Ve zkratce
Kdyby mě zabili... Pozoruhodný pořad na CT2
22.3.11
Zdroj: http://tvpraha7.cz/?q=node/418
Klasifikace: krimi,pravo Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
zajímavé ale nikoli překvapivé (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 22.03.11 14:00)
navíc z toho smrdí "pravdaláska" takže opět pravda zapřažená do určitého chomoutu
Ten tmavobrýlatý sovětsko-izraelský vor v zakoně mi připomíná paní režisérku Chytilovou (Andrew Siddur | 22.03.11 14:36)
... a Vlastík a Jefimek jsou zárukami lepšího přespříštího
Těmito „dokumenty“ si klika neustrčených neknihozdražených neklausistů, nesvobodistů, neknížákistů a nekaddáfístů připravuje půdu pro svůj humus.
ale co mě překvapilo (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 22.03.11 14:56)
čekal jsem že v dokumentu promluví i Mr. Ha(jz)lík
nestalo se tak
A proto je tak důležitý, ta podpora ze spodu (Andrew Siddur | 22.03.11 15:03)
Nejlepší part: 48:38-49:18
Jako bych sledoval společensko-politicko kritický dokument ČST ze sklonku 80. let z dob vyhasínání gulášového socialismu...
@aristokrat (Andrew Siddur | 22.03.11 15:07)
Nevermind. Tak určitě příště. Je tolik témat, ke kterým se může vyjadřovat ctěný kněz a teolog...
Válka v Libyi, vnitropolitická situace Věcí veřejných, penzijní fondy ano-ne...
Pravdoláskou sem, pravdoláskou tam (Andrew Siddur | 22.03.11 15:57)
http://www.novinky.cz/domaci/228507-jandak-se-pustil-do-krizku-s-pravdolaskari-kvuli-filmu-odchazeni.html
Rozkaz zněl jasně: pravdolásku vymazat z povědomí její neskutečnou inflací a profanováním (jako všechny -ismy) a na jejích troskách zbudovat zcela novou a objektivní Láskopravdu™.
Jejím patronaci si vezme na starost promptní Promopro Kalousek, ostatní prominenti každého režimu se přidají vzápětí.
Opravdu zajímavý film/dokunent/ (Stan.K | 23.03.11 08:30)
Bez ohledu zda někdo má jaký politický nazor,měl by tento dokument pozorně shlédnout a položit si pár otázek.Na příklad:v čí prospěch/přece by veřejnoprávní televize neuveřejnila praavdu takto/osoby a obsazení/jaksi tam vadí teolog/.Podle statistiky na čt shlédlo/včera/cca 50000 lidí.V Česku je cca 10mil.obyvatel,bral bych to kdyby tak 500 tisíc až 1 mil.
Více jak polovina Američanů podporuje agresi v Libyi
22.3.11
V okamžiku, kdy toto píši, odpovídá 53 % kladně, 41 % záporně a zbytek neví. Celkem reagovalo 168 tisíc lidí, to už je docela slušný statistický průměr. A to ještě jde o ty vzdělanější, kteří mají internet a umí číst. Co asi říkají ti ostatní...
Pokud umíte anglicky, přečtěte si i komentáře za anketou. Smutný pohled do americké kuchyně.
Zdroj: http://world-news.newsvine.com/_question/2011/03/21/6312203-...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Proc by nepodporovali,vetsinu dne stravi pred TV (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 22.03.11 03:45)
Ta polovina mozna vubec nevi ,kde ta Libie vubec lezi,navic ,nemaji poneti,ze by na svete existoval lepsi hospodarsky system ,nez ten jejich,ackoliv mnozi ted ziji ve stanech a nebo v karavanech a tretina vsech financnich prijmu je v podpore nezamestnanych,pro nez pripravuji dalsi svetovou valku, aby ,revolta "zbourencu" nevypukla doma v USA.
Jistěže podporují (kutra, vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz | 22.03.11 05:43)
američani jsou velice citliví lidé a rádi pomáhají utiskovaným i při krizi se obětují a pomohou jim získat demokracii, bohužel se při tom nedá zabránit několika omylům, kdy zemřou civilisti, ale je to pro jejich dobro, jako nejmocnější země na světě nemohou nečinně přihlížet jak někdo trpí
mozno chudaci dufaju (calimero | 22.03.11 06:29)
ze aj USA pride onedlho neikto na pomoc, az vzburenci potiahnu na washington..... urcite pride, ale nie na pomoc vzburencom :D
na aktuálně (elerik, elerik (zavináč) centrum (tečka) cz | 22.03.11 07:19)
taky dělali tento průzkum. 62 procent bylo proti a 38 procent pro. Od té chvíle pod "živým" přehledem dění zrušili diskusi. Protože v diskusi to silně "smrdělo" proti gustu.
Jde o dlouho pěstované jméno (eda521, eda (zavináč) napismi (tečka) cz | 22.03.11 12:48)
Myslím, že za to může jméno Kaddáfí - díky letité práci médií je to synonymum světového terorismu. Jaká je pravda? O Lockerbie tady šel text, o západoberlínské diskotéce existuje také svědectví. Kromě těchto dvou false-flag operací, co je vlastně na (mainstreamovém) seznamu zločinů MK?
to jen dokazuje (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 22.03.11 15:00)
že američané jsou národem tupých zdegenerovaných poloopic
Zase ta stupidita... (Supman | 22.03.11 15:12)
Koukolík píše ve své knize "Mocenská posedlost", že dle příslušných studií je pouze 13% populace v USA schopno rozeznat kvalitu dvou článků na stejné téma, porovnat stejné zboží (potravinu) s rozdílnou váhou a cenou atd. (nepamatuji přesně)
Dovozuje to mizernou měrou vzdělanosti (cca. 47% končí vzdělání základním stupněm). Nedělám si iluze, že u "Havlových dětí" to bude jinak. Vypadá to, že za katastrofálním stavem našeho školství bude plán "debilizace" společnosti. Ze zpráv o reakcích veřejnosti v USA je zřejmé, že tato taktika (minimálně krátkodobě) funguje.
Americane delaji, co jim naridi zide (Mnichov47 | 23.03.11 05:48)
Naprosta vetsina americkych medii, bank a vladnich mist je kontrolovana zidy. Vysledek je, ze kdyz se zide rozhodnou rozpoutat nekde valku, nyni treba v Libyi, a zacit zabijet miliony lidi, spusti prislusnou kampan, kde vetsina Americanu jim naleti, protoze jim to zidovska media serviruji denne prislusne upravene jako demokratickou misi.
Na manipulaci se podileji predevsim tyto skupiny:
FED - centralni banka USA - vlastnena a vedena zidy Rotschildova klanu
ECB evropska centralni banka - vedena francouskym zidem Jean-Trichetem
MMF mezinarodni menovy fond - vedeny francouskym zidem Dominique Strauss-Kahnem
Goldman Sachs - nejvetsi zidovska banka - vedena zidem Lloyd Blankfeinem
dalsi velke zidovske banky v USA - Stanley Morgan Bank, UBS Warburg AG, Merrill Lynch Capitalges., Salomon Brothers, .....
americke ratingove agentury jako Standart&Poors - vedene zidy David Zuber a David Wyss
americke fondy SAC Capital Investors, Soros Fund Mangement, Greenlight Capital a Brigade Capital - vedene zidy jako Soros
americka media ovladana zidy (Byly zalozeny, nebo m
Automaticky kráceno
Americane delaji, co jim naridi zide (Mnichov47 | 23.03.11 05:49)
americka media ovladana zidy (Byly zalozeny, nebo maji za sefa nebo jsou vlastneny zidy s izraelskou statni prislusnosti):
Western Publishing, ABC, 20th Century Fox, Paramount Comm., WALT DISNEY Co., NBC, Newsweek, Washington Post., Columbia Pictures, New York Post, Dow Jones, Wall St. Journal, EMI Records, Capitol Records, TIME/WARNER Comm., CBS Head Entertainment Division., RCA, SONY., Paramount pictures,......
na slovenskych strankach (alkaloid | 23.03.11 13:06)
SME 55% proti 45% za. na pravde 85% proti, 15% za:D
Kam se poděla empatie?
22.3.11
Pozn. editora: Kanaďané také v hojném počtu mívají na svých autech mašli se stejným idiotským nápisem.
Zdroj: http://www.chelemendik.sk/Americti_vojaci_pozovali_v_Afghani...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a kutra
Jo valka... (Soudce Lynch | 22.03.11 12:05)
Valecne prostredi meni lidske mysleni... To co je pro nas dnes nenormalni se v takovem prostredi muze stat kazdodeni realitou (nepisi o maslickach).
Polovina Americanu Urcite Ne (coinageboy | 23.03.11 01:40)
Kdyz zacala valka s Iraqem, mel jsem na trucku napis "No US Blood For Israel" (Ne Americkou Krev pro Izrael") a obracenou Americkou vlajku na znameni krize.
