to další K?
Co třeba Kleptománismus??
Dovolim si nesuhlasit (herbert | 01.03.12 08:22)
Nesnazia sa z ludi robit klientov, ale zdroj. Zdroj penazi, lacnej pracovnej sily. Klient je iba eufemizmus.
Jak je to s temi akademickymi svobodami (Pavel -Čert- Němec | 01.03.12 10:02)
by mohl vypravet Norman Finkelstein
Zpráva dne: senát schválil zákon o Havlových zásluhách
29.2.12
http://www.novinky.cz/domaci/260470-senat-schvalil-zakon-o-uznani-havlovych-zasluh.html?ref=zpravy-dne
Je to k zamyšlení. Z mého pohledu je výše uvedený „tvor“ (vskutku jsem dalek použít v souvislosti s touto kreaturou termín člověk) vlastizrádce a kolaborant. A nejen to. Jen spojení tohoto jména se jménem pana M.R.Štefánika je zločin. V takovém případě pochopitelně každý, kdo obhajuje takové „osobnosti“, je také vlastizrádcem a kolaborantem. Je tristní, že zrovna 52 jich sedí v senátu.
Chtěl bych zdůraznit, že tento názor nevyjadřuje názor pana editora, kterému bych tímto nechtěl způsobit žádné potíže. Uvědomuji si, bez ohledu na rádobysvobodu slova a projevu, odsouzením výše uvedené zrůdy porušuji „zákon“. Dělám to ale také s vědomím, že porušení zákona, který je výsměchem, plivancem a fackou do obličeje všem slušným lidem, je povinností každého občana a vlastence.
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a L.C.
Kdy soudruzi počítají, že zákon vstoupí v platnost? (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.02.12 20:00)
Ať vím, hned se půjdu udat, to kurva nemá obdoby.
Krysin (Jarmila | 29.02.12 20:16)
Doufám, že už se Krysin smaží v pekle za to co českému národu provedl. Ta diskuse na Novinkách je taky kouzelná- ani jediná pochvala na adresu Krysina. Pouze senátoři mají jasno.
Pro: baba_Blažková (L.C. | 29.02.12 20:54)
Předpokládám, že nejspíše okamžitě. Co kdyby někdo pochyboval, než ten paskvil přijde v platnost.
Opravdu netuším, co dělat, ale začínám být čím dál nasranější. Až z toho vzteku začínám mít strach.
Pochybovat? (Tsignotschka | 29.02.12 22:22)
nad cim? Ze Venca Havel pod rouskou pravdy a lasky nechal rozkrast zem a vrhl ji do sparu mezinarodnich korporaci (bank) a zrusil jeji suverenost? tak nad tim nepochybuju
Ikdyz vlastne V.H. nebyl vlastizradce, pro svou zem toho prece tolik udelal. Jen to nebyla CR.
(haban | 01.03.12 00:38)
(Jejich)pravda a (sebe)láska zase zvítězila. 52 namyšlených individuí rozhodlo o tom, co si smí o někom myslet, povídat, psát zbývajících 10.500.000 ??? Nebo jsem to špatně pochopil? Jak je to myšleno?
Tady už chybí jen Václav
Caligula aby mezi ně jmenoval svojeho koně.
Tak nám teď k popíračům (Karel z Čech | 01.03.12 10:32)
holokaustu přibudou i popírači zákonem stanovených zásluh zločince V. Havla. To už aby naše vláda začala stavět další nové věznice, ať je kam popírače zavírat.
Na věznice bych to neviděla. (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 01.03.12 11:51)
Spíše na domácí vězení s obojkem či náramkem, plus odstřihnutí od netu, abychom nemohli své nebezpečné a ideově závadné myšlenky šířit dále.
Chtěl bych tento zákon porušit (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 01.03.12 13:19)
Mohu ? Prosím nějakého právníka o radu jak to udělat. Pokud je totiž zákon neporušitelný není to pak zákon, ne ?
Domácí vězení a náramky (L.C. | 01.03.12 13:32)
Domácí vězení a náramky by určitě nepomohly. Já své ideově a politicky nekorektní myšlenky, zejména ty o tomto agentovi, zločinci a válečném štváči, šířím, kudy chodím. Takže v mém případě by pomohl jedině kriminál nebo provaz. Teoreticky by mi mělo stačit jen držet zobák, jenže já už jsem tak nasraný, že už to prostě nejde. Navíc se cítím ošizen tím, že ten šmejd již s odpuštěním zdechnul, protože ten měl viset lidem na očích, dokud by jeho tlející mrtvolu neroznesli krkavci po vlastech českých.
Krvavá Madla (haban | 02.03.12 13:49)
Krvavá Madla - nové české strašidlo z kategorie "Upíři - humanitární bombardovači"
Osudový přeřek Madelejno Korbhelové/Allrigtové na pohřbu Havla (Maiden = panna)
Nebo spíš osudová pravda? Dá se to pochopit různě :]
"Jako prezident zdechl nový život nejen (v) této republice, ale také hluboce zakořeňeným tradicím humanismu Komenského a Masaryka"
"Jako prezident zdechl. Nový život nejen této republice ale také hluboce zakořeňeným tradicím humanismu Komenského a Masaryka!"
jak porušit zákon (te | 02.03.12 19:15)
to také nevím
tak si založte web s výstižným a vyzývavým názvem
adresy (60kc/měs. domena 2. radu)
kde bude 100 nejlepších článků popisujících havlovy přehmaty
počínaje přepisem jeho známého projevu na začátku jeho prezidentování
pokračujíce přepisy dopisů od lidí, co jej znali osobně apod.
pokud se to dostane do medií, bude zajímavé sledovat, co se stane po podepsání zákona
pokud by k nečemu soudnímu došlo, tak obsah webu smažete a na přední stránku dáte kopii soudního rozsudku
bude to pěkný pomník svobodě
ale zákon jsem nečetl, podle názvu uznává havlovy zásluhy,
tedy možná jen nemůžete tvrdit, že havel ČR nepomohl,
ale neobírá vás to nijak o právo poukazovat na jeho přehmaty
jak říkám, nečetl jsem to
USA sa chystá vyzbrojiť bojové lode elektromagnetickými zbraňami
29.2.12
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_29/67144702/
Klasifikace: technika Zprávu vložil/a jan26
Izrael zaútočí na Írán bez varování
29.2.12
Zdroj: http://www.freepub.comehere.cz/vsechno/izrael-zautoci-na-ira...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a baba_Blažková
(haban | 29.02.12 03:46)
"Tisková agentura AP" v tom nejspíš jede s nima a podle plánu.
Po podvodu s 911, Afgánistánu, Iráku a Libyi Američanům už stejně nikdo nic nevěří.
Když mluví negativně o Iránu, prostě mají za cíl ho přepadnout. A potřebují jen, aby to media mohla nějak prezentovat jako sebeobranu. A media přesvědčí vojáky, aby tam šli hrdě chcípat "za vlast" (banksterů a krvežíznivých korporací). Je to pořád to samé divadlo.
Jedinou rozumnou odpovědí jsou důsledné "sankce", "embargo", "bojkot" všeho Amerického.
.. "ze bez varovani" !? (steve | 29.02.12 07:16)
.. to je snad samozrejme .., patri to k jejich folkloru .. stejne jako strileni lidi do hlavy z vrtulniku - v mezinarodnich vodach. O dalsim se nema smysl ani rozepisovat - vime svoje ..
Je jasné, že nebudú varovať. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 29.02.12 08:08)
Celá tamojšia židovská politická reprezentácia je banda agresívnych fanatických zbabelcov. Myslia si (neviem či to niekedy robili)naivne, že keď zaútočia bez varovania, Irán im nevypráši kožuch. Keď takto zaútočia na Sýriu (čo je momentálne pravdepodobnejšie) Irán a Sýria takisto im vypráši kožuch. Vtipné na tom celé je, že nebudú mať letecké krytie od svojich poskokov (USA a NATO), lebo im to Rusko a Čína blokuje mandát od OSN.