Nikdo me moc neotravoval protoze jsem dost velkej a peru se rad.
Ted s touto valkou nesouhlasi v USA prakticky nikdo.
Dnes mají Kleopatřina koťátka 3 týdny
21.3.11
![[koťátka]](../images/zvirata/kotatka-3-tydny-m.jpg)
(klikněte pro více obrázků)
No nejsou k sežrání? :-)
Zdroj: http://www.flickr.com/photos/foto-zdena/sets/721576262161776...
Klasifikace: kuriozity,zvirata Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 21.03.11 21:30)
Ú Ž A S N É
A mají svůj blog? (devaa | 21.03.11 21:43)
2 devaa (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 21.03.11 23:54)
Ani blog, ani twitter, ani FB. To jsou staromódní koťátka.
ARISTOKOČKY (Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 22.03.11 01:21)
... :)
Aristokočky
Cicvoštečkovia zlatunki (dolly00 | 22.03.11 11:00)
Odkaz od mojej priatelky :)
Mačiatka sú krásne. Vyzerajú veselé a zdravé. Sama by som si nevedela vybrať, ktoré je rozkošnejšie, tak byť vami, nechám si obidve. Trom je vždy veselšie ako jednej, či dvom. A v trojici nevznikajú žiarlivostné konflikty, ani napäté stavy, či šikanizmus. Bude to dokonalá mačacia rodinka, keď vyrastú. A po 7 mesiacoch nezabudnúť všetko sterilizovať.
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 23.03.11 00:19)
"A po 7 mesiacoch nezabudnúť všetko sterilizovať."
- dufam ze ani vas nezabudli sterilizovat, ked mate taketo sproste nazory a neviem kto Vam da mandat(mozno mate peciatku od Boha, ktovie) urcovta, ktory zivocich moze mat potomstvo, ktory nie, ktory moze zit, ktory nie, ktory si moze dovolit toto, ktory si moze dovolit hento...
ziaden skutocny milovnik zvierat si nikdy nedovoli urcovat smerovanie osudu zvierat a zasahovanie do jeho tela za zdravia. Ziadne zviera sa Vam neprosi, aby ste ho vychovavali, alebo vydrziavali. A ked uz mate potrebu sa tvarit, ze mate zvierata rad, tak aspon ich berte takych ake su.
Pacio by sa Vam, keby Vas niekto sterilizoval a robil nieoc proti Vasej voli?
Kecy typu, ze je to fajn zo zdravotneho hladiska,alebo ze co s dalsimi potomkami su upne scestne!
1: Nikto nikoho nenuti chovat zvierata v zajati
2: Ak niekto tvrdi, ze zvierata su premnozene, tak co potom ludia?
3: Vyvysovanie sa pred zakonmi prirody da ludom zas a znovu dalsiu facku, ak sa nepoucia.
Co si vobec clovek o sebe mysli, ze moze rozhodovat o osudoch inych?
Automaticky kráceno
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 23.03.11 00:23)
Do riti aj s celym automatickym kratenim,. Stratila sa mi cela pointa a uz sa mi to nechce cele pisat.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
miovnik zvierat berie zvierata take su a vo vsetkom. len Spina ktora ich ma z falosnej lasky a ako svoju hracku pre svoj egoizmus jej siaha do tela a do zdravia.
2 Peptalkin (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 23.03.11 02:41)
To je i můj názor. Myslím, že bychom neměli dělat zvířatům to, co neděláme sobě.
USA odmítly vízum afghánské aktivistce za lidská práva
21.3.11
V roce 2005 ve věku 27 let byla zvolena do afghánského parlamentu.
Zdroj: http://www.rawa.org/temp/runews/2011/03/18/afghan-women-s-ri...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a maru
Noa? (Soudce Lynch | 21.03.11 23:04)
Mne ho zamitly U.S.A. 2x... Je to jejich zeme a koho vpusti a nevpusti je pouze na nich. Ja makal, nemel jsem zadny prohresek proti zakonum.
To nic neni pane Lynch! (Esmate, esmt (zavináč) centrum (tečka) cz | 23.03.11 07:43)
Mne za totace 2x vyhodili ze strany! Vite jak ja jsem trpel? A take jsem nic neudelal...
Za to mne zase 2x pustili do Ameriky!
Vy proste musite bejt nejakej zlej... :-)
Válka, kterou nevidíte - tentokráte v Libyi
21.3.11
Současné sdělovací prostředky kryjí a mnohdy i podporují ty nejhrůznější zločiny v historii lidstva.
Zdroj: http://dokumentarni.tv/valky-a-armady/valka-kterou-nevidite-...
Klasifikace: politika,kultura Zprávu vložil/a vj66
Varujúce, burcujúce a smutné až na smrť (Erika 52 | 22.03.11 16:19)
Burcujúci film, o tom, že nie každý novinár je platená prostitútka mocných.Že môže byť aj nositeľom pravdy, ktorá pomôže veci meniť, nie len trpne prijímať.
Izrael přiznává únos ukrajinského inženýra
21.3.11
Dirár Abú Sísí cestoval vlakem z Charkova do Kyjeva, když ho Mossad unesl. Deník The Jerusalem Post píše, že Dirár není veden jako terorista.
Zdroj: http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/israel-admits-...
Klasifikace: politika,pravo Zprávu vložil/a Orten
Teroristické organizaci Mossad nesahá (hluban | 22.03.11 06:58)
Al-Kaidá (odnož Mossadu?) ani po kotníky.
Už zase šíříme demokracii na křídlech stíhaček. Tentokrát v Libyi
19.3.11
Pakuj se, Kaddáffi, je čas odevzdat svou ropu!
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/afrika/clanek.phtml?id=...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
demokracie na křídlech stíhaček (baldy.man | 19.03.11 17:28)
Celá ta RB OSN je podle mne s odpuštěním na h.... Celé to šíření demokracie v tomto případě je levá až doprava.V Lybii teď bude už jenom hůř a zas to odsere v největší míře civilní obyvatelstvo
Museli .... (leo69 | 19.03.11 17:50)
"Západ" musel něco takového vymyslet, protože tam poslali svoje politické komisaře, aby každý kolem sebe shromáždil partizánskou/odbojovou jednotku všehoschopných, nebo naivních idiotů/libyjců a začali nastolovat tu jedině správnou duhovou svobodu. Kaddáfío jednotky jim ale začaly dávat na prdel a oni si nemohli zavolat podporu ze vzduchu, jak je u nich zažitým zvykem, tak to OSN&comp. s.r.o. vyřešila, svou rezolucí, k plné Sörösovské barevné spokojenosti...
Hůl přelomena (Andrew Siddur | 19.03.11 19:53)
komentář z 10. 3., 17:02 :-|
Hezky zasuplovala Francie s košer šašem Šaškozym, asi mu bylo jasné, že kdyby tam poprvé vrazily plundrovat stíhačky USS/SA nebo BigBrotheritánie, že už by to bylo vrcholně perverzní.
Ale však oni se jistě přidají časem, jako humanitární uklidňovači situace.
Chce se mi blít.
Veskrna musi chrochtat slasti (Soudce Lynch | 19.03.11 20:34)
Venca Veskrna si musi samou radosti nad "Humanitarnim" bombardovanim mocit do plenek... a chrochtat slasti jako vepr nad calamadou.
Občan lahev (Andrew Siddur | 19.03.11 20:37)
... tomu většímu se zdálo něco pěkného, protože kanilo a občas si zachrochtlo jako piják piva...
Sarko (Aja | 19.03.11 20:37)
vyrazil prvni. Kde jsou nedavne casy, kdy Kaddafiho osobne s pompou vital v Parizi a dovolil mu postavit si u prezidenstskeho palace berbersky stan. :-)
Dnes ho potrebuje umlcet, Kaddafi se nechal slyset, ze pohovori o tom, jak financoval Sarkovu volebni kampan a jine "pratelske sluzbicky".
sehráli to hezky (kutra, vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz | 19.03.11 20:41)
asi si při současných nepokojích v USA netroufli pustit se oficielně do dalšího dobrodružství a tak jen příjdou na pomoc svým odvážným spojencům. Japonsko má starosti se zemětřesením, Čína se zemětřesením a neúrodou po záplavách, Rusko s neúrodou po požárech, které se náhodou přihodily. A jásající demonstranti netuší, že předávají svou zemi do vyvolených rukou. Teď už jen honem rychle spoustu uvěrů.
Tak, a partička je kompletní! (Andrew Siddur | 19.03.11 21:21)
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/228264-letecky-uder-na-libyi-zahajen-k-francii-se-pridali-britove-a-americane.html
„Resistance is futile“ [(váš) odpor je marný], hlásali invazivní Borgové ve Star Treku.
Ode dneška zná svět další level – „Peace is futile“. Kaddáfí vyhlásí příměří. A co jako? Koho to zajímá? Může si to svoje příměří připsat na nákupní lísteček, až si půjde koupit Ramu za padesát, dobytek teroristická!
Dejte slovo Vondrovi! (Andrew Siddur | 19.03.11 21:33)
odkaz na Libyiskou TV (baldy.man | 19.03.11 22:16)
odkaz na Libyiskou TV (2) (baldy.man | 19.03.11 22:30)
tak odkaz fungoval ještě před 22.00h, teď už nejede asi "porucha"
Musíme se vám k vašemu blahu prostřílet, ať chcete, nebo ne (Andrew Siddur | 19.03.11 22:43)
Už zase okupační invaze ozbrojených kibiců do suverénního státu aneb Musíme se vám k vašemu blahu prostřílet, ať chcete, nebo ne
Není to rozhodnutí ze včerejška,“ řekl americký prezident Barrack Obama, i když přiznal, že právě poslední akce Kaddáfího vedly ke spuštění akce: „Včera se plukovník Kaddáfí zavázal zastavit násilí, ale vzdor závazkům to bylo porušeno. Nebezpečí pro civilní obyvatelstvo narůstalo.“
Obama, který se tvrdě stavěl proti válce v Iráku, uvedl: Jsem si vědom rizik jakékoli operace, ale nemůžeme stát nečinně, když někdo bez slitování vraždí vlastní obyvatele, jak k tomu došlo k Misurátě a na předměstí Benghází.“
Obama současně zdůraznil, že USA nejednají samy: "Jsme součástí široké koalice, jednáme v zájmu USA i celého světa.“ Doplnil, že zásah byl na žádost a že nebude následovat pozemní operace.
Goebbels & Bullshit Alert!
Automaticky kráceno
(Andrew Siddur | 19.03.11 22:46)
@baldy.man: Též mi video fungovalo jen chvíli a ve fragmentech, plukovník Kaddáfí v něm hovořil podkreslený dramatickou hudbou
Ať (LaFox | 19.03.11 22:58)
chcípnou koaliční svině !
ve Fukušimě se vaří voda (Andrew Siddur | 20.03.11 01:03)
... radioaktivní... ale asi ne na FR+USA+GB+CAN+IT (Kanada, jak nepřekvapivé!)
Mimochodem, co ten Silvio blbne s Itálií? Už mu došly prachy, vily a pizdičky, tak už na všechno kašle? Ještě nedávno si oba strejcové mohli podat ruce:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/184482-kaddafi-si-dal-shromazdit-italske-krasky-a-kazal-jim-o-islamu.html
(FR+USA+GB+CAN+IT) (Andrew Siddur | 20.03.11 01:08)
= Pět demokratizujících divizí Osy Dobra
Hádej, Kaddáfí (kolik váží Tomahawk) (Andrew Siddur | 20.03.11 01:43)
Prodírám se Bengházím a mám těžkou raketu,
do které vkládám vše to, o čem sním,
a do vzduchu házím vše, co stojí mi za ropu,
pro ropu zpívám a donuty jím.
Hádej, Kaddáfí, hádej, Kaddáfí,
jak mnoho váží jen jedinej sen,
o tom, že složím ti rekviem a děti ze země vyženu,
a pak ty děti už čerte si vem.
(Nápěv na Hádej Matyldo)
Jak vysoky pridel exulantu z Libie Evropa dostane? (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 20.03.11 02:31)
Demonstrations similar to those that recently took place in Egypt can and should be organized in Europe, as well. There are true Nationalist parties ( putting considerable emphasis on preserving our Racial identity ) in Europe which are capable of organizing large-scale demonstrations against the devastating policy of bringing primitive non-Europeans into our civilized continent. We shouldn't also neglect the fact that the majority Europeans resent, though not openly, multiculturalism..
V Libyi je ropa a je od Žida (hluban | 20.03.11 07:49)
a je od Žida Sarky Farky tak blízko. Kupovat za světové ceny to ne. Je zapotřebí tam instalovat nějakou loutku, která to prodá Elfu za pár šupů. Inu další důkaz, že "Protokoly ..." platí.
Bude zase.... (mkadlec | 20.03.11 08:45)
popravicka? Jako s se Saddamem? Kat uz se nemuze dockat. *puke*
Teroristé z NATO vytvořili hnojník v Kosovu, (hluban | 20.03.11 09:44)
v Iráku, v Afghánistánu, v Bosně. Všechny tyto protektorátu drží pohromadě jen vojenskou silou zvenčí. Ale pořád je jim málo stát po krk v močůvce. A Číňan pomalu a potichu dobývá svět. Možná proto jim toto další historické znemožnění usnadnil v RB.
nestojím za kaddáfím (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 20.03.11 13:43)
dělal 40 mouřenína těm kteří ho dnes posílají do pekel
měl ze své pozice velké výhody a to ted prostě končí jeden manásek bude hozen do koše jiný přijde na scénu nic nového...
Co je to za kecy aristokrate?! (leo69 | 20.03.11 14:21)
Pokud si dobře vzpomínám, tak na "západě", nejméně posledních 20let, nemohli Kaddáfího vystát. Dělali z něj světového teroristu č.1 (ještě dávno před Ládinem) a svalovali na něj (jeho režim) atentát na letadlo u Lockerbie atp. Teprve před pár lety, v rámci urovnání vztahů, zaplatil Kaddáfí odškodnění obětem atentátu na letadlo u Lockerbie, aby mu "západ" dal pokoj a nechal Libyi trošku dýchat (zrušili sankce, obchodní blokace, atp). Myslím, že je dostatečně známo a v nedávné době prokázáno, že s tím atentátem neměl nic společného. A k dalším věcem si přečtěte třeba tento článek a snadněji pochopíte, proč ho západ a hlavně "západní bankéři" nesnáší: http://www.novysmer.cz/content/view/1097/48/
Kdo nepodporuje Centrální bankovnictví (Antiseptik | 20.03.11 14:22)
a systém bohatí bohatnou a chudí chudnou podporuje teroristy. Heslo stále platí.
Také bych dělal mouřenína, pane Aristokrate, (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 20.03.11 14:48)
kdyby mi to "mouřenínství" (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 20.03.11 14:50)
vyneslo za těch 40 let 150 miliard dolarů. Vy ne?
kecy jsou to že nemohli na západě kaddáfího vystát (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 20.03.11 14:58)
a co se týče lockerbie je to stejný jako s alkaidou
američani si ty teroristy pěstujou jak karafiáty v zahrádce
je s podivem že tomu zrovna tady někdo věří
takže kaddáfí se upsal dáblu a dábel ho ted chce odnýst do pekla konec pohádky
Hezke fota i text pro ty,co maji kratkou pamet. (Lapsus | 20.03.11 15:29)
jo jo klasika (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 20.03.11 15:51)
nechod muammare s pány na led...
V tom je rozdíl mezi člověkem a kurvou, pane Vojto! (Vodník | 20.03.11 15:57)
»Také bych dělal mouřenína, pane Aristokrate, kdyby mi to "mouřenínství" vyneslo za těch 40 let 150 miliard dolarů. Vy ne?«
Já ne, pane Vojto. Ani za těch 150 milliard. Leda z donucení někým silnějším, ale dobrovolně? Nikdy!
Máte pravdu, pane Vodníku (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 20.03.11 16:10)
Přesvědčení, že "já bych nikdy ..." v sobě nosí drtivá většina prostých lidí. Ovšem jen do chvíle, než se naskytne příležitost. Nebo si myslíte, že všichni zkorumpovaní politici a zběsile kradoucí státní úředníci se už narodili jako lumpové? Kdepak! Než se dostali ke korytům, tak byli spolu s Vámi pevně přesvědčeni, že "oni by za žádných okolností ..." A skutečnost? Oni jsou zářným důkazem mých slov. Bohužel.
Rozdíl tu je, pane Vojto: (Vodník | 20.03.11 16:39)
Vy tvrdíte už teď, že byste toho mouřenína za 150 mld dělal - nemáte tedy o své osobě nejmenší illuse. Já o své osobě illuse mám: nedělal jsem mouřenína bolševikovi ani americkým úřadům, a to nešlo o fiktivních 150 mld, ale o kriminál nebo přežití. Jsou, pane Vojto, i tací, kteří se nezkurví ani když k tomu mají příležitost. Je jich možná dnes mezi Čechy málo, ale jsou. A ve světě jich bude ještě podstatně víc!...
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 20.03.11 16:52)
"Než se dostali ke korytům, tak byli spolu s Vámi pevně přesvědčeni, že "oni by za žádných okolností ...""
vies to vojto aj nejak dokazat? Inak je to len dalsia z tvojej nekonecnej serie bachoriek. Vidis do hlavy vsetkym tym ludom, ze toto tvrdis? Jedno je ale iste. Taketo spravanie u ludi sa da v podstate naucit dennodennym omielanim. Ked budu ludom neustale servirovat vrazdenie, strielanie, rozne druhy nasilia, korupciu, casom to pojmu ako normalku a cesta spat je velmi obtiazna.