Mělo by to jeden klad (hluban | 29.02.12 09:12)
Až by do Izrahhelle bojovníci proti izraelskému útlaku naházeli z Hizballáhu a Hamásu naházeli všechny rachejtle co mají, mohlo by se značně v oblasti všem normálním lidem ulevit.
(haban | 29.02.12 11:50)
"Zbabělci milují zbraně."
"Tak dlouho se chodí s armádou pro ropu, až se armáda z ropy posere." :]
Pokud jim (ekonomicky) nezbývá nic jiného než válka, tak je nějaké "rezoluce OSN" nezastaví.
čekám pořád (hell | 29.02.12 19:02)
kdy si tu někdo všimne jednoho zásadního rozdílu v postoji USA k Izraeli. Ten totiž amerčtí židi dávno hodili přes palubu a teď ho tlačí do sebevraždy s Íránem. A to jen proto, že potřebují aby se tento konflit přelil do celé arabské oblasti, nejlépe i do Afriky a postupně i do Evropy. To celé s cílem ekonomicky oslabit, vyčerpat Rusko a Čínu jako jejich hlavní překážku k ovládnutí světa. Že se usžidi daly touto cestou je oficiálně známé z projevu Obamy z minulého roku, kdy prohlásil, že hodlá uznat palestinský stát v hranicích z roku 1967. Dále tomu nasvědčují probíhající plány na výraznou redukci ozbrojených sil v oblasti, omezení výdajů na obranu Izraele s paralelním plánem nepřetržitého vyzbrojování SAE zbraněmi posledních generací. Židi už jednou židy obětovali pro záchranu sebe sama. A v tomto bodu se dějiny opět opakují.
nikomu se do boje se zlem nechce (kutra, vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.02.12 19:59)
Amerika je ekonomicky před kolapsem a nemá na to, aby se pustila do boje se zlými antidemokratickými silami, Rusko taky nemá peníze na to, pustit se do boje s imperialisty a tak nastoupí chudáci, kteří po staletí krutého utrpení dají v sázku vlastní životy, aby zachránili svět. (Jistě se mezi nimi najdou remcalové, kterých je lépe se zbavit). A je morální povinností ostatního světa jim jít na pomoc. Vládnoucí menšina Ameriky vysvětlí občanům, jak je důležité pomáhat slabým a bojovat se zlem a vládnoucí oligarchové v Rusku vysvětlí totéž zase svým občanům. Obě strany si půjčí peníze. Peníze na války se půjčují tak, že obě strany podepíší, že když vyhrajou, budou platit dluhy ostatních. Takže ten kdo půjčil, nikdy neztratí. Za tyto peníze nakoupí zbraně z továren těch, od nichž si půjčili. Po válce si zase budou muset všichni půjčit na obnovu chodu země. A jako bonus se sníží počet obyvatel na přelidněné planetě. Není to bezva kšeft?
81% izraelcu se stavi PROTI utoku na Iran !! (steve | 01.03.12 02:39)
to jsou ti vhodní (kutra, vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz | 01.03.12 14:16)
adepti na obětování
Francouzský ústavní soud odmítl zákon o popírání genocidy
28.2.12
Podle tohoto zákona mohl být odsouzen každý, kdo popírá jakoukouliv genocidu, k roku vězení a k pokutě až 45 tisíc euro.
Tak vida. Francouzi se s uzákonňováním minulosti vypořádali zřejmě lépe než Češi.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/francouzsky-ustavni-soud-oznacil-zako...
Klasifikace: pravo Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
hmmm (sxg | 29.02.12 01:30)
Arménska:
http://www.jewishracism.com/JewishGenocide.htm
Ukrajinská:
http://tnit.fr/cs/c101.htm
Holokaust:
http://afinabul.blog.cz/0905/nasili-holokaustu
(haban | 29.02.12 03:53)
Kdyby to schválili, tak by nemohli oficiálně popírat, co páchali v koloniích. :]
Popírání holocaustu (Erik Sedláček | 29.02.12 08:04)
ve Francii přitom trestné je. Zajímavý dvojí metr :-)
No a co byste ještě nechtěl! (Vodník | 29.02.12 08:56)
Demokracie není holubník, kde si každý může popírat, co ho napadne! Žabožrouti nastavili demokratické mantinely a komu se to nelíbí, může se odstěhovat na Kubu nebo do Severní Koreje.
50% Francouzů nevěří propagandě (Duanitta | 29.02.12 09:36)
Jeden kolega z Francie říkal minulý týden, že až 50% Francouzů nevěří oficiální propagandě, nesouhlasí např. s válkou v Libyi, a se Sarkozym skoro nikdo. 50% je hodně, myslím víc než tady.. :) ale možná je to jen jeho subjektivní pocit. Každopádně, stávky nestávky, Francouzů se stejně nikdo na nic neptá, stávky nestávky
A to tam měli alespoň "jakoukoliv" genocidu (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.02.12 12:43)
U nás je ústava tak akorát na vytření (_)_). Nezaručuje žádné svobody.
Tomio Okamura - Za pravdu se už začalo zavírat
28.2.12
Zdroj: http://www.stream.cz/uservideo/665728-tomio-okamura-za-pravd...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
tomijó se snaží až se z něj kouří (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 28.02.12 18:14)
ale bude mu to prd platný prezidentem nebude
(haban | 29.02.12 02:47)
Největší zločinci v tomhle státě jsou soudci. Kdo pošle neviného člověka do kriminálu, je sám kriminálník. A kdo z nich má dneska čisté svědomí? Je to jasné "zneužití pravomoci veřejného činitele". Měla by dostat pětkrát tolik a doživotní zákaz činosti.
Okamura má pravdu. Je to další signál, že ti "nahoře" jsou mimo realitu a že žijí v jiném světě.
Mezi "de jure" a "de facto" je čím dál větší propast. "De facto" tomu "de jure" už nikdo nerozumí. :)
Když zavírají za klukoviny lidi, kteří skutečně pracují a živí je, tak musí mít opravdu strašný strach, že to na ně praskne.
A řekl bych, že příští volby to odskáčou všechny volební plakáty. :D
(RomanTička | 29.02.12 10:20)
Já osobně si před volbama kupuju sprejové barvy a jdu do toho. Nasazení diskusní špiclové, můžete mě prásknout.:-)
2 haban (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.02.12 12:26)
Nedávno jsem debatila se známým na téma soudců a justice. Předestřela jsem domněnku, že by možná nebylo od věci, kdyby soudce byl volen veřejností podobně jako v USA. On kontroval "populismem" (popsal to jinak, význam je však stejný), avšak já se přesto domnívám, že vypráskat a pozavírat tu verbež nahoře - krok patrně docela populistický - by rozhodně bylo prospěšné pro všechny.
Co je za tím, se můžeme jen dohadovat (haban | 29.02.12 12:34)
- Soudružka Íčková to dostala jako stranický úkol
- Soudružka Íčková dostala dobře zaplaceno
- Soudružka Íčková daný měsíc nesplnila justiční plán
- Soudružka Íčková měla mysl zateměnou premenstruačním syndromem nebo je právě v přechodu
- Soudružka Íčková se bojí, že příště by někdo mohl manželovi místo tykadélek dokreslovat parohy a on by mohl začít něco tušit a nechat si udělat testy DNA u dětí
???
Britské listy: Rodí se noví političtí vězni?
2 Baba Blažková (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 29.02.12 12:52)
Nápad je to dobrý ale záleží na způsobu volby. Pokud by to bylo stylem současné volby prezidenta tj. stylem "Tady máte 10 lumpů s mediální podporou a pár kousků do počtu, které včas zdiskreditujeme - svobodně si vyberte" pak by to bylo k ničemu. Ne tedy, že by skutečně spravedlivý systém volby udělat nešel. Šlo by to velmi dobře.