Opět souhlasím, pane Vodníku (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 20.03.11 17:06)
Jde skutečně jen o Vaši ilusi. Ilusi o tom, že většina (nebo alespoň mnoho) lidí je tak zásadových, čestných a neúplatných, že vždy dají přednost zájmu společenskému před zájmem svým... Není. Důkaz? Neexistuje na světě země, v níž by se podařilo najít alespoň pár stovek neúplatných na posty nejvyšší politiky a státní správy. Korumpuje, krade a podvádí se úplně všude. Nebo ne?
Já ale nemluvím o ostatních, pane Vojto. (Vodník | 20.03.11 17:20)
Já mluvím sám za sebe. Já bych to nedělal. Že by to většina lidí udělala, včetně těch, co teď tvrdí, že oni ne, v tom můžete mít pravdu. Evidentně k nim řadíte i sebe. Já sebe ovšem nikoli a mám k tomu důvody. A myslím, že ani já nebudu sám...
Blahopřeji Vám, pane Vodníku (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 20.03.11 17:53)
Dosud jsem nepoznal nikoho, kdo by odolal pokušení získat bezpracně pro sebe a svou rodinu 150 miliard. Ale četl jsem o takových. V dávné minulosti prý žili. Bohužel pod tlakem nás (chamtivých) beznadějně vyhynuli. I když prý byli chytřejší a silnější než my. Jmenovali se Neandertálci. Tak na sebe dávejte pozor. Jste vzácný úkaz. :-)
pro Vojtu (Lin | 20.03.11 18:40)
Pane Vojto, nesuďte podle sebe ostatní. Pan Vodník je u vás vzácný přírodní úkaz a vy jste se s ničím podobným nesetkal? No vidíte - a já chování p. Vodníka naopak pokládám za zcela normální a šokuje mě, když je někdo schopný udělat opak.
Rozumím tomu, paní Lin. (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 20.03.11 23:16)
Píšete to totiž ve většině svých příspěvků. Ukazujete v nich své rozčarování, frustrace a šoky. Z činů reálných lidí. Trápíte se tím, že lidé nejsou těmi laskavými a nesobeckými "správňáky", kterými by měli dle Vašich představ být. Co s tím? Dovolím si Vás utěšit. Nejste v tom sama. Naivním pohledem na vlastnosti svých lidských "bratří" se vyznačují i mnozí jiní. Většina lidí dokonce nechápe ani své vlastní motivace.
Berete si toho na sebe moc Vojto, (Rene Bartosek | 21.03.11 04:59)
sice uznávám, že i přátele od kterých očekávám více altruismu mě někdy i nepříjemně překvapili, ale já vám s ledovým klidem řeknu, že já nejsem ani za 150 miliard na prodej a za svědka si vemu rovnou Boha, což jako věřící mohu. Svoje kecy o neandrtálcích si laskvě nechte pro sebe a zkuste se nejprve vyznat v sobě než do toho začnete kafrat jiným. To že vy osobně si nedokážete představit, že by jste řekl ne 150 miliardám neznamená, že takoví lidé neexistují. Jsou lidé, kteří vědí, že jednou se budou zopdpovídat ze svého života a pro ně je imperativ číslo jedna jejich svědomí.
*Jsou pyšní na svou falešnou prestiž* (quido2 | 21.03.11 09:33)
No Bezva (PetrPavel | 21.03.11 09:35)
tak další válka. Jednou bych si přál, aby přiletěli mimozemšťani,začli bombardovat amíky a na podvozku létajících talířů měli nápis vezeme vám naší demokracii. To bych se smíchy potrhal...
*Jsou pyšní na svou falešnou prestiž* (quido2 | 21.03.11 09:39)
a přitom nevědí, jak dosáhnout úlevy od hmotného podmínění. Je zcela zbytečné jim něco vysvětlovat, avšak souhlasím s vámi. Je třeba reagovat na jejich cynizmus a povýšenectví. Jinak nám tito omezenci přerostou přes hlavu.
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 21.03.11 14:23)
Vojto, predat svoju cest za falosnu hodnotu ako su peniaze moze len dusevny chudak, ktoremu mozog natolko zakrpate, ze nie je schopny rozlisovat medzi skutocnymu zivotnymi hodnotami a medzi falosnymi kvazi hodnotami, ktore maju za ciel civilizaciu znicit a zotrocit. Peniaz nie je ziadna hodnota a existuje na to jeden lahky dokaz. Vsetko co clovek pre svoj zivot potrebuje mu na tejto planete bolo dane prirodou. Peniaze boli vytvorene clovekom. Zivot bol davno pred nejakymi peniazmi. To ze sa sviniarom podarilo naviazat na hodnoty nutnost vlastnenia penazi je len znak ze ludstvo je ako take stale hlupe a nechalo sa flagrantne oklamat. Ale vecne to trvat nebude. Aj tato zlodejina bude prekuknuta a falosna gloriola pojde na smetisko dejin.
Vojto, (steve | 21.03.11 15:57)
.. ty jsi obycejna spinava krysa, akorat o tom nevis ...
Japonsko přiznává únik radiace na úrovni schopné způsobit smrt
18.3.11
Uvažuje se o "černobylském řešení", tj. zasypání pískem a zalití do betonu, což není možné před ochlazením reaktorů, které je prioritou a zřejmě se nedaří. Ředitel NISA (japonský SÚJB) Hideohiko Nishiyama přiznává, že nevědí, zda se daří reaktory dostávat pod kontrolu.
Článek je podobných "jobovek" plný, doporučuji přečíst celý zdroj.
Zdroj: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1367684/Nuclear-plan...
Klasifikace: technika,ekologie Zprávu vložil/a djb
ajaj (Tsignotschka | 19.03.11 18:02)
v Japonsku to nevypada dobre, tak jeste ze ted muzou lidi krmit online zpravama jak davaji Kadafimu na prdel. Je to zajimave, ze v mainstreamu pomalu 2 dny o situaci v Japonsku ani zminka, ale o Lybii 5x denne.
Komunisti v SSSR sice chvíli mlčeli (hluban | 20.03.11 08:09)
o Černobylu, pak to řekli natvrdo. Kapitalisti v Japonsku nám hnojí mozek o 4. či 5. stupni neustále a potichoučku si začínají míchat beton ...
Kliiid (Alexus | 20.03.11 12:31)
Hosi, mainstream media placnou naprosty nesmysl o srovnani s Cernobylem a najednou jim to zerete ??? Co to je ?? Tady mate krasny popis, oprosteny od novinarskych kachen a pohadek :
http://www.allforpower.cz/UserFiles/files/2011/Fukushima%2520Daiichi.pdf
Jak uz jsem psal pred tim, zadny Cernobyl se konat nebude, radioktivita, kterou mainstream popisují, mají pořád nižší nez je např. přirozená radioktivita města Řím a řve tu někdo, nebo umírá díky tomu ?
Alexusi (kubrt2 | 20.03.11 20:30)
Ty palivový "tabletky a trubičky" mě docela vzaly. Ještě tam chyběla obálečka, reaktorek a zářeníčko ... mainstream popisuje to, co dostane k sežrání, asi nemá takový odborníky jako jsre vy.
Jestli je to fakt taková prdel jak píšete, proč evakuovali (zatím) okruh 30 km a jsou tuším první mrtví mezi techniky co se tam srandou můžou umlátit ?
To Kubrt (Alexus | 21.03.11 21:04)
Prdel to není, o tom žádná, jen mi vadí ta hysterie kolem toho,kterou média rozpoutala. Odborník na jádro nejsem a nikdy jsem to netvrdil,kde jste na to přišel ? Podívejte se pozorně a zjistíte sám,že já nevytvářel tu práci.
Válka v Libyi
18.3.11
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/228156-kaddafi-zasta...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a vj66
Dobré je zdůraznit, že (hluban | 18.03.11 14:33)
Žid Soros neuspěl se svým podplácením podplatitelné bezcharakterní lůze, tak bude Žid Sarkozy vraždit. Je to pořád dokola.
Bez zidu vrazdit tak lehce nejde:-( Akcie zbojaru, ropa a plyn jen do jejich rukou:-) (MoUdrostrak | 18.03.11 15:07)
ShabesGOJ William Hague, britský ministr zahraničí, jenž se "nemůže dočkat" humanitárního bombardování a který iHned na počátku "barevné revoluce" lhal o Plukovníkově "útěku" k Hugo Chavezovi do Venezuely, je OD SVYCH 15! (PATNACTI(sic!))LET zuřivým členem "The Conservative Friends of Cath Mayor" ( abbreviated to CFI, is a British parliamentary group affiliated to the Conservative Party and dedicated to strengthening business, cultural and political ties between the United Kingdom and Israel.) http://en.wikipedia.org/wiki/Conservative_Friends_of_Israel
Nakonec, po pár měsících, z celé maČkarády vypadne, že Tunisko, Ýdžipt i Libye je Directed by MoSSad and TelAviv...
Zajímavé ovšem je, (Vanguard | 18.03.11 15:38)
že s tím souhlasili i "hodní" Rusko a Čína.
@Vanguarde (MoUdrostrak | 18.03.11 16:05)
Cina a Rusko "s tim" sice souhlasili, ale iHned Libye vyhlasila "primeri". Navic resoluce nepripoustela zadne pozemni akce. Takze by stejne (po zkusenostech z vrazdeni NATO v Jugoslavii) "spojenci" niceho nedosahli.
Celo to pusobi dojmem, ze byla sehrana sarada - jak si vsichni zachovat tvar - a dokazat spolu pak mluvit a delat nadale business...
Jaky by jinak mohlo Rusko a Cina mit zajem nechat zakousnout predatory z NATO a Israele do stredu Afriky?! Zverstev uz tam napachali za kolonialiSSmu az az:-(
Zide stupnuji usili rozpoutat chaos a valky (Mnichov47 | 18.03.11 16:22)
Pote, co se zidum nepodarilo rozbit EU a euro, pote co se jim rozpada dolar a z dolaru prchaji uz i sami zide, pote co se zidum nepodarilo zahajit valku proti Iranu, stupnuji zide usili vynahradit si to jinde - v Libyi, zemi, ktera uspesne po 40 let vzdorovala usili zidu ji znicit a ovladnout.
Zide potrebuji rozpoutat nekde valku za kazdou cenu, cim vetsi a krvavejsi, tim lepsi. V nastalem chaosu budou moci snaze manipulovat a ovladat lidi, vysavat a ozebracovat, vydelavat na lidskem nestesti.
Idealni stav pro zidy je, vehnat do valek proti sobe cely zapad proti vsem muslimum.
Mnichove, (Vanguard | 18.03.11 16:44)
vážně by pro Izrael byla ideální válka Západu proti muslimům? Kdo by byl v takovém případě první na ráně?
Pane Vanguarde (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 18.03.11 17:28)
Židé přece mohou za všechny přírodní katastrofy, zemětřesení, hurikány, tsunami, ... Ale hlavně mohou za to, že mnozí prostí lidé nejsou tak bohatí, jak by si sami přáli. A to si ti oškliví Židé těžce odskáčou. :-)))
jen tak dál eretz (dub | 18.03.11 20:00)
přiznání je polehčující okolnost:-D
Koukám, (Takyjeden | 18.03.11 20:53)
že po do dubna vyloučeném Terpéšim převzali službu soudruzi V+V...-:)))
Penize nesmrdi i kdyz jsou z rukou,treba ,certa. (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 19.03.11 04:08)
Tak,jsme se dozvedeli, v postezovani od Kadafiho,ze Sarkozimu zaplatili ve Francii volby a ted,Francie je za neletove pasmo, ze,ktereho ovsem budou strilet verne Kadfimu,Un se dusuje,ze jen toto opatreni je pro dobro libijcu,zatimco USA prohlasuje ,ze se vylodi,aby je ochranilo.Ze se tak nestaraji o Jemen,kde se strili do demonstrantu a nebo Bahrain,co takhle neletove pasmo pro israelske letouny v Gaze?Proste libijci jsou na rade prvni,to je jasne, pro nas hodonin by se v demokracii a svobode nepretrhli.
(mtk | 19.03.11 12:23)
Obvykle se názorově nepřikláním k V+V, ale komentář mnichova je mimo mísu, docela stejně jako snaha jistých evropských náboženských kruhů udělat za každou cenu žida i z Rockefellera. Mnichove: "řekni mi co čteš, a já ti řeknu jak bečíš". Ovce mají tendenci se nahrnout úplně všude.:)
Wisconsinské nepokoje dorazily do Washingtonu
18.3.11
"Budeme zde dokud se nám nedostaneme pozornosti celých Spojených států, pracujících, rodin, všech," říká Roy Ringwood, člen Sheet Metal Workers Union. Analytici říkají, že protest jako tento, prohánějící a šířící se po celé zemi je příznakem rostoucích nepokojů v budoucnosti. Ceny potravin vzrostly v únoru o 3,9 procenta a dosáhly největšího měsíčního zdražení za 36 let.
Zdroj: http://rt.com/usa/news/american-unrest-descends-washington/
Klasifikace: politika,ekonomika,pravo Zprávu vložil/a Orten
Nezbyva, nez poprat (MoUdrostrak | 18.03.11 16:07)
Dobra prace - nezbyva, nez poprat - jen dal a houst!
ČR otevřeně podporuje cikánský rasizmus
18.3.11
Jsem tedy zvědav kdy státní zástupce zažádá o snížení trestu žhářům z Vítkova, kteří rovněž spáchali brutální zločin, za který jim byli uděleny vysoké tresty. Pokud toto státní zástupce neučíní, pak je jasné, že někteří občané, pokud mají tu správnou barvu pleti, mohou páchat trestnou činnost s tím, že se nemusí obávat stejných trestů, jako my ostatní...
Zdroj: http://usti.idnes.cz/trest-pro-romskeho-mladika-ktery-tyral-...
Klasifikace: pravo Zprávu vložil/a E123
cikáni (meloun | 18.03.11 18:48)
Cikáni mají české občanství, že. Tak že to jsou regulerní Češi, že. Tak že o co tu jde. Sionista je za naše mozoly namnoží až do neuživitelnéhop počtu. Pak nám, původním Čechům sionista ukáže prstem hr na cikány. Poté nás nechá sionista lehce vybombardovat. No a bude mít svůj nový Izrael v srdci Evropy. Kdyby nic, tak tím alespoň pro sebe vyřeší nedostatek vody.
Zajímavý článek (Dan13 | 18.03.11 20:32)
Našel jsem zajímavý příspěvek na blogu iDnes.cz.
Komu opravdu rómský imbecil nakopal zadek ?
To nedává smysl (kutra, vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz | 18.03.11 21:24)
není možné, že státnímu zástupci někdo další s IQ41 vyhrožoval? Obvykle brutalita vítězí. Je lepší odsuzovat takové nějaké Stwory, to je snadnější.
Použijte černobylské řešení, říká jaderný fyzik Michio Kaku
17.3.11
Kaku doporučuje "černobylské řešení", tzn. zasypat celou oblast pískem a betonem. V sebevražedné misi...
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/42124500/ns/world_news-asiapacif...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
to jsou teda pěkné pitomosti (Jan X. | 18.03.11 08:48)
co tento cituji "media whore" vykládá. To co navrhuje by celkem spolehlivě vedlo ke zhoršení situace, protože zasypání by snížilo tolik potřebný odvod tepla.
Pes zůstal u zraněného psa
16.3.11
Jeden je zjevně zraněn a nemůže chodit. Druhý u něj zůstává. Zhruba po hodině se podařilo dopravit zraněného psa k veterináři a toho druhé do útulku, říká zpráva.
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/42110347#42110347
Klasifikace: kuriozity,zvirata Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Doufám (Alexus | 17.03.11 00:14)
že se z toho dostnae i ten zraněný. A že oba najdou své pány...
nic lepsiho udelat nemohli (HempValley | 17.03.11 16:44)
tak on tam s nim sedi, je z toho "senzace" a kdyz je teda "zachranijou" lidi, tak je rozdelijou.. no to je hnus ale.. doufam ze u nich nefunguji utulky jak na slovensku.. i tak ale moc neverim tomu, ze se jeste shledaji :'(
Díky (Luxor | 17.03.11 22:10)
Toto krátké video mě velmi dojalo. Děkuji za jeho zveřejnění. Alespoň občas jsou nějaké pozitivní věci...
Situace ve Fukušimě se zhoršuje, reaktory žijí "vlastním životem"
16.3.11
Nikde ve zprávách jsem nenašel zmínku o tom, jak dlouho může pokračovat samovolná jaderná reakce v rozbitých reaktorech. Ví to někdo?
Dále, udivuje mne, že se technici nepokusili ochladit rozpálené reaktory něčím účinnějším, třeba tekutým dusíkem. Proč používají jen vodu? Dusík, pokud vím, je téměř inertní, nemyslím, že by reagoval nějak zvlášť nebezpečně.
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.p...