(haban | 29.02.12 13:43)
To je asi právě ta jejich osvědčená "demokratická" strategie.
Velkým množstvím kandidátů zmatou a rozdělí voliče. A pak je jednodušší do druhého kola
vojebním systémem,
me-duální podporou,
bilbordmagií,
kauzologií,
celebritingem,
trhem s vojebními hlasy,
...
procpat ty dva své, ze kterých si národ "demokraticky" vybere.
(haban | 29.02.12 14:20)
Media v Americe ovládají Židé a proto od medií dostanou podporu jen kandidáti, kteří se "korektně" prezentují na schůzích židovských organizací, think tanků, lobby ...
Jak je to u nás se můžeme jen dohadovat. Například u Zemana jsou dost jasné náznaky snahy zalíbit se jim.
A Topolánek se politicky odepsal pověstnou diskuzí s homosexuály. Jenže pokud jste to viděli celé, tak to bylo naprosto korektní, nikoho neurážel a svoje názory vysvětlil. Jen to "někdo" ne"korektně" vystřihl z kontextu.
Odepsala ho nejspíš věta "Fischer je Žid, který kvůli svému charakteru uhne ..." A jak je vidět, Židovky.cz to hned iniciativně a "korektně" dali do kontextu s Holokaustem. :]
Je to stejně "korektní", jako kdybych soudcům pořád otloukal o hlavu, že mě v dětství "syn soudce" dohnal až k pokusu o sebevraždu.
Automaticky kráceno
To je ten tržní systém (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.02.12 15:53)
s tím je přece také zapotřebí něco udělat. Holt, všechno souvisí se vším, ta provázanost v současné době je tak těsná, že veškeré problémy vypadají neřešitelně. Zatracený gordický uzel. Jenže co s ním? Třeba existuje jeden špagátek, za který když se správně zatahá... z rozsekávání mám celkem lufta, aby nelítalo moc třísek.
Způsob jak z toho ven existuje (jean.laroux, jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz | 01.03.12 13:22)
Jen na něj ještě nenazrála doba. Lidé nejsou připraveni
Rusko zmodernizovalo syrské elektronické prostředky obrany
27.2.12
Před modernizací byla stanice schopná sledovat civilní a vojenské objekty v severním Izraeli až po Tel Aviv, Jordán a západní Irák. Po modernizaci se prostor rozšířil na celý Izrael, Jordán, záliv Aquaba a sever Saúdské Arábie.
Druhou částí modernizace je vylepšený ruský radarový systém v libanonských horách Sannine a jeho propojení se základnou Jabal Al Harrah v Sýrii.
Ruská letadlová loď Admirál Kuzněcov zůstává v sýrském přístavu Tartus do polovinu února a jejím posláním je sledovat izraelské přípravy na útok proti Íránu, Sýrii nebo Hizballah.
Zdroj: http://www.infowars.com/russia-upgrades-syria-based-electron...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
... (Destanov | 27.02.12 22:21)
Už se nám to krátí... :(
? (kavol | 28.02.12 10:14)
"zůstává v sýrském přístavu Tartus do polovinu února"
- února kterého roku, když pozítří máme březen?
Zmarený pokus o atentát na Putina
27.2.12
Poznámka editora: Je možné, že údajný atentát je pouze divadélkem připraveným samotným Putinem, Jeho účelem může být vyvolání pocitu ohrožení a sjednocení. Putin měl nedávno projev na staionu v Lužinkách před svými stoupenci. Tón projevu nebyl dobrý. Byl to militantní projev, který by se dal shrnout slovy "příprava válku".
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_27/66977865/
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a jan26
Někdo byl rychlejší :) (Lin | 27.02.12 18:19)
Jen doinformace:
- atentát ODHALILA ruská a ukrajinská bezpečnostní služba. Atentátníci byli z Čečny a Kazachstánu.
Pro editora: A mají snad Rusové jinou alternativu?
2lin (dub | 27.02.12 18:56)
nemají na výběr. šlo jen o to zasadit událost do pravděpodobného kontextu, protože kolem sýrie/iránu to začíná smrdět velmi a bude zřejmě třeba zmobilizovat.
a jeho projev byl tvrdě mobilizační, vnější ohrožení.
pro Dub (Lin | 27.02.12 19:26)
Tak jsem si ten projev poslechla. Militantní? Možná, ale v této době nejvýše potřebný. Putin mě velmi mile překvapil. Když totiž schlamstnou i je, pak už není naděje ani pro nás. Nechci se víc vypisovat o důvodech takového závěru, ale odpovědˇ na "proč" bude čím dál jasnější.
Vám, Dube, děkuji. Vaše odpovědi vykazují jistou povědomost - o čem to je. Putin to tam vlastně říká úplně jasně, jen znát historické souvislosti.
já bych (dub | 27.02.12 19:45)
ho neoznačil za militantní, ale za zjevně mobilizační. a ano, mají k tomu spoustu důvodů.
svět nejde dobrým směrem.
Putin (hell | 27.02.12 21:55)
Nikomu nemusí dělat divadélko či strašit lidi, každý gramotný člověk musí vidět, že Rusko nabízí světu cestu míru, zatímco NATO USS vraždící klika cestu války.
http://czech.ruvr.ru/2012_02_27/66985068/
Putin si ke svému projevu vybral den, označený jako 200. výročí neúspěšného pokusu Napoleona napadnout a dobýt Rusko, který znamenal prozatimní konec imperiálních ambicí židovských klanů, které dnes opět rozpoutaly další válku proti Rusku. Dějiny se završují.
(Peptalkin | 27.02.12 23:48)
Pamatam si den, kedy Putin sa prvykrat dostal do vysokych poschodi rsukej politiky. Vtedy som este nepoznal vela informacii, suvislosti, detailov. Pripadal mi Vlada tak nejak na jedno pouzitie. jeho minulost v rozviedke bola prepierana zo vsetkych stran a az ked som mal moznost pracovat v ASR vo VOS tak som zacal chapat, ze Putin nie je len tak nejaky "hej pockaj", ale osoba velmi citlivo vybrata a dosadena za velmi zaujimavych okolnosti a pre vyssie ciele...hlavne dlhodobe. Na Jelcina sa stacilo pozriet par sekund a hned sa vedelo, ze to bol kreten s nicenymi mozgovymi bunkami z chlastu - proste pandrlak. Gorbacova snad nema ani zmysel rozoberat. Vieme dnes preco a pre koho.
Kdo potřebuje divadélka? (petesv | 28.02.12 00:45)
Poznámka editora je malomyslná. S podporou 70% voličů je Putin jediným kandidátem, který žádná divadélka, provokace ani oranžový řev o "nečestných" volbách nepotřebuje. A pokud chcete něco militantního, poslechněte si co slibuje Putinovi senátor Mc Cain nebo Berezovský. Ten mimochodem zřídil v Pobaltí tajná "školící střediska" pro "pozorovatelé" na ruských volbách. Čemu je tam asi učí? Jestli dojde k falšování a provokacím na volbách, nejspíš zásluhou těch "vyškolených". Atentátníci měli něco nachystáno už od r. 2007. http://www.1tv.ru/news/crime/200059 , ostatně Maschadov na tomto poli už něco vykonal. Že Putin burcuje Rusy, za dnešní situaci je naprosto správné a nezbytné. Jde o obranu a přežití, žádný militarismus. Pobavil mě prezident Kyrgyzstánu. Na tiskovce po schůzce s Medvěděvým na povinné žvásty novinářů o Putinovi řekl zhruba toto: "Zapomněli jste. V 90-ch jste sháněli kus chleba a přemýšleli jak dožít zítřka. Že dnes tu můžet
Automaticky kráceno
pokrač. (petesv | 28.02.12 00:47)
... prezident Kyrgyzstánu. Na tiskovce po schůzce s Medvěděvým na povinné žvásty novinářů o Putinovi řekl zhruba toto: "Zapomněli jste. V 90-ch jste sháněli kus chleba a přemýšleli jak dožít zítřka. Že dnes tu můžete vysedávat a žvanit o svobodě a demokracií, to je zásluha Putina, ať se vám to líbí nebo ne." Asi tak nějak to prostě je.