Klasifikace: zdravi,technika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Obyčejná voda je velmi neobyčajná. (Rene Bartosek | 16.03.11 21:25)
Za prvé jde o množství. Za druhé voda má co si pamatuju z běžných materiálu vůbec suverénně nejvyšší měrnou tepelnou kapacitu, i vysoké hodnoty pro skupenské teplo varu. V našem případě tedy spotřebuje zahřátí a přeměna vody na páru velké množství tepla. A není problém ji získat a přepravovat ve velkém množství bez speciálního zařízení na přepravu jako zkapalnělé plyny. Ty jsou navíc v kapalném skupenství uchovány pod velkým tlakem, takže by se chovali ve výhni reaktoru jako bomby. I kdyby bylo dostatek nádob s plyny typu dusík.
http://cs.wikipedia.org/wiki/M%C4%9Brn%C3%A1_tepel...
sice (arid | 16.03.11 21:30)
sice nejsu odborník, ale i tak se pokusím to trochu osvětlit. (pokud to nebude úplná pravda, opravte mě ) Voda se v reaktoru používá nejen jako chladivo, ale i jako moderátor. Ke štěpné reakci jsou potřeba tzv. rychlé neutrony, které jsou vyzářeny při štěpení atomu. Moderátor ( voda, kyselina boritá, regulační tyče ) část těchto neutronů zpomalí a ty pak již svým nárazem do jiného atomu tento nejsou schopny rozštěpit. Po zastavení štěpné reakce Uranu ještě dochází k určitému štěpení na následné produkty ( Cesium, Jód ) a produkci zbytkového tepla. K této produkci může docházet v řádech týdnů až měsíců. Nejde o to ochladit samotný obal reaktoru, ale jeho jádro, kde se nachází palivové tyče.
Taky o tom nic extra nevím, ale zkusím selský rozum. (Rene Bartosek | 16.03.11 22:18)
Jedná se o BWR reaktor a pravda voda je i moderátor, palivo je obohaceno na zhruba 2,5% U235. De facto by tam jaderná reakce neměla běžet, jakmile zmizí z reaktoru voda má se to zastavit. Navíc pokud dojde k roztavení tyčí, tak onažený uran je samozápalný vyhoří. Pro množivé reaktory je nutné minimalní obohacení na 20% U235, ale to je řeč o řízeném udržování systému v kritickém stavu. V BL píšou něco o plutóniu? Co tam má sakra, co dělat Pu?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jadern%C3%BD_reaktor
http://cs.wikipedia.org/wiki/BWR
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jadern%C3%A1_elektr%C...
http://www.osel.cz/index.php?clanek=2993
Mno, potěš koště. (Rene Bartosek | 16.03.11 22:21)
Na 1000 MW výkonu 120 tun UO2.
http://proatom.luksoft.cz/jaderneelektrarny/index....
malé upřesnění (kavol | 17.03.11 09:40)
> Moderátor ( voda, kyselina boritá, regulační
> tyče ) část těchto neutronů zpomalí a ty pak již
> svým nárazem do jiného atomu tento nejsou
> schopny rozštěpit.
tak to je hezky domotáno :-)
moderátor je u tohoto typu jenom voda, která opravdu neutrony zpomaluje, ale naopak právě tak, aby tyto byly schopny uran štěpit (u rychlých je menší pravděpodobnost, že budou jádrem zachyceny) - takže bez vody by reakce zhasla, což je asi nejdůležitějším prvkem bezpečnosti těchto reaktorů
kyselina (trihydrogen)boritá a regulační tyče jako moderátor neslouží, ty neutrony nezpomalují, ale pohlcují, a tím reakci zastavují
tedy konkrétněji k tomu "jak dlouho", jakmile dojde na některý ze způsobů nouzového zastavení, je ukončení reakce otázkou sekund, žádná "samovolná jaderná reakce" pak již neprobíhá; teplo se ale může uvolňovat ještě týdny až měsíce, jak kolega správně napsal
plutonium (kavol | 17.03.11 09:50)
nu copak by asi tak dělalo plutonium v jaderné elektrárně? - rozpadá se, rozpadá :-)
Wikipedie tvrdí, že od září 2010 se na třetím bloku používala palivová směs, vizte
http://en.wikipedia.org/wiki/Fukushima_I_Nuclear_Power_Plant#Reactors
(plus dovysvětlení oč jde na http://en.wikipedia.org/wiki/MOX_fuel )
kavol: samovolná jaderná reakce (djb | 17.03.11 10:25)
respektive štěpení produktů probíhá i nadále. Neprobíhá už reakce uranová, ale toho cesia a dalších svinstev je tam až dost a ty se rozpadají dál samovolně, což udržuje to zbytkové teplo, pokud se nemýlím. Pokud byste tam měl jen jakkoli horký materiál a neprobíhala žádná reakce (ať jaderná nebo chamická), tak to zkrátka samo vychladne a není co řešit.
ad djb (kavol | 17.03.11 22:26)
ok, měli bychom se domluvit na terminologii :-)
to teplo se samozřejmě neuvolňuje jen tak z ničeho, ale v kontextu jaderných elektráren se jadernou reakcí obvykle míní štěpná reakce paliva, tj. uranu nebo plutonia, nikoli rozpad radioizotopů
ad kavol: (djb | 17.03.11 23:39)
to je naprostá pravda, ovšem s výjimkou JE Fukušima, kde se výraz jaderná reakce používá poslední týden pro kde co:) jinak na terminologii se netřeba domlouvat, ta je daná a termín štěpná jsem použil blbě...
djb: "termín štěpná jsem použil blbě" (kavol | 18.03.11 08:45)
kdo jsi bez viny hoď kamenem ... já jsem výše o plutoniu taky napsal, že se rozpadá, což je sice pravda, akorát s poločasem nějakých 24 tisíc let, zatímco jsem měl na mysli štěpení, pokud jsem o něm mluvil jako o příměsi v palivu ...
ono s těmi pojmy je to na Internetu dosti problém, pokud nepřekládá někdo, kdo to má v angličtině i v češtině dobře zažité, což je asi jen pár lidí na školách, tak dost často něco ujede, a když si představím, že často na druhé straně stojí někdo takový z japonštiny do angličtiny ... a čtenáře to pak zblbne a deformuje jim to jejich slovník ...
já jsem třebas teď při čtení anglických materiálů zjistil, že "containment" se (obvykle s různými přívlastky) používá nejméně pro tři různé věci, kdežto v češtině je pojem "kontejnment" vymezen pro vnější obálku ... a když mi někdo řekne, že ve Fukušimě se taví kontejment, a já se zeptám, co myslí, že je to blbost, tak na sebe navzájem ťukáme na čelo, neb on má přece jasno, že se
Automaticky kráceno
dokončení (kavol | 18.03.11 08:46)
že se "to" tam taví, zatímco já si nedovedu představit tavící se beton, spíše praskající ...
Pákistánský soud osvobodil amerického vraha
16.3.11
Osvobozující rozsudek přišel poté, co Američané souhlasili vyplatit (z kapes amerických daňových poplatníků) rodinám zabitých "krvavé peníze" jako kompenzaci a rodiny souhlasily a stáhly žalobu. Kolik rodiny dostaly, zpráva neuvádí.
Takže všechno se dá koupit. I osvobození v případě jasné vraždy.
Zdroj: http://af.reuters.com/article/worldNews/idAFTRE72F24E2011031...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Islam je milosrdne nabozenstvi (MoUdrostrak | 16.03.11 17:03)
Islam je milosrdne nabozenstvi:
Oživení sunny proroka Ibráhíma (mír s ním), když ho Alláh zkoušel a poručil mu obětovat svého jediného syna. Otec a syn se podřídili příkazu Alláha a za to je odměnil velkou obětí. A tak se přinášení obětí stalo pro muslimy zákonem až do Soudného dne. A o tom Alláh říká v súře 37 -„as-Sáfát“ – Stojící v řadách, ve verších 101-107:
„A oznámili jsme mu radostnou zvěst o chlapci povahy mírné. A když dospěl do věku, kdy s otcem se mohl podílet na úsilí, řekl Abrahám: „Synáčku, viděl jsem ve snu, že tě mám obětovat, uvaž a řekni, jaké mínění máš? „I odvětil: „Otče můj, učiň, co ti bylo poručeno, a bude-li Alláh chtít, mne věru neochvějným shledáš.“ A když se oba do vůle Alláhovy odevzdali, a on položil ho čelem k zemi, zvolali jsme naň: „Abrahame, věru jsi již prokázal, že vidění jsi za pravdu měl – a takto ty, kdož dobré činí, odměňujeme. Vždyť byla to jen zjevná zkouška!“ A velkou obětí jsme syna jeho vykoupili.“
U krestanu nebo dokonce zidu by terroristicky Ami nevyvazl zivotem (MoUdrostrak | 16.03.11 17:05)
Je zvykem rozdělit oběť na třetiny:
o 1/3 je pro obětujícího a jeho rodinu
o 1/3 daruje svým přátelům a sousedům, i kdyby byli nemuslimové
o 1/3 rozdá chudým a potřebným
Takze tak nejak vyvazl terroricky Ami hrdlem (MoUdrostrak | 16.03.11 17:10)
Takze tak nejak vyvazl terroricky Ami hrdlem
Zide resp. Emericane vybaveni pasy JůYsEj argumentovali pákistánským zbožným muslimům opcí bídný Emeričanův život vykoupit...
Kolik dalsich lidi tento vrah postrili v budoucnu? (Mnichov47 | 17.03.11 02:38)
Muset vydat nebot zaplatit penize je sice pro zidy vzdy trestem nejtezsim, ale v tomto pripade to nebudou platit ani tak zide, jako spis americti danovi poplatnici.
A vrah, vedom si sve beztrestnoti, nejspis bude zabijet dal, s pozehnanim iluminatu, zidu a CIA.
(mtk | 19.03.11 13:38)
Já bych o vraždě vůbec nehovořil, pokud tajnej agent zabije jiného tajného agenta, jedná se o neutralizaci protivníka. Byli tři šmejdi, zůstal jen jeden. Jen ať se navzájem pobijou, nejlépe všichni. Koneckonců, od toho jsou placeni, aby mordovali, tak nač ten hněv...
Pozvánka na na celodenní seminář Reforma společnosti - naše naděje
15.3.11
Zdroj: http://ekonomickareforma.cz/ormeggiare/index.html
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
odpovědná svoboda (pje | 16.03.11 09:22)
Ač se nám to nemusí všem líbit, vehiculuum současného vývoje temných perspektiv lze efektivně nahradit. Čím dříve se odhodláme nahradit současnou ekonomiku ekonomikou bezúročnou a oddělíme peníze od vlastníků, tím rychleji se zbavíme patologické závislosti na kvantitativní extenzi ignorující jakoukoli kvalitu včetně humanity, kulturnosti a životního způsobu. Washingtonský konsensus již nemá z čeho čerpat a urvaná kořist se nesdílí... Je čas na projev občanské svobodné odpovědnosti.
Nemyslím si, že se svět dá zreformovat (MoUdrostrak | 16.03.11 15:37)
Nemyslím si, že se svět dá zreformovat
Spíše vše plyne spokojeně k záhubě. Viz. Emeričané, kteří velkohubě (máme plné nádrže paliva, na naší palubě mohou tankovat japonské záchranné vrtulníky...) připlouvali k místu japonské katastrofy... aby za pár desítek minut (a odebrání vzorků půdy vrtulníky) vzali zbaběle do zaječích.
V Tokiju jednají zástupci USAID roz. CIA o mediílním krytí a manipulacích místo toho, aby jako Rusové nabídli Japoncům bezpodmínečnou pomoc...
Nedá? (pje | 16.03.11 23:04)
To nezjistíme, pokud se o to nepokusíme!
Slovenský bulvár píše o možné souvislosti mezi HAARP a katastrofou v Japonsku
15.3.11
Na serveru youtube.com je též k vidění údajný, těžko ověřitelný, záznam činnosti HAARP těsně před zemětřesením.
Zdroj: http://www.topky.sk/?sid=100540&cid=1244911&a=hlasuj&odp=2&a...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a djb
HAARP (Vanguard | 15.03.11 17:39)
Ti Američani jsou v podstatě břídilové...Nový Zéland, Japonsko, Chile, Haiti...buďto jejich spojenci anebo bezvýznamné státy jako Haiti. Žádná Čína, žádný Írán, žádná Venezuela...kde dělají soudruzi z USA chybu?
soudruzi (sxg | 15.03.11 17:48)
chyby nedelají, voni jen čekají kde to práskne, a pak to jenom poštimují aby to prásklo víc.
2sxg (Jiří Koubek | 15.03.11 18:12)
vážně je 9,0 Richterovy stupnice jen takové testování? Kam až chcete dojít? Na 11? A jinak to, co se udává jako odkaz na youtube a údajnou aktivitu HAARP, je pouze záznam indukce magnetometru, což naznačuje změny v zemském magnetickém poli. A to taky může být způsobeno aktivitou slunce. A co se nestalo? Okolo 8.3. byla zaznamenána vyšší sluneční aktivita, viz více zde. Jen upozorňuji, že toto video bylo nahráno na youtube 8.3. tedy před prvnímy záchvěvy (foreshocks).
Tentokrát souhlasím s Koubkem a Vanguardem (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 15.03.11 19:28)
Považuji tu zprávu za vhodnou místu svého původního výskytu - tj. bulvár. Mrzí mě, že jsem ji sem pustil.
soudrzi (sxg | 15.03.11 19:42)
přec říkej i o Hirošime a Nagasaki, jako vo vúspešným pokusu néééé?
Amerika poslala na pomoc Japonsku vojnové lode
http://hnonline.sk/svet/c1-51124090-amerika-poslala-na-pomoc-japonsku-vojnove-lode
Rusko sa zapája do záchrannej operácie Japonska
75 ruských odborníkov sa v pondelok zapája do záchrannej operácie v Japonsku. Dva oddiely Ministerstva pre mimoriadne situácie z Moskvy a Chabarovska prichádzajú do zóny najsilnejšieho zemetrasenia na lietadle Il-76 a vrtuľníku Mi-26.
http://slovak.ruvr.ru/2011/03/14/47366694.html
Jedine jak to tý USS ledadlofky sú plné lekárov. :D
no, jak se na to díváte (djb | 15.03.11 19:57)
mě se spíš zdá zajímavé, že takové věci začíná psát bulvár - a tak ja koncipován nadpis.
Co se HAARP týče, pokud by měl takovou sílu a USA tím vyhrožovaly celému světu, nevěřím, že by těch pár set prakticky nechráněných trubek někdo prostě nesestřelil.
(clarc | 15.03.11 20:21)
si jako myslis, ze si jen tak proletis vzdusnym prostorem ameriky a sestrelis tech pat trubek jo? ;) asi to tak uplne nechranene nebude...navic tech harpu maji urcite vic a hlavne v utajeni.
btw nevidim duvod tuhle novinku nezverejnovat. at je puvod jakykoliv, jde o pravdive informace...
Zadny bulvar (vodnik007 | 15.03.11 20:27)
HAARP je uzasna masina.
Po Atlantide nezustala ani stopa.
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 15.03.11 20:37)
Bulvar??? a Lzidnes, MF a podobne stoky, ktore klamu jak kdyz tiskne su uz v pohode? Nech su topky ake su, ale su daleko objektivnejsie ako nejake zionisticke smetisko s "pravdou.sk" ci hribovym platkom.
dnes za ameriku už nekope ani izrael (hell | 15.03.11 21:29)
v číně že nejsou žádná zemětřesení? http://cs.wikipedia.org/wiki/Zem%C4%9Bt%C5%99esen%...
http://www.youtube.com/watch?v=KKMTSDzU1Z4&fea...
djb (hell | 15.03.11 21:32)
vy si myslíte, že někdo ať už kdokoli zaútočí na území USA? A to ještě kvůli pár "trubkám" jak sám píšete? jste cvok, nebo vtipálek?
v kolik hodin přesně došlo k onomu zemětřesení? (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 15.03.11 22:26)
zajímavá souvislost dat 11.9.01+10.3.11=21.12.12
kdyby se vzal v úvahu časový posun je možné že někde (kde?) bylo ještě 10.3.?
uprimne (alkaloid | 16.03.11 00:24)
netusim na co konkretne sa pouziva ten aljasky harp ale na zemetrasenia to urcite nebude.. domnievam sa ze tomu fakt uveri len uplny dement co prepadal z geografie na zakladnej skole.. Este by bolo dobre, keby tu niekto spochybnil antropogenne globalne oteplovanie(ktoremu ja sam neverim) s tym ze clovek nema taky vplyv na zem aby ju ohrial o 0.5 stupna.. Ale na druhej strane dokaze posunut cele hokaido o 2.5 metra k cine... na suvislost haarp - zemetrasenia na hranici tektonickych dosak prosim vas zabudnite.
tesla (lubbeno | 16.03.11 07:05)
boh vie co HAARP dokaze, ale pokial ma v tom prsty armada tak to nebude len na skumanie pociasia. ako to tak pocuvam tak HAARP by mohol vychadzat z vyskumov Nikola Tesli(Tesly nieviem) ved on sam hovoril, by dokazal rozvybravat cokolvek staci najist jeho rezonancnu frekvenciu.
hell & clarc & zaútočení na HAARP (djb | 16.03.11 08:12)
a) použití geofyzikální zbraně je vyhlášení totální války
b) HAARP se údajně používá proti celému světu
c) provést útok nemusí znamenat, že někdo bude vědět, že jste to byl vy
d) pokud Vám někdo hrozí totální válkou, můžete použít i tajné služby a teroristické prostředky, geozbraň je sice silná, ale stejné, i horší škody můžete způsobit pěkně potichu - uvědomte si, jak je naše civilizace zranitelná
e) ne, nemyslím si, že já jen tak tam mlžu přijít, ale různé speciální složky, tajné sluižby ap. by to jistě zvládli,)
a už i na novinkách (djb | 16.03.11 08:15)
novniky.cz a nikoli v bulváru a věta "neexistuje žádný vědecký důkaz, že HAARP může, nebo nemůže vytvářet tyto typy událostí" je dobrá, oni to dokonce připouští. Zkrátka. Příjde mi to divné. Nevím o co jde, šíření antiamerických nálad, šíření strachu nebo se jen tak plká.