(Peptalkin | 28.02.12 00:55)
TO petesv:
Nemam co dodat. Stotoznujem sa s textom. Putin nema dovod spekulovat. Zrak treba upriamit na tych judasov, ktori sa nehanbia brat USD a zaroven sa kryju ruskymi zaujmami.
"Gospodin bless Voloda" (steve | 28.02.12 01:55)
.. vsichni prispevatele vyse jsou popiraci a fasiste, protoze pisi pravdu. Skoda, ze nas "VV" (Velky Venda) lezi ve futrale, - ten by mel z tech valecnych priprav velikou humanitarni radost ! I hru by nam jiste napsal ..
(haban | 29.02.12 12:00)
Velky Venda teď nemá do čeho píchnout, tak by mohl dělat partona novému disentu. "Svatý Havel, patron disidentů" :)
Jenže těm současnejm kdysidentům by se to asi nelíbylo. Ti by u koryt kvičel(y) :]
pro Haban (Lin | 29.02.12 18:05)
Ale... on sv. Havel už existuje a je to patron chovatelů drůbeže. :-)
(haban | 01.03.12 00:01)
To vyznívá asi jako když si top-elitářský Bohemian Club který se každý rok schází k orgiím v Bohemian Grove v Kalifornii vybral za patrona našeho Jana Nepomuckého.
Jde z toho trochu strach. Pro tyhle "Bohémy" máme jakousi symbolickou hodnotu.
Zlý dům v Pákistánu byl "zhumanitován"
27.2.12
Kdyby totiž ti, kteří na tom nejvíce vydělali, začali nosit a pokládat kamínky z lásky a úcty k tomuto muži na místo jeho údajného zhynuti (stejně jako na hrob hrdiny Shindllera) – byly by pákistánské hory "srovnány se zemí" .
Zdroj: http://worldnews.msnbc.msn.com/_news/2012/02/26/10511180-pak...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a steve
Už i domek? (Lin | 27.02.12 18:14)
Údajný Usáma je někde v moři, teď rozvalili i jeho údajně poslední místo pobytu. Nevypadá takhle třeba zametání stop? :)
Obamy Bin Ladina ? (Angel72 | 27.02.12 23:41)
Zajímavý překlep:-)
2 Angel (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 28.02.12 09:33)
Aký preklep?
Osama a Obama majú len jeden rozdiel, jeden z nich neprávom (ne)dostal Nobelovu cenu mieru, inak obaja sú nástrojom tých istých "elít", obaja terorizujú (jeden aj po smrti) a majú na konte fúru mŕtvych.
(haban | 29.02.12 03:08)
Dřív se lidem, kteří bránili svoji zem před okupantama, říkalo partyzáni.
2 haban - (steve | 29.02.12 07:10)
.. dnaska se lidem, kteri brani svoji zem proti okupantum, rika - "popiraci" ..@@@@@@@@@@@@
Zákon umožní odpojit ČR od internetu
26.2.12
Kromě toho bude zřízeno Národní centrum kybernetické bezpečnosti, které bude sbírat informace o hakerech, hrozbách a virech.
Zákon má začít platit od roku 2015.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/stat-hodla-lepe-chranit-kybernetickou...
Klasifikace: technika,pravo Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
... (Destanov | 26.02.12 19:24)
Správně! Proti kyberteroristům jako jsou Anonymous se přece musí tvrdě bojovat, aby nebyla ohrožena demokracie! (sarkasmus)
Medvědí služba (F&T | 26.02.12 20:53)
Tak tohle je skutečná medvědí služba a spousta firem by se tímto krokem dostala do problémů.
Jediné, co by trochu fungovalo je velká čínská ohnivá zeď (firewall), ale na to v ČR připraveni nebudeme.
Lepší by bylo nepoužívat na kritických místech zranitelné uzavřené OS s množstvím děr a direk.
.. ja myslim, a take se divam kazdy den na "Odchazeni" .., (steve | 26.02.12 21:47)
ze nejlepsi ochranou pred tim teeroryzmem by bylo - zavrit cely narod za popirani a na uzemi Ceske republiky postavit obri stadion pro izraelskou spartakiadu ! Vlastne - ten stadion uz tady je - akorat te narod tady jeste zavazi ...
Odpojení internetu (Karel z Čech | 26.02.12 22:32)
by jistě s radostí uvítaly zahraniční firmy, které mají v ČR své výrobní závody a spojení přes internet. Podobně banky a ostatní finanční ústavy bez internetu mohou mít jen dovolenou. Hekři mohou jen závidět státu, protože tak velké škody, jaké si stát dokáže způsobit sám, mu nikdo jiný způsobit nedokáže. Takže je to jen bublina,pomocí které někdo vytváří velmi dobře placená místa pro své koně. Fungovat to začne až v r. 2015, ale zaměstnávají se v tom lidé již dnes.
ale no tak (omega13 | 27.02.12 07:16)
Toto opatření se přece nebude týkat těch bohatých a důležitých firem, ale nás, zvědavců zejména... To časové období, než opatření vstoupí v platnost je určeno právě k nalezení způsobu jak odpojit - neodpojit. Určitě vznikne ještě několik úřadů a komisí, které budou navzájem posuzovat, jak moc je dotyčný uživatel důležitý, aby se ho vypnutí netýkalo... Takhle to tady chodí se vším...
... (Bořivoj Tydlitát | 27.02.12 08:08)
A mě by to ani nevadilo, kdyby mne odpojili od netu. Vrátily by se staré dobré časy. Si pamatuju, jak jsem volal dívce s veřejné budky, hodina koruna. To byla romantika :-)
tu nejde o ekonimiku (Tsignotschka | 27.02.12 08:57)
Az zacnou litat raketky nad hlavama a rust poradne hribky, tak potom se to vypne. Aby ovcani byli odkazani jen na zpravy od sve pravdive a laskyplne vlady vlady, ktera to s nimi mysli jenom dobre.
Ja kdybych chtel ochranit dulezite systemy infrastruktury, tak jejich servery bezi na linuxu, nejlepe ve vlastni izolovane siti, oddelene od netu uplne nez pres firewally a jine vychytavky.
a jsou i horsi veci nez vypnuti netu (Tsignotschka | 27.02.12 10:45)
Treba vypnuti televize, to by potom teprv lidi nerozhodili. Ikdyz jak na potvoru televize bude to posledni co pojede.
nerozchodili (Tsignotschka | 27.02.12 10:46)
omluvte chyby, blbne mi cast mezi zidli a klavesnici
.. a uplne nejhorsi bude, (steve | 27.02.12 12:54)
az nam vlada vypne holokaust. To se - ze sameho smutku - asi uchlastame z radosti !
(ScampY, shake325 (zavináč) email (tečka) cz | 28.02.12 08:02)
Zajímavý... když vláda odpojí republiku od netu, myslim že třetí česká defenestrace přijde rychle... Ovšem teď již moc do měkka nespadnou :DDD
(haban | 29.02.12 03:15)
Spíš je to příprava na to, co nejspíš příjde v létě. Umožňí jim to zablokovat organizování a vzájemné informování pomocí sociálních sítí, blogů, alternativních zpráv, sdílení videí, ...
A pravdivé informování o případných protiakcích typu "Gladio".
Cena ropy BRENT na svetových trhoch dosiahla 124 USD za barel
24.2.12
Poznámka editora: Kromě íránské krize jsou to především spekulanti s future, kteří ženou cenu ropy nahoru. Plus dodavatelé a prodejci, kteří vycítili příležitost namastit si beztrestně kapsy a svádět to na íránskou krizi.
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012_02_24/66807314/
Klasifikace: ekonomika Zprávu vložil/a jan26
Poznámka: (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 24.02.12 16:27)
znova.
.. probehnul jsem ve velike rychlosti (steve | 24.02.12 17:44)
Spokojenymi staty od Kanady po Kostariku a trhal deniky pisici pravdu (@@@@@) z rukou kamelotu. Vsude se pise - budte pripraveni a cihejte !! Cena benzinu se podstatne zvysi a vinikem je Iran !! Ohrozuje nasi svobodu, chce Nas znicit a vymazat !! Do zbrane, obcane !! Do zbrane !! Pro nase rodiny. Deti a "Sfopodu".
Jsou i tací, které růst ceny velmi těší (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 25.02.12 12:03)
Oni si totiž z inkas za ropu budou moci postavit ještě další, pro lidi "nesmírně potřebné" stavby typu Burdž Chalífa. Takže vzhůru ku dvěmastům USD za barel. Naši arabští bratři si to přece zaslouží. Nebo si snad někdo myslí, že ne?
vojto (alkaloid | 26.02.12 13:02)
nezabudaj, ze ropne burzy su v londyne a new yorku a keby to zaviselo len od OPECu respektive od Rusov tak by to nependlovalo hore dole... zvlast ked naklady na tazbu su 30 dolarov za barel....
Iran "udajne" odmietol predat Grecku (KILLROY | 26.02.12 17:06)
pol miliona barelov ropy: http://openiazoch.zoznam.sk/cl/118107/Teheran-udaj...
Je vhodné položit si otázku (Karel z Čech | 26.02.12 22:41)
komu íránská krize prospívá?
Odpověď je zřejmá - všem olejářům. V jejich zájmu EU vyhlásila embargo na íránskou ropu. A my to zaplatíme. Něco málo z toho vývaru dostanou arabské země a Rusko, ale většinu spolknou americké a britské naftařské koncerny. Dá se předpokládat, že na zvýšené ceně vydělá i Írán za dodávky ropy do Číny, Indie a zemí, které americké embargo nezajímá.
odmítl prodat ? (omega13 | 27.02.12 07:24)
To je eufemizmus .. Počítám, že Irán moc dobře ví, že Řecko jde do kytek, a za ropu, kterou mu dodává na DLUH nikdy zaplaceno nedostane... No ale když embargo, tak embargo ..
Video z izraelské televize: Jsi nacek, Ježíši!
23.2.12
Zajímavé je, kdo u nás vytváří zákony a koho ty zákony vlastně chrání.
Zdroj: http://jaroslavkrejci.blog.idnes.cz/c/247784/Video-z-izraels...
Klasifikace: polit.korekt,nabozenstvi,pravo Zprávu vložil/a F&T
To bude ta "daň za genialitu" (Andrew Siddur | 23.02.12 16:35)
Vytváření stupidních věcí, které ať už mají jakýkoli "umělecký" záměr, vždy budou stupidní.
Bod za zdravou sebekritiku - pokud byl Ježíš Žid, pak zobrazit ho jako opici je docela troufalé.
To, že v pořadu vystupuje polonahá slečna, přesně v souladu s pokřivenými mediálními postupy (pokud obsah videa nestojí za nic, ať jej prezentuje vyzývavá dívka), a také to, že je až překvapivě pohledná, na rozdíl od velké většiny dívek současných nepůvodních obyvatelů Izraele, je už pak naprosto férovou sebekritikou tvůrců pořadu.
Fuj, už nikdy tak dlouhý komentář k braku.
Ano, ovšemže může jít o dílko "sebenenávistníků"... (Andrew Siddur | 23.02.12 16:39)
... nebo někoho, kdo nefandí politice Izraele.
Já však poslouchám svůj vnitřní hlas.
matusy (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.02.12 16:39)
ženská je krásna, video smiešne a ten zvyšok prirodzene katastrofa.... každopádne, nemám v pláne pripájať sa k nenávisti voči židom...A čo sa protipólov týka, všetci vedia, že média vlastnia sionisti, nie duchovný židia... sú to mocný extrémisti... to je celé.... Nech si rozprávajú čo chcú, nikdy nebudem nenávidieť židov, kôli skupinke extrémistov... je to ako keby som nenávidel čechov, kôli vašemu ctenému parlamentu... bullshit.
Není to spíš parodie? (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 23.02.12 16:41)
Všimněte si, že ta holka je skoro nahá. Už to, samotné, by ortodoxní žid nerozchodil. Navíc mi ta holka i jinak připadá vysmátá. Opice Ježíška hájí, když říká, "léčil jsem a udravoval", aby pak za to byl nemilosrdně zabit.
Vzhledem k tomu, jak velké demonstrace proběhly nedávno v Izraeli, a jaký měly charakter, vidím v tom videu spíš příklon tímto směrem - tedy k sociálnu, protože sociálno není ani tak o plném žaludku, jako spíš o lidskosti.
Židovský národ, jako takový, bych proto dopředu nezatracoval. Sám Ježíš by k tomu řekl asi toto: "lepší jeden napravený hříšník, než-li deset neposkvrněných."
(Luxor | 23.02.12 17:18)
Andrew to vystihl přesně- je to stupidita, která nestojí za komentář
Jojo (hestroy | 23.02.12 17:32)
Holka je luxusní. Typicky semitská...
Souhlas s kesudis (Vodník | 23.02.12 17:39)
Nedělal bych z toho drama. Gójové si dělají z Ježíše srandu mnohdy hnusnější: http://en.wikipedia.org/wiki/Piss_Christ
Udajne slo o parodii. (vodnik007 | 23.02.12 18:14)
kdyby min kecala (Pavel -Čert- Němec | 23.02.12 18:47)
mel bych vic casu se ji divat na kozy. Kazdopadne vnimam to jako rasismus, nebot kdybych umel hevrejsky, mohl bych se ji divat na kozy celou dobu. Navic je to tak stupidni, ze podruhe si to clovek uz nepusti, aby stihl co mu uteklo...
a co jako??? (Destanov | 23.02.12 20:15)
To bude nejspíš nějaká parodie...jediné co v tom videu za něco stojí, je přirozeně ta holka :D A já bych z toho takovou vědu nedělal...Vás to nějakým způsobem uráží? A mimochodem i křesťané si dokáží z ostatních pěkně dělat srandu-viz např. seriál south park :D
Všem pánům zde v diskuzi (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 23.02.12 20:30)
Pánové, jsem rád, že se vám ta holka líbí. Mně také. Je v ní NĚCO, co neumím popsat. Klasická kráska to není. Přesto je neuvěřitelně přitažlivá.
matusy (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.02.12 20:50)
vskutku... presne ako píšeš... je priam neskutočná
Všem pánům v diskusi II (Luxor | 23.02.12 20:50)
Mě se z ní chce zvracet. To už mě víc rajcuje ten opičák vlevo
Nechápu jak někomu takový extrakt hlouposti může imponovat ale prosím, proti gustu žádný dišputát
... (Destanov | 23.02.12 21:09)
Njn...má něco do sebe :) a určitě něco aj za sebou...
anebo tomu nikdo tady nerozumíme a neznáme souvislosti ? (djb | 23.02.12 22:09)
Představte si, že by tohle běželo v TV v době, kdy nějaká Izraelská extrémistická strana strana vykřikovala, že Ježíš je fašista. Z celého videa je rázem tam a tehdy aktuální politická satira utahující si z extrémismu. A co s tím. Trochu jsem googloval. Výsledky v dalším postu.