Dalsi clanok na topky.cz (herbert | 16.03.11 09:53)
pise o tom, ako sa v Japonsku po pohrome zachovali ludia. Oproti napr. New Orleans sa Japonci navzajom podporuju, obchodnici zdarma rozdavaju zasoby alebo vyrazne zlacnili svoj tovar a nedochadza ani k masovemu rabovaniu.
Rozhodne ide o zaujimave porovnanie s New Orleans.
Na zamyslenie: Prečo sa v Japonsku nerabuje?
djb atd. Jaký je rozdíl ve fanatickém odmítání faktů od fanatického přejímání všeho co je předkládán (hell | 16.03.11 11:02)
Jak chcete dokázat něco, co je tajný projekt, který vlastníte i vy sám. Záleží na důvodech kvůli kterým ho hodláte používat. V použití tektonických zbraní je důležitá jedna zásada. Tektonicky nestabilní území. Pokud by tato zařízení neexistovala, neexistovala by ani dohoda 60ti států z roku 1976 o zákazu používání enviromentálních zbraní http://www.scribd.com/doc/3436120/UN-1976-Weather-... platná dvacet let. V roce 2002 ruská Duma připravila memorandum doporučující zákaz tzv. geofyzikálních zbraní. Zatím se k jeho řešení např. USA ani nepřihlásili.
Ovšem patenty vynálezů popisujích skalární echnologie, které patří jednomu z největších zbrojních koncernů na světě - BAE Systems, který koupil původního provozovatele HAARP, APTI (původně ARCO Power Technologies, Inc., později Advanced Power Technologies)mluví samy za sebe.http://www.patentstorm.us/patents/4686605/fulltext...
Pro někoho je představa technologií, které můžou měnit počasí či hýbat se zemskými deska
Automaticky kráceno
..... (hell | 16.03.11 11:05)
..se zemskými deskami nepřijatelná, ale to byla i představa, že naše Země je kulatá, že se dá pohybovat rychlostí větší než 32km/h, či dokonce že je možné létání!!
že to nejde??? chicht... :oD (squire, squire (zavináč) seznam (tečka) cz | 16.03.11 12:01)
Jednou jsem zpetnou vazbou pomoci jednoho pc mikrofonu, zesilovace, naslapaneho graf.ekvalizeru a dvou ctyrpasmovych reproduktoru citelne rozvibroval cele zabradli v petipatrovem dome (bydlel jsem tehdy v 1.patre) na velmi malo slysitelne nizke frekvenci. Skoda ze jsem nezmeril vykon RMS, protoze se nyni pripadam jako konspiracni praktik!! :oD
Kdyz jsem tohle dokazal s beznym nf zesilovacem o prikonu cca 200W, co asi dokazou s HAARPEM o vykonech v mega- (ci snad giga?) watech?
hell (djb | 16.03.11 14:33)
já neříkám, že to nelze. Geofyzikální zbraň není nic nepředstavitelného. Naopak si myslím, že to je trochu slabé, pomalé a zranitelné na to, abyste tím držel celý svět v šachu.
Pokud by to USA, nyní již opakovaně, použily, Čína a Rusko je usmaží preventivně.
zemětřesení zasáhlo japonsko ve 14:46 místního času (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 16.03.11 15:06)
to bylo 11.března
na americkém kontinentě bylo tou dobou pár hodin po nebo před půlnocí mezi dny 10. a 11. března
konkrétně v mexiku (mayský kalendář) měli ještě 10. března
součet dat zemětřesení v japonsku amerického času a útoku na WTC (11. 9. 2001 + 10. 3. 2011) taky amerického času dává 21.12. 2012
vypadá to že si s náma někdo hraje na slepou bábu
2aristokrat: (Jiří Koubek | 16.03.11 16:12)
až na to, že 2011 + 2001 = 4012.
A znáte tento článek. Vypadá to, že se konce můžeme dočkat až za 105 let a ne za rok.
4012!!! (Andrew Siddur | 16.03.11 19:25)
4012 je pozpátku 2104. To je znamení Antikrista, pekelný vůz samého rudého Semelo-satana!
A 105 je ještě 120-krát horší!
Proto vyholte sobě lysinu, opásejte se žíněnou suknicí, padněte na kolena a na znamení pokání recitujte ze sebraných spisů Charlese Nennera, neboť váš čas se nachýlil!
to aristokrat (mtk | 17.03.11 14:18)
S těmi čísly si takhle hrají ultrakatolíci, a ať počítají jak počítají, vždycky jim vyjde Žid v číselné podobě :))
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 17.03.11 16:11)
"Prečo niektoré kultúry reagujú na katastrofy návratom k sebectvu, ale iné - najmä japonská - sú obrazom altruizmu? "
preco preco? len dement nepozna odpoved. Kazdu kto je vychovavany a kazdy den uceny k sebectvu, nasilu, zbraniam a uctievaniu penazi sa sprava ako hajzel. Ved to je presne ucel tych americkych sraciek plnych nasilia a krvi. Aby boli ludia k sebe svine a nemali cas sa kedy zaujimat o skutocneho nepriatela, ktory ich stve proti sebe. UZ by bolo nacase, aby ludia hromadne dostali rozum a poslali tu sionisticku svoloc do pekla.
andrew siddur (aristokrat, aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz | 17.03.11 23:25)
http://i.autobazar.cz/ab/static/t/s/m/a/inkyucoixr2147.jpg
ovšem tohle je jasný důkaz
mapa umístění HAARPů (kutra, vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz | 19.03.11 02:03)
http://rense.com/general92/image001%2038.jpg
víte někdo na co jsou ty HAARPy oficielně?
Tiskový tajemník guvernéra Mississippi přinucen rezignovat kvůli vtipkování
15.3.11
O známé skladbě Otise Reddinga (Sittin' on) The Dock of the Bay (v překladu něco jako "Sedím v přístavišti v zálivu") poznamenal, že se momentálně netěší velké popularitě v Japonsku.
O Janet Reno zase napsal, že trvalo déle ověřit její pohlaví než její právní licenci.
Ztráta humoru a zákaz vtipkování je vždy typickým projevem totalitní či jinak nemocné společnosti.
Zdroj: http://www.msnbc.msn.com/id/42087440/ns/politics-decision_20...
Klasifikace: polit.korekt Zprávu vložil/a Vladimír Stwora
Demokracie (dokud jdeš s davem) (Andrew Siddur | 15.03.11 20:44)
Vida, Otis Redding... já si říkal, ve které jiné písničce jsem to jméno slyšel
Píseň Otise Reddinga
Co ty usárny zase blbnou?
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/227869-pentagon-zakazal-zamestnancum-hledat-na-webu-zpravy-o-japonske-pohrome.html
Jako by celá nukleotsunami už tak dost nesmrděla
Veni,vidi,vici v réžii Kaddáfího
15.3.11
A druhá vec. V článku je mnoho mindcontrollingových podmazových informácií. Napríklad kým boli demonštranti vo výhode tak sa písalo, že sú to osloboditelia, no akonáhle sa situácia zmenila, tak sa už píše o teroristoch z Ál-Kájdy, hoci aj hlupákovi musí byť jasné, že nič podobné neexistuje, a sám pochybujem, že tomu Kaddáfí verí. Ak toto označenie pre teroristov aj označil, tak čisto zo strategických dôvodov.
Zdroj: http://spravy.pravda.sk/kaddafi-uz-hovori-o-vitazstve-zapad-...
Klasifikace: politika Zprávu vložil/a xml
(Peptalkin, jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru | 15.03.11 15:03)
Len ci to skutocne Kaddafi aj povedal. Ruku do ohna by som za to nedal a media si to kludne mohli vymysliet, alebo podfarbit, ako tomu bolo v pripade Mahmuda Ahmadinedzada o "zniceni Izraela" Jedine comu verim je, ze Kaddafi posluhuje a aj nadalej bude posluhovat velkemu bratovi a ten ho bude drzat pri vesle, ako drzia grazla v Saudskej Arabii.
Docasne ho nechaji. (vodnik007 | 15.03.11 20:29)
Docasne ho nechaji (vodnik007 | 15.03.11 20:33)
Japonska krize bude vyzadovat kazdou kapku oleje a plynu. Nejen Japonsko bude potrebovat nahradit atomovy prumysl ale Nemecko ted zastavilo provoz nekolika jadernych elektraren, ktere musi nahradit jinak. Jiste budou nasledovat dalsi.
Jeste vcera jsem videl reklamu "nekupujte zlato, investujte do uranu"
Jak je videt, investice do uranu nebude nejlepsi.



USD
Euro
Libra
Kanadský dolar
Australský dolar
Švýcarský frank
100 japonských jenů
Čínský juan
Polský zloty
100 maď. forintů
Ukrajinská hřivna
100 rublů
1 unce (31,1g) zlata
1 unce stříbra
Bitcoin