Postnul jsem to sem z jiného důvodu (F&T | 23.02.12 22:15)
Kdyby si někdo stejným způsobem dělal humor z obyvatel Bradavic, tak už by byl obviněn z anti....tismu a postaven před soud.
rychlo google (djb | 23.02.12 22:24)
Jedná se o ukončený pořad izraelské televize BIP Toffi a Gorila.
Další díl např.: http://www.youtube.com/watch?v=ta7GJV-pEKk obsahuje mj.
věty "Američani jsou chytří protože na Japonce shodili ne jednu ale dvě bomby, proto jsou američani fakt cool a uvidíme fotky hirošimy a mrtvých japonců", popř. "Chci pít ropu a krev Iráckých dětí". Což zní opravdu jako satira, o úrovni si může každý myslet své - styl jeinspirován trochu americkým South Parkem.
Scénarista nejméně dvou dílů Roy Arad píše do levicového Haaretz, organizoval odpor arabských skupin proti odkupaci Rave Against the Occupation a zřejmě podopřil(text jsem nenašel) Mordechaie Vanunu v poněkud blbé písni I Vanunu
mě to příjde jako česká soda po izraelsku. (djb | 23.02.12 22:33)
Představte si, že teď Izraelcům pouští toto
Česká Soda- Árijec Alles Gute 1940 nebo Česká Soda- Škoda Henlein
bez souvislostí. O kvalitě se samozřejmě dá debatovat to už je na vkusu diváka.
... (Destanov | 23.02.12 22:34)
Však já jsem si hnedka vzpomněl na south park :D Ale ten je tedy kvalitnější...no co izraelci se taky snaží...
a tohle je zajímavé (djb | 23.02.12 22:46)
Ta holka má bikini a celé je to tak blbě stylované, protože se jedná o satiru Státní izraelské televize, konkrétně dětských pořadů, do kterých se přesouvá sexualita, rasismus a radikalizace. Což je patrné i v ČR.
Já jsem s tím tedy smířen. Výklad celé stylizace zde http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,789,209,18... hebrejsky, ale translator do angličtině si s tím poradí. Howgh:)
... (Destanov | 23.02.12 22:52)
mě se pořád ta holka zdá nějaká povědomá...nehrála v nějakým filmu??? jak se jmenuje???
pro Destanova (djb | 23.02.12 23:21)
musím přiznat, že googlování, translatování hebrejsko česko anglicky je pro mě dost vysilující a opsat z titulků akťorku už vůbc nebyla prdel, ale ok, je mi jasný, že politika jde stranou a baba je baba:)
Holka se jmenje "שחר רוזנצוויג" neboli anglicky "Dawn Rosenzweig", googlujte hebrejsky, pak to bude relevantní, já o ní nic nevidím
Umučení Krista - plná verze (haban | 24.02.12 00:05)
Zkuste tohle (české titulky, namluvené Aramejsky a Latinsky)
Umučení Krista - plná verze
Ve Wikipedii píší, že se to v Bradavicích moc nelíbilo, protože měli velké nosy a škaredé obličeje a celé je to moc Antibradavistické.
(Peptalkin | 24.02.12 02:54)
Jedno video s hlupou zidovskou stetkou a prispevkov je tu ako maku. Obsah je uplne ubohy a peknejsich stetiek najdem na na nete habadej. :-/
Že by? (treerat | 24.02.12 09:01)
Jsem gůglil, a ačkoliv jsem to nenašel pohromadě, zdá se mi, že si tím možná nastartovala kariéru holka známější pod jménem Bar Refaeli. Nebo jen náhodná podoba?
pro Pentalkina a Luxora (kesudis.m, kesudis (tečka) m (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.02.12 10:51)
Pánové,nechápu,proči čemu jste napruzení?Příspěvek do rubriky nebyl o umělecké kvalitě snímku.Byl o tom,že si židové,i když autor se nenamáhal přesně definovat),že si židové můžou dovolit všechno a plivat například na Krista.
Bylo mu oponováno,že video není myšleno vážně.Že je vysloveně nevážné,zdůrazňující absurditu určitých společenských směrů.O uměleckou stránku nejde.Koneckonců,nikdo z nás se neživí uměleckou kritikou.
A co se táče oné holky,nechápu,proč popíráte její krásu?Protože hraje zrovna v tomto pořadu,nebo proto,že je Židovka?Nezlobte se na mě,jste jako malí kluci.Ti taky dělají ramena,aby pak úplně propadli před holkou,mnohem a mnohem méně atraktivní než je ta,o které je tu řeč.
PS:
o čem jiném se baví chlapi mezi sebou,než o politice a...o ženských? :-D
@Kesudis (Luxor | 24.02.12 11:14)
Je fakt, že ve světle informací, které vygooglil pan DJB se na to dívám trochu jinak. Ale ani satirický pohled nic nemění na tom, že mi to přijde prostě trapné a nevkusné. Ale je to jen můj názor, hodně lidem se to určitě líbí a já jim to neberu. Je to prostě věc osobního vkusu, stejně jako ta holka. Pro mě není kriteriem sexappealu velikost ňader či národnost, ale spíše osobnost, přirozená krása a moudrost
zenska (Tsignotschka | 24.02.12 11:47)
me prijde ze nekteri chlapi fakt mysli jen curakama.
Zenska je to uplne normalni, jestli se nekomu libi vice nebo mene to uz je osobni vkus. Ikdyz jak uz to byva, kde buh prida (krasa), jinde ubere (intelekt, empatie, sikovnost atd...) a je jen kazdeho svobodna vule za cim se pozene.
A panove co vypada pekne v bikinach, muze bez nich vypadat uplne hrozne, bacha na to.
virtualni realita (Pavel -Čert- Němec | 24.02.12 16:35)
Kdyby lide pri konzumaci virtualni zabavy premysleli pouze pohlavnimi organy, nebyla by to takova tragedie jako kdyz si vytvari virtualni idoly a uctivaji celebrity.
Pravda zeny v tomto jdou jeste o krok dal. Kolik muzu asi premysli nad tim, jak se nektera filmova postava mohla v dane situaci citit? Ja takoveho uvazovani nejsem schopen. Okamzite si uvedomim, ze je to fikce a herec to pouze hraje.
4 Tsignotscha !!! (steve | 24.02.12 17:04)
.. nejkrasnejsi na svete je moje tchyne, protoze ted stoji nade mnou !! @@@@@
2 steve (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 24.02.12 19:16)
a díva na monitor, keď píšete o nej.@@@@@
sexappeal (kavol | 25.02.12 09:13)
tož já se taky připojuju k davu slintajících, že ta kočička má "něco"
dle výše uvedeného odkazu na jméno jsem si projel fotky, a nijak mě neoslovily ... ale na tom videu - mňam!
... (Destanov | 25.02.12 13:44)
No ono vůbec celá ta zpráva je zavádějící...že si židi můžou dovolit všechno a my nic? :D co je to za nesmysl??? Viděli jste někdy south park nebo simpsonovi? :D
(haban | 25.02.12 13:54)
Asi jo. Židi si můžou dovolit i točit porno odehrávající se v koncentračním táboře. Hledejte například "Stalag 69".
Tady je kousek: Stalag 69 part 2"
A panove co vypada pekne v bikinach, muze bez nich vypadat uplne hrozne, bacha na to. (waterfall | 26.02.12 11:28)
Tsingo: máš pravdu, proto všude doporučuju nudapláže - uvidíte lidi, takoví, jací jsou doopravdy, na nic si nehrají ani nemohou... když se nemohou odít do svých drahých obleků a aut nerozlišíte, kdo je žebrák a kdo milionář... lidé jsou tam mnohem přirozenější a férovější... většinou... pár blbů se najde všude... nejčastějí pobíhají v plavkách okolo a nahlas provokují... ale i přesto se rádi podívají... dokud jim manželka nezatne tipec...
.. a krade se tam - na te nuda plazi. (steve | 27.02.12 13:11)
.. ja tam byl. Po prichodu jsam si odlozil odev (radiovku a gumaky) a sel jsem pozadat opodal se slunici madam s cislem tak asi 5 - zdali by mi mazla zada Niveou. Madam mazala a ja jenom zaslechnul muze se zlatym ratezem na krku jak rika sve tluste pritelkyni: .."pozri sa Erzika - ake pekne topanky som zadovazil .."
Zustala mi radiovka a petkova manzelka, Nove gumaky jsem dostal na Jeziska. Na plaz uz nesmim, musime setrit ...
Klaunská Unie - "Napínavý svět ratingových agentur"
23.2.12
Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=66uXIe2DE68
Klasifikace: ekonomika,finance Zprávu vložil/a jjj
Rádoby směšné, ovšem trefné (Andrew Siddur | 23.02.12 17:17)
Lidem z tzv. ratingových agentur (co je to za spravedlivé komitéty?) se jistě může zdát i rozvratné.
Co však může rozvrátit život občana více? Taková aktivistická videa, nebo ratingové agentury?
Chtělo by se říci, že spíš ty agentury. Ovšem my jsme v západní Evropě (byť jen cenami v obchodech), tak bych si tipl, že nám, ČR, nerozvrátí život ani CCC- od kdejaké této agentury.
Jsem zkrátka přesvědčen, že špatná hodnocení jsou špatná jen pro někoho; že se používá dvojí metr.
Kdyby bylo tímto jakýmsi ratingem C ohodnoceno Německo, hned by se všichni rozchechtali, jaký je to dobrý fór. V Německu by se nic nezměnilo, žádný jeho propad by se nekonal.
Kdo by chtěl zničit Německo? Mám dojem, že jednou jedni takoví byli, dlouhodobě se jim ten plán nevyplatil, a krátkodobě některým už vůbec ne.
Ale co s Řeckem? Kdo má ponětí o nějaké řecké ekonomice, preciznosti, šetřivosti? Co máte doma řeckého? Snad jen ouzo, a i to jen občas. Proto - k čertu s Řeckem!
Ale je možné, že jsem jen
Automaticky kráceno
(Andrew Siddur | 23.02.12 17:18)
Ale je možné, že jsem jenom laik, nebo Řek...
Klauniáda to zo strany agentúr nebol, skôr zámer. (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 25.02.12 10:05)
Video chtiac-nechtiac podsúva názor, že v ratingových agentúrach pracuje banda neschopných hlupákov, opak je pravdou.
Prebehla (asi) tu správa cca spred roka, že unikla tajná správa jednej ratingovej agentúry, ktorá bola určená lukratívnym klientom, ktorá odporúčala niečo úplne iné ako spoločnosť verejne hlásala.
Inak povedané ratingové agentúry sú sofistikovaným informačným nástrojom "elít" na zisk väčšieho majetku a moci.
Samozřejmě je to jedna jediná banda grázlů .... (jjj | 25.02.12 10:50)
.. kteří si přihrávají míče vždy tak, aby maximálně vydělali. Nicméně poukazovat na to, že to je jen jedna banda finančníků je u normálního člověka "konspirativní teorie". Ten zlomek lidstva, který se o chodu světa informovat chce, to už dávno ví (a chodí pravidelně na Zvědavce) a dalšího potvrzování této skutečnosti nepotřebuje.
Když se ale argumentuje tím, že jsou v ratingových agenturách neschopní idioti, jejichž hodnocení nemají nic společného s realitou (což se objektivně dá pozorovat, ale člověk to zase rychle zapomíná), může se časem rozšířit názor, že mezi hodnocením ratingových agentur a "záchranými balíčky" pro bankstry není ve skutečnosti žádný kauzální vztah. A to vidím jako takový ten drobný píseček, co se už za minulé války ve Škodě Plzeň přisypávall do ložisek německých zbraní. :-)
(Mimochodem - na YouTube je pod KlaunskaUnie další video v češtině - o křesťanech a muslimech.)
Mademoiselles ve Francii vymřou
22.2.12
Jsem rád, že Gabriel Chevalier stačil dopsat a vydat své Zvonokosy před touto degenerací jazyka. Jen si zkuste, jak zní: "madam Eulálie Čubíková".
Mimochodem, stejně tak v USA jsou už všechny ženy missis a žádná miss. A v Německu si feminacistky také vykňučely zákaz slova Fraulein.
Má tohle politicky korektní běsnění konec?
Zdroj: http://rt.com/art-and-culture/news/official-title-feminists-...
Klasifikace: polit.korekt Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Už jsem to tu psala. (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 23.02.12 00:40)
Takže se znova ptám. Které feministky? Chci jméno organizace. Nevím, jak ve Francii, ale v České republice se feministické organizace pod své požadavky podepisují jako například zde. Že zdravím kámoše Pateru, milovníka svazování.
2 Blažková (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 23.02.12 02:15)
Správně, že se ptáš. Tahle nová pravidla týkající se ochuzování slovníku jen málo kdy mají konkrétního autora a feminacistky si dávají pozor, aby pod tím nebylo konkrétní jméno. Většinou to tak nějak kouzelně "vyplyne" jako výslednice sil ve společnosti.
(en | 23.02.12 09:26)
V Anglicku pred rokom ci kedy zaviedli namiesto otca a matky tituly "parent 1" a "parent 2". Len neviem, ci neni urazlive, ked jeden z parentov ma cislo 2, ale to si uz nech oni sami vyriesia, dementi.
2 Vladimír (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 23.02.12 09:48)
To není pravda. Je to tak, jak to říkám já. Ženské spolky jako takové především chtějí nějakou páku na ochranu před násilím, popřípadě sexulním vydíráním. Nic jiného. Tylety voloviny, které tady postuješ vymýšlí majitelé obřezanců v kalotech, kterým vyhovuje uvedené problmy neřešit, proč taky. To by bylo řevu v "otcovských ligách", kdyby se v otázkách domácího násilí postupovalo obdobně jako je tomu v rámci zákona dědického - spáchals trestný čin vůči dotyčné(mu), nemáš nárok na nic.
K parent1 parent2 - to je výmysl buzerantů, konkrétně opět chlapů. Jde o vztah k dítěti, v tomto případě adoptovanému. Lesby adoptovat nemusí, lesby mají dělohu. Čímž je shrnuto vše. Chlapi nemají dělohu, tak vymýšlí způsoby, jak zdiskreditovat cokoli, co zavání tím, že by se ženské mohly bez nich obejít.
Omluva za překlepy (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 23.02.12 09:50)
Mám patrně nadrobeno v klávesnici.
Ať si kdo chce co chce říká (LaFox | 23.02.12 12:15)
Buzeranti a lesby nejsou zcela normální !
Kydy o tom, že jsou prostě neberu. :-)
Jen žádný strach (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 23.02.12 13:55)
To, co nás muže na ženách nejvíce vzrušuje a přitahuje, vždy bylo, je a bude MLÁDÍ. A ještě také MLÁDÍ a MLÁDÍ. To máme totiž zapsáno v našich genech. A přes to vlak nejede. I kdyby byrokraté úplně zešíleli a mládí úředně zakázali.
(haban | 24.02.12 00:22)
MLÁDÍ nebo PANENSTVÍ? To bych taky zrušil, to se u chlapů taky nepozná. Pro jistotu hned po porodu.
Fenynismus (haban | 24.02.12 00:44)
Fenynistky si dělají z dětí živnost. 40% jich po rozvodu brání styku dětí s otcem, ale peníze z něj tahají pořád. Většina otců by si děti vzala do péče a po těch fenách nic nechtěla.
Každý rok nebo dva vás čeká potupa před soudem o zvýšení výživného, kde se z vás sociální jeziňky snaží udělat co největšího grázla, který určitě zatlouká svoje příjmy,... a napaří vám to nejvyšší možné.
Hodně otců to nevydrží a děti odepíše, protože jim tak brutálně promývají mozečky, že se bojí za vámi chodit, a po čase vás začnou nenávidět, a trvá to pokaždé déle a déle, než se "přeladí" zpátky do dřívějšího vztahu.
Díky výši výživného jim ani nemáte co nabídnout čehož správná fenynistka ihned využije.
"Fenynismus je zhoubou lidstva, ať žije Trockij" (haban | 24.02.12 01:02)
Fenynistky a jejich sociálně justiční mafie zdegradovala rodičovství na chovatelství. V tomhle státě jde do dětí jen idiot a hazardér.
- 50% šance rozvodu a tahání o peníze, majetek, nemovitosti, děti. Jejich představa bývá, že všechno necháte a vypadnete. I nemovitosti, které původně byly vaše.
- 40% šance že po rozvodu bude "bývalá" v dětech pěstovat "syndrom zavrženého otce". Jen ti nejotrlejší mají nervy si vynutit pravidelné víkendy s dětmi, za které jsou děti psychicky trestány.
- 10 až 20% pravděpodobnost, že alespoň jedno děcko není vaše, takzvané "kukaččí děti", což se zjistilo testy DNA. Ale platíte na ně celý život a bude po vás dědit. Státem posvěcený podvod za několik milionů!
- Každý rok nebo dva ponižující soudy o zvýšení výživného, kde se z vás několik zmalovaných a zlatem ověšených jeziňistek snaží udělat co největšího grázla.
(haban | 24.02.12 09:01)
Jo a MENSTRUACI fenynistky taky zrušily (nebo zrušili?), pomocí hormonální antikoncepce. Dneska už ženskí nemenstruujou.
Ale PMS (premenstruační syndrom) zatím ne, ten si na vás vyvztekaj stejně.
A holicí strojek dneska najdete skoro v každé ženské koupelně. To taky nějak nechápu, čím je atraktivnější vyholená <>? Líp se líže? Já si vždycky myslel, že ochlupené pohlaví je znakem (pohlavní) dospělosti.
pekne Haban, jen dodam (Tsignotschka | 24.02.12 11:40)
me vyholene zenske prirozeni pripada jak od malych holcicek a vubec me nevzrusuje, ba naopak. Stejne asi jako by tam byl boubinsky prales.
Je mi 30 let a libi se mi spise zeny meho veku a starsi, ty uz opravdu vyspele, hyrici skutecnou zenskou krasou a nejlepe po detech. Ta jejich zenskost me kolikrat uplne dostane a na vzhledu zase tak moc nezalezi, vsechny zeny jsou krasne.
Spousta mych vrstevniku se taha s 20-ti letymi kockami - fyzicky jsou nadherne, jen okouzleni vesmes pomine pri jejich prvnim otevreni ust.
Kriste, (mt-svk | 24.02.12 12:28)
nechce niekto vyhubit feministky? Som zena, ale toto je uz prilis, to nema so skutocnou ochranou prav zien nic spolocne!!! Vybijaju sa na hlupostiach, ale podstata im, ucelovo, unika.
2 mt-svk (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 25.02.12 09:48)
Jasné že nič podstatné neriešia, spočiatku dobrý úmysel "elity" zneužili a pretvorili na niečo nechutné, konkrétne na teóriu k lesbizmu (z autobiografického diela lesbickej autorky).
V podstate je to pasca na ovečky ženského rodu.
2 Blažková (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 25.02.12 10:37)
Kdo si to vydupal? Konkrétně v tomto článku:
http://www.ceskenoviny.cz/tema/zpravy/sarkozy-se-oznacil-za-muze-pevnych-zasad-kritizoval-hollanda/757275&id_seznam=17?id=758523&id_seznam=17
Přelétl jsem očima příspěvky, myslím že moje exmanželka není feministka, ale ta sociální pracovnice u rozvodu asi ano a evidentně jí tenkrát navrtala do hlavy pěkné šrouby, včetně tzv. právníka. A vyrazilo mi dech, co všechno se tam použilo a překroutilo, abych vypadal jako totální hajzl.
Nicméně i to jsme časem ustáli a naše vztahy jsou nyní silně nadstandardní, což nám mnozí závidí ;-)
Aké je najjednoduchšie riešenie na odstránenie problémov s Cigánmi?
22.2.12
p.s. vyhlasujem súťaž, kto uhádne ako dlho bude toto video prístupné?
Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=3jiZYEoW_ks
Klasifikace: polit.korekt,krimi,pravo Zprávu vložil/a xml
tak (alkaloid | 22.02.12 21:20)
na zaciatok, to video uz ma za sebou rok existencie...
re: alkaloid (xml | 22.02.12 22:21)
A za ten rok čo existuje si ho videl? Ja nie... preto ho tu dávam ;)
(Peptalkin | 22.02.12 22:47)
Toto video som uz videl minuly rok. Ten cigan je trieda. Len skoda ze politickej verbezi nevyhovuje riesit cigansky problem, pretoze by potom z toho nemali baksis.takto mozu rozkradat rozne prispevky a fondy a tvarit sa ze cigansky problem riesia. V podstave riesenie ciganskeho problemu je uplne lahke a trivialne. Staci aby OCTK pouzivali na ciganov rovnaky meter ako na bielych. Zakon musi platit pre kazdeho rovnako.
zrovna jsem narazil na jeden drsny vtip (Tsignotschka | 22.02.12 23:43)
Objeven nový prvek Romík (lat. Cikanium) - přestože mu bývá přiřazena chem. zn. Ci, nejedná se o prvek, ale pouze stabilní izotop india. Je hojně zastoupený na zemském povrchu. Základní fyzikálně chemické vlastnosti: romík je hnědý, měkký, zapáchající poloblb. Jeho hustota 1,2g/cm3 je vyšší než hustota vody, to znamená že v ní neplave. Romík je hořlavý, vyniká značnou hydrofobií, naopak dobře vstřebává alkohol. Je magnetický - přitahuje železo, ale i barevné kovy. Atomy romíku se nevyskytují samostatně, ale vytvářejí homonukleární molekuly zvané klany, které mohou dále polymerovat do tzv. tlup. Sloučeniny: derivátem romíku a india je Kumarin. Jedná se o prudký jed. Využití: využití romíku v technické praxi je mizivé. Za 2.sv.války se používal pro výrobu mýdla, v současnosti má uplatnění pouze v sociálním inženýrství.
Palec nahoru (hestroy | 23.02.12 10:29)
Tak tohle je první cikán, kterého vidím mluvit naprosto rozumně. Ne že bych nezažil slušného cikána, ale tenhle to vidí zcela realisticky.
... (matusy, ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk | 23.02.12 22:39)
"preto ho SEM dávam" .... video je staré a keby ho nevidel, tak asi nekomentuje, že je staré...
k téme niet čo dodať, cigáň vie o čom hovorí a je pekné, keď sa človek nehrá na kokota, pretože to robia slováci, češi, židia, moslimovia atď... málokto má gule povedať, čo na jeho národe stojí za hovno...
Zlatý voči (lesov | 24.02.12 17:46)
Tak video jsem viděl už dřív a líbilo se mi asi tak, jako mnohým ale kde je to "nejjednodušší řešení"?! To není bohužel tak jednoduché jako sečíst 2+2. Jinými slovy, známe *vstupní data, možná i postupy a kýžený výsledek ale kdo to provede?
*...matriál stojí za vyliž pr.el soudruzi, z hovna bič neuplete ani rodilý rákosník v třetí generaci.
Seberete jim příspěvky, seberou vám kola u auta, zavřete je, budete je muset živit. Chtěl bych vidět toho, kdo odnaučí straku sbírat lesklé předměty a prase nosit smoking, pak uvěřím. :o)



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